Napraattopic 136 - Met geklets
zaterdag 12 september 2020 om 14:47
Beste forummers,
Welkom in napraat 136!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Welkom in napraat 136!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 23 september 2020 om 15:14
Ik kreeg er wel wat alarmbellen bij ja. Kan aan mij liggen maar vind de geschetste situatie erg vreemd. De beste man wil voor de gelegenheid zelfs een autostoeltje voor kind kopen. Ik heb nog nooit meegemaakt dat zoiets tussen collega's die elkaar eigenlijk niet kennen gebeurd. Ben je dikke matties, soit.
Gezien de TO iets traumatisch heeft meegemaakt, daar nog niet overheen is en zeer naïef en onzeker klinkt én de voorafgaande vragen over haar gewicht vind ik dit zeer bijzonder zeg maar.
Potentieel pedo/misbruiker, neuh, dat dan weer niet.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
woensdag 23 september 2020 om 15:16
Dat slaat ook nergens op, want TO is gewoon volwassen.AeonOfWinter schreef: ↑23-09-2020 15:14Ik kreeg er wel wat alarmbellen bij ja. Kan aan mij liggen maar vind de geschetste situatie erg vreemd. De beste man wil voor de gelegenheid zelfs een autostoeltje voor kind kopen. Ik heb nog nooit meegemaakt dat zoiets tussen collega's die elkaar eigenlijk niet kennen gebeurd. Ben je dikke matties, soit.
Gezien de TO iets traumatisch heeft meegemaakt, daar nog niet overheen is en zeer naïef en onzeker klinkt én de voorafgaande vragen over haar gewicht vind ik dit zeer bijzonder zeg maar.
Potentieel pedo/misbruiker, neuh, dat dan weer niet.
Life is short. Eat dessert first.
woensdag 23 september 2020 om 15:24
Ik heb een Billy als schoenenkast.
En 2 Billy's als boekenkast.
En 1 Billy als half boekenkast, half schoenenkast.
En een schoenenrek onder de kapstok.
En schoenen op de onderste plank van mijn beide linnenkasten.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
woensdag 23 september 2020 om 15:26

woensdag 23 september 2020 om 15:28
Erachteraan! Vangen! Uithollen! Pootjes aan elkaar knopen! Dan heb je een nieuwe rugtas!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

woensdag 23 september 2020 om 15:42

Zo herkenbaar ook .
Ik heb net met de mijne 2 uur naar een teststraat gereden. En een commentaar op mijn rijstijl

woensdag 23 september 2020 om 15:52
+1
Kinderverkrachter heb ik nog niet gelezen en is uiteraard compleet debiel om te schrijven, maar die vraag over haar overgewicht was toch al compleet debiel? En dan onderweg even een autostoeltje kopen? Vaag allemaal.

woensdag 23 september 2020 om 16:04
Ook als hij die vrouw nauwelijks kent, die vrouw er niet om vraagt, zij ziek thuis zit, hij het wil hebben over haar gewicht, haar de hele dag naar een verre bestemming wil meenemen in zijn auto en dan ook beledigd is als ze vriendelijk bedankt?
woensdag 23 september 2020 om 16:04
Ik geloof dat men aansloeg op de aanwezigheid van de baby/het leeftijdsverschil met TO.
Maar zie nu dat ik al 7 pagina's achterloop

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.

woensdag 23 september 2020 om 16:05
Natuurlijk. Geilt ie op.

woensdag 23 september 2020 om 16:07
Met het verschil dat het hier helemaal niet om iemand te willen helpen lijkt te gaan. Zie haar laatste post maar, deze man dringt zich, geen idee waarom verder, maakt ook niet uit, gewoon op.
Maakt me overigens geen reet uit of er wel of niet een piemel aanhangt, als het over vrouwelijke collega zou gaan zou ik de OP en verdere posts net zo vreemd (en dus wat mij betreft niet geloofwaardig die hele TO en haar schrijfsels) vinden.

woensdag 23 september 2020 om 16:10
Topic verder niet meer gelezen, maar bijzonder verloop dan. Hopen dat ze geen mannelijke huisarts heeft iig.Star3 schreef: ↑23-09-2020 16:07Met het verschil dat het hier helemaal niet om iemand te willen helpen lijkt te gaan. Zie haar laatste post maar, deze man dringt zich, geen idee waarom verder, maakt ook niet uit, gewoon op.
Maakt me overigens geen reet uit of er wel of niet een piemel aanhangt, als het over vrouwelijke collega zou gaan zou ik de OP en verdere posts net zo vreemd (en dus wat mij betreft niet geloofwaardig die hele TO en haar schrijfsels) vinden.

woensdag 23 september 2020 om 16:12
Als de ander daar iniatief in toont hoop ik dan wel. Ik mag toch hopen dat die man zichzelf niet uitnodigt op een dagje weg met een meisje van 22, en bozig gaat doen als ze een compleet beleefd berichtje terugstuurt dat ze niet wil.
Dat is echt wel enkele grenzen over hoor.

woensdag 23 september 2020 om 16:12
Als de ander daar iniatief in toont hoop ik dan wel. Ik mag toch hopen dat die man zichzelf niet uitnodigt op een dagje weg met een meisje van 22, en bozig gaat doen als ze een compleet beleefd berichtje terugstuurt dat ze niet wil.

woensdag 23 september 2020 om 16:13
Hij zou een ander uitnodigen inderdaad.Het-groepje schreef: ↑23-09-2020 16:12Als de ander daar iniatief in toont hoop ik dan wel. Ik mag toch hopen dat die man zichzelf niet uitnodigt op een dagje weg met een meisje van 22, en bozig gaat doen als ze een compleet beleefd berichtje terugstuurt dat ze niet wil.