Singles topic
woensdag 18 maart 2009 om 17:34
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
maandag 4 mei 2009 om 23:39
Hai!
WM en Indi en Vleer veel plezier morgen!
Ik ga morgen niet naar het festival in het park om de hoek, nee, ik ga met een vriendin die haar trouwjurk gaat passen mee en s avonds naar Gavier Guzman (of hoe je het ook schrijft!)
Appeltje, lekker slapen vannacht op je nieuwe bed!
Mijn huis is nog in staat van chaos, heb de hele computer ontkoppeld, alle kattenharen erachter/tussen de snoeren weggezogen, de boel flink schoongemaakt, flink wat dingen opgeruimd... zo he, het lijkt wel een voorjaarsschoonmaak. maar het is nog niet klaar! Morgen weer een dag!
Daarom ga ik zo lekker naar mn bedje.
Xen, klinkt als een heel fijne verjaardag! Fijn als je je speciaal voelt dan he?
WM, mijn dipje is alweer aan het overgaan gelukkig. Lief dat je er even naar vraagt. Ik heb vakantie tot morgen, woensdag weer aan de slag. Doe mij nog maar een week vakantie hoor!
En qua date-verhalen: terrasjongen spookt een beetje in mn hoofd, heb geen nummer, hij is niet te vinden op hyves, dus moet m maar in het wild weer eens tegenkomen denk ik zo!
Vandaag wel thee gedronken met ontbijtman en samen naar zijn net gekochte huisje gegaan om even te kijken. Ik begrijp niet helemaal waarom hij zo erg into my company is, want hij blijft smsen met kojes thee ed. Nou ja, het is iig wel gezellig!
WM en Indi en Vleer veel plezier morgen!
Ik ga morgen niet naar het festival in het park om de hoek, nee, ik ga met een vriendin die haar trouwjurk gaat passen mee en s avonds naar Gavier Guzman (of hoe je het ook schrijft!)
Appeltje, lekker slapen vannacht op je nieuwe bed!
Mijn huis is nog in staat van chaos, heb de hele computer ontkoppeld, alle kattenharen erachter/tussen de snoeren weggezogen, de boel flink schoongemaakt, flink wat dingen opgeruimd... zo he, het lijkt wel een voorjaarsschoonmaak. maar het is nog niet klaar! Morgen weer een dag!
Daarom ga ik zo lekker naar mn bedje.
Xen, klinkt als een heel fijne verjaardag! Fijn als je je speciaal voelt dan he?
WM, mijn dipje is alweer aan het overgaan gelukkig. Lief dat je er even naar vraagt. Ik heb vakantie tot morgen, woensdag weer aan de slag. Doe mij nog maar een week vakantie hoor!
En qua date-verhalen: terrasjongen spookt een beetje in mn hoofd, heb geen nummer, hij is niet te vinden op hyves, dus moet m maar in het wild weer eens tegenkomen denk ik zo!
Vandaag wel thee gedronken met ontbijtman en samen naar zijn net gekochte huisje gegaan om even te kijken. Ik begrijp niet helemaal waarom hij zo erg into my company is, want hij blijft smsen met kojes thee ed. Nou ja, het is iig wel gezellig!
maandag 4 mei 2009 om 23:41
maandag 4 mei 2009 om 23:44
Ik vind t wel erg Vleer omdat er vrij specifieke dingen in staan over mn werk, hoe hij op zijn werk bekeken wordt en hoe ik persoonlijk over m denk, dat is heel anders dan mijn post op het topic toentertijd.
Fijn dat je het verwijderd hebt, maar denk dat ie t toch al gelezen heeft. Jij vindt het niet erg, Q niet, maar ik wel....
Fijn dat je het verwijderd hebt, maar denk dat ie t toch al gelezen heeft. Jij vindt het niet erg, Q niet, maar ik wel....
dinsdag 5 mei 2009 om 07:32
Xen.....Fijne verjaardag heb je gehad. Doet je vast goed na je dipje van gister! Veel plezier op bevrijdingsfestival!
Pop...Fijn dat je jezelf weer wat beter voelt! Fijne dag met vriendin!
Erykah....Voel je je al wat beter? Ziekjes?
Appel...Lekker geslapen op je oude bedje? Werkse vandaag!! En we horen wel wanneer we je nieuwe bed mogen uittesten
Vleer en Indi.....Tot strakkies.....We smsen wel!
Het is echt mega grijs buiten!!! Maar ik heb er zin in!!
Pop...Fijn dat je jezelf weer wat beter voelt! Fijne dag met vriendin!
Erykah....Voel je je al wat beter? Ziekjes?
Appel...Lekker geslapen op je oude bedje? Werkse vandaag!! En we horen wel wanneer we je nieuwe bed mogen uittesten
Vleer en Indi.....Tot strakkies.....We smsen wel!
Het is echt mega grijs buiten!!! Maar ik heb er zin in!!
dinsdag 5 mei 2009 om 11:20
Mogguh .. zeer beroerd geslapen alles zit verstopt in mijn neus en hoofd. Hele grote handdoek vol gesnoten vannacht. (bij gebrek aan zakdoeken en keukenrol was inmiddels ook al op gegaan)
We twijfelen nog om naar Zwolle te gaan vandaag ,het weer ziet er niet bijzonder uit.
We checken de situatie om 12.30 nog maals met zn allen
We twijfelen nog om naar Zwolle te gaan vandaag ,het weer ziet er niet bijzonder uit.
We checken de situatie om 12.30 nog maals met zn allen
dinsdag 5 mei 2009 om 12:17
dinsdag 5 mei 2009 om 22:07
Hallooooo
Ik ben al een tijdje weer thuis, maar heb even geslapen en lekker op de bank gehangen.
Ik heb een gezellige dag gehad! Het is bijna de hele dag droog gebleven en de biertjes waren lekker
Vleer nog even gezien en Prikvlieg ontmoet...was gezellig!
En dan is de vakantie weer voorbij en mag ik morgen weer aan het werk...Ik heb nog niet zoveel zin geloof ik..
Ik ben al een tijdje weer thuis, maar heb even geslapen en lekker op de bank gehangen.
Ik heb een gezellige dag gehad! Het is bijna de hele dag droog gebleven en de biertjes waren lekker
Vleer nog even gezien en Prikvlieg ontmoet...was gezellig!
En dan is de vakantie weer voorbij en mag ik morgen weer aan het werk...Ik heb nog niet zoveel zin geloof ik..
dinsdag 5 mei 2009 om 22:16
Ik heb PV gemist , maar om Indi en WM kon je niet heen .. hehe
LRM was er ook , beide deden we afstandelijk en kortaf tegen elkaar.
Ik denk dat ik morgen een longontsteking heb , ik blafte al de hele dag , flink verkouden en dan ook nog doodleuk in een shirtje gaan staan dansen in de regen.. Maar t was onwies gezellig.
LRM was er ook , beide deden we afstandelijk en kortaf tegen elkaar.
Ik denk dat ik morgen een longontsteking heb , ik blafte al de hele dag , flink verkouden en dan ook nog doodleuk in een shirtje gaan staan dansen in de regen.. Maar t was onwies gezellig.