Singles unite: ( deel 3)
maandag 28 september 2020 om 17:52
Het zou zo zijn dat werkgevers hun werknemers echt thuis moeten laten werken. Jouw werkgever lijkt me er eentje die hier dus niet blij van gaat worden.RedRoseThorn schreef: ↑28-09-2020 17:30Ik ben echt benieuwd, ik werk weer grotendeels op kantoor en op mijn aandringen soms dus thuis maar dat wordt me niet in dank afgenomen. Zou ook met iemand uit Den Haag afspreken maar dat laten we dan maar even zitten.
Jammer he, dat er nu toch ineens weer minder kan.
maandag 28 september 2020 om 17:55
Grappig dat je dit nu zegt! Ik zat net op de bank met mijn kom soep en dacht echt zo, heerlijk rust. Niemand die me ziet, en geen gezeur haha!
maandag 28 september 2020 om 17:58
Nee, ik ook niet
Wij kregen er 1 maart 3 nieuwe collega's bij en online inwerken was een uitdaging in het begin maar heeft goed uitpakt.
Gefeliciteerd met je baan!
Krijg motto niet verwijderd :-)
maandag 28 september 2020 om 18:00
Doen we hier regelmatig. Vind het wel gezellig ook. Aan tafel ook maar dan vanaf 3 of meer personen.
Krijg motto niet verwijderd :-)
maandag 28 september 2020 om 18:03
Aan fwb begin ik niet meer. Het is inderdaad lastig om iemand te vinden met wie je klikt, en met wie het spettert tussen de lakens. En met wie je vooral niet teveel connectie of klik moet voelen om er een relatie mee aan te gaan. Zodra die kriebels komen hang je al. Te riskant.
Casual seks wil ik ook niet meer.
Onder de streep blijft dan over: mijn vriendjes die ik al heb. De bank en de hond. En mijn innige relatie met Videoland.
Onder de streep blijft dan over: mijn vriendjes die ik al heb. De bank en de hond. En mijn innige relatie met Videoland.
maandag 28 september 2020 om 18:08
maandag 28 september 2020 om 18:08
Ik werk in Amsterdam en mocht 3 dagen per week naar kantoor. In proefperiode dus dit kan wel eens nare gevolgen gaan hebben... Ennnn kan niet meer naar mn appetijtelijke collega starenJulus schreef: ↑28-09-2020 17:13Daar gaan we weer..toch een soort van lockdown light. De maatregelen zijn bekend. Dat betekent dat er vast een hoop leuks niet door zal gaan.
Thank God for Videoland en Netflix![]()
Over die fases: ouder of jonger, we zijn uiteindelijk allemaal op zoek naar dat ene: de liefde. En hoe je die vormgeeft bepaal je samen maar de liefde is de basis.
Voorlopig is naar kantoor gaan not done, dat is 1 vd maatregelen. Ik ging al niet maar voor degenen die soms toch gingen is dat nu ook van de baan.
En daten krijgt ook een iets andere invulling nu: alles om 22.00 uur dicht. Dan mag je hopen dat ie niet in DH, Rotterdam of Amsterdam woont want daar mag je niet heen.
Dat wordt dus weer lekker veel wandelen![]()
Op de hei in Kutkrabbeveen
maandag 28 september 2020 om 18:13
Heee jij ook al soep! Ik heb net mijn zelfgemaakte soep op.Gelukkigworden schreef: ↑28-09-2020 17:55Grappig dat je dit nu zegt! Ik zat net op de bank met mijn kom soep en dacht echt zo, heerlijk rust. Niemand die me ziet, en geen gezeur haha!![]()
Zit jij ook in je kloffie?
maandag 28 september 2020 om 18:25
maandag 28 september 2020 om 18:28
De moderne versie van het kloosterlevenJulus schreef: ↑28-09-2020 18:03Aan fwb begin ik niet meer. Het is inderdaad lastig om iemand te vinden met wie je klikt, en met wie het spettert tussen de lakens. En met wie je vooral niet teveel connectie of klik moet voelen om er een relatie mee aan te gaan. Zodra die kriebels komen hang je al. Te riskant.
wij slapen nooit.
maandag 28 september 2020 om 18:37
maandag 28 september 2020 om 18:39
Shoot. Voor jou is het wel een aderlating zeg. Maar ik ga duimen dat je iig je baan behoudt. En dus die collegaSabbieehhhh schreef: ↑28-09-2020 18:08Ik werk in Amsterdam en mocht 3 dagen per week naar kantoor. In proefperiode dus dit kan wel eens nare gevolgen gaan hebben... Ennnn kan niet meer naar mn appetijtelijke collega staren![]()
maandag 28 september 2020 om 18:41
Pluutje mee en gaaan. Komt helemaal goed.Flaffy schreef: ↑28-09-2020 18:08Jep.. lockdown light, wat een feest. Ik heb voor het weekend een date gepland staan dus daar moet een alternatief voor worden gezocht, ik hoop op goed weer om te kunnen wandelen. Verder ook benieuwd naar wat te zo te horen gaan krijgen.
En leuk tomcat, een single feest!
maandag 28 september 2020 om 18:43