Singles unite: ( deel 3)
zondag 27 september 2020 om 22:10
zondag 27 september 2020 om 22:35
Ik heb gespendeerd in The Cry.
Niets is wat het lijkt.
maandag 28 september 2020 om 10:22
Ja, alleen wel via NPO plus. Had hem opgenomen, maar miste aflevering 1.
Via andere wegen niet te zien, dus gratis maand NPO plus genomen.
Had gisteren nog een leuk, althans we zaten nog in de ondervragingsfase hahaha, via Paiq. En geen zestigjarige hahaha
Maar vanmorgen, wel netjes, melde hij dat hij de match toch ging verbreken want hij had geen verkeerd gevoel, maar ook geen WOW gevoel.
Ik ook niet, maar ja daarvoor moet ik ook iemands stem horen en iemand ontmoeten schreef ik.
Hem succes toegewenst.
maandag 28 september 2020 om 10:29
Bevalt het? Jammer dat er maar 1 seizoen te zien is.
Het was gezellig maar de activiteit viel me wat tegen. Maar ik kwam toch voldaan thuis
maandag 28 september 2020 om 10:31
Jammer, maar wel netjes dat hij het liet weten. Meestal gaat dat anders op Paiq en daar maakte ik me ook schuldig aan.Julia_20 schreef: ↑28-09-2020 10:22Ja, alleen wel via NPO plus. Had hem opgenomen, maar miste aflevering 1.
Had gisteren nog een leuk, althans we zaten nog in de ondervragingsfase hahaha, via Paiq. En geen zestigjarige hahaha
Maar vanmorgen, wel netjes, melde hij dat hij de match toch ging verbreken want hij had geen verkeerd gevoel, maar ook geen WOW gevoel.
Ik ook niet, maar ja daarvoor moet ik ook iemands stem horen en iemand ontmoeten schreef ik.
Hem succes toegewenst.
maandag 28 september 2020 om 11:26
kijk nog meer 30'ers..concurentie voor SabbiehhBosrozen schreef: ↑27-09-2020 17:48Ik ben halverwege de 30 en denk dit ook steeds vaker, wil ik nog wel een traditionele relatie.
Ik heb 2 goede vriendinnen waar ik alles aan kwijt kan een dochter. Dochter heeft omgangsregeling met vader waardoor ik ook 5 avonden nachten en 1,5 dag voor mijzelf heb.
Dan kan ik lekker uitgaan, sporten of daten.
Het enige wat ik mis is seks en intimiteit, maar ik zit momenteel echt niet te wachten op iemand die continu om mij heen hangt.
Erg naïef van mij, maar het doet mij goed om te horen dat het regelen van seks makkelijk blijft.
Hoe reageert jullie omgeving eigenlijk? Ik merk dat ik gewoon niet wordt geloofd soms als ik aangeef dat ik erg gelukkig ben en op dit moment niet per se behoefte heb aan een relatie.
Ik date redelijk veel dus misschien kom ik nog iets tegen maar mocht dat niet zo zijn dan vind ik dat eigenlijk ook prima.
Sex regelen? ja ik las het eerder ook al..maar gewoon zomaar sex om de sex..tje dat is soms even leuk maar om dat nu intimiteit te noemen.. Voor sex vind ik het toch fijner om een vast iemand te hebben die veilig, vertrouwd is en waar je ook meer mee deelt..emoties..toch wel iemand die je in ieder geval af en toe graag om je heen hebt..wel een leuke dagje, avondje, ochtendje ook..niet alleen sex. En dat is nou net weer even wat lastiger te regelen..dat dat ook klopt.
Hebben jullie dat niet dan?
maandag 28 september 2020 om 11:52
Wel netjes inderdaad, maar sluit me aan bij wat je zegt. Ik heb maar weinig keren al een ‘wow’ gevoel gehad tijdens het appen. Vind het bijzonder dat hij het dan ineens stopt, dan heb je wel hele onrealistische verwachtingen denk ik danJulia_20 schreef: ↑28-09-2020 10:22Ja, alleen wel via NPO plus. Had hem opgenomen, maar miste aflevering 1.
Hem succes toegewenst.
maandag 28 september 2020 om 12:31
Ben zelf ietsje jonger dan 30, maar vind casual seks/ONS ook niks. Ook FWB/casual verhouding waarbij je ook leuke dingen met elkaar doet niet, er komen dan uiteindelijk toch gevoelens bij kijken (in mijn geval) en dat maakt het erg pijnlijk. Dit kan natuurlijk uiteindelijk ook met daten gebeuren, maar de insteek is dan net iets anders. Maar ik zit ook wel in de fase dat ik nog wel het hele totaalpakket wil met samenwonen, trouwen en kids etctomcat schreef: ↑28-09-2020 11:26kijk nog meer 30'ers..concurentie voor Sabbiehh
Sex regelen? ja ik las het eerder ook al..maar gewoon zomaar sex om de sex..tje dat is soms even leuk maar om dat nu intimiteit te noemen.. Voor sex vind ik het toch fijner om een vast iemand te hebben die veilig, vertrouwd is en waar je ook meer mee deelt..emoties..toch wel iemand die je in ieder geval af en toe graag om je heen hebt..wel een leuke dagje, avondje, ochtendje ook..niet alleen sex. En dat is nou net weer even wat lastiger te regelen..dat dat ook klopt.
maandag 28 september 2020 om 14:16
Vivi3338 schreef: ↑28-09-2020 12:31Ben zelf ietsje jonger dan 30, maar vind casual seks/ONS ook niks. Ook FWB/casual verhouding waarbij je ook leuke dingen met elkaar doet niet, er komen dan uiteindelijk toch gevoelens bij kijken (in mijn geval) en dat maakt het erg pijnlijk. Dit kan natuurlijk uiteindelijk ook met daten gebeuren, maar de insteek is dan net iets anders. Maar ik zit ook wel in de fase dat ik nog wel het hele totaalpakket wil met samenwonen, trouwen en kids etc![]()
Voor mij ook geen ons/fwb.
Fwb lijkt mij dat je dan toch meer wil door gevoelens die ontstaan en als de ander dat niet heeft.
Dan liever gewoon vrienden zijn en een knuffel.
ONS 1 keer gedaan. Leuke man, maar nee...miste het gevoel. En was er gegeven moment ook klaar mee. Maar hij nog niet
maandag 28 september 2020 om 14:41
Vind je het topic nog wel leuk Vivi, met al die cynische oude velletjes?Vivi3338 schreef: ↑28-09-2020 12:31Ben zelf ietsje jonger dan 30, maar vind casual seks/ONS ook niks. Ook FWB/casual verhouding waarbij je ook leuke dingen met elkaar doet niet, er komen dan uiteindelijk toch gevoelens bij kijken (in mijn geval) en dat maakt het erg pijnlijk. Dit kan natuurlijk uiteindelijk ook met daten gebeuren, maar de insteek is dan net iets anders. Maar ik zit ook wel in de fase dat ik nog wel het hele totaalpakket wil met samenwonen, trouwen en kids etc![]()
maandag 28 september 2020 om 16:42
Jaaa beviel goed. Maar helaas het seizoen al uit nu.
Voldaan is altijd goed. Nu maar even afwachten wat de hoge heren vanavond weer te melden hebben..
maandag 28 september 2020 om 16:43
Hahaha volgens mij zitten er hier toch ook best wat dertigers toch? Persoonlijk vind ik het juist wel leuk dat het gezelschap zo gemengd isAntoon69 schreef: ↑28-09-2020 14:41Vind je het topic nog wel leuk Vivi, met al die cynische oude velletjes?Ja jouw wensen en verwachtingen zijn natuurlijk compleet anders dan die van mij. Hopelijk is er een plek voor iedereen hier. Ik vind het ook interssant om over mensen die in heel andere fase zitten te lezen.
maandag 28 september 2020 om 16:44
Haha ik ben het met jouw redenatie eens.Julia_20 schreef: ↑28-09-2020 10:22Ja, alleen wel via NPO plus. Had hem opgenomen, maar miste aflevering 1.
Hem succes toegewenst.
maandag 28 september 2020 om 16:57
Sabbieehhhh schreef: ↑28-09-2020 16:43Hahaha volgens mij zitten er hier toch ook best wat dertigers toch? Persoonlijk vind ik het juist wel leuk dat het gezelschap zo gemengd is![]()
Zelfs (ruim) veertigers
Krijg motto niet verwijderd :-)
maandag 28 september 2020 om 17:11
maandag 28 september 2020 om 17:13
Daar gaan we weer..toch een soort van lockdown light. De maatregelen zijn bekend. Dat betekent dat er vast een hoop leuks niet door zal gaan.
Thank God for Videoland en Netflix
Over die fases: ouder of jonger, we zijn uiteindelijk allemaal op zoek naar dat ene: de liefde. En hoe je die vormgeeft bepaal je samen maar de liefde is de basis.
Voorlopig is naar kantoor gaan not done, dat is 1 vd maatregelen. Ik ging al niet maar voor degenen die soms toch gingen is dat nu ook van de baan.
En daten krijgt ook een iets andere invulling nu: alles om 22.00 uur dicht. Dan mag je hopen dat ie niet in DH, Rotterdam of Amsterdam woont want daar mag je niet heen.
Dat wordt dus weer lekker veel wandelen
Op de hei in Kutkrabbeveen
Thank God for Videoland en Netflix
Over die fases: ouder of jonger, we zijn uiteindelijk allemaal op zoek naar dat ene: de liefde. En hoe je die vormgeeft bepaal je samen maar de liefde is de basis.
Voorlopig is naar kantoor gaan not done, dat is 1 vd maatregelen. Ik ging al niet maar voor degenen die soms toch gingen is dat nu ook van de baan.
En daten krijgt ook een iets andere invulling nu: alles om 22.00 uur dicht. Dan mag je hopen dat ie niet in DH, Rotterdam of Amsterdam woont want daar mag je niet heen.
Dat wordt dus weer lekker veel wandelen
Op de hei in Kutkrabbeveen
maandag 28 september 2020 om 17:29
Helemaal mee eens, en vooral dat laatste, dat het lastiger is om iemand te vinden waar je meer dan alleen sex mee hebt, maar ben het ook wel met Vivi eens dat er dan ook gevoelens kunnen ontstaan wat het lastiger kan maken.tomcat schreef: ↑28-09-2020 11:26Sex regelen? ja ik las het eerder ook al..maar gewoon zomaar sex om de sex..tje dat is soms even leuk maar om dat nu intimiteit te noemen.. Voor sex vind ik het toch fijner om een vast iemand te hebben die veilig, vertrouwd is en waar je ook meer mee deelt..emoties..toch wel iemand die je in ieder geval af en toe graag om je heen hebt..wel een leuke dagje, avondje, ochtendje ook..niet alleen sex. En dat is nou net weer even wat lastiger te regelen..dat dat ook klopt.