Napraattopic 136 - Met geklets
zaterdag 12 september 2020 om 14:47
Beste forummers,
Welkom in napraat 136!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Welkom in napraat 136!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

woensdag 16 september 2020 om 13:27
[..]Betty_Slocombe schreef: ↑16-09-2020 13:21Oh, in de edit is het gewoon nóg onaardiger.
Weet je wat, ik heb gisteren geprobeerd een open gesprek met je aan te gaan en dit is wat ik er voor terug krijg. Je kunt gerust doorgaan met je vendetta tegen dikke zure napraatwijven en je mag er nu ook aan toevoegen dat ze zich in jouw ogen onrechtmatig intellectueel noemen. Ik bemoei me er in elk geval niet meer mee.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-09-2020 20:04
Reden: Op de man
Reden: Op de man
28.25% gewijzigd

woensdag 16 september 2020 om 13:30
Gossie, wat naar, om je zo miskend te voelen. En dan zo om je heen te slaan en iedereen een sneer te geven. Maar ja, negatieve aandacht is ook aandacht hè. Tot iets anders dan mensen afkatten en de hielen likken van iedereen die wat te zeuren heeft over de napraat ben je niet in staat.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-09-2020 20:05
Reden: quote verwijderd
32.72% gewijzigd

woensdag 16 september 2020 om 13:30
Nee. Ik beledig zelden tot nooit mensen en ik heb jou nog nooit eerder beledigd, voor zover ik weet nog nooit aangesproken zelfs, ik voerde gewoon een gesprek. Dat werkt dus niet met jou. Is niet erg, maar dan moet je me geen onjuistheden voor de voeten werpen. Je bent boos/vindt geen fuck aan een amalgaam van forummers, maar je kunt niet individuele forummers aanspreken op de in jouw ogen foute handelingen van andere forummers. Dat is heel vreemd en het haalt je punt onderuit.
Je gebruikt hiërarchisch op een bijzondere manier, maar ik ben een heel egalitaire forummer.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-09-2020 20:07
21.34% gewijzigd

woensdag 16 september 2020 om 13:35
Is het een soort fetisj? Ga je ook naar verjaardagen waar mensen jou niet aardig vinden en waar jij geen fuck aan vindt?Waterman26 schreef: ↑16-09-2020 13:27Oh. Dus ik moest ook door het stof rollen van dankbaarheid omdat je je vervaardigde om twee zinnen naar mij te schrijven waar geen belediging in stond? Wat een hiërarchische benadering eigenlijk.
En @Doornroosje de heilige Komt het wel eens bij je op dat iemand helemaal niet aardig gevonden wil worden door mensen die ze zelf ook geen fuck aan vindt?

woensdag 16 september 2020 om 13:36
Streepje de andere kant op heet accent ecru

woensdag 16 september 2020 om 13:37
Vind je dat nu zelf niet idioot worden? Als ik dat de volgende keer nog lees, staf ik je gewoon. Je weet dat ik dat vervelend vindt, je bedoelt het duidelijk denigrerend en ik heb je al gevraagd om ermee op te houden.Waterman26 schreef: ↑16-09-2020 13:27Oh. Dus ik moest ook door het stof rollen van dankbaarheid omdat je je vervaardigde om twee zinnen naar mij te schrijven waar geen belediging in stond? Wat een hiërarchische benadering eigenlijk.
En @Doornroosje de heilige Komt het wel eens bij je op dat iemand helemaal niet aardig gevonden wil worden door mensen die ze zelf ook geen fuck aan vindt?
Life is short. Eat dessert first.

woensdag 16 september 2020 om 13:38

Tenzij je een Zeeuw bent. Maar dan is het eigenlijk weer meer eeeej.

Betty_Slocombe schreef: ↑16-09-2020 12:26Het heeft niet met de aanwezigheid van een piemel te maken of iemand leuk is of niet.
Ik vroeg me ook al af waarom het dan ineens weer gaat over welke mannen wel of niet leuk zijn. Wat iedere maand weer herhaald wordt.
Ik ken ook genoeg vrouwelijke forummers die ik niet leuk vind.

woensdag 16 september 2020 om 13:39
woensdag 16 september 2020 om 13:43
Die mening had ik ook, tot nog zeer recent.Betty_Slocombe schreef: ↑16-09-2020 12:26Het heeft niet met de aanwezigheid van een piemel te maken of iemand leuk is of niet.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

woensdag 16 september 2020 om 13:45
Er staat volgens mij standaard 'zeg ik niet'.
David Dunning
David Dunning
woensdag 16 september 2020 om 13:48
En jij weer ff laten weten dat het van Voltaire is.
Ik heb nog niet eens mijn propedeuse.
David Dunning
David Dunning

woensdag 16 september 2020 om 14:02
Ik vind gewoon iedereen stom. Scheelt een slok op een borrel.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.