Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 7 (ZONDER SPOILERS)

22-08-2020 23:26 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
GEEN SPOILERS S.V.P. Op het spoilen van afleveringen die nog niet op televisie zijn geweest staat een ban.

Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol. Vanaf maandag 21 december tien werkdagen lang om 19.00 uur op NPO1!

Gezinnen van seizoen 2020:
    - Familie Buddenbruck, ook wel afgekort als BB. Rob en Thaila verhuizen van Heerlen naar Duitsland en nemen al hun kinderen mee (10-11 stuks)
      - Familie Kraan: Samengesteld gezin van Linda en Ivan uit Boskoop, 8 kinderen.
        - Familie Jelies: Gelovig gezin uit Tollebeek, met vader Johan en moeder Janneke, 8 kinderen.

        Gezinnen uit eerdere seizoenen die hier ook ter sprake komen:
        - Familie Nagelkerke, met moeder Sofie en vader Jan en acht kinderen. Inmiddels over op vloggen.
        - Familie Deijs, Marcel en Ingridt en heel veel kinderen en prins Jordy.
        - Familie Adema, het gezin met de vierling.
        - Papa Jay en zijn 5 lieve kinderen.
        - Willy Vink en haar 11 kinderen.
        - Familie Baumgard: bekend van lekkere Eugene en het bakimperium van Samantha, 13 kinderen in Den Haag.
        - Familie Quaedackers: alleenstaande moeder Nadine en haar 12 kinderen uit Heerlen.

        Linkje naar eerdere topic:

        Deel 6 entertainment/een-huis-vol-deel-6-zonde ... ges/465425

        (in deel 6 staan links naar de topics daarvoor)
        cookielover wijzigde dit bericht op 18-11-2020 15:19
        39.66% gewijzigd
        Rosalind schreef:
        15-09-2020 23:06
        Wat is trouwens dat roze ding dat ze draagt? Een jurk of een badjas?
        Iets er tussenin dat je draagt na een jacuzzi- bezoek. :mrgreen:
        Alle reacties Link kopieren
        De Nagelkerkjes
        17 minuten geleden reactie:
        Dat doen we ook! Maar als we gevraagd worden om de app uit te proberen doen we dat. Dat betekent niet dat we zelf niet voorlezen




        naam
        @De Nagelkerkjes nou volgens mij zegt Jan iets heel anders in de vlog...

        en maar zeggen dat ze het puur voor een document voor later doen..'
        wedden dat ze volgende wek in de vlog voorleest ?
        een èigen vàllei, een èigen vàllei
        scottiewinkie schreef:
        15-09-2020 23:30
        De Nagelkerkjes
        17 minuten geleden reactie:
        Dat doen we ook! Maar als we gevraagd worden om de app uit te proberen doen we dat. Dat betekent niet dat we zelf niet voorlezen




        naam
        @De Nagelkerkjes nou volgens mij zegt Jan iets heel anders in de vlog...

        en maar zeggen dat ze het puur voor een document voor later doen..'
        wedden dat ze volgende wek in de vlog voorleest ?
        Als we gevraagd worden...HAHAHAHAHAHA

        Dus hier geeft ze zelf al toe dat ze reclame maakt voor bedrijven, supertriest.
        Ik denk trouwens dat het Viva-forum en met name dit topic Sofie een doorn in het oog is, maar misschien valt de schade mee voor de adverteerders en blijft het een uithoekje. :mrgreen:
        Alle reacties Link kopieren
        Jullie hebben me niet meer nodig ,ze zorgen zelf dat ze satire zijn.
        :-| Ze jatten mijn kans op een doorbraak.
        Je kon't altaid nog bakker worre
        Alle reacties Link kopieren
        Andrieske1976 schreef:
        15-09-2020 23:36
        Ik denk trouwens dat het Viva-forum en met name dit topic Sofie een doorn in het oog is, maar misschien valt de schade mee voor de adverteerders en blijft het een uithoekje. :mrgreen:
        Vooral omdat de Buddenbruckjes , geheel terecht overigens , het voor elkaar kregen dat er een topic werd weggehaald.
        Maar ja wij praten na over een uitzending , dat mag gelukkig . Ik duw nu op de roze verstuur knop.
        Je kon't altaid nog bakker worre
        makiko schreef:
        15-09-2020 23:41
        Vooral omdat de Buddenbruckjes , geheel terecht overigens , het voor elkaar kregen dat er een topic werd weggehaald.
        Maar ja wij praten na over een uitzending , dat mag gelukkig . Ik duw nu op de roze verstuur knop.
        Dat vond ik ook terecht, want er werden zaken gesuggereerd die niet op feiten stoelden. Sofie klapt de feiten midden in ons gezicht! :rofl:
        Alle reacties Link kopieren
        ik zie toch wat reacties daar en ook van de vrouw die in bad ligt terwijl haar man slaapt want die moet er uit om 3 uur of zo.
        Wie zegt dat we dat niet doen? Heb je dat ooit gehoord dat we dat niet doen? En junior vertelt alles en we begrijpen hem allemaal. De een is iets sneller dan de ander. Als ze 4 zijn praten ze allemaal. Kunnen ze allemaal lopen enz. Ik wens je veel positiviteit toe beste juf. Als juf zou je beter moeten weten ;)


        Ze begrijpen hem toch niet volgens mij hoor.
        We zullen zien als hij 4 is ,want ze gaan gewoon door natuurlijk met hun kinderen filmen en online zetten. BB en Kraan doen dat ook wel zo af en toe maar die doen gewoon normaal en dan ook met mate. Die komen ook hoop ik in het volgend seizoen .
        een èigen vàllei, een èigen vàllei
        Alle reacties Link kopieren
        Die laatste zin ook en dat wilde juf worden (zonder hoofdletter)
        een èigen vàllei, een èigen vàllei
        Jemig, wat zit die in een ontkenningsfase en heeft weinig zelfreflectie, manoman, zelfs Jan doet het beter qua contact maken en eigen fouten erkennen. Zo'n reactie! Natuurlijk snapt iedereen wat het blerbroertje bedoelt met zijn aabij en amia, dat is al duidelijk te zien aan zijn lichamelijke uitdrukkingen, maar dat betekent nog niet dat hij gewoon een taalachterstand heeft tov leeftijdsgenootjes, manoman, wat een ontkenning.

        Het komt allemaal goe!
        Alle reacties Link kopieren
        Andrieske1976 schreef:
        16-09-2020 00:03
        Jemig, wat zit die in een ontkenningsfase en heeft weinig zelfreflectie, manoman, zelfs Jan doet het beter qua contact maken en eigen fouten erkennen. Zo'n reactie! Natuurlijk snapt iedereen wat het blerbroertje bedoelt met zijn aabij en amia, dat is al duidelijk te zien aan zijn lichamelijke uitdrukkingen, maar dat betekent nog niet dat hij gewoon een taalachterstand heeft tov leeftijdsgenootjes, manoman, wat een ontkenning.

        Het komt allemaal goe!
        Bij sommige dingen wel als iemand een koekje of snoepje heeft is het logisch dat hij dat ook wil. Als iemand speelgoed heeft of op zijn auto zit roept hij boos imai maar dat roept hij overal bij en op . Ze denken maar iets of zeggen maar iets op zijn imai . En aabei dat zegt hij ook constant . Je kop in het zand steken , ik begrijp goed dat het niet leuk is als je kind achterloopt maar ga er eens achteraan of er iets mis is ,in plaats van de goed bedoelde adviezen negeren en de kritische aan te vallen en dan 2 die met je meepraten heel blij gelijk geven .
        En het arme kind wordt dankzij de vlog ook nog besproken door veel mensen , ja ik doe het ook ,ik weet het :$ . Hij gaat dat allemaal ook terugzien op youtube ,ook reacties daar en op andere plekken .Dit is niet de enige plek met kritiek op deze familie. En is het dat allemaal waard ? Je kunt op je vingers natellen dat er kritiek komt op die app in hun situatie. Maar dat boeit die mensen niet ,zij hebben weer wat bijelkaar geschraapt en een vlog titel. Net als die over corona en Merel,echt over de rug van is dat . Heeft Merel corona door een klasgenoot ?
        A ) leuk voor die klasgenoot dit
        B ) aandacht trekken voor je vlog ,geld verdienen aan een ziekte
        :facepalm: Ook hoe Jan dat allemaal interessant probeert te vertellen en lachen hoe Merel kijkt als hij haar roept aan tafel. Het is geen spelletje !
        een èigen vàllei, een èigen vàllei
        En anders kan ie altijd nog bakker worruh, heb je geen taal bij nodig, denkt Sofie! :mrgreen:
        Alle reacties Link kopieren
        Dat is wel echt haar oneliner he ' ik wens je veel positiviteit toe'
        Alle reacties Link kopieren
        binkie schreef:
        16-09-2020 06:23
        Dat is wel echt haar oneliner he ' ik wens je veel positiviteit toe'
        Of ze blaat iets na wat een 'fan' er onder zet.Hoe langer ze in the picture staan hoe meer je ziet.Ik zie steeds meer een onzekere ,niet al te slimme vrouw die denkt dat ze in het Gooi woont tussen 'andere bn-ers' .Zij hadden nooit 8 kinderen mogen krijgen , ze zijn er gewoonweg niet voor hun kinderen,zelfs als ze wel eens aanwezig zijn. 😑
        byrma wijzigde dit bericht op 16-09-2020 08:10
        0.41% gewijzigd
        Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
        Ooooo, smullen daar op yt die reacties!
        Byrma schreef:
        16-09-2020 08:08
        Of ze blaat iets na wat een 'fan' er onder zet.Hoe langer ze in the picture staan hoe meer je ziet.Ik zie steeds meer een onzekere ,niet al te slimme vrouw die denkt dat ze in het Gooi woont tussen 'andere bn-ers' .Zij hadden nooit 8 kinderen mogen krijgen , ze zijn er gewoonweg niet voor hun kinderen,zelfs als ze wel eens aanwezig zijn. 😑
        Dit dus. Ze vinden zichzelf geweldig en denken dat ze alles kunnen maken omdat ze zogenaamd bekend zijn.

        Ik vind het lichtelijk schokkend dat zelfs het voorleesmomentje (wat er gewoon 9 van de 10 keer niet is, hoe hard ze ook beweert dat er wel voorgelezen wordt) ook voor reclame is. Arme kinderen.
        En goed dat er best vaker wat negatieve reacties komen. Ze spreekt zichzelf trouwens enorm tegen. Eerst zegt ze dat er wel voorgelezen wordt. Dan zegt iemand dat niet alle kinderen voorlezen leuk vinden. Haar reactie: Precies.
        Alle reacties Link kopieren
        Rosalind schreef:
        16-09-2020 10:59
        Dit dus. Ze vinden zichzelf geweldig en denken dat ze alles kunnen maken omdat ze zogenaamd bekend zijn.

        Ik vind het lichtelijk schokkend dat zelfs het voorleesmomentje (wat er gewoon 9 van de 10 keer niet is, hoe hard ze ook beweert dat er wel voorgelezen wordt) ook voor reclame is. Arme kinderen.
        En goed dat er best vaker wat negatieve reacties komen. Ze spreekt zichzelf trouwens enorm tegen. Eerst zegt ze dat er wel voorgelezen wordt. Dan zegt iemand dat niet alle kinderen voorlezen leuk vinden. Haar reactie: Precies.
        Baasje S die leest nooit voor dat weet ik wel zeker. Dat mens is echt een vreselijke moeder en een heel lui mens. Bah zo sneu voor die kinderen.
        Alle reacties Link kopieren
        Hahahahahahahaahhaah Sophie boos reageren op mijn comment 😂
        Alle reacties Link kopieren
        ButtersStotch schreef:
        16-09-2020 11:12
        Hahahahahahahaahhaah Sophie boos reageren op mijn comment 😂
        Jij bent die gamer op YT? :-)
        Alle reacties Link kopieren
        Yannahh schreef:
        16-09-2020 11:31
        Jij bent die gamer op YT? :-)
        Hahahahahahahaahhaah ja

        Ook weer zoiets dat deed ik met collega's even elke zondag gezellig formule 1 doen niet elke dag
        Ik kijk nooit naar die yt vlogs, volg alleen via insta.
        Maar ik kan er niet naar kijken. Mijn hemel, die stem?!!
        Alle reacties Link kopieren
        Goede reacties daar :jump:
        Alle reacties Link kopieren
        Net weer even die vlog van gisteren bekeken.

        Godsammekrake, leedvermaak is ook echt het leukste vermaak hè. Voor Jan en Sofie dan.

        Dom gelul en zelfvoldane blikken naar Merel toe als ze apart moet gaan zitten bij het avondeten.
        Cookielover schreef:
        16-09-2020 13:00
        Net weer even die vlog van gisteren bekeken.

        Godsammekrake, leedvermaak is ook echt het leukste vermaak hè. Voor Jan en Sofie dan.

        Dom gelul en zelfvoldane blikken naar Merel toe als ze apart moet gaan zitten bij het avondeten.
        Ja en dan van een afstandje blijven roepen. Hoe is het? Is het eten lekker?
        En Eline zit te (vr)eten alsof ze bang is dat ze tekort komt. Ze had haar bord al bijna leeg voor iedereen aan tafel zat.
        Ik doe mn best niet teveel kritiek op de kinderen te hebben maar jeetje.
        Alle reacties Link kopieren
        Rosalind schreef:
        16-09-2020 13:29
        Ja en dan van een afstandje blijven roepen. Hoe is het? Is het eten lekker?
        En Eline zit te (vr)eten alsof ze bang is dat ze tekort komt. Ze had haar bord al bijna leeg voor iedereen aan tafel zat.
        Ik doe mn best niet teveel kritiek op de kinderen te hebben maar jeetje.
        Viel me ook al op inderdaad.

        Ik dacht dat ze zo gek waren op momenten samen aan tafel.

        Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
        Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

        Terug naar boven