Meld hier alle forum-bugs!

23-02-2009 11:31 3102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haai allemaal,

Komen jullie rare forumdingen tegen? Werken functies niet (meer) zoals ze zouden moeten? Meld ze hier! Om de probleemoplossing aan de kant van techniek te versnellen is het altijd handig om te vermelden welke browser (incl versienummer) en welk besturingssysteem je gebruikt.

grtjs, Naomi
Hahahha me and mij big mouth! Ik weet niet wat die techneuten aan het doen zijn, maar ik kreeg zojuist mijn eerste foutmelding en werd er gelijk uitgegooid.
quote:misschicken schreef op 06 mei 2009 @ 10:31:

[...]

Dat was 2 weken geleden al...

Echt? Nou jaa.... Het viel me dus nu pas op in de lijst met mededelingen.

Blond he...
quote:misschicken schreef op 06 mei 2009 @ 11:37:

Hahahha me and mij big mouth! Ik weet niet wat die techneuten aan het doen zijn, maar ik kreeg zojuist mijn eerste foutmelding en werd er gelijk uitgegooid.

Zeg dat soort dingen dan ook niet meer!

De technici hebben nog niets veranderd aan het forum, omdat nog onduidelijk is waar het probleem precies door wordt veroorzaakt Het lijkt niet bij React te liggen. We, of beter gezegd Five ( ), is nu het e.e.a. aan het testen...

grtjs,

Naomi
Ik heb hier ook niets veranderd, en krijg nu af en toe een foutmelding dat de bewerking wordt afgebroken, en dan ligt viva eruit.
quote:misschicken schreef op 06 mei 2009 @ 11:37:

Dat had ik vanochtend ook

Naja, scheelt dat ik nu dus wel kan testen
Hier geen afbreekmeldingen meer sinds ik IE.8.0 heb.

Wel af en toe kleine probleempjes maar die zijn met f5en weer weg...
En inmiddels is het zo dat ik bijna nergens meer kan lezen of posten, het lijkt wel een soort van virus wat zich uitbreidt!

Ik snap nu hoe irritant het is!
Vanmorgen deed alles het weer goed maar het is nu weer een drama: steeds word ik erafgegooid en zelf iets posten lukt (bijna) helemaal niet meer. Grrrrr.
Ik heb precies hetzelfde als Misschicken. Vooral bij het quoten. Heel irritant!
Dóe er eens iets aan!
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Hoop dat ie aankomt! Ik wil soms ergens op reageren maar kan nergens een button vinden om de tekst te versturen, heb dan ook een half venster en van de emoticons kan ik alleen die 2 die elkaar kussen kiezen.
Ik word GEK van die afbreekbewerkingen. Ik mijd het forum al een week en kwam vandaag weer even kijken, nou, ik ga er weer vandoor want dit is geen doen.
Bij mij laadt steeds maar een halve pagina. Zie dus 2 reacties en daaronder een rode balk.

Bij vernieuwen krijg ik 9 v/d 10 keer een foutmelding en kom ik Viva niet meer op. Frustrerend.

Heb al IE 8.0 by the way.
Hier hetzelfde als bij Lampone. De pagina laadt vaak maar half, alleen een handjevol reacties en dan een rode balk. Rechts dan ook geen menuutjes of reclames, en onderin de balk een geel driehoekje 'gereed met fouten op pagina'. Het lijkt aan de topics te liggen: sommige topics kan ik perfect openen en lezen (zoals deze), andere blijven haperen ook na herhaald proberen, refreshen, in- en uitloggen, computer opnieuw opstarten en cookies verwijderen.

Ik heb overigens IE 8, maar die heb ik al langer en het hierboven beschreven probleem is er pas sinds een dag of twee. Geen inlog- of eruit-kick problemen hierzo, alleen de pagina's die niet volledig laden.
anoniem_63c8fc15a6c5b wijzigde dit bericht op 06-05-2009 16:06
Reden: aanvulling
% gewijzigd
Hmm, en een variatie kan ook nog zie ik nu: topic laadt wel volledig, maar rechts is het volledig leeg.
Hoi allemaal,

We hebben in elk geval samen met React uitgesloten dat 't aan het forum ligt: het moet iets in de omlijsting zijn. De juiste technische partij is dit met hoge prioriteit aan het onderzoeken. Ik heb ze ook op dit topic gewezen voor meer informatie, dus als jullie nog specifieke gegevens hebben (bijvoorbeeld Appeltjesgroen: kun je op dat gele driehoekje klikken en krijg je dan meer informatie?) dan is die hier erg welkom...

Sorry voor het ongemak!

grtjs, Naomi
Gek, want ik kan vandaag zonder vertraging, zonder storing of afbreking elk topic op elke pijler lezen. Dit is wel mijn eerste posting van vandaag, dus benieuwd hoe het hier gaat. En gisteren kon ik bijna op geen enkele pijler. Gek Misschicken, dat jij gister nergens last van had en vandaag wel.

Weet je wat ik denk? het is een complot! Het werd te druk en nu mogen we om de dag of zo forummen en worden er steeds andere nicks aan de storing gekoppeld!
Ik heb zelf ook nergens last van (maar ja, geen IE). Als ik test via IE op m'n pc krijg ik de ene keer de ene foutmelding na de andere, en de andere keer gaat 't weer een hele tijd goed...
En wat is een omlijsting??? Ik heb dit topic nu zo'n 20 keer aangeklikt om een reaktie te kunnen geven...
Ik ben ook weg hier. Ik ben er nu al een stuk of 10 x uitgegooid. Ik ben alleen nog even blijven proberen om deze mededeling hier neer te zetten. Gek word ik van die Viva-site.

* Smileys werken nu ook al niet meer *
In mijn geval had ik gisteren zoiets van wat is er aan de hand, ik had nergens last van! Vanmorgen nog steeds niet...

En ineens 1 keer een foutmelding...en daarna één en al foutmeldingen..

Ik kan nu geen topic meer aanklikken zonder foutmelding! Een enkele keer zoals nu lukt het als ik 3 keer terug klik, dan laad hij in 1 keer goed en blijft de foutmelding weg.
Ok, de melding stond er weer li8nksonderin, dus een printscreen:

If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
De omlijsting = de rechterkolom, het gekleurde gedeelte bovenaan het forum en het onderste gedeelte (balk met links klantenservice etc)

Is (tijdelijk) Firefox installeren voor jullie geen optie?

Ik moet nu zelf naar een afspraak, ik hoop heel erg dat dit nu op korte termijn is opgelost...

grtjs, Naomi
@Naomi, ik heb je net PS's gestuurd van het gele driehoekje.

@Kip: omlijsting is (geloof ik ) alles behalve de forumtekst, dus alles aan de rechterkant bijvoorbeeld, en de tabbladen bovenin (forum/forum vandaag/mijn viva/etc)
Timing Naomi

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven