Napraattopic 136 - Met geklets

12-09-2020 14:47 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 136!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Elfje* schreef:
19-09-2020 08:49
Dan maak je met liefde die plaktroep schoon :proud:
Nou.............. met liefde?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Solomio schreef:
19-09-2020 08:51
Nou.............. met liefde?
Met liefde voor die slimme kat. :biggrin:
Natuurlijk ruim je dat op met nodige haat en scheldwoorden.
Toch bijzonder, dat een to een one night stand heeft en teleurgesteld is dat de man met een stom smoesje vertrekt en dat dan binnen de kortste keren het woord verkrachting gebruikt wordt. Sowieso veel vreemde reacties daar.
Braose schreef:
19-09-2020 09:06
Toch bijzonder, dat een to een one night stand heeft en teleurgesteld is dat de man met een stom smoesje vertrekt en dat dan binnen de kortste keren het woord verkrachting gebruikt wordt. Sowieso veel vreemde reacties daar.
mwah valt mee hoor, 1x iemand die "opgedrongen" zegt, en TO zegt "voelt wel een beetje zo" en verder reacties dat ze niet-verkracht is
Luci_Morgenster schreef:
18-09-2020 23:48
Dat is toch die kaartenlegger?
Dat klopt de opmerking van Vanta wel. Het gedweep met die kerel nooit begrepen.
lilalinda schreef:
19-09-2020 09:09
mwah valt mee hoor, 1x iemand die "opgedrongen" zegt, en TO zegt "voelt wel een beetje zo" en verder reacties dat ze niet-verkracht is
Dat woord heeft mi sowieso geen plek daar.
Typisch zo'n topic waar het al snel niet meer gaat om de vraag/issue van to. Ik verbaas me er wel eens over hoe vaak en snel dat hier gebeurt.
anoniem_400642 wijzigde dit bericht op 19-09-2020 09:14
22.03% gewijzigd
LaFleurNoire schreef:
19-09-2020 07:48
Oh, ik heb laatst handgemaakte cowboylaarzen gekocht. Zijn er maar 6 paar van gemaakt. Ik draag ze meestal onder een jurk(je), maar ik draag ook vrijwel alleen jurken of lange tunieken. In het dorp zijn ze er inmiddels wel aan gewend maar al die rondfietsende ruziënde bejaarde toeristen(het is nu tijd voor de grijze golf)verdraaien hun nekken als ik op de trekker rondrij in de wei of de bermen maai met de zitmaaier in een bloemetjesjurk en bolero.
:heart:
Luci_Morgenster schreef:
19-09-2020 09:03
Natuurlijk ruim je dat op met nodige haat en scheldwoorden.
Ja, natuurlijk. Niemand ruimt dat met plezier op.
Braose schreef:
19-09-2020 09:06
Sowieso snap ik dat topic al niet. Alsof je seks 'geeft' en als dat niet 'gehonoreerd' wordt zoals gewenst (liefst met een trouwring) was het plots niet fijn meer en jakkieba?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ik ben nog in de war over die vagina op een dienblad.
Oudblond schreef:
19-09-2020 09:14
Sowieso snap ik dat topic al niet. Alsof je seks 'geeft' en als dat niet 'gehonoreerd' wordt zoals gewenst (liefst met een trouwring) was het plots niet fijn meer en jakkieba?
Volgens mij gaat het simpelweg om verwachtingen. To verwacht bepaald gedrag van hem en baalt dat hij daar niet aan voldoet. Goed moment voor haar om zich te realiseren dat zulke verwachtingen hebben van iemand die je niet kent niet handig is.
Betty_Slocombe schreef:
19-09-2020 09:16
Terecht.
Betty_Slocombe schreef:
Daar is dan ook nog geen consensus over. :)
herfstappeltaart schreef:
19-09-2020 07:19
Nou ja ....wat doen jullie nou lelijk. Ik schrijf ook in dat topic omdat ik interieur en kleurgebruik toevallig een leuk onderwerp vind. Ik heb van zowel Leen Bakker als Kwantum juist gezegd dat daar leuke dingen staan voor betaalbare prijzen. En inderdaad, dat poedelkaarsje vind ik een stom ding. Mag dat niet?

Het topic is niet bedoeld om anderen af te kraken en ik heb ook niet het idee dat dat de overhand neemt daar hoor.
Als je je iets aan zou trekken van wat anderen vinden, is dat topic ( en meerdere topics zoals dat) funest voor je zelfvertrouwen. Het zal vast niet bedoeld zijn als afkraken, maar niks deugt daar tenzij het uniek is en zeker niet van Leen Bakker.
Dat er genoeg mensen zijn die simpelweg het geld of de ruimte niet hebben om dingen anders te doen, hebben een aantal mensen daar nog niet begrepen.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Betty_Slocombe schreef:
Niet visualiseren.
rosanna08 schreef:
19-09-2020 09:20
Als je je iets aan zou trekken van wat anderen vinden, is dat topic ( en meerdere topics zoals dat) funest voor je zelfvertrouwen. Het zal vast niet bedoeld zijn als afkraken, maar niks deugt daar tenzij het uniek is en zeker niet van Leen Bakker.
Dat er genoeg mensen zijn die simpelweg het geld of de ruimte niet hebben om dingen anders te doen, hebben een aantal mensen daar nog niet begrepen.

Nou het spijt me maar dat lees ik er echt niet in hoor. Dat soort dingen heb ik in elk geval niet gezegd. Het is gewoon een uitwisseling van verschillende smaken.
LaFleurNoire schreef:
19-09-2020 07:48
Oh, ik heb laatst handgemaakte cowboylaarzen gekocht. Zijn er maar 6 paar van gemaakt. Ik draag ze meestal onder een jurk(je), maar ik draag ook vrijwel alleen jurken of lange tunieken. In het dorp zijn ze er inmiddels wel aan gewend maar al die rondfietsende ruziënde bejaarde toeristen(het is nu tijd voor de grijze golf)verdraaien hun nekken als ik op de trekker rondrij in de wei of de bermen maai met de zitmaaier in een bloemetjesjurk en bolero.
:rofl: :flirting:
herfstappeltaart schreef:
19-09-2020 09:23
Nou het spijt me maar dat lees ik er echt niet in hoor. Dat soort dingen heb ik in elk geval niet gezegd. Het is gewoon een uitwisseling van verschillende smaken.
Je hoeft je ook niet persoonlijk aangesproken te voelen. Ik heb geen idee wat je daar geschreven hebt. Na tig pagina’s lezen over alles wat niet goed of mooi is, was ik er wel klaar mee.
Solomio schreef:
19-09-2020 08:23
Mijn kat heeft onlangs ontdekt hoe hij het kastje kan openen waar de voorraad kattenbrokjes ligt. Het kastje kan niet op slot, en ik wil niet dat de kat erin gaat, dus er staat een krukje voor.
Er staat namelijk nog meer voorraad in dat kastje.
Nu had ik het krukje er niet goed voorgezet, dus ik hoor ineens een klap. Heeft de kat zich in dat kastje gewurmd en een fles roosvicee naar buiten getikt.
Op de plavuizen.
Kapot.
Wat een bende.

Tot zover mijn begin van de dag.
In ieder geval een kat met een hoge intelligentie. ;-)
Wij hebben een mengeling van Leenbakker-spul(dochter wilde niet zo’n “rare ouwe kast en bed”, meubels moeten nieuw)de eettafel en salontafel met ingelegd mozaïek zijn gemaakt door wijlen mijn vader en de kasten zijn antiek, opgeknapt door een soort kringloop/werk/leerbedrijf. De eetkamerstoelen komen van marktplaats.
We hebben een schilderij van de plaatselijke supermarktmanager met artistiek talent hangen en mijn moeder is bezig met een wandkleed.
De lamp in de woonkamer is ontzettend antiek, een erfstuk, de rest van de lampen komen bij de Praxis, Kwantum, Ikea en Gamma vandaan.
Oh ja, de bank en de loveseat hebben we bij Seats and Sofas gekocht. De horror!
Ik ben benieuwd wat de inrichtingspuristen daar van te zeggen hebben :roll:
Solomio schreef:
19-09-2020 08:43
En toch hè...... ik ben ook trots op de kat, dat hij met dat kleine breintje toch maar heeft uitgevogeld hoe hij dat kastdeurtje open krijgt.
:heart:
Oh haha, precies wat ik dus dacht. :biggrin:
La Fleur: Waarschijnlijk van alles. Al 'mag' je denk ik wel 'meedoen' in dat topic. Ik niet. Ik woon in een koelkast.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
19-09-2020 09:34
La Fleur: Waarschijnlijk van alles. Al 'mag' je denk ik wel 'meedoen' in dat topic. Ik niet. Ik woon in een koelkast.
Ongetwijfeld, maar jouw huis is prachtig. Niet mijn stijl, maar het past bij jullie. Waarmee ik niet wil impliceren dat jullie bij een koelkast passen, behalve dan dat daar lekkere hapjes uit komen wat weer wel bij jullie past.
En onze dochter heeft een Tokkienaam. Om de boel te complementeren.
Wellicht zoons ook wel, maar die heb ik nog nooit op het foutenamentopic voorbij zien komen. Die van dochter ook niet, maar de beginletters zijn fouter dan fout en Tokkier dan Tokkie, dus dan weet je al genoeg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven