Trouwen in 2020!

woensdag 26 september 2018 om 18:09
Ik kon niet een soortgelijk actief topic vinden dus bij dezen een nieuwe
. Ik ben recentelijk ten huwelijk gevraagd en heb ja gezegd
. Het lijkt me leuk om met andere vrouwen te praten over waar te beginnen, het uitzoeken van een jurk, hoe jullie het samen aanpakken etc.
Dus, vertel! En misschien kunnen we er zo nog wat extra van genieten, voorkomen dat we IRL nergens anders meer over praten en voorkomen dat we terecht komen in het "verschrikkelijke feesten en partijen"-topic
!

Dus, vertel! En misschien kunnen we er zo nog wat extra van genieten, voorkomen dat we IRL nergens anders meer over praten en voorkomen dat we terecht komen in het "verschrikkelijke feesten en partijen"-topic

anoniem_374675 wijzigde dit bericht op 26-09-2018 18:16
28.77% gewijzigd

maandag 14 september 2020 om 08:05
Ongeveer een maand na de bruiloftZomerwarmte schreef: ↑13-09-2020 21:01Kokoro, wat gaaf! Oeh dat zal je aanstaande leuk vinden! Wanneer is hij jarig, binnenkort?
Wij kregen zaterdag telefoontje van de juwelier, de ringen waren binnen! pfieuw, gelukkig op tijd. 's Middags gelijk opgehaald, wat zijn ze mooi![]()
Morgen de laatste dingen voor de bruiloft afronden, en dan in om en huis bezig. Vooral de achtertuin moet even netjes worden gemaakt met hogedruk reiniger. Woensdagmiddag alles versieren en spullen klaarzetten voor de volgende dag.
Jeetje, nog maar 4 dagen!

Wat fijn dat de ringen op tijd binnen zijn! Heb je ze ook gegrafeerd? Ik herken wat je zegt over het huis, ik wil ook alles spik en span op orde voordat het zo ver is

maandag 14 september 2020 om 16:24
Ja we hebben ze ook gegraveerd. Ben er helemaal verliefd op
We zijn zo goed als klaar voor de bruiloft, dus genoeg tijd voor het huis op orde maken. De tuin gaan we morgen doen, heb gezegd woensdag niet want dan krijg ik mijn nagelset, dus liever geen tuinwerk dan haha
Vandaag de bedankjes gemaakt en vriend is bezig geweest met een powerpoint presentatie voor tijdens het kerkelijk huwelijk, hij wil beamers gebruiken waar de tekst op komt van de liederen. Ik vond het onnodig omdat we ook een liturgie hebben maar goed, want hij in zijn koppie heeft zitten krijg je er dan niet meer uit
Jij al zenuwachtig Kokoro??

We zijn zo goed als klaar voor de bruiloft, dus genoeg tijd voor het huis op orde maken. De tuin gaan we morgen doen, heb gezegd woensdag niet want dan krijg ik mijn nagelset, dus liever geen tuinwerk dan haha
Vandaag de bedankjes gemaakt en vriend is bezig geweest met een powerpoint presentatie voor tijdens het kerkelijk huwelijk, hij wil beamers gebruiken waar de tekst op komt van de liederen. Ik vond het onnodig omdat we ook een liturgie hebben maar goed, want hij in zijn koppie heeft zitten krijg je er dan niet meer uit

Jij al zenuwachtig Kokoro??

maandag 14 september 2020 om 16:58
Gefeliciteerd RoryG! Hartstikke leuk.
En gefeliciteerd nu officieel Apple! Het klinkt als een prachtige dag, helemaal in jullie stijl (al ken ik je niet echt natuurlijk, maar zoals het via het forum op mij overkomt). Dank je ook voor je tip over foto's van anderen. Ik sta altijd slecht op foto's dus voor mij heel belangrijk om zoiets ook van een ander te horen, dat je beter kunt wachten op de fotograaffoto's
Al ben ik daar ook best bang voor.
Ik weet de data niet precies maar voor de anderen komt het dichterbij? Wat een mooi weer krijgen jullie! Fijn! Geniet van de voorpret.
En gefeliciteerd nu officieel Apple! Het klinkt als een prachtige dag, helemaal in jullie stijl (al ken ik je niet echt natuurlijk, maar zoals het via het forum op mij overkomt). Dank je ook voor je tip over foto's van anderen. Ik sta altijd slecht op foto's dus voor mij heel belangrijk om zoiets ook van een ander te horen, dat je beter kunt wachten op de fotograaffoto's

Ik weet de data niet precies maar voor de anderen komt het dichterbij? Wat een mooi weer krijgen jullie! Fijn! Geniet van de voorpret.
maandag 14 september 2020 om 17:22
Dankjewel voor de felicitaties
Kokoro, wat leuk zo’n fotosessie
Apple, je dag klinkt echt super leuk en ontspannend.
Zomerwarmte, tuinwerkzaamheden en mooie nagels dat kan natuurlijk niet. Spannend nu het allemaal zo dichtbij komt
Aloe-Vera, jammer dat je je bruiloft hebt moeten uitstellen. Wanneer is de nieuw datum?
Hebben de bijna bruidjes nog iets qua ontspanning gepland? Hoe is bij jullie de ochtend van de bruiloftsdag gepland?
Kokoro, wat leuk zo’n fotosessie
Apple, je dag klinkt echt super leuk en ontspannend.
Zomerwarmte, tuinwerkzaamheden en mooie nagels dat kan natuurlijk niet. Spannend nu het allemaal zo dichtbij komt
Aloe-Vera, jammer dat je je bruiloft hebt moeten uitstellen. Wanneer is de nieuw datum?
Hebben de bijna bruidjes nog iets qua ontspanning gepland? Hoe is bij jullie de ochtend van de bruiloftsdag gepland?
maandag 14 september 2020 om 18:37
Lieve dames, bedankt voor al jullie felicitaties! Ik zit inmiddels in een super-de-luxe wijnhuis hotel in Noord Italië waar we een paar dagen lekker veel geld gaan uitgeven aan luxe diners en wijnproeverijen.
Daarna nog een weekje gewoon lekker een huisje en zelf koken (de supermarkten in Italië zijn altijd mijn favoriete uitje) dus ik ben hier helemaal gelukkig.
Heb inmiddels ook nog wat foto’s binnen van de andere fotograaf dus als ik me op een lui moment verveel zal ik even proberen een albumpje te maken om te delen voor jullie.
Wie zijn er ook al weer allemaal deze week aan de beurt? Kokoro en Zomerwarmte toch? Of nog iemand?
Geniet er van ladies! En als dat niet meteen lukt dan kan ik je nu vertellen: nagenieten is ook heel fijn!
Daarna nog een weekje gewoon lekker een huisje en zelf koken (de supermarkten in Italië zijn altijd mijn favoriete uitje) dus ik ben hier helemaal gelukkig.
Heb inmiddels ook nog wat foto’s binnen van de andere fotograaf dus als ik me op een lui moment verveel zal ik even proberen een albumpje te maken om te delen voor jullie.
Wie zijn er ook al weer allemaal deze week aan de beurt? Kokoro en Zomerwarmte toch? Of nog iemand?
Geniet er van ladies! En als dat niet meteen lukt dan kan ik je nu vertellen: nagenieten is ook heel fijn!
anappleaday wijzigde dit bericht op 14-09-2020 18:43
0.13% gewijzigd

maandag 14 september 2020 om 18:40
Jaaa Zomerwarmte en ik zijn beiden donderdag aan de beurt
. Hier is i.p. ook bijna alles klaar m.u.v. de tafelindeling, eerste dans en backup ceremonie muziek
. Ook staan er nog wat kleine dingetjes op de to do lijst. Morgen kapper en zonnebank, woensdag huis poetsen (schoonmaakster komt voor het eerst). Vandaag wel al naar mani/pedi geweest. Heb een french manicure op eigen nagels en wit met shimmer op de tenen. Heerlijk.

maandag 14 september 2020 om 18:42
Dat klinkt als een sprookje!! Geniet er maar lekker van. Zo verdiend!AnAppleADay schreef: ↑14-09-2020 18:37Lieve dames, bedankt voor al jullie felicitaties! Ik zit inmiddels in een super-de-luxe wijnhuis hotel in Noord Italië waar we een paar dagen lekker veel geld gaan uitgeven aan luxe diners en wijnproeverijen.
Kan niet wachten je foto's te zien ^^!

maandag 14 september 2020 om 19:05
Ik heb vorige week mijn allereerste gezichtsbehandeling gehad, heerlijk was het! Alleen nu heb ik wel een erg droge huid onder mijn kin en bij mijn kaak, dus ben veel aan het smeren.
Verder komt de kapster/styliste al om 6.30 uur dus ontspanning zit er naast een snelle douche die ochtend niet in

maandag 14 september 2020 om 19:59
Apple, wat een heerlijke huwelijksreis! Doe er nog wat lange wandelingen in de natuur bij en het zou ook helemaal in ons straatje zijn, haha. Geniet met volle teugen! En ik ben heel benieuwd naar je foto's.
Zomerwarmte en Kokoro, veel succes en plezier met de laatste to-do's. Wat een gaaf cadeau Kokoro, een boudoir shoot! Daar is je vriend vast heel blij mee!
Zomerwarmte en Kokoro, veel succes en plezier met de laatste to-do's. Wat een gaaf cadeau Kokoro, een boudoir shoot! Daar is je vriend vast heel blij mee!

dinsdag 15 september 2020 om 09:07
Die wandelingen komen later in de vakantie ook nogYugen schreef: ↑14-09-2020 19:59Apple, wat een heerlijke huwelijksreis! Doe er nog wat lange wandelingen in de natuur bij en het zou ook helemaal in ons straatje zijn, haha. Geniet met volle teugen! En ik ben heel benieuwd naar je foto's.

dinsdag 15 september 2020 om 09:09
Ok, ik heb even snel een album in elkaar geklust. De foto's staan niet op volgorde en het is ook een mix van hoge kwaliteit, snelle previews, een analoog experiment van de fotograaf en zelfs ook wat whatsapp foto's van andere mensen om een beetje sfeer te proeven.
Ik pb m naar jullie! Mocht ik je vergeten zijn, laat het dan even weten!
Ik pb m naar jullie! Mocht ik je vergeten zijn, laat het dan even weten!

woensdag 16 september 2020 om 17:15
Hier is nu eindelijk alles op orde. Het huis is volledig opgeruimd en gepoetst, de tassen zijn gepakt en alles ligt klaar. Ik ben ZO opgelucht dat de persco overmorgen pas is. Wat een spanning zeg, met die oplopende getallen.
Vriend is naar zijn ouders en ik ben nog lekker even alleen voordat mama en getuigen komen. Heerlijk. En zo onwerkelijk. Een (overgroot) deel van mij gelooft nog steeds niet dat het morgen gaat gebeuren. Ben dus ook totaal niet zenuwachtig. Gek toch?
Vriend is naar zijn ouders en ik ben nog lekker even alleen voordat mama en getuigen komen. Heerlijk. En zo onwerkelijk. Een (overgroot) deel van mij gelooft nog steeds niet dat het morgen gaat gebeuren. Ben dus ook totaal niet zenuwachtig. Gek toch?

woensdag 16 september 2020 om 19:15
Heel herkenbaar! En ook gedurende de dag zal het nog heel onwerkelijk voelen! Maar wees niet ongerust, genieten kan ook achterafKokoro schreef: ↑16-09-2020 17:15Hier is nu eindelijk alles op orde. Het huis is volledig opgeruimd en gepoetst, de tassen zijn gepakt en alles ligt klaar. Ik ben ZO opgelucht dat de persco overmorgen pas is. Wat een spanning zeg, met die oplopende getallen.

Ik wens jullie allebei een heerlijke dag toe! Dat gaat vast lukken met al die lieve mensen om jullie heen

woensdag 16 september 2020 om 21:05
Heel fijne dag gewenst allebei morgen!
Wat heerlijk dat je helemaal zen bent Kokoro! Hopelijk is straks je bruidsmake-up (en alles!) net zo mooi als je het voorgesteld had!
Voor wie net als ik nog wat later trouwt, ik las net dat de persconferentie over maatregelen gericht op studenten zal gaan... maar goed, we weten het pas als het echt benoemd is

Voor wie net als ik nog wat later trouwt, ik las net dat de persconferentie over maatregelen gericht op studenten zal gaan... maar goed, we weten het pas als het echt benoemd is