Singles unite: ( deel 3)

14-09-2020 14:26 3012 berichten
Alweer deel 3 van het single topic. Hier praten we over onze datingperikelen en het single leven.
nu koken en dan lldl kijken met bord op schoot :)
RedRoseThorn schreef:
28-09-2020 17:30
Ik ben echt benieuwd, ik werk weer grotendeels op kantoor en op mijn aandringen soms dus thuis maar dat wordt me niet in dank afgenomen. Zou ook met iemand uit Den Haag afspreken maar dat laten we dan maar even zitten.
Het zou zo zijn dat werkgevers hun werknemers echt thuis moeten laten werken. Jouw werkgever lijkt me er eentje die hier dus niet blij van gaat worden.

Jammer he, dat er nu toch ineens weer minder kan.
tomcat schreef:
28-09-2020 17:39
nu koken en dan lldl kijken met bord op schoot :)
Smakelijk. Ik vind dat zo relaxt, dat je lekker op de bank je maaltje kunt opeten. Kijkend naar iets leuks en geen hond die er iets van vindt.
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
28-09-2020 17:53
Smakelijk. Ik vind dat zo relaxt, dat je lekker op de bank je maaltje kunt opeten. Kijkend naar iets leuks en geen hond die er iets van vindt.
Grappig dat je dit nu zegt! Ik zat net op de bank met mijn kom soep en dacht echt zo, heerlijk rust. Niemand die me ziet, en geen gezeur haha! :worship:
Julia_20 schreef:
28-09-2020 17:16
Zag de nieuwe maatregelen.

Qua daten zal ik er weinig van merken 😂😂😂

Werken ben ik wel benieuwd. Donderdag start ik, maar moet ingewerkt worden.
We gaan het wel zien.

Nee, ik ook niet 😂. Werken ben ik ook wel benieuwd naar hoe het bij ons gaat worden. Vanaf juni mochten we 1 dag in de week naar kantoor (Brabant) via een intekenlijst en maximaal 30 personen.

Wij kregen er 1 maart 3 nieuwe collega's bij en online inwerken was een uitdaging in het begin maar heeft goed uitpakt.

Gefeliciteerd met je baan!
Krijg motto niet verwijderd :-)
Julus schreef:
28-09-2020 17:53

Doen we hier regelmatig. Vind het wel gezellig ook. Aan tafel ook maar dan vanaf 3 of meer personen.
Krijg motto niet verwijderd :-)
Aan fwb begin ik niet meer. Het is inderdaad lastig om iemand te vinden met wie je klikt, en met wie het spettert tussen de lakens. En met wie je vooral niet teveel connectie of klik moet voelen om er een relatie mee aan te gaan. Zodra die kriebels komen hang je al. Te riskant.

Casual seks wil ik ook niet meer.

Onder de streep blijft dan over: mijn vriendjes die ik al heb. De bank en de hond. En mijn innige relatie met Videoland.
Jep.. lockdown light, wat een feest. Ik heb voor het weekend een date gepland staan dus daar moet een alternatief voor worden gezocht, ik hoop op goed weer om te kunnen wandelen. Verder ook benieuwd naar wat te zo te horen gaan krijgen.

En leuk tomcat, een single feest!
Julus schreef:
28-09-2020 17:13
Daar gaan we weer..toch een soort van lockdown light. De maatregelen zijn bekend. Dat betekent dat er vast een hoop leuks niet door zal gaan.
Thank God for Videoland en Netflix :cheer:

Over die fases: ouder of jonger, we zijn uiteindelijk allemaal op zoek naar dat ene: de liefde. En hoe je die vormgeeft bepaal je samen maar de liefde is de basis.

Voorlopig is naar kantoor gaan not done, dat is 1 vd maatregelen. Ik ging al niet maar voor degenen die soms toch gingen is dat nu ook van de baan.
En daten krijgt ook een iets andere invulling nu: alles om 22.00 uur dicht. Dan mag je hopen dat ie niet in DH, Rotterdam of Amsterdam woont want daar mag je niet heen.
Dat wordt dus weer lekker veel wandelen :puh:
Op de hei in Kutkrabbeveen
Ik werk in Amsterdam en mocht 3 dagen per week naar kantoor. In proefperiode dus dit kan wel eens nare gevolgen gaan hebben... Ennnn kan niet meer naar mn appetijtelijke collega staren :cry:
Hier ook met soepie op de bank LLDL met Mila...

"redelijk voor je leeftijd" en haar dorado 😂😂
Dan ben je dagelijks in mijn buurt Sabbiiehh..woohoo wink wink :D

oh nee..was je..want dat mag niet meer misschien :(
Gelukkigworden schreef:
28-09-2020 17:55
Grappig dat je dit nu zegt! Ik zat net op de bank met mijn kom soep en dacht echt zo, heerlijk rust. Niemand die me ziet, en geen gezeur haha! :worship:
Heee jij ook al soep! Ik heb net mijn zelfgemaakte soep op.
Zit jij ook in je kloffie?
tomcat schreef:
28-09-2020 17:38
wordt een lange donkere herfst zo :(

Ik ga gewoon een feestje geven voor de singles uit dit topic, hebben we toch nog wat :D

Via zoom of op een geheime locatie 😎
Julia_20 schreef:
28-09-2020 18:15

Via Zoom!! hahaha :HA:
Julus schreef:
28-09-2020 18:13
Heee jij ook al soep! Ik heb net mijn zelfgemaakte soep op.
Zit jij ook in je kloffie?
Hahaha ik zat ook al aan een stokbroodje met soep te denken. En idd kloffie aan nu🤣
tomcat schreef:

Dat ligt er maar net aan aan welke kant jij zit en aan welke kant ik zit😉 Ams is best groot...
Julus schreef:
28-09-2020 18:03
Aan fwb begin ik niet meer. Het is inderdaad lastig om iemand te vinden met wie je klikt, en met wie het spettert tussen de lakens. En met wie je vooral niet teveel connectie of klik moet voelen om er een relatie mee aan te gaan. Zodra die kriebels komen hang je al. Te riskant.

Casual seks wil ik ook niet meer.

Onder de streep blijft dan over: mijn vriendjes die ik al heb. De bank en de hond. En mijn innige relatie met Videoland.
De moderne versie van het kloosterleven 😂😂😂😂
wij slapen nooit.
ach..je weet nooit wie je morgen tegenkomt..

maar als het weer lockdown wordt..zou toch wel fijn zijn om nog even een lockdownmaatje te scoren..
Julia_20 schreef:
28-09-2020 17:16
Zag de nieuwe maatregelen.

Qua daten zal ik er weinig van merken 😂😂😂

Werken ben ik wel benieuwd. Donderdag start ik, maar moet ingewerkt worden.
We gaan het wel zien.
Gekke timing om nu net te starten lijkt me. Maar je zult vast goed ingewerkt worden. Al zin in?
Sabbieehhhh schreef:
28-09-2020 18:08
Ik werk in Amsterdam en mocht 3 dagen per week naar kantoor. In proefperiode dus dit kan wel eens nare gevolgen gaan hebben... Ennnn kan niet meer naar mn appetijtelijke collega staren :cry:
Shoot. Voor jou is het wel een aderlating zeg. Maar ik ga duimen dat je iig je baan behoudt. En dus die collega :yum:
tomcat schreef:

Vooruit met die geit Tom! Geen gedraai meer maar het beestje bij de kladden pakken.
Wanneer gaan jullie daten? :popcorn:
Flaffy schreef:
28-09-2020 18:08
Jep.. lockdown light, wat een feest. Ik heb voor het weekend een date gepland staan dus daar moet een alternatief voor worden gezocht, ik hoop op goed weer om te kunnen wandelen. Verder ook benieuwd naar wat te zo te horen gaan krijgen.

En leuk tomcat, een single feest!
Pluutje mee en gaaan. Komt helemaal goed.
Julia_20 schreef:
28-09-2020 18:15
Neenee via Teams. Zoom is niet veilig. Stel je voor, dat iedereen dan kan meekijken.
Julus schreef:
28-09-2020 18:37
Gekke timing om nu net te starten lijkt me. Maar je zult vast goed ingewerkt worden. Al zin in?
Zeker!
Vanmorgen al even contact gehad.

Nog 2 grijze dagen ..
Julus schreef:
28-09-2020 18:39
Shoot. Voor jou is het wel een aderlating zeg. Maar ik ga duimen dat je iig je baan behoudt. En dus die collega :yum:
Ja zou behoorlijk zuur zijn als ik bij de 2e 'lockdown' voor de 2e keer een baan verlies. Dus maar even heeel veel positiviteit instralen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven