Napraattopic 136 - Met geklets

12-09-2020 14:47 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 136!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Het heeft niet met de aanwezigheid van een piemel te maken of iemand leuk is of niet.
Ha, ik zit al bijna een kwartier te luisteren naar een ruziënd bejaard stel dat onenigheid heeft over de richting van een bezienswaardigheid. De bezienswaardigheid heeft de naam van een dorp verderop, maar is daar helemaal niet, dat is juist een stuk de andere kant op. Staat ook netjes aangegeven maar die koppige toeristen hier blijven maar van mening dat het daar wel zou moeten zijn, al leg je ze honderd keer uit dat hun bestemming niet is waar zij denken dat het is...en dan nog verontwaardigd zijn ook want het heet toch...waarom is het daar dan niet!
Echt tientallen per dag.
Oeh. Ik ben nieuwsgierig.
d
Een voormalig concentratiekamp. Ligt toch wel een kilometer of 10 buiten voornoemd dorp.
Ah, de volgenden staan er al weer te discussiëren.
LaFleurNoire schreef:
16-09-2020 13:00
Een voormalig concentratiekamp. Ligt toch wel een kilometer of 10 buiten voornoemd dorp.
Ah, de volgenden staan er al weer te discussiëren.
Weinig kampen die in een dorp zijn gebouwd. Lekker suf.
Betty_Slocombe schreef:
16-09-2020 12:26
Het heeft niet met de aanwezigheid van een piemel te maken of iemand leuk is of niet.
Ik weet ook niet altijd of iemand een piemel heeft. Behalve als ze het zelf aangeven.
LīlyRose schreef:
16-09-2020 13:02
Weinig kampen die in een dorp zijn gebouwd. Lekker suf.
Staat ook overal aangegeven hoor. Maar nee, daar is het dorp, dus kan het kamp niet 10 kilometer de andere kant op zijn. En dan staan er tientallen toeristen per dag de paddenstoel naast ons huis te vervloeken.
Och jee. Je hoeft maar op een kaart te kijken en dan zie je dat toch ook gewoon al.

Ik kwam daar vroeger vaak. Wel alleen voor het planetenpad.
LaFleurNoire schreef:
16-09-2020 13:08
Staat ook overal aangegeven hoor. Maar nee, daar is het dorp, dus kan het kamp niet 10 kilometer de andere kant op zijn. En dan staan er tientallen toeristen per dag de paddenstoel naast ons huis te vervloeken.
Leuk vermaak.
Betty_Slocombe schreef:
16-09-2020 11:39
'L'Enfer, c'est les autres

Maar ja, dat is dan weer te intellectueel, natuurlijk.
Ja, het opschrijven van een citaat van een Franse filosoof en dan nog wel in het Frans, maakt je tot een echte intellectueel. De lat ligt hoog. Ook zo grappig om dat over jezelf te zeggen. Ik zit hier gewoon te lachen. Merci. ( ook intellectueel hé)
anoniem_301963 wijzigde dit bericht op 16-09-2020 13:15
13.94% gewijzigd
Waterman26 schreef:
16-09-2020 13:13
Ja, het opschrijven van een citaat van een Franse filosoof en dan nog wel in het Frans, maakt je tot een echte intellectueel. De lat ligt hoog. :rolling: :cheer2:
Is dit nu juist wel of juist niet positief forummen?
Betty_Slocombe schreef:
16-09-2020 13:09
Och jee. Je hoeft maar op een kaart te kijken en dan zie je dat toch ook gewoon al.

Ik kwam daar vroeger vaak. Wel alleen voor het planetenpad.
Of een bord te volgen, of Google maps....of gewoon de mensen die naast die paddenstoel wonen geloven :idee:
Waterman26 schreef:
Ja, het opschrijven van een citaat van een Franse filosoof en dan nog wel in het Frans, maakt je tot een echte intellectueel. De lat ligt hoog. :rolling: :cheer2:
Ja, ik had ook liever een Duits citaat geschreven, maar ja, dit kwam bij mij naar boven toen het ging om andere mensen aanwijzen als schuldig. Dat is een beetje een gevoelig thema in Duitsland.

Maar goed, nu doe je dus weer onaardig en ik heb jou verder niets misdaan. Heel vreemd.
anoniem_378854 wijzigde dit bericht op 16-09-2020 13:15
9.26% gewijzigd
LaFleurNoire schreef:
16-09-2020 13:14
Of een bord te volgen, of Google maps....of gewoon de mensen die naast die paddenstoel wonen geloven :idee:
Of gewoon je gezond verstand gebruiken.
Betty_Slocombe schreef:
16-09-2020 13:15
Ja, ik had ook liever een Duits citaat geschreven, maar ja, dit kwam bij mij naar boven toen het ging om andere mensen aanwijzen als schuldig. Dat is een beetje een gevoelig thema in Duitsland.

Maar goed, nu doe je dus weer onaardig en ik heb jou verder niets misdaan. Heel vreemd.
Nietzsche kan toch wel? Im Grunde gab es nur Einen Christen, und der starb am Kreuz :-)
Waterman26 schreef:
Ja, het opschrijven van een citaat van een Franse filosoof en dan nog wel in het Frans, maakt je tot een echte intellectueel. De lat ligt hoog. Ook zo grappig om dat over jezelf te zeggen. Ik zit hier gewoon te lachen. Merci. ( ook intellectueel hé)
Wat ontzettend raar dat sommige forummers jou niet leuk vinden zeg. Hoe zou dat nou komen? Je bent altijd zo aardig en geeft nooit steken onder water ofzo.

Waarom toch in godsnaam?
Life is short. Eat dessert first.
lemoos2 schreef:
16-09-2020 13:18
Nietzsche kan toch wel? Im Grunde gab es nur Einen Christen, und der starb am Kreuz :-)
Nietzsche kan altijd. Die heeft echt onterecht een slechte reputatie.
Waterman26 schreef:
Oh, in de edit is het gewoon nóg onaardiger.
Weet je wat, ik heb gisteren geprobeerd een open gesprek met je aan te gaan en dit is wat ik er voor terug krijg. Je kunt gerust doorgaan met je vendetta tegen dikke zure napraatwijven en je mag er nu ook aan toevoegen dat ze zich in jouw ogen onrechtmatig intellectueel noemen. Ik bemoei me er in elk geval niet meer mee.
LīlyRose schreef:
16-09-2020 13:14
Is dit nu juist wel of juist niet positief forummen?

Er staat een smiley bij. Heel positief.
Felidaes schreef:
16-09-2020 13:04
Ik weet ook niet altijd of iemand een piemel heeft. Behalve als ze het zelf aangeven.
en soms wordt iemand boos, omdat zij voor hij wordt gehouden (of andersom) en dan kijk je in het profiel en dat staat er bij geslacht: Zeg ik niet

tja, dan moet je niet zeiken hoor (niet staand en ook niet zittend)
Poezzzzz.... staat je veel beter! Of: ik vind die laarsjes te cute.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Hee Poezz :)
Waterman26 schreef:
Ja, het opschrijven van een citaat van een Franse filosoof en dan nog wel in het Frans, maakt je tot een echte intellectueel. De lat ligt hoog. Ook zo grappig om dat over jezelf te zeggen. Ik zit hier gewoon te lachen. Merci. ( ook intellectueel )
Hè. Niet hé.
doornroosje9 schreef:
16-09-2020 13:19
Waarom toch in godsnaam?
Afbeelding
Cookielover schreef:
16-09-2020 13:24
Hè. Niet hé.
Accent grave

(je suis ook een intellectjuweel)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven