Singles topic

18-03-2009 17:34 5518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.

Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.

Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.

Het lijstje voor alle nieuwe Singles:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht m/v ?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Hoi!

Vleer, hopelijk voel je je morgen niet al te beroerd.

Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad!

Xen, nog Dixies geleegd?

Javier Guzman was leuk! Daarna nog even een biertje gedronken met de vriendin waar ik mee heen was. Gezellig was het zeker! Nu thuis, morgen weer werken, maar het festival is nog in volle gang, er speelt een goed bandje trouwens, dat kan ik dus allemaal horen. Slapen zal nog even niet zo best gaan, omdat de hele bult mensen zometeen wel zal vertrekken richting huis en omdat er heeeeeeeel veeeeeeel fietsen in mn straat staan denk ik dat het nog wel even onrustig zal zijn hier. Ach morgen is een woensdag, dus die kiddo's zijn om half een vrij!

Trusten!
Indi, WM en Vleer....het was dus gezellig vandaag op het festival? Leuk!

Pop..wat een rare droom had jij! Wat zou het betekenen he? En wie is terrasjongen? Echt fijn dat je uit je dipje bent!!

Xen...hoe heb jij het gehad vandaag op het bevrijdingsfestival?

Ik ben vanavond geslaagd voor mijn theorie-examen van het duiken, van het weekend het praktijkexamen doen. Ik vind best beetje eng maar ga ervoor! Kreeg nog smsje van vriendin..om me succes te wensen en dat ze het zo stoer van me vindt dat ik me brevet aan het halen ben...echt lief van haar, deed me goed!

Ik ga lekker mijn warme bed in....na het duiken heb ik het altijd zo takkekoud!

Alle juffen hier...sterkte met werken morgen!

Truste allemaal X
Erykah, gefelicteerd!!! Wil je dan ook gaan duiken in Egypte oid?

Heb lekker gewerkt vandaag, nu ook alweer thuis (woensdag he?).

Had leuke schoenen gezien voor de bruiloft van een vriendin op een website. Heb net even gebeld naar de winkel, hebben ze ze ook nog in maat (en nu maar hopen dat ze de goede kleur hebben, dat ben ik vergeten te vragen)
Ik heb tot nu toe geen ruk gedaan , ja mijn bed verschoond..

Moet naar de winkel om brood te halen maar daar ben ik zelfs te lui voor
Ik heb al gewerkt en schoenen gekocht!!! Wel andere dan die op de webste, die zaten niet lekker.

Vleer, ben je ziekig of gewoon hartstikke lui?
Hey,

iedereen leuke dagen achter de rug

Vleer gewoon lui of toch helemaal verkouden? Beterschap dan!!

Hoe was het teug werken voor de juffen?

Wel leuk om eerste dagje met halve te kunnen beginnen
Hallooooo

Ook weer thuis!

@Erykah: Gefeliciteerd!! Stoer van je hoor!

@Pop: Welke schoenen heb je gekocht? Plaatje?

@Vleer: Nog steeds zo verkouden???

Ik kreeg vanmiddag een uitnodiging van een stel gezamenlijke vrienden waar ik vroeger veel mee omging toen ik nog bij mijn ex was..Hele leuke mensen allemaal en wegens omstandigheden veel te lang niet gezien. Ik word uitgenodigd voor een etentje met zijn allen..Ex en nieuwe vriendin komen ook. Ik kreeg er gelijk een mail achteraan dat ze het ook wel begrepen als 1 van ons (ik of ex) niet zou komen..

Ik denk dat ik maar ga...zo denk ik er nu tenminste over..Mocht het echt niet gaan, dan ben ik zo weer weg..
ben snikverkouden , al heel pak Tempo volgesnotterd (6 pakjes zijn dat volgens mij)

En ben daardoor denk ik ook wat lui, geen zin om trainingsbroek te vervangen voor een andere broek. Net de brievenbus geleegd , maar geen puf om de vuilnis weg te brengen of brood te halen.
Een Singles topic! JOEHOE!!!

Helemaal nieuw op het Viva-forum (terwijl ik de Viva toch al een tijdje lees...)

Mag ik meedoen als eeuwige, struikelende en stumperige single?

- Leeftijd? bijna 27

- Hoe lang al single? 5 jaar *schrik!*

- Geslacht m/v ? v

- Langste relatie ? 1 jaar

- Kortste relatie? 2 maanden

- Regio? Den Haag

- Aan het daten? Nope... wel een sv

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek) dat geef ik nu een 6

- Sterrenbeeld ? Tweeling

- Kinderen of kinderwens ? Nog even niet

- Hobby's ? Is borrelen op een terras ook een hobby?

Ik ga nog eens even verder lezen op dit topic... nice :-)
hallo liefkes! snel teken van leven vanuit de ardennen, waar het weer redelijk is, de mensen gezellig, de rosee rose en de weekendmeneer weer naar huis (hij is 3 dagen geweest, toch nog). ik lees het weekend al jullie avonturen!
Hallowa!

MP: is hij toch nog geweest! Gelukkig, toch? Fijn weekeind gehad dus?

Olive: welkom!

Xen: hoe was je festival? Fijn dat je zo leuke verjaardag hebt gehad!

Reiz: jij ook?

Pop: leuk issie he? Javier?

Erykah: gefeliciteerd!

Gister mijn meubeltjes bij elkaar geshopt; begint op te schieten nu. Nog een paar kasten en banken in elkaar zetten en dan zit er na het weekend in. Nu een beetje vooruit aant denken over mijn verjaardag/houswarming; hoeveel mensen nodig ik uit, wat te eten en drinken, alleen s avonds of ook smiddags etc.

PV: hoest met jou crib?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Ingel, dat schiet lekker op met je nieuwe huisje! Leuk leuk!

Voor die housewarming: niet moeilijk doen: wat wil jij? Het is namelijk jouw huis en daar mag je doen wat je zelf wilt! Tenzij je buren er ernstige overlast van hebben, haha!

Indi, had al gezocht naar een plaatje, maar kan ze niet vinden op internet. Zitten een beetje tussen ballerina's en nettere schoenen in. Geen hak, ben al lang genoeg en ik kan er niet een dag op lopen.

Erykah, terrasman is een man die ik een poosje geleden heb ontmoet, hele avond mee gekletst. In eerste instantie was ik helemaal niet zo onder de indruk van hem, maar na het gesprek bleek hij leuk te zijn! Heb hem vrijdag nog even gezien en hij wilde meteen zien welke nieuwe kleren ik gekocht had, heel leuk!

MP, weekendmeneer is dus toch even geweest! Gezellig . Fijn dat je het lekker hebt in de Ardennen!

Olive, welkom! Lekker meelezen en schrijven, dan kom je vanzelf achter de verhaallijn bij elk persoon!

Reiz, was idd lekker om met een half dagje te beginnen. Weet niet of de andere juffen ook vandaag moesten?
Werkelijk; snap niets van die hele msngroup van ons... haha. Als ik het intyp kom ik op mn hotmail terecht..... naja; dan maar steeds terugzoeken op pagina 144 waar vleer een linkje zette
yeah .. Indi en Wm moesten ook werken vandaag althans dat zeiden ze met hun rose hoofdjes
Oh jeetje, help!

Ik bedenk me ineens dat ik voor die bruiloft natuurlijk wel bruine benen moet hebben, anders staat het ook zo raar. Hoe ga ik dat nou even snel aanpakken?

Ik heb een nogal lelijke paarsachtige plek op mn recteronderbeen/enkel van een paardrijongeluk dat je stukken minder goed ziet als ik bruiner ben.

Heb bijna de neiging om met mn bene uit het raam te gaan hangen om de laatste zonnestraaltjes mee te pakken.

Misschien vanavond maar even naar de zonnebank?
Ingel, als je je hotmail opent (je mail dus) dan staat er ergens bovenin 'more' (of 'meer'), als je daar op klikt, dan kan je ook de optie 'groups' kiezen, dan kom je er ook!
Ingel.. dat klopt dat je moet inloggen via je hotmailaccount. Van daaruit kan je ook berichten zien op de group
Pop zou de zonnebank opzoeken haha
quote:pop1980 schreef op 06 mei 2009 @ 18:27:

Ingel, als je je hotmail opent (je mail dus) dan staat er ergens bovenin 'more' (of 'meer'), als je daar op klikt, dan kan je ook de optie 'groups' kiezen, dan kom je er ook!

Jaaah ! Thanx !

Er staat een foto van me op !
Ik zie hem! Stoer hoor!
Iemand ervaring met zelfbruinende cremes oid? (Volgens mij was er al eerder iemand met die vraag)

Edit: heb de vraag ook even bij beauty geplaatst.
Ik heb wel eens die creme van Dove en Nivea gebruikt, Pop!

Ik zag niet erg snel resultaat..

@Ingel: Leuke foto! Volgens mij kan je hartstikke goed klussen

@Vleer: Wij zaten helemaaaaaal niet aan de rosé, we zaten aan het bier

@MP: Geniet nog even lekker van de vakantie! Leuk dat de weekendmeneer toch nog is geweest!

@Olive: Welkom hier!!!
Bedankt voor het welkom! Ik lees rustig mee.

@Pop Bruiningscremes... Mijn ervaring was: De Panter-look... Vlekken op mijn benen, ondanks het verschrikkelijk goed uitsmeren... Ik denk dat de zonnebank het best is. Ik heb echt staan scrubben tot ik geen huid meer over had.

Ik doe dan met je mee, heb 4 juni een bruiloft. Onwijs leuk jurkje, maar daar horen wel bruine benen bij.
Heb net de tip gekregen voor een product van Sally Hansen, link:

http://www.sallyhansen.nl/index.php?cat=22
Pop als het zo eenvoudig te verwijderen is met water en zeep... Wat ga je dan doen wanneer er een glas wijn over je benen valt ? Of het net regent die dag ?

Dan krijg je dus mega vlekken.. 20 mei duurt nog even dusse morgen onder zonnebank en dan maandag erop weer en die donderdag ook ... Reken maar dat wanneer jij in zon zonnekanon stapt in no time bruin bent

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven