Napraattopic 136 - Met geklets
zaterdag 12 september 2020 om 14:47
Beste forummers,
Welkom in napraat 136!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Welkom in napraat 136!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 27 september 2020 om 12:25
Ik ook niet.
Excuus dat ik de opmerkingen van Luci en Vanta anders Las dan bedoeld! 
Las het echt anders.
Sorry!
Ik ga ff boodschappen doen.
Wasmachine draait maar met veel rare geluiden en trommel draait alsof er een slag in zit
En als straf deed mijn stofzuiger ook niet wat hij moest doen dus die heb ik in de gangkast terug gezet.
Sorry dames.
Ik ga minder gevoelig reageren
Las het echt anders.
Sorry!
Wasmachine draait maar met veel rare geluiden en trommel draait alsof er een slag in zit
En als straf deed mijn stofzuiger ook niet wat hij moest doen dus die heb ik in de gangkast terug gezet.
Sorry dames.
Ik ga minder gevoelig reageren
anoniem_636223836b970 wijzigde dit bericht op 27-09-2020 12:26
Reden: Naam verkeerd getikt
Reden: Naam verkeerd getikt
0.25% gewijzigd
zondag 27 september 2020 om 12:26
zondag 27 september 2020 om 12:27
Ow.
Lekker dan.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zondag 27 september 2020 om 12:29
Echt niet?PoezzinBoots schreef: ↑27-09-2020 12:25Ben jij stiekem een man? Kan me niet voorstellen dat een vrouw zo'n opmerking maakt
Ten eerste heb ik deze opmerking van een lesbienne. Dat dat bij haar in de relatie echt een probleem was.
Ten tweede groeide ik op met en zus en wij menstrueerden inderdaad in dezelfde week als m'n moeder en ja, dat gaf nogal eens wat problemen. Eerder en meer ruzie enzo.
Maar goed, ik kruip weer weg, want kennelijk doe ik hier vandaag (ook) al geen goed.
Mijn opmerking over man-vrouw (dat dat verschil er dus níet is of toe doet, in mijn ogen) werd kennelijk al verkeerd opgevat. EN nu dit
Later is nu
zondag 27 september 2020 om 12:30
Maar dat lag niet aan jou toch?Dreamer schreef: ↑27-09-2020 12:29Echt niet?
Ten eerste heb ik deze opmerking van een lesbienne. Dat dat bij haar in de relatie echt een probleem was.
Ten tweede groeide ik op met en zus en wij menstrueerden inderdaad in dezelfde week als m'n moeder en ja, dat gaf nogal eens wat problemen. Eerder en meer ruzie enzo.
Maar goed, ik kruip weer weg, want kennelijk doe ik hier vandaag (ook) al geen goed.
Mijn opmerking over man-vrouw (dat dat verschil er dus níet is of toe doet, in mijn ogen) werd kennelijk al verkeerd opgevat. EN nu dit
![]()
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zondag 27 september 2020 om 12:33
zondag 27 september 2020 om 12:34
Lessandmore schreef: ↑27-09-2020 12:25Excuus dat ik de opmerkingen van Luci en Vanta anders Las dan bedoeld!
Las het echt anders.
Sorry!
Sorry dames.
Ik ga minder gevoelig reageren![]()
![]()
Life is short. Eat dessert first.
zondag 27 september 2020 om 12:36
Oké, laatste geniale idee even delen voor ik boodschappen ga doen:
Een kapotte droogtrommel is een prima plek om schoenen mooi tentoon te stellen!
(Tenminste, die van mij heeft zo’n glazen deurtje)
Een kapotte droogtrommel is een prima plek om schoenen mooi tentoon te stellen!
(Tenminste, die van mij heeft zo’n glazen deurtje)
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 27 september 2020 om 12:36
daar passen niet zo veel schoenen in...
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zondag 27 september 2020 om 12:38
zondag 27 september 2020 om 12:40
Bij het woord ongesteld en dan die smiley krijg ik heel andere ideeën dan jij denk ik bedoel.Luci_Morgenster schreef: ↑27-09-2020 12:35Vervelende generaliseer word ik wel een beetje moe van.
Maar ik ben ongesteld dus misschien reageer ik wel beetje te heftig.
![]()