A perfect day again...

29-04-2009 04:27 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren


Een fris nieuw topic waar we weer 5.000 3000 berichtjes met elkaar kunnen delen. Delen om te steunen, te adviseren, te lachen en huilen en om gewoon gezellig te kletsen!!!!
Alle reacties Link kopieren
En Jas, onder mijn antwoord staat natuurlijk nog jouw tekst, heb je die ook weer.

Volgens klopt je pc-tijd niet helemaal.... 15.30 uur ipv 17.30 uur of zo..
Alle reacties Link kopieren
Wat goed Thee dat je lekker gaat koken! Super!!



Ja die pc tijd klopt, heb geen idee hoe dat komt, zit in hotmail. Maar in ieder geval maakt het dat het dan lijkt of ik op normale tijden mail ipv ergens in de nacht.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Alle reacties Link kopieren
Jas, jouw reactie ook alweer gelezen. Neem een wijntje/lekker drankje bij die snack en ik denk dat je het inderdaad KUNT (morgen) en je je dan misschien wel ff klote maar daarna opgelucht en supersterk voelt!!!



En nu, NU ik ga de krieltjes in de pan gooien. Heb zowaar sinds dagen weer trek in iets anders dan eitje of noodlesoepje. En ik heb een droge witte ingeschonken, want die vis moet straks wel kunnen zwemmen natuurlijk.

Met bordje op schoot, ATWT op de dvdrecorder. Komt goed.
Alle reacties Link kopieren
Eet smakelijk thee.... blij om te lezen dat je weer trek hebt



Voor Jas ( want ik weet werkelijk waar niet waar over het gaat ) maar je krijgt een onwijze dikke knuffel!!!!



Hallo Caylin.. leuk he bellen met forummers... ik doe het zeer regelmatig met Thee...altijd goed voor een uurtje of zo!



Oh en Carlien.. ik lees ook bijna alle scandinavische thrillers.. ik vind ze echt super en die van Stieg Larsson is het summum van goed! dus geniet ervan... en wat leuk Belgische flair.



Ik heb vandaag weer gewoon mogen werken en ze waren niet te harden die pubers... .



Dus ook een lekker wijntje bij het eten genomen... nu aan de koffie en het huishouden en dan vanavond nog even een oud collegaatje bellen want er is veel nieuws van het front van oude werkgever ( ze heeft de grootste fraudeur ( lees oudcollega) weer in dienst genomen... we zijn helemaal flabbergasted ( ik weet niet hoe je dat spelt)



En kijk even bijkletsen ( of lezen jullie nu roddelen ) is altijd goed!



Fijne avond.



Oh en Leo.. hermina den Blijker.... ik vind hem leuk... Thee en ik zijn ook altijd van het kokkerellen... misschien ideetje voor onze grote Perfect day meeting???
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
Alle reacties Link kopieren
Jaaa.. goed idee.. als jullie koken, schuif ik gewoon aan

Hoewel ik ook best lekker kook hoor, maar ik gooi meestal zoiets bij elkaar in de pannen en weet naderhand niet meer wat. De rest van m'n gezin lust het ook vaak niet. Gelukkig heb ik voor Zoy gekookt en was die familie altijd wél enthousiast



Jasmine, ik heb ook niet meer kunnen lezen, wat je verwijderd hebt, maar veel sterkte



Ik heb niet zoveel last van pijn wel vermoeidheid. Pff.. slopend is dat. En ik heb vanmiddag boeken bij de bieb gehaald en heb de hele middag verder gelezen. Heerlijk is dat! Waarom doe ik dat toch zo weinig?
Later is nu
O gaan we meeten dan?

Daar ben ik heel slecht in, dat zeg ik maar vast

Ik ben één op een best goed maar in een groep minder, dan ga ik of dichtklappen of zenuwachtig rebbelen.....



Ja, Thee, leuk, mij mailen ja, dat vind ik gezellig! Ik 'ken' je al zo lang eigenlijk en ik weet niks van je, terwijl ik je zo leuk vind!



Overigens, de andere Perfect Dayers zijn natuurlijk ook van harte welkom in de Leo mail he, dat niemand zich buitengesloten voelt en zo *kuch*.



Sommelier Demo en Freakje, dat zou dan weer niks voor mij zijn. Ik vind wijn heel vies jammer genoeg en voor mij ruiken alle wijnen naar verrot fruit. Erg he? Ik zou het zo graag anders willen, ik blijf het maar vies vinden en ik ben al 40, ik ben bang dat het niet meer verandert. Op zich zou het bij uitstek een baan voor mij zijn geweest denk ik, en ik vind het ook heel stoer om te zien, dat gewals met die glazen en dat met een scheef gezicht gorgelen en dan dingen zeggen als: Toegankelijk wijntje, beetje bossig, rolt fijn over de tong en spat als in een waar smaak crescendo tegen de huig aan, om vervolgens een zachte, aardbeiachtige geur af te geven, onmiskenbaar voor de Drôme, waar deze druif haar oorsprong vindt. Hóóg in smaak en niet te gek duur op de koop toe....



Heerlijk, zo bloemrijk te kunnen keuvelen over zoiets als (let's face it) niet meer dan verrot fruit!

De proza is zwaar aan mij besteed, hoewel ik ook wel een Gordon Ramsey herberg maar die komt alleen naar buiten als de computer bijvoorbeeld niet werkt of als internet er af ligt.....
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, Eleonora, waar haal je dat allemaal vandaan, die wijnkreten? Gewéldig!



Ik ben vanmiddag in een boek begonnen en heb 'm nu uit. Tussendoor pannenkoeken gebakken, "tussen de oren" gekeken en Elvis gemasseerd. Oftewel, aanrader.

"het staat op mijn lijstje" heet het boek. Van Jil Smolinski



Nou kijken of ik dat Berninimysterie nog eens kan beslechten. Heb ik weer eens opgehaald, bij het zien van de beelden van de film. Ik vond de Da Vincicode geweldig, Bernini ben ik nog niet doorheen gekomen. Als het nu niet lukt, wordt het de film, denk ik



Verder.. zou slapen op dit tijdstip ook wel handig zijn, voor iemand die klaagt over vermoeidheid



truste!
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Dream Berninimysterie kun je het beste 2 keer achter elkaar lezen is mijn ervaring, ik heb 'm net uit en hem op die manier gelezen. 1e keer werd ik niet door het verhaal gegrepen, maar 2e keer wel.



Jas, geen idee waar het overgaat maar ook van mij een welgemeende en het klinkt k*t in ieder geval.



Gheh Leo kijk uit hoor, voor je het weet mailt heel Perfect Day met je Dat overkwam mij wel in ieder geval. (oh ja ik ben niet nieuw en heb in het verleden met andere nick wel met je gemaild over bloemen enzo)
Alle reacties Link kopieren
quote:eleonora schreef op 06 mei 2009 @ 20:28:

Heerlijk, zo bloemrijk te kunnen keuvelen over zoiets als (let's face it) niet meer dan verrot fruit!



Nou, mijn glaasje wijn gaat mij vanavond weer heerlijk smaken , bedankt he....



De proza is zwaar aan mij besteed, hoewel ik ook wel een Gordon Ramsey herberg maar die komt alleen naar buiten als de computer bijvoorbeeld niet werkt of als internet er af ligt.....



Maar je schrijft er heerlijk over! Jammer dat je die Gordon Ramsey act alleen kan doen bij niet werkende computer.



Hoe is het Jas? Heb je vandaag moeilijk gesprek over situatie van gister? Sterkte!



Lekker geslapen Dream?



En lekker gegeten, Thee? Wat goed van je! Ik heb gisteren lekkere kipsate met patat op, bij restaurant bij de bios, en daarna naar The Duchess. Als jullie van Engelse kostuumdrama's houden, gaan! Ik vond het een heerlijke film, alleen al vanwege de kleding en de prachtige beelden van Engeland, maar het verhaal is ook erg intrigerend.
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Alle reacties Link kopieren
Hahhahaa verrot fruit.



Klinkt goed gisteravond Dee!



Het Berninimysterie vond ik super, ik zou best naar die film toe willen. Ik kan me trouwens niet herinneren wanneer ik voor het laatst in de bios gezeten heb, oh wacht, dat zal met de laatste lord of the rings film geweest zijn.



Hopelijk heb ik een rustige dag vandaag. Ik ga de confrontatie nu niet aan. Heb er goed over nagedacht en ik ga wèl vasthouden aan wat ik aangegeven heb.

Die rust nu geeft mij alle tijd om kracht te verzamelen en er goed en rustig over na te denken.

Bedankt voor jullie warmte, knuffels en wijze adviezen!
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Alle reacties Link kopieren
quote:jasmine schreef op 07 mei 2009 @ 12:30:



Hopelijk heb ik een rustige dag vandaag. Ik ga de confrontatie nu niet aan. Heb er goed over nagedacht en ik ga wèl vasthouden aan wat ik aangegeven heb.

Die rust nu geeft mij alle tijd om kracht te verzamelen en er goed en rustig over na te denken.





*thumbs up* . En een rustige dag gewenst vandaag!



Ik ga ook te weinig naar de bioscoop (hoewel, vrijdag wrs weer, maar dat is een toevalligheid). Oh ja, film van gisteren is waargebeurd verhaal.
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb even snel gekeken de film komt hier niet en staat ook niet bij de verwachtlijst. Jammer want was best wel nieuwsgierig naar de film! Kan nog kijken of ie in Leeuwarden draait, wil daar binnenkort toch even een keer naar toe, bodyshop zit daar.

Die van het Berninimysterie gaat hier wel draaien.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Alle reacties Link kopieren
Ah volgens de bioscoopagenda draait hij alleen in A'dam, Breda, Delft, Den Haag, Haarlem, Hoorn, Maastricht, Roermond & Wageningen. Da's nou niet echt naast de deur.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Alle reacties Link kopieren
quote:jasmine schreef op 07 mei 2009 @ 12:55:

Ah volgens de bioscoopagenda draait hij alleen in A'dam, Breda, Delft, Den Haag, Haarlem, Hoorn, Maastricht, Roermond & Wageningen. Da's nou niet echt naast de deur.



Das gek, niet te U dus

Ik heb m toch gisteren echt gezien



Wachten op de dvd dan maar!
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Alle reacties Link kopieren
Oh, wacht, donderdag is wisseldag, dus mss draait ie vanaf vandaag idd niet meer in U ! Dan hebben we geluk gehad gisteren :-)
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Alle reacties Link kopieren
Hihi Leo ik lag echt in een deuk over je wijnverhaal... moest gelijk aan zaterdag denken.. toen namen we het wijnarrangement bij Las Palmas... echt goddelijke wijnen gedronken... ik wou dat ik het minder lekker zou vinden



Jas geniet van je rust!



Dee.. bedankt voor de filmtip.. dat wordt inderdaad de dvd in de gaten houden ( we gaan ook te weinig ivm iedere keer oppas regelen enzo!)



En mailen leo.. moet ik me even aan je voorstellen... geen probleem hoor



Ik had vandaag een fijn en opbouwend gesprek met mijn coach opschool voor nieuwe leraren ( lees zij instromers) hij zou mij van harte aanbevelen voor een vaste aanstelling!!!!! ( das toch een mooi compliment nietwaar!)



Nou verder geen nieuws.. ik ga even rekeningen betalen enzo..
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
Alle reacties Link kopieren
Oh Dee, dan was je dus nog net op tijd om de film te kunnen zien!

Inderdaad geluk gehad!



Freak, wat super dat je coach zo blij met je is en je zou aanbevelen, wat een mooie opsteker!



Allemaal een heel fijn en hopelijk zonnig weekend!
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik wil zon... wat een K... weer zeg regen en storm is het hier!



Nou verder geen nieuws... lekker weekend met inderdaad hopelijk heel mooi weer.



Fijn weekend allemaal!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
Alle reacties Link kopieren
Ja ik wil zon... wat een K... weer zeg regen en storm is het hier!



Nou verder geen nieuws... lekker weekend met inderdaad hopelijk heel mooi weer.



Fijn weekend allemaal!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
Alle reacties Link kopieren


Zo, omdat ik 10 jaar terug een blauw jongetje in m'n armen mocht sluiten



ben vandaag even wat weggebleven vanwege die foutmeldingen.. Ben me gaan verdiepen in kunstgeschiedenis (boek van bieb) en vind het erg leuk! Ben nu toe aan de Renaissance.. het boek begint bij grotbewoners (stenen tijdperk) dus heb er nogal wat opzitten.. Weet lang niet alles meer, maar zal kerken nooit meer hetzelfde bekijken



Hopelijk wordt het weer van 't weekend mooier dan vandaag. We gaan naar m'n ouders, er komen veel mensen, en het is op een camping.. Binnenzitten wordt het niet, dus..



Fijn weekend iedereen! (en Yasmijn in het bijzonder )

Toedels

Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Dreamer van harte gefeliciteerd!



Klinkt erg interessant dat boek over kunstgeschiedenis! Doe eens uitleggen over de kerken?

Ik hoop voor jullie ook dat het beter weer wordt, zeker wanneer je op de camping zit.



Heeft Yas wat bijzonders dit weekend?
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Alle reacties Link kopieren
Oh lekker helder weer, pfffff heb ik afgelopen week zelfs nog bij Yas op haar hyves daarover gereageerd.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Alle reacties Link kopieren
Pfoei, over kerken.. Nou, d'r is iets met verschillende soorten bouw. Je hebt vast wel gehoord over Gothisch en Romaans.. dat is me nu wat duidelijker. En zo veel meer soorten bouwstijlen. En daarbij behorende beeldhouw- en schilderstijlen. Maar ik heb er nu zoveel van gelezen, dat het me wel duizelt.. zou je zo niet direct vanalles kunnen vertellen





Weersvoorspelling is goed, voor morgen.. Gelukkig wel



Forum is beroerd.. steeds als ik ergense gereageerd heb, lig ik eruit.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
behalve hier dan



Sommige topics kan ik helemaal niet op!
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen, het is echt heerlijk buiten. Prachtig warm zonnetje, vogels die fluiten uitbundig, libellen gezien.

Dus weersvoorspelling is goed uitgekomen!



Dreamer, ook al kun je nu niet direkt van alles vertellen je hebt vast dat wanneer je ergens loopt dat je dan ineens dingen herkent.



Dat je er telkens uitgegooid wordt schijnt aan internet explorer te liggen. Wanneer je met FF of Google chrome forumt heb je er geen last van.

Gelukkig dat je er hier geen last van hebt!



Zonnige dag allemaal!
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven