Meld het de mods

08-07-2020 12:47 1442 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Dit wordt ons nieuwe meld systeem. Hier kun je overtredingen melden zoals we voorheen de stafjes gebruikten. Uiteraard kun je ook nog gewoon staffen en mailen.


Bij voorkeur melden met een linkje naar het topic met het tijdstip en de Nick.

Of melden dat je gestaft hebt in topic x.


We zullen melden als we er naar gaan kijken/gekeken hebben, dan zijn er een paar opties;

Je ziet dat er actie is ondernomen in het topic.
Bijvoorbeeld een topic waarschuwing, de posting is gewist/aangepast of er is een ban uitgedeeld.

We melden dat we het aan overleggen zijn.

We vinden actie (op dat moment) niet noodzakelijk.

Wanneer je vragen of opmerkingen hebt, kun je hiervoor in het Vraag het de modstopic terecht.

Met vriendelijke groet,

Het moderator team.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-01-2021 15:29
24.86% gewijzigd
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Het wordt steeds erger met dat seikwief, nu weer in het topic ‘bang om te fietsen.’ 100 procent een trol. En ja, ik heb gestaft.
Alle reacties Link kopieren
Na overleg hebben we besloten dat Seikwief inderdaad een troll is en heeft ze een permaban ontvangen.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
ModeratorViva schreef:
20-09-2020 13:17
Na overleg hebben we besloten dat Seikwief inderdaad een troll is en heeft ze een permaban ontvangen.

Super fijn, bedankt! :)
Nee heb je, ja kun je krijgen.
Alle reacties Link kopieren
ModeratorViva schreef:
20-09-2020 13:17
Na overleg hebben we besloten dat Seikwief inderdaad een troll is en heeft ze een permaban ontvangen.
Dank Mods!
Super :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Mods ik heb een topic gestaft waarvan ik later zag dat al bekend is bij jullie dat de OP was leeggehaald. Mijn excuses hiervoor!

Groet
Alle reacties Link kopieren
Saivash schreef:
20-09-2020 15:26
Mods ik heb een topic gestaft waarvan ik later zag dat al bekend is bij jullie dat de OP was leeggehaald. Mijn excuses hiervoor!

Groet
Geen probleem!
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Kan er iemand even kijken naar de reacties van FreeLauren in dit topic?
relaties/en-dan-staat-er-opeens-12-man- ... #p31957987
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen mod, kun je even naar de reacties van Delhi kijken?

viewtopic.php?f=10008&t=468586&p=319593 ... #p31959301
Cookielover schreef:
29-09-2020 08:59
Goeiemorgen mod, kun je even naar de reacties van Delhi kijken?

viewtopic.php?f=10008&t=468586&p=319593 ... #p31959301
Voor straf gewoon geen ban geven
-Darkside- schreef:
29-09-2020 10:05
Voor straf gewoon geen ban geven

Haha ja dat is het beste denk ik.
Die is gewoon niet goed... :@@:
Alle reacties Link kopieren
C⨀urage schreef:
28-09-2020 21:13
Kan er iemand even kijken naar de reacties van FreeLauren in dit topic?
relaties/en-dan-staat-er-opeens-12-man- ... #p31957987

Vonden jullie het niet nodig?
C⨀urage schreef:
29-09-2020 21:43
Vonden jullie het niet nodig?
Ben hier ook wel benieuwd naar. Ze leek even op de goede weg maar blijft maar zuigen met dat paard.
Alle reacties Link kopieren
C⨀urage schreef:
29-09-2020 21:43
Vonden jullie het niet nodig?
Ik moet eerlijk zeggen dat je berichtje me ontgaan is, excuses daarvoor, want dat is niet netjes. Ik ga er naar kijken.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
FreeLauren schreef:
01-10-2020 16:04
Jij maakt een melding van mij. Daar reageer ik op. Leuk dat je jou reacties inmiddels verbeterd hebt.
Dit topic is niet bedoeld om met elkaar in discussie te gaan. Daarvoor kun je terecht in een van de twee Napraattopics.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
ModeratorViva schreef:
01-10-2020 16:07
Dit topic is niet bedoeld om met elkaar in discussie te gaan. Daarvoor kun je terecht in een van de twee Napraattopics.
Dat wist ik niet, sorry.
Mods, willen jullie even kijken naar dit profiel: profile/393766/posts
3 posts waarin ze schrijft over hoe zij en haar man kinderen mishandelen, lijkt me nogal een trol
Marana schreef:
01-10-2020 18:50
Mods, willen jullie even kijken naar dit profiel: profile/393766/posts
3 posts waarin ze schrijft over hoe zij en haar man kinderen mishandelen, lijkt me nogal een trol
Leuke postings toch. Mogen van mij wel blijven :lol:
Alle reacties Link kopieren
Mods kunnen jullie kijken naar het topic Reizen naar Turkije in de reizen pijler?Gebruiker Fizz geeft Turken, Turkije en het offerfeest de schuld van de toename van het aantal besmettingen in de randstad. Buiten het feit dat dit onjuist is en gezien zijn berichten in het verleden denk ik dat er sprake is van racisme. Ook neemt hij de vrijheid andersdenkenden als associaal en dom te bestempelen. Graag reactie of actie.
Let’s Go Brandon!
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-10-2020 10:36
Reden: op de man
97.30% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Lange-met-een-korte schreef:
02-10-2020 00:03
Mods kunnen jullie kijken naar het topic Reizen naar Turkije in de reizen pijler?Gebruiker Fizz geeft Turken, Turkije en het offerfeest de schuld van de toename van het aantal besmettingen in de randstad. Buiten het feit dat dit onjuist is en gezien zijn berichten in het verleden denk ik dat er sprake is van racisme. Ook neemt hij de vrijheid andersdenkenden als associaal en dom te bestempelen. Graag reactie of actie.
Ik heb de berichten beoordeeld en in geval besloten dat het niet om racisme gaat. Daarom heb ik ook besloten dat jouw reacties herhaaldelijk op de man zijn en off-topic en daarom heb je een ban gekregen.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
En verder ga ik zo weer berichten verplaatsen dus reacties kunnen of in Napraat of in het Vraag het de modstopic.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
relaties/vreemd-verzoek-collega-of-niks ... ges/468363

19.55 NAW. Ik hoop met de passende maatregelen. Ik heb het bericht ook gestaft.
Alle reacties Link kopieren
LīlyRose schreef:
02-10-2020 20:02
relaties/vreemd-verzoek-collega-of-niks ... ges/468363

19.55 NAW. Ik hoop met de passende maatregelen. Ik heb het bericht ook gestaft.
We hebben je melding bekeken en na overleg besloten om een weekban te geven. Normaal staat er een permanente ban op, maar aangezien we geloven dat TO het niet expres heeft gedaan, kiezen we nu voor een lagere ban.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
ModeratorViva schreef:
03-10-2020 13:54
We hebben je melding bekeken en na overleg besloten om een weekban te geven. Normaal staat er een permanente ban op, maar aangezien we geloven dat TO het niet expres heeft gedaan, kiezen we nu voor een lagere ban.
Ik vind een week ook best lang. Ze had het toch zelf al heel snel weer weggehaald?
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven