Mode & Beauty alle pijlers

Farfetch ervaringen

16-09-2020 11:21 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand wel eens iets besteld op farfetch? Wil er een dure tas bestellen maar twijfel.

Weet iemand of ze vaak kortingscodes hebben anders wacht ik mogelijk nog even;)
Waar twijfel je aan? Is betrouwbare site iig.
Als je je aanmeldt krijg je een 10% kortingscode. Het is een betrouwbare site. Ik bestel er wel eens wat.
Het is een betrouwbare site. Heb daar meerdere malen iets besteld.
Welke tas wil je bestellen? Ben zelf namelijk ook gek op tassen.
Betrouwbare site inderdaad, mooi spul!
Het is gewoon een retailplatform he.. het is niet dat ze al die spullen in een of ander pakhuis hebben liggen. Afhankelijk van welke winkel de spullen verkoopt kun je dezelfde tas vinden voor een andere prijs.

Ik heb zelf net een paar laarzen daar gekocht. Die van mij via een Italiaanse winkelier maar als ze uit Amerika hadden moeten komen waren ze 400 euro duurder geweest. Uit de UK 100 euro duurder.
Lady_Day schreef:
16-09-2020 11:50
Als je je aanmeldt krijg je een 10% kortingscode. Het is een betrouwbare site. Ik bestel er wel eens wat.
Ah had me al wel aangemeld vanochtend maar is geloof ik helaas niet meer zo!

Durf niet te zeggen welke ik wil kopen want er is er nog maar één 🙈 maar ga hem vanmiddag dan maar bestellen want denk dat er geen kortingscode is. Zal hem dan linken!
Arequipa schreef:
16-09-2020 12:26
Ah had me al wel aangemeld vanochtend maar is geloof ik helaas niet meer zo!

Durf niet te zeggen welke ik wil kopen want er is er nog maar één 🙈 maar ga hem vanmiddag dan maar bestellen want denk dat er geen kortingscode is. Zal hem dan linken!
Kortingscode is er altijd voor nieuwe klanten. Even registreren met een ander emailadres.
Lady_Day schreef:
16-09-2020 12:32
Kortingscode is er altijd voor nieuwe klanten. Even registreren met een ander emailadres.
Denk het niet meer, had voor het eerst een account aangemaakt maar in de welkomstmail staat geen code.
Arequipa schreef:
16-09-2020 12:39
Denk het niet meer, had voor het eerst een account aangemaakt maar in de welkomstmail staat geen code.
Heb je je wel aangemeld voor de nieuwsbrief? Je krijgt de code alleen bij aanmelding voor de nieuwsbrief.
Arequipa schreef:
16-09-2020 12:26

Haha, herken de stress! Was niet van plan om de tas snel te gaan kopen hoor :-D
Puur uit interesse.
RozePioen schreef:
16-09-2020 13:24
Haha, herken de stress! Was niet van plan om de tas snel te gaan kopen hoor :-D
Puur uit interesse.
Hahah nee weet ik hoor maar iemand anders zal m maar voorbij zien komen ;)
Is het nog gelukt?
Lady_Day schreef:
16-09-2020 20:15
Is het nog gelukt?
Ja! Ook nog kortingscode geronseld maar kan niet gebruikt worden op artikelen in de sale.

Het is deze:
https://www.farfetch.com/nl/shopping/wo ... gLq-_D_BwE
Wow, mooie tas zeg. En mooie korting ook.
Yes, je hebt de tas gekocht! Zeker een mooie tas!
Lady_Day schreef:
16-09-2020 21:40
Wow, mooie tas zeg. En mooie korting ook.
Ja! Zocht al heel lang naar een mooie zwarte simpele tas. Twee maanden over getwijfeld maar met deze korting wel een mooie deal inderdaad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven