Daten met een dikke vrouw

22-09-2020 07:38 195 berichten
Beste forummers
Gisteren had ik een leuke date, zo leuk dat we nog een keer hebben afgesproken. Na de date deelde ik in de groepsapp dat ik een leuk visje aan de haak had geslagen en ik stuurde een foto mee. Daarop reageerde iemand met “dat is geen visje man! Dat is een walvis” en iemand anders kwam met daar ga je toch niet mee over straat?

Ik wist even niet hoe te reageren hierop, hoe hadden jullie hier op gereageerd als je date door je vriendinnen wordt afgekraakt?
Sinned77 schreef:
22-09-2020 08:56
Laat maar weer zitten. Ik vind haar leuk, deel even een foto om haar te laten zien en dan hengel ik naar complimenten? Aparte gedachtegang wel
Dit hangt echt van de foto af. Heb je een linkje?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou niet in een vriendengroep zitten met mensen die een vrouw 'walvis noemen. Of 'daar ga je niet mee over straat'. Bloedhekel aan het oordelen op basis van uiterlijk, dus dit zouden mijn vrienden niet zijn.
Life is short. Eat dessert first.
Sinned77 schreef:
Laat maar weer zitten. Ik vind haar leuk, deel even een foto om haar te laten zien en dan hengel ik naar complimenten? Aparte gedachtegang wel
Vind zij het goed dat je haar foto's deelt?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef:
22-09-2020 09:04
Vind zij het goed dat je haar foto's deelt?
Dit doen mannen en vrouwen toch gewoon?
retrostar schreef:
22-09-2020 08:57
Op de eerste plaats vergelijk je mensen niet met dieren
mag best hoor, als ik heel goed zwemmen kan, mag je me vergelijken met een vis
je mag mijn ogen vergelijken met die van een hert
etc

Maar een visje, is iets wat je vangt, en dat slaat nergens op. Hoop dat het betreffende Visje, doorheeft wat voor type hengelaar TO is
doornroosje9 schreef:
22-09-2020 09:01
Ik zou niet in een vriendengroep zitten met mensen die een vrouw 'walvis noemen. Of 'daar ga je niet mee over straat'. Bloedhekel aan het oordelen op basis van uiterlijk, dus dit zouden mijn vrienden niet zijn.
Dat klinkt nogal puberaal. Als volwassen mens sta je voor je gezelschap en gaat je niet lopen schamen over iemand die met jou over straat loopt. Doet een beetje denken aan je kindertijd, toen je je moeder sloom vond; ze was te chic of te volks en je zus te nerdy.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
lilalinda schreef:
22-09-2020 09:11
mag best hoor, als ik heel goed zwemmen kan, mag je me vergelijken met een vis
je mag mijn ogen vergelijken met die van een hert
etc

Maar een visje, is iets wat je vangt, en dat slaat nergens op. Hoop dat het betreffende Visje, doorheeft wat voor type hengelaar TO is
Het is een minachting, een totaalverwerping op basis van één eigenschap namelijk de vetlaag.
Sinned77 schreef:
Als je even wilde laten weten dat je een hele leuke avond had gehad, had je ook zonder foto dat kunnen doen. Je kan typen immers.

Door een foto te sturen vraag je om meningen over haar uiterlijk.
Ah, zo doet me dit wel denken aan een date in een ver verleden die ook een foto aan een vriend had laten zien. Zijn reactie:

‘Leuk voor in bed, maar te vadsig om mee over straat te gaan.’

Dit vertelde de man met wie ik de date had ook nog even schaamteloos aan me.

Het is niks geworden.
doornroosje9 schreef:
22-09-2020 09:01
Als to een foto stuurt, dan communiceert hij toch alleen maar haar uiterlijk?

Of misschien nog dat ze naar de oceaan ruikt gelet op de begeleidende tekst, maar meer ook niet.

Dus ik kan het echt alleen maar to kwalijk nemen.
Dergelijke uitlatingen blijven je ook achtervolgen. Ze blijven voor eeuwig op het internet en zelfs al zijn ze nu niet publiek toegankelijk dan weten er altijd mensen zich die te herinneren en in no-time zit je in databases en weet je toekomstige baas het.
Dan weet je meteen wie je echte vrienden zijn en kun je de rest lozen. Stelletje respectloze mafkezen.
Love is the meaning of life
estherjansen81 schreef:
22-09-2020 07:59
Dit is niet echt.
Dit dus!
Als het echt goede vrienden met humor waren, hadden ze je een voucher voor KFC gestuurd.
retrostar schreef:
22-09-2020 09:27
Dergelijke uitlatingen blijven je ook achtervolgen. Ze blijven voor eeuwig op het internet en zelfs al zijn ze nu niet publiek toegankelijk dan weten er altijd mensen zich die te herinneren en in no-time zit je in databases en weet je toekomstige baas het.
Welke uitlatingen?
Mumper schreef:
22-09-2020 08:21
Bijna alle visjes happen
Of walrussen.
retrostar schreef:
Ik denk dat de AIVD er nu over zit te vergaderen ja, die nemen dit heel serieus
retrostar schreef:
:woa:
Sinned77 schreef:
Tuurlijk.
CharlotteCcc schreef:
22-09-2020 09:25
Ah, zo doet me dit wel denken aan een date in een ver verleden die ook een foto aan een vriend had laten zien. Zijn reactie:

‘Leuk voor in bed, maar te vadsig om mee over straat te gaan.’

Dit vertelde de man met wie ik de date had ook nog even schaamteloos aan me.

Het is niks geworden.

AUWWW!
Die moet hard zijn aangekomen.

En meestal zijn de personen die dit soort commentaar leveren, zelf ook niet om over naar huis te schrijven.

Ik kijk wel eens naar 'Lang leve de liefde' een datingprogramma op tv.
En ik verbaas me regelmatig over hoe arrogant en schaamteloos sommige figuren hun date als vleeswaren keuren en gerust nog afzeiken ook.

"Tja, ik val toch echt op slankere vrouwen met blond haar!"
En dan zelf morbide obese en kaal zijn! :facepalm:
Het klinkt vooral alsof je zelf kickt op het aangaan van een relatie met een stevige dame en nu bevestiging zoekt hoe ruimhartig je wel niet bent.
Is dit echt???
Schofterig van TO dat hij een foto van zn date aan zn vrienden laat zien!
Dat maakt hem nog een grotere hork dan zn vrienden.
Pindakaasjes schreef:
22-09-2020 09:39
AUWWW!
Die moet hard zijn aangekomen.

En meestal zijn de personen die dit soort commentaar leveren, zelf ook niet om over naar huis te schrijven.

Ik kijk wel eens naar 'Lang leve de liefde' een datingprogramma op tv.
En ik verbaas me regelmatig over hoe arrogant en schaamteloos sommige figuren hun date als vleeswaren keuren en gerust nog afzeiken ook.

"Tja, ik val toch echt op slankere vrouwen met blond haar!"
En dan zelf morbide obese en kaal zijn! :facepalm:
Dat je een date ook op uiterlijk beoordeelt vind ik niet zo raar. Dat doet iedereen wel in meer of mindere mate.

Dat het vervolgens ontbreekt aan realisme (leuke mensen vallen nu eenmaal op leuke mensen) is een tweede.

Het probleem hier zit toch echt bij het sturen van een foto met een infantiel bijschrift. Dat lokt reacties uit. Dan kun je het beter laten bij goede kwaliteit hengel! (want daar kun je werkelijk alle kanten mee op), maar de fout zit primair bij to.

Als hij haar in een later stadium voorstelt aan zijn vrienden en ze reageren dan zo, ja dat is gek. Maar dan hebben ze ook de persoon ontmoet en niet een afbeelding van een lichaam gezien. En daar zit wat mij betreft een groot verschil in.
Ik vind dat er wel hard geoordeeld wordt hier. Misschien zaten er maar 2 of 3 maten in die groepsapp. Ik vind het helemaal niet zo gek om een foto van een date die je erg leuk vindt te delen met vrienden. Zou ik ook doen, voor de beeldvorming of uit enthousiasme.

Dat je vrienden dan zo reageren is gewoon echt heel lullig, TO. Puberaal en kneuzig. Ik hoop dat je normaliter wel wat meer hebt met deze gasten dan ze nu laten blijken. En als je die date echt leuk vind, ga je gewoon door met daten.
Ik denk dat die vrienden gewoonweg niet geloven dat TO een date heeft. Dan komt er een foto, denken die vrienden: van alle foto's op de internets kies jij deze???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven