Napraattopic 136 - Met geklets

12-09-2020 14:47 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 136!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
LīlyRose schreef:
23-09-2020 14:51
Nee, dat heeft nooit gemogen.
Aangepast.
Life is short. Eat dessert first.
LīlyRose schreef:
23-09-2020 14:31
Precies. En alle alarmbellen en onderbuikgevoelens die borrelen.
Roep je (algemeen) dat tegen elke vrouw die op de koffie/borrel gevraagd wordt?
Ik kreeg er wel wat alarmbellen bij ja. Kan aan mij liggen maar vind de geschetste situatie erg vreemd. De beste man wil voor de gelegenheid zelfs een autostoeltje voor kind kopen. Ik heb nog nooit meegemaakt dat zoiets tussen collega's die elkaar eigenlijk niet kennen gebeurd. Ben je dikke matties, soit.
Gezien de TO iets traumatisch heeft meegemaakt, daar nog niet overheen is en zeer naïef en onzeker klinkt én de voorafgaande vragen over haar gewicht vind ik dit zeer bijzonder zeg maar.
Potentieel pedo/misbruiker, neuh, dat dan weer niet.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
AeonOfWinter schreef:
23-09-2020 15:14
Ik kreeg er wel wat alarmbellen bij ja. Kan aan mij liggen maar vind de geschetste situatie erg vreemd. De beste man wil voor de gelegenheid zelfs een autostoeltje voor kind kopen. Ik heb nog nooit meegemaakt dat zoiets tussen collega's die elkaar eigenlijk niet kennen gebeurd. Ben je dikke matties, soit.
Gezien de TO iets traumatisch heeft meegemaakt, daar nog niet overheen is en zeer naïef en onzeker klinkt én de voorafgaande vragen over haar gewicht vind ik dit zeer bijzonder zeg maar.
Potentieel pedo/misbruiker, neuh, dat dan weer niet.
Dat slaat ook nergens op, want TO is gewoon volwassen.
Marana schreef:
23-09-2020 12:39
Wij hebben 4 Billy's, en in maar 1 daarvan staan schoenen. Nja, we zouden er wel makkelijk 2 kunnen vullen samen, maar blijkbaar vinden we schoenen in het halletje en achter in de schuur en op een ander schoenenrek in dezelfde kamer handiger :facepalm:
Ik heb een Billy als schoenenkast.
En 2 Billy's als boekenkast.
En 1 Billy als half boekenkast, half schoenenkast.
En een schoenenrek onder de kapstok.
En schoenen op de onderste plank van mijn beide linnenkasten.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
feow schreef:
23-09-2020 12:50
Wat verdrietig dat je geen troost meer nodig hebt.
Echt heel rot voor je.
Is er iets dat zou helpen?
Zeggen dat ik de schoenen toch mag houden.

Afbeelding
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Fuck! Doe ik mijn werktas (leuke rieten tas) open, komt er een spin nog groter dan Aragorg uit rennen o_o
anoniem_399691 wijzigde dit bericht op 23-09-2020 15:29
4.19% gewijzigd
Solomio schreef:
23-09-2020 15:26
Zeggen dat ik de schoenen toch mag houden.

Afbeelding
Nou vooruit. De linker dan. (6)
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
LīlyRose schreef:
23-09-2020 15:27
Fuck! Doe ik mijn werktas (leuke rieten tas) open, komt er een spin nog groter dan Aragorg uit rennen :shock:
Erachteraan! Vangen! Uithollen! Pootjes aan elkaar knopen! Dan heb je een nieuwe rugtas!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
23-09-2020 15:28
Erachteraan! Vangen! Uithollen! Pootjes aan elkaar knopen! Dan heb je een nieuwe rugtas!
No way dat ik in de buurt kom. Vanaf een afstand gemept. Bijdrage van kind: de bezem de trap af gooien.
LīlyRose schreef:
23-09-2020 15:29
No way dat ik in de buurt kom. Vanaf een afstand gemept. Bijdrage van kind: de bezem de trap af gooien.

:rofl:
Zo herkenbaar ook .

Ik heb net met de mijne 2 uur naar een teststraat gereden. En een commentaar op mijn rijstijl :facepalm: . Het blaag is 15, nog geen lesauto van binnen gezien.
feow schreef:
23-09-2020 14:16
Ik vind het echt bizar om van die openingspost een wat sociaal onhandige man met goede bedoelingen te maken.
+1

Kinderverkrachter heb ik nog niet gelezen en is uiteraard compleet debiel om te schrijven, maar die vraag over haar overgewicht was toch al compleet debiel? En dan onderweg even een autostoeltje kopen? Vaag allemaal.
Als mijn lief er iemand mee zou helpen zou ie ook een stoeltje kopen. Niet omdat ie graag wil neuken, maar omdat hij graag helpt en er geen boterham minder om zal eten.
LīlyRose schreef:
23-09-2020 16:00
Als mijn lief er iemand mee zou helpen zou ie ook een stoeltje kopen. Niet omdat ie graag wil neuken, maar omdat hij graag helpt en er geen boterham minder om zal eten.
Ook als hij die vrouw nauwelijks kent, die vrouw er niet om vraagt, zij ziek thuis zit, hij het wil hebben over haar gewicht, haar de hele dag naar een verre bestemming wil meenemen in zijn auto en dan ook beledigd is als ze vriendelijk bedankt?
doornroosje9 schreef:
23-09-2020 15:16
Dat slaat ook nergens op, want TO is gewoon volwassen.
Ik geloof dat men aansloeg op de aanwezigheid van de baby/het leeftijdsverschil met TO.

Maar zie nu dat ik al 7 pagina's achterloop :facepalm:
VANTA schreef:
23-09-2020 16:04
Ook als hij die vrouw nauwelijks kent, die vrouw er niet om vraagt, zij ziek thuis zit, hij het wil hebben over haar gewicht, haar de hele dag naar een verre bestemming wil meenemen in zijn auto en dan ook beledigd is als ze vriendelijk bedankt?
Natuurlijk. Geilt ie op.
LīlyRose schreef:
Met het verschil dat het hier helemaal niet om iemand te willen helpen lijkt te gaan. Zie haar laatste post maar, deze man dringt zich, geen idee waarom verder, maakt ook niet uit, gewoon op.

Maakt me overigens geen reet uit of er wel of niet een piemel aanhangt, als het over vrouwelijke collega zou gaan zou ik de OP en verdere posts net zo vreemd (en dus wat mij betreft niet geloofwaardig die hele TO en haar schrijfsels) vinden.
Het blijkt dus dat die vrouwelijke collega van niks afweet. Dusssss
Nee, het klopt absoluut niet hoor. En dan denk ik niet dat hij haar wil verkrachten of weetikveelwat, maar ik vind het serieus een enge man.
Vrouwelijke collega uit het tweede voorstel van de beste man weet van niets. Zaakje stinkt van hier tot Jisp, of er is weer een dikke duim natuurlijk.
Star3 schreef:
23-09-2020 16:07
Met het verschil dat het hier helemaal niet om iemand te willen helpen lijkt te gaan. Zie haar laatste post maar, deze man dringt zich, geen idee waarom verder, maakt ook niet uit, gewoon op.

Maakt me overigens geen reet uit of er wel of niet een piemel aanhangt, als het over vrouwelijke collega zou gaan zou ik de OP en verdere posts net zo vreemd (en dus wat mij betreft niet geloofwaardig die hele TO en haar schrijfsels) vinden.
Topic verder niet meer gelezen, maar bijzonder verloop dan. Hopen dat ze geen mannelijke huisarts heeft iig.
LīlyRose schreef:
23-09-2020 16:10
Topic verder niet meer gelezen, maar bijzonder verloop dan. Hopen dat ze geen mannelijke huisarts heeft iig.
Juist.
Hij heeft HRM gehackt voor dat nummer?
LīlyRose schreef:
Als de ander daar iniatief in toont hoop ik dan wel. Ik mag toch hopen dat die man zichzelf niet uitnodigt op een dagje weg met een meisje van 22, en bozig gaat doen als ze een compleet beleefd berichtje terugstuurt dat ze niet wil.
Dat is echt wel enkele grenzen over hoor.
LīlyRose schreef:
Als de ander daar iniatief in toont hoop ik dan wel. Ik mag toch hopen dat die man zichzelf niet uitnodigt op een dagje weg met een meisje van 22, en bozig gaat doen als ze een compleet beleefd berichtje terugstuurt dat ze niet wil.
Het-groepje schreef:
23-09-2020 16:12
Hij zou een ander uitnodigen inderdaad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven