Napraattopic 136 - Met geklets

12-09-2020 14:47 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 136!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Solomio schreef:
19-09-2020 10:36
Ik heb ooit in een topic over enkellaarsjes een linkje geplakt van enkellaarsjes van Van Haren. In mijn beleving vergelijkbaar met wat er verder in dat topic geplakt was, alleen dan voor 20% van de prijs.
Maar nee, daar zag je dat goedkope echt aan af, volgens de andere dames.
Tjsa ik zie dat meestal wel, is dat erg? Net als dat er om elegante schoenen wordt gevraagd en er wordt onderstaande geplakt, mag ik toch gewoon wat van zeggen?

Afbeelding

Afbeelding
doornroosje9 schreef:
19-09-2020 10:37
Dat zou fijn zijn voor hem!
Zeker.
School gaf nu aan dat hij vanaf 's morgens zit te huilen en helemaal niet meekan in de klas.
Zelf zijn agenda invullen, lukt bv niet, laat staan de rest.

Wij vinden het vooral jammer dat ze een halfjaar geleden nog aangaven dat hij gewoon mocht doorstromen terwijl wij al hoopten op een verwijzing.
Kan ik een dekbed op 60 graden wassen? En hoppa: Weggooien moet TO dat ding want wie wil er onder polydinges slapen. Katoen moet ze kopen!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Star3 schreef:
19-09-2020 10:42
Tjsa ik zie dat meestal wel, is dat erg? Net als dat er om elegante schoenen wordt gevraagd en er wordt onderstaande geplakt, mag ik toch gewoon wat van zeggen?

Afbeelding

Afbeelding

Nou, hieraan zie ik dan zelfs af dat het niet elegant is :hihi:
Later is nu
Star3 schreef:
19-09-2020 10:42

Afbeelding

Afbeelding
Shiiiit, die schoenen héb ik!

:proud:
Fijn Moirmel, dat hij alsnog naar het buitengewoon onderwijs mag. En ontzettend zielig dat hij er eerst zo veel voor heeft moeten huilen.
Oudblond schreef:
19-09-2020 10:44
Kan ik een dekbed op 60 graden wassen? En hoppa: Weggooien moet TO dat ding want wie wil er onder polydinges slapen. Katoen moet ze kopen!

Haha, zo typisch Viva.

(overigens zou ik ook voor geen goud onder polyester slapen maar wat TO doet moet ze lekker zelf weten.)
Van de week schoenen online gekocht, werden bezorgd door DPD. Moesten retour want te groot en te wit en ik retourlabel aangemaakt en geprint op de site en naar DPD-punt.

Blijkt dat het retourlabel van Postnl is en daar ingeleverd moet worden.
En nu ben ik in de war.
O dat had ik laatst ook. Omoda zeker?
Nee, Nike.
Maar nou heb ik wel mooi een stuk gefietst :biggrin:
Wat gebeurt er als Seikwief, Viva-Amber en Pindakaasjes in één topic posten?
Nou dit dus :biggrin:

Braose schreef:
19-09-2020 09:06
Toch bijzonder, dat een to een one night stand heeft en teleurgesteld is dat de man met een stom smoesje vertrekt en dat dan binnen de kortste keren het woord verkrachting gebruikt wordt. Sowieso veel vreemde reacties daar.
PoezzinBoots schreef:
19-09-2020 12:01
Wat gebeurt er als Seikwief, Viva-Amber en Pindakaasjes in één topic posten?
Nou dit dus :biggrin:
Het zijn drie aparte forumsters.
Dat is heel mild uitgedrukt :proud:
Minstens een van de drie heeft een pindaallegie.
Maar wie?

(Poëzie)
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
en nu is het weer mooi weer, en nu moet ik buiten-zitten van mezelf, want "het kan wel de laatste keer zijn dit jaar", maar eigenlijk wil ik op mijn zachte bank. Maar tja, er zit een gereformeerd stemmetje in mij
feow schreef:
19-09-2020 12:15
Minstens een van de drie heeft een pindaallegie.

they are all nuts
Pffffffft, die kat heeft een steile leercurve: hij heeft nu al door dat dat krukje best makkelijk opzij geschoven kan worden, als ie maar hard genoeg aan dat deurtje trekt en duwt.
Gelukkig staan er verder geen breekbare dingen meer in.
solomio wijzigde dit bericht op 19-09-2020 12:32
0.42% gewijzigd
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
lilalinda schreef:
19-09-2020 12:24
en nu is het weer mooi weer, en nu moet ik buiten-zitten van mezelf, want "het kan wel de laatste keer zijn dit jaar", maar eigenlijk wil ik op mijn zachte bank. Maar tja, er zit een gereformeerd stemmetje in mij
Gereformeerd stemmetje de mond snoeren door extra lang op je zachte bank te gaan zitten. :jump:
Life is short. Eat dessert first.
Solomio schreef:
19-09-2020 12:28
Pffffffft, die kat heeft een steile leercurve: hij heeft nu al door dat dat krukje best makkelijk opzij geschoven kan worden, als ik maar hard genoeg aan dat deurtje trekt en duwt.
Gelukkig staan er verder geen breekbare dingen meer in.
Ja, als jij ook aan dat krukje gaat lopen trekken en duwen....
Later is nu
Op blauwe schoenen met een hak van 19 cm gaan lopen. Dat helpt of maakt dat je schoonmaken leuk gaat vinden. Probeer maar eens!

Anders een lullig schuifje monteren. Of een magneetje. ( schrikdraad werkt ook, maar is meer werk)

En niet opnieuw kleine hersentjes onderschatten.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Dreamer schreef:
19-09-2020 12:32
Ja, als jij ook aan dat krukje gaat lopen trekken en duwen....
Ja, verbeterd inmiddels. :proud:

David Dunning
feow schreef:
19-09-2020 12:32
Op blauwe schoenen met een hak van 19 cm gaan lopen. Dat helpt of maakt dat je schoonmaken leuk gaat vinden. Probeer maar eens!

Anders een lullig schuifje monteren. Of een magneetje. ( schrikdraad werkt ook, maar is meer werk)

En niet opnieuw kleine hersentjes onderschatten.
Ik heb hoogtevrees.

David Dunning
Solomio schreef:
19-09-2020 12:36
Ja, verbeterd inmiddels. :proud:

Ik zag het.. heb ook gequote, zodat mijn opmerking nog enigszins logisch was :mrgreen:
Later is nu
Dreamer schreef:
19-09-2020 12:37
Ik zag het.. heb ook gequote, zodat mijn opmerking nog enigszins logisch was :mrgreen:
Waarvoor dank. :proud:
Life is short. Eat dessert first.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven