Inrichting, wat vind jij afschuwelijk?

03-09-2020 12:42 2908 berichten
Alle reacties Link kopieren
Door het topic over bordjes met spreuken werd ik toch wel benieuwd.

Ik heb de afgelopen jaren hier wel eens topics over voorbij komen

Dat ging over de spreuken, de leen bakker huizen, de ziekte van 2 (2 dezelfde van alles op de vensterbank) de roze roos van Ikea aan de muur achter de bank, Riviera Maison enz.

Ik:

er is een action fanpagina, en als je dan in de reacties kijkt bij een nieuw item heeft hálf nederland het!
Wat ik tegenwoordig daar veel zie zijn etageres of stolpen met een lichtslingertje en dan spulletjes met het thema van het seizoen.

En ook, goud gespoten flamingo's en kabouters.

Schreeuwend en kinderachtig servies, dat oa van Blond of met teksten er op: do what you love

Het bekende vloerkleed, beige/wit met donkerblauwe diagonale strepen

En ook overal zie ik het kwantum behang met de bloemen of met de aapjes
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
Annapicobella schreef:
18-09-2020 11:14
Heb iemand op mijn Feestboek die iedere keer post als zij een 'design' vaasje heeft gekocht. Wel mooi, maar waarom zoveeeeeeeel? Dan krijg je ook een Leen Bakker effect.
Eerder een Mien Dobbelsteen effect, want je blijft afstoffen.
Cateautje schreef:
18-09-2020 10:12
Zojuist een setje onderzetters besteld bij de Kwantum. Ze zijn van keramiek en zijn maar 2,50 een setje.

Afbeelding
Hebben ze die weer? Prachtig! Ik heb nu al andere gekocht, anders had ik ze ook genomen :)
Voor iedereen een groene tuin
GroenTuintje schreef:
18-09-2020 11:28
Hebben ze die weer? Prachtig! Ik heb nu al andere gekocht, anders had ik ze ook genomen :)
Die je hebt kan je toch retourneren?

Voor 2,50 kan je niet zonder zitten toch?
Emma95 schreef:
18-09-2020 10:07
Ik zou best een kamer kunnen inrichten met spullen van Xenos, Action, Kwantum en Leen Bakker, waarvan je niet ziet dat het daar vandaan komt.

De Action is hier vlakbij. Ze hebben nu veel spullen van natuurlijke materialen, hout, bamboe. Mijn huis staat vol genoeg maar ik zie echt leuke dingen ertussen.
Eens! Vooral Xenos vind ik nog steeds leuke spullen verkopen :)
Cateautje schreef:
18-09-2020 11:30
Die je hebt kan je toch retourneren?

Voor 2,50 kan je niet zonder zitten toch?
Ja dat is zo :-D , alleen heb ik een glazen tafel en 2 kleine kinderen :"-(

Maar zijn ze maar 2,50 voor een set? Bizar goedkoop o_o
GroenTuintje schreef:
18-09-2020 11:31
Ja dat is zo :-D , alleen heb ik een glazen tafel en 2 kleine kinderen :"-(

Maar zijn ze maar 2,50 voor een set? Bizar goedkoop o_o
Je kroost veranderd inderdaad de zaak. :)
Cateautje schreef:
18-09-2020 11:35
Je kroost veranderd inderdaad de zaak. :)
Jup :-D we hadden eerst een houten tafel, toen had het wel gekund. Nu met de glazen tafel heb ik vilten onderzetters met leuke print :)
GroenTuintje schreef:
18-09-2020 11:39
Jup :-D we hadden eerst een houten tafel, toen had het wel gekund. Nu met de glazen tafel heb ik vilten onderzetters met leuke print :)
Oh, da's ook heel leuk en daar ben ik wel nieuwsgierig naar. Heb je er een plaatje van?
eva-luna schreef:
18-09-2020 09:07
Dat is toch helemaal niet het Leenbakker van nu?

Nu nu hebben ze alles goud, of bloempotjes in de vorm van een dier en behang met aapjes of grote rozen.
en zoals in de OP ook staat, in de afgelopen jaren. het leen bakker huis was dus een topic van een paar jaar geleden.
Bij de action staan nu beeldjes van uiltjes, niet horen/zien/kijken houdingen. Zo lief. Staan bij de kerstspulletjes hier. Ik weet dat uiltjes alweer een tijd op hun retour zijn qua mode, maar ik vind ze nog steeds zo cute :flirting: Ik heb alweer de eerste kerst meuk gekocht voor dit jaar. Kan niet wachten tot de kitsch weer uitgestald kan worden.
Oh ik hou helemáál niet van kitch, en ook niet van kerstspul. Zet overigens wel elk jaar braaf een boom neer, omdat ik kleine kinderen heb.
Ik ken genoeg mensen die er dol op zijn hoor, dus als jij het prachtig vindt - lekker doen. Ik ben een soort Grinch :mrgreen:
Ik heb alles. Het kerst dorpjes gedoe, sterren, lichtgevende sneeuwpoppen, houten kerstboompjes, ballen in alle tinten zodat ik elk jaar iets anders kan doen. En natuurlijk heel veel leuke foute kersttruien. This girl loves christmas. :-D Echt. Kan niet wachten tot Mariah weer door die radio schalt.
Cateautje schreef:
18-09-2020 11:40
Oh, da's ook heel leuk en daar ben ik wel nieuwsgierig naar. Heb je er een plaatje van?
Ja ik zal even opzoeken :)

https://www.klevering.nl/product/k-set- ... er-marmer/
Ik heb als onderzetters de schaapjes van Mars&More :)
Ik weet niet hoe ik hier een link moet krijgen op mijn notebook
Kerst....ik heb er altijd een dubbel gevoel bij. Het begint te vroeg denk ik. Als het twee weken was zou ik het best leuk vinden maar al zo vroeg die kerstgedoetjes in de winkels, ik ben het al beu voor het zover is.
Verder heb ik een kleine boom met voornamelijk natuurlijke materialen, wit en champagnekleur erin.
Waxinelichtjes brand ik een hele winter dus die staan er sowieso.
Echte kitch heb ik niet en kerstmuziek hou ik ook al niet van.
En vooral NIET van Mariah Carry :biggrin: :biggrin: :biggrin:
anoniem_310255 wijzigde dit bericht op 19-09-2020 06:59
0.10% gewijzigd
Kerst vind ik ook wel gezellig. Maar het begint elk jaar vroeger (lijkt het wel). Vanwege ruimtegebrek heb ik nooit een boom, maar ik hang wel lichtjes op in mijn erker (gewoon voor het raam), waar ik dan ballen en zo in hang. Uiteraard mijn playmobil kerststal op de schoorsteenmantel, en overal en nergens 'slingers', kaarsen en zo. Maar ik begin er pas aan op 6 december (na de Sint) en het moet weer weg op 6 januari (driekoningen). Ies tradisie.. :proud:
Kleuren zijn al jaren zwart/zilverwit/paars.
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
GroenTuintje schreef:
18-09-2020 13:58
Ja ik zal even opzoeken :)

https://www.klevering.nl/product/k-set- ... er-marmer/
Da's ook leuk. :D
heel leuk die onderzetters! Ik mag niet, ik heb er al zoveel - die ik niet gebruik ook nog eens.
Wat erg!!

https://www.klevering.nl/wp-content/upl ... scaled.jpg
Everything you see I owe to spaghetti!
:rofl:
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
:rofl:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

:rofl: behoorlijk erg ja.
Ik heb goudglitter onderzetters van een tuincentrum. En nog een paar van steen met een soort marmereffect en zilver randen van Zenza (die kunnen alleen op de eettafel want ze zijn best zwaar). Maar ik gebruik ze bijna niet.

Ik ben dol op Kerst en tuig elk jaar m'n boom op in ander thema.
Afbeelding[/url]
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven