Confused
dinsdag 29 september 2020 om 06:28
Ik ben in de war, in de war over mijzelf. Na mijn scheiding ben ik voorzichtig aan wat gaan kijken in dateland. Ik heb een leuke man ontmoet waarmee ik inmiddels alweer 2 maanden aan het daten ben. Aangezien we beide kinderen hebben zien we elkaar alleen als ze bij onze ex-partners zijn en dat bevalt prima.
Ik vind het leuk en gezellig samen, we zijn een weekendje weggeweest en blijven bij elkaar overnachten.
Gisteravond kreeg ik het idee om eens te kijken of hij nog op tinder zit, hij vertelde mij namelijk dat hij zijn account tijdelijk op niet zichtbaar heeft gezet. Ik heb een account onder een andere naam zonder foto's aangemaakt. Al snel kwam hij tevoorschijn en toen heb ik hem geliked. Nog geen uurtje later hadden we een match en begon hij te chatten. Ik heb een paar keer geantwoord maar heb toen de chat opgegeven en het tinderaccount verwijderd.
Ik schrok van mijzelf. Het is niet oké dat ik dit heb gedaan want zo ben ik helemaal niet.
Ik ben meer in de war over mijn eigen actie dan over zijn tinder moves.
Ik vind het leuk en gezellig samen, we zijn een weekendje weggeweest en blijven bij elkaar overnachten.
Gisteravond kreeg ik het idee om eens te kijken of hij nog op tinder zit, hij vertelde mij namelijk dat hij zijn account tijdelijk op niet zichtbaar heeft gezet. Ik heb een account onder een andere naam zonder foto's aangemaakt. Al snel kwam hij tevoorschijn en toen heb ik hem geliked. Nog geen uurtje later hadden we een match en begon hij te chatten. Ik heb een paar keer geantwoord maar heb toen de chat opgegeven en het tinderaccount verwijderd.
Ik schrok van mijzelf. Het is niet oké dat ik dit heb gedaan want zo ben ik helemaal niet.
Ik ben meer in de war over mijn eigen actie dan over zijn tinder moves.
dinsdag 29 september 2020 om 09:17
Waarom een strategie?galaappel7 schreef: ↑29-09-2020 09:14Oh maar bij mij wappert de rode vlag zeer zeker wel! Maar ik moet het even op mij in laten werken en een strategie bedenken.
Ik ga het zeer zeker wel benoemen, anders blijft dit ook zo hangen en kan ik het niet helemaal loslaten.
Hij is blijkbaar nog niet toe aan vastigheid of hang in ieder geval niet dezelfde waarde als jij aan jullie omgang.
Gewoon; houdoe en de groeten. Zou niet eens gaan uitleggen.
dinsdag 29 september 2020 om 09:21
Hij chat met iemand achter een tinderprofiel zonder foto's met natuurfoto's? Dat profiel heb je niet meer maar je kan een nieuwe maken en daarmee met hem chatten en dan vragen of hij galaappel7 kent.galaappel7 schreef: ↑29-09-2020 07:26Nou met deze informatie lijkt me van gelijkwaardigheid geen sprake meer. Geloof niet dat ik hier mijn tijd en energie in ga steken.
Jammer dat ik deze info niet met hem kan delen, komt ook zo raar over
dinsdag 29 september 2020 om 09:23
dinsdag 29 september 2020 om 09:24
Ja, maak er een langdradige en puberale soap van.madamzonderm schreef: ↑29-09-2020 09:21Hij chat met iemand achter een tinderprofiel zonder foto's met natuurfoto's? Dat profiel heb je niet meer maar je kan een nieuwe maken en daarmee met hem chatten en dan vragen of hij galaappel7 kent.
Ik hoop dat je iets beters te doen hebt dan jezelf te verstrikken in zo'n spelletje.
dinsdag 29 september 2020 om 09:25
De makkelijke manier is er een punt achter zetten zonder reden.KataTonDemonaEaytoy schreef: ↑29-09-2020 09:24Ja, maak er een langdradige en puberale soap van.
Ik hoop dat je iets beters te doen hebt dan jezelf te verstrikken in zo'n spelletje.
dinsdag 29 september 2020 om 09:26
galaappel7 schreef: ↑29-09-2020 06:41Wij hebben elkaar inderdaad ontmoet via tinder. Afgelopen 2 maanden waren wij op de dagen zonder kids bij elkaar, dus we waren exclusief. Dit hebben we echter nog niet uitgesproken.
Wat ik met deze info wil weet ik nog niet helemaal precies. Moet het nog even op me in laten werken.
Het is geen wereldprobleem verder, maar ik schrok er wel een beetje van.
Net zoals ik van mijzelf schrok![]()
Hoe gaat deze redenatie precies, ik kan hem niet volgen.
dinsdag 29 september 2020 om 09:32
Nou, ook zonder het contractueel vast te leggen mag je van een ander bij deze mate van omgang toch wel een beetje verwachten dat de ander dezelfde waarde aan de omgang toekent?
Ik zou het raar vinden als een vriend nog gewoon rondscharrelt terwijl jij het gevoel hebt in een beginnende relatie te zitten.
dinsdag 29 september 2020 om 09:36
Dus hun beider omgangsregelingen/co-ouderschappen lopen exact gelijk? De meesten moeten flink hun best doen als ze dat voor elkaar willen krijgen en hier is het gewoon al vanzelf zeg.
dinsdag 29 september 2020 om 09:47
Wie weet is dit het.
Misschien kun je hem steunen en van zijn verslaving afhelpen. Is er nog geen Tinder Anonymous?
Hallo allemaal. Ik ben Henk. Ik ben stom geweest. Ik had het zo goed voor elkaar. Leuke vrouw, veel aandacht, weekendje weg, goede seks, gelijklopende weekendregeling. Niks mis mee. Maar ja. Dan zit je op de bank na je werk en je mist iets. Je vriendin op afstand legt net de kinderen op bed. Het is sterker dan jezelf. Je pakt het er maar weer bij en voor je weet zit je weer te zoeken en dan gebeurt het: dat gelukzalige gevoel: er is iemand die vindt me leuk! Tja en dan zit je voordat je het weet weer bij een Truus op de bank om natuurfoto’s te kijken. Terwijl je vriendin denkt dat je al bovenop Truus ligt. Dan ben je wel de Sjaak.
dinsdag 29 september 2020 om 09:49
LaverneB schreef: ↑29-09-2020 09:47Wie weet is dit het.
Misschien kun je hem steunen en van zijn verslaving afhelpen. Is er nog geen Tinder Anonymous?
Hallo allemaal. Ik ben Henk. Ik ben stom geweest. Ik had het zo goed voor elkaar. Leuke vrouw, veel aandacht, weekendje weg, goede seks, gelijklopende weekendregeling. Niks mis mee. Maar ja. Dan zit je op de bank na je werk en je mist iets. Je vriendin op afstand legt net de kinderen op bed. Het is sterker dan jezelf. Je pakt het er maar weer bij en voor je weet zit je weer te zoeken en dan gebeurt het: dat gelukzalige gevoel: er is iemand die vindt me leuk! Tja en dan zit je voordat je het weet weer bij een Truus op de bank om natuurfoto’s te kijken. Terwijl je vriendin denkt dat je al bovenop Truus ligt. Dan ben je wel de Sjaak.
dinsdag 29 september 2020 om 09:52
ikBedoelHetGoed schreef: ↑29-09-2020 06:46Blijkbaar is het tegenwoordig zo erg om actief uit te vinden of iemand een beetje betrouwbaar is dat zo'n zoektocht erger is dan erachter komen dat iemand niet erg betrouwbaar is.
Weer wat geleerd.
Ik geef je groot gelijk.
Je hebt hem even uitgetest en bent er dus achtergekomen dat hij aandacht van anderen vrouwen nog steeds leuk vind en er in mee gaat.
Het is aan jou of je in zo iemand nog verder wilt investeren.
Mijn cup of tea zou het niet zijn, ik hou niet van een gedeelde plaats of van mensen die (stiekem) andere opties openhouden en een slag om de arm houden (mits dit zo is afgesproken)
En trap alsjeblieft niet in de bekende praatjes als: "Ik deed het uit onzekerheid, ik zocht aandacht, bevestiging, bedoelde er niks mee, heb er nu al spijt van!" Yeah right!
Wanneer iemand je zijn ware gezicht laat zien, geloof hem dan!
dinsdag 29 september 2020 om 10:02
Op zich wel maar als de verwachtingen ongelijk zijn heb je er niks aan, blijkt.KataTonDemonaEaytoy schreef: ↑29-09-2020 09:32Nou, ook zonder het contractueel vast te leggen mag je van een ander bij deze mate van omgang toch wel een beetje verwachten dat de ander dezelfde waarde aan de omgang toekent?
Ik zou het raar vinden als een vriend nog gewoon rondscharrelt terwijl jij het gevoel hebt in een beginnende relatie te zitten.
dinsdag 29 september 2020 om 10:08
madamzonderm schreef: ↑29-09-2020 10:02Op zich wel maar als de verwachtingen ongelijk zijn heb je er niks aan, blijkt.
Hij heeft tegen TO gezegd momenteel niet actief te zijn op Tinder, terwijl hij dat ondertussen gewoon wél is!
Dat heeft niks te maken met ongelijke verwachtingen, dat is gewoon de boel belazeren.
dinsdag 29 september 2020 om 10:13
kindrebel schreef: ↑29-09-2020 08:55Toch wel een interessante situatie die TO nu voor zichzelf heeft gecreëerd.
Met sneaky gedrag het sneaky gedrag blootleggen. En dan? Als je hem ermee confronteert, moet je zelf met de billen bloot over je eigen actie. En doe je dat niet, zul je nooit weten hoe het echt zit.
Wat een horror.![]()
Hoezo zou dat erg zijn, dat zij moet bekennen dat ze hem gecontroleerd heeft? Ze had toch gelijk? En het is nu over en uit, dus hij kan er van alles van vinden, dat maakt niks meer uit
dinsdag 29 september 2020 om 10:18
Hoi HenkLaverneB schreef: ↑29-09-2020 09:47Wie weet is dit het.
dinsdag 29 september 2020 om 10:22
Precies. TO was niet degene die naar andere contacten zat te vissen hoor! Ze kwam daar enkel om haar onderbuikgevoel bevestigd te zien.
Ik verbaas me er wel vaker over hoor!
Vrouwen die hier schrijven dat ze onraad roken en dus in de telefoon van hun partner gingen snuffelen en schokkende ontdekkingen deden.
Meestal gaat het al snel niet meer over de schokkende ontdekking, maar om het feit dat er in een telefoon gekeken is.. de schande!!!
dinsdag 29 september 2020 om 10:36
Dus jij zou in het geval van TO niks doen met je onderbuikgevoel en gewoon wachten tot je met open vizier wordt belazerd, zodat je nóg harder op je bek gaat maar je tenminste wel eerlijk bent geweest?
Op Tinder kom je in contact met volslagen vreemden. Het lijkt me geoorloofd om dan op onderzoek uit te gaan als je een raar gevoel krijgt bij iemand met wie je al twee maanden intiem omgaat. En dat hoef je echt niet eerlijk op te biechten - het is gewoon een vorm van zelfbescherming. Ik zou het misschien wel opbiechten, maar dan alleen om hem genadeloos te ontmaskeren, en zeker níet uit schuldgevoel of 'eerlijkheid', want eerlijkheid hoort wat mij betreft gewoon van twee kanten te komen. Dat ze de exclusiviteit van hun relatie nog niet hadden uitgesproken, doet daar niets aan af. Híj is degene die oneerlijk is geweest, door te ontkennen dat hij al die tijd nog op Tinder zat.