Singles unite: ( deel 3)
zondag 27 september 2020 om 13:29
Oh wat hebben jullie veel geschreven gisteravond, gezellig! En oh ik ben nog helemaal niet klaar voor de herfst, doe mij maar weer gewoon de zomer.
Wel een beetje jaloers op al jullie leuke poezen beesten. Ik wil ook graag een kat maar woon er te klein voor. Als ik over een paar jaar groter ga wonen komt die er zeker.
Wel een beetje jaloers op al jullie leuke poezen beesten. Ik wil ook graag een kat maar woon er te klein voor. Als ik over een paar jaar groter ga wonen komt die er zeker.
zondag 27 september 2020 om 13:32
Oh wat leuk! Hoe was het?Ammenooitniet schreef: ↑26-09-2020 17:11@Flaffy, dat zou kunnen, maar niks zo veranderlijk als een mens. Gisteravond een heel leuk, maar heel kort gesprek gehad met een meneer. Hij vroeg me op date (als in: 'aangezien je van spontaniteit houdt zie ik je morgenavond om 19:00 op die en die plek, dan neem ik je mee op date'). En daar heb ik mee ingestemd. Ben benieuwd haha.
Ik snap dat je een beetje opziet tegen veel alleen-tijd. We zijn hier behoorlijk actief dus mocht je de behoefte voelen om veel te spuien dan steun ik je in ieder geval graag
@Viv, klopt helemaal wat je zegt. Je kan ook echt wel trots zijn op het feit dat je je zo openstelde en er oprecht in stond. Voor zoveel mensen is dat alleen al een enorme opgave.
Lief, dat zal ik zeker onthouden. Zie er nog steeds wel tegenop, maar door die rustige week zal ik wel lekker uitgerust weer gaan werken daarna dus dat is ook wel weer fijn.
zondag 27 september 2020 om 13:36
zondag 27 september 2020 om 14:24
Exact. Twee volwassen zoons waar ik hartstikke leuk mee omga. Ik denk dat ik zonder kinderen ook anders zou praten. Maar ja, dan zijn er de katten van 14 en 20 nog.
Natuurlijk is een kind geen partner en een kat ook niet. En natuurlijk zou een man die helemaal de ware is, welkom zijn op de bank en in bed.
Maar.... is die er wel? En heb ik nog wel zin in de zoektocht?
En we weten allemaal dat het voor vrouwen ( ik ben ook 55 plus) geen probleem is om een seksdate te scoren. Dus dat is ook geen gemis.
Ook geen gemis is een persoon in mijn leven die bemoeit ( sta je nu al op? Waarom werk je op zondag? Zo ongezellig). Hoe langer je alleen bent, hoe moeilijker het wordt om nog iemand te vinden. Dat weet ik zeker.
zondag 27 september 2020 om 14:28
Ik werk ook veel en ben ( voor Corona) veel weg. Maar dat kan met katten. Schone kattenbak en voldoende brokjes en water, dan houden ze het desnoods 24 uur uit. Natuurlijk ben je ook verplicht soms gezellig thuis te zijn voor de katten, maar het hoeft niet voortdurend. Ik denk dat ik zonder mijn katten de saaie lange Corona tijd en de daaropvolgende even saaie vakantie ( ik heb verplicht zes weken) niet doorgekomen zou zijn. Je hebt echt gezelschapJulia_20 schreef: ↑27-09-2020 11:24Hahahaha nee, ga vanaf donderdag weer fulltime werken.
Ik heb diverse keren over een poes nagedacht. Maar het is geen keuze voor even denk ik dan. Zeker 15 jaar.
En ik wil de vrijheid behouden onverwachte dingen te kunnen doen zonder dat ik dan iemand lastig moet vallen en vragen....wil jij...
Niet dat dit zo vaak gebeurd.
Op basis daarvan ...nee.
zondag 27 september 2020 om 14:33
zondag 27 september 2020 om 14:37
Oh. Daar zie ik zo tegen op. Dat de oudste op een ochtend dood is. Hij is extreem oud, het zou natuurlijk een zegen zijn voor hem.iceteapeach schreef: ↑27-09-2020 14:33Ja, onze kat vond het enorm gezellig dat ik hele dagen thuis was. Helaas is hij een paar maanden geleden doodgegaan en ik merk dat ik nu wel weer een kat wil. Ik vind het toch wel erg gezellig zo'n knorremans om je heen. En fulltime werken met een kat kan prima.
Maar weet wel zeker dat ik er weer een bij neem. Twee is zo leuk en ze kunnen hier buiten, want een park en weinig verkeer.
zondag 27 september 2020 om 15:03
Waterman26 schreef: ↑27-09-2020 14:37Oh. Daar zie ik zo tegen op. Dat de oudste op een ochtend dood is. Hij is extreem oud, het zou natuurlijk een zegen zijn voor hem.
Maar weet wel zeker dat ik er weer een bij neem. Twee is zo leuk en ze kunnen hier buiten, want een park en weinig verkeer.
Wat leuk, 20 jaar! Ik heb altijd een zwak voor oude dieren
Oude katten zijn altijd zo lief.
zondag 27 september 2020 om 15:08
zondag 27 september 2020 om 15:10
Ja hier ook bekend. Dan lijken ze zich wel plots helemaal verloren te voelen. Bijv. als je bent gaan slapen en kat is beneden.Waterman26 schreef: ↑27-09-2020 15:08Deze is lief. Alleen wordt hij dement en gaat soms heel hard schreeuwen. Echt heel hard. Laatst had ik een video call en ik zag mensen denken: wat gebeurt daar?
zondag 27 september 2020 om 15:19
Ik laat nu s nachts licht aan en hij gilt niet meer s nachts. Gelukkig!
Die van mij is wel heel bijzonder want hij wandelt ook met mij in het park en kijkt dan steeds om of ik er nog loop
Oei, dit is geen katten topic.
zondag 27 september 2020 om 15:23
Ja of helemaal mee naar de supermarkt lopen is ook zoiets.. Maar ik zal ook ophouden.Waterman26 schreef: ↑27-09-2020 15:19Ik laat nu s nachts licht aan en hij gilt niet meer s nachts. Gelukkig!
Die van mij is wel heel bijzonder want hij wandelt ook met mij in het park en kijkt dan steeds om of ik er nog loop
Oei, dit is geen katten topic.
zondag 27 september 2020 om 17:48
Ik ben halverwege de 30 en denk dit ook steeds vaker, wil ik nog wel een traditionele relatie.Waterman26 schreef: ↑27-09-2020 14:24Exact. Twee volwassen zoons waar ik hartstikke leuk mee omga. Ik denk dat ik zonder kinderen ook anders zou praten. Maar ja, dan zijn er de katten van 14 en 20 nog.
Natuurlijk is een kind geen partner en een kat ook niet. En natuurlijk zou een man die helemaal de ware is, welkom zijn op de bank en in bed.
Maar.... is die er wel? En heb ik nog wel zin in de zoektocht?
En we weten allemaal dat het voor vrouwen ( ik ben ook 55 plus) geen probleem is om een seksdate te scoren. Dus dat is ook geen gemis.
Ook geen gemis is een persoon in mijn leven die bemoeit ( sta je nu al op? Waarom werk je op zondag? Zo ongezellig). Hoe langer je alleen bent, hoe moeilijker het wordt om nog iemand te vinden. Dat weet ik zeker.
Ik heb 2 goede vriendinnen waar ik alles aan kwijt kan een dochter. Dochter heeft omgangsregeling met vader waardoor ik ook 5 avonden nachten en 1,5 dag voor mijzelf heb.
Dan kan ik lekker uitgaan, sporten of daten.
Het enige wat ik mis is seks en intimiteit, maar ik zit momenteel echt niet te wachten op iemand die continu om mij heen hangt.
Erg naïef van mij, maar het doet mij goed om te horen dat het regelen van seks makkelijk blijft.
Hoe reageert jullie omgeving eigenlijk? Ik merk dat ik gewoon niet wordt geloofd soms als ik aangeef dat ik erg gelukkig ben en op dit moment niet per se behoefte heb aan een relatie.
Ik date redelijk veel dus misschien kom ik nog iets tegen maar mocht dat niet zo zijn dan vind ik dat eigenlijk ook prima.
zondag 27 september 2020 om 20:31
Bosrozen schreef: ↑27-09-2020 17:48Erg naïef van mij, maar het doet mij goed om te horen dat het regelen van seks makkelijk blijft.
Ja hoor, geen probleem
Hoe reageert jullie omgeving eigenlijk? Ik merk dat ik gewoon niet wordt geloofd soms als ik aangeef dat ik erg gelukkig ben en op dit moment niet per se behoefte heb aan een relatie.
Die ervaring heb ik niet met mijn omgeving, ik hoor juist geluiden van 'single-vrouwen' dat ze geen relatie meer willen
zondag 27 september 2020 om 20:56
Och vooral mensen die al 100 miljoen jaar getrouwd zijn snappen niet dat vrijgezel zijn ook een volwaardig leven is.
Die komen met "ik heb nog een leuke - vrijgezelle - neef / nicht " zal ik je voorstellen?
Pfffffffffffffff bedankt maar laat maar.
zondag 27 september 2020 om 21:02
Ja dat lees ik hier op het topic ook regelmatig. Meestal wel door leeftijdgenoten en niet zo zeer 30ers. Punt is denk ik ook vaak dat veel vrouwen in die situatie een scheiding achter de rug hebben waar ze geen fijne herinneringen aan hebben. Veranderende hormonen zullen ook niet mee helpen. Mannen worden er daardoor niet leuker op en blijven vaak tot op hoge leeftijd de behoefte hebben om 'verzorgd' te worden door hun partner. Bij First Dates was ook een keer zo'n kerel die steeds zei dat hij iemand zocht die hem zou 'vertroetelen'. Ouwe grijze kop verder en een dadbod. Gast wat denk je nou? Dat ze voor je in de rij zullen staan? Misschien dat vrouwen wel wat realistischer in hun relatieverwachtingen zijn. Ook wel weer jammer want als je het andere geslacht niet meer door een roze bril kan zien gaat de lol er snel vanaf.
zondag 27 september 2020 om 21:05
Titanic1913 schreef: ↑27-09-2020 20:56Och vooral mensen die al 100 miljoen jaar getrouwd zijn snappen niet dat vrijgezel zijn ook een volwaardig leven is.
Die komen met "ik heb nog een leuke - vrijgezelle - neef / nicht " zal ik je voorstellen?
Pfffffffffffffff bedankt maar laat maar.
Wel nadat je wel snel nog even de foto bekeken hebt hoop ik?