Meld het de mods

08-07-2020 12:47 1442 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Dit wordt ons nieuwe meld systeem. Hier kun je overtredingen melden zoals we voorheen de stafjes gebruikten. Uiteraard kun je ook nog gewoon staffen en mailen.


Bij voorkeur melden met een linkje naar het topic met het tijdstip en de Nick.

Of melden dat je gestaft hebt in topic x.


We zullen melden als we er naar gaan kijken/gekeken hebben, dan zijn er een paar opties;

Je ziet dat er actie is ondernomen in het topic.
Bijvoorbeeld een topic waarschuwing, de posting is gewist/aangepast of er is een ban uitgedeeld.

We melden dat we het aan overleggen zijn.

We vinden actie (op dat moment) niet noodzakelijk.

Wanneer je vragen of opmerkingen hebt, kun je hiervoor in het Vraag het de modstopic terecht.

Met vriendelijke groet,

Het moderator team.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-01-2021 15:29
24.86% gewijzigd
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
ModeratorViva schreef:
19-02-2021 16:45
Is het nu nog het geval?
Sorry late reactie maar alles doet het weer zoals het moet! :cheer2:
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
:bonk:

‘Ik wilde zijn naakte lijf op mij voelen en zijn pik in mij, dus trok ik hem aan zijn haren naar boven
Boomklevertje schreef:
24-02-2021 19:35
:bonk:

‘Ik wilde zijn naakte lijf op mij voelen en zijn pik in mij, dus trok ik hem aan zijn haren naar boven
Dat is gewoon mishandeling! Zou een man es moeten zeggen
Mag de lees ook weer stuk?

Als ik erotische dingen wil ga ik wel naar de hamster of zo.
Alle reacties Link kopieren
Waarom worden die stukjes niet nagelezen op grammatica?

'Oh, deze man. Ik werd blij van mijn vriend die mij deze avond even uit die sleur trok. “Dit moeten we vaker doen”, zei ik na afloop. En dat meende ik want een paar dagen later zat ik in mijn sexy lingerie hem op te wachten toen hij thuiskwam van werk.’

Voor een voegwoord hoort toch een komma? Of is dat achterhaald? :roll:
Alle reacties Link kopieren
Cookielover schreef:
24-02-2021 19:47
Waarom worden die stukjes niet nagelezen op grammatica?

'Oh, deze man. Ik werd blij van mijn vriend die mij deze avond even uit die sleur trok. “Dit moeten we vaker doen”, zei ik na afloop. En dat meende ik want een paar dagen later zat ik in mijn sexy lingerie hem op te wachten toen hij thuiskwam van werk.’

Voor een voegwoord hoort toch een komma? Of is dat achterhaald? :roll:
Jij leest dat héle ding ook nog, of wat :-D ?


Mods, welke opper-mod beslist er toch élke keer om van die gore verhalen online te zetten?

Zet zo'n dingen toch achter een pay-wall en zorg dat de gemiddelde forummer er geen last van heeft.
wissewis wijzigde dit bericht op 24-02-2021 19:50
15.89% gewijzigd
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren
Wissewis schreef:
24-02-2021 19:49
Jij leest dat héle ding ook nog, of wat :-D ?
Ja, om te kijken of er fouten in stonden :lol:
Cookielover schreef:
24-02-2021 19:47
Waarom worden die stukjes niet nagelezen op grammatica?

'Oh, deze man. Ik werd blij van mijn vriend die mij deze avond even uit die sleur trok. “Dit moeten we vaker doen”, zei ik na afloop. En dat meende ik want een paar dagen later zat ik in mijn sexy lingerie hem op te wachten toen hij thuiskwam van werk.’

Voor een voegwoord hoort toch een komma? Of is dat achterhaald? :roll:
Kommaneukert
Alle reacties Link kopieren
Mumper schreef:
24-02-2021 19:56
Kommaneukert
Spazinazi
Alle reacties Link kopieren
Als iemand met eetproblemen keer op keer op de Eten- en Lijf & Lijn-pijler reageert op topics met slecht (en dus soms gevaarlijk) advies, is dat iets wat gemeld kan worden? Zo ja; wat is de beste manier?
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.
Alle reacties Link kopieren
Cookielover schreef:
24-02-2021 19:47

Voor een voegwoord hoort toch een komma? Of is dat achterhaald? :roll:
Nee.
Een voegwoord en een komma hebben dezelfde functie dus we hanteren nooit beide, vroeger ook niet.

Neemt niet weg dat het bijzonder slecht geschreven is...
Er is ook al heel vaak over geklaagd maar ik heb niet het idee dat men dat ontzettend boeiend vindt hier.
...
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
25-02-2021 08:04
Nee.
Een voegwoord en een komma hebben dezelfde functie dus we hanteren nooit beide, vroeger ook niet.

Neemt niet weg dat het bijzonder slecht geschreven is...
Er is ook al heel vaak over geklaagd maar ik heb niet het idee dat men dat ontzettend boeiend vindt hier.

"Vóór voegwoorden als hoewel, omdat, zodat, opdat, indien, maar, aangezien en terwijl kan meestal het best een komma worden geplaatst:

Zij vertelde het aan iedereen, hoewel de informatie vertrouwelijk was.
Ik heb de azijn weggelaten, omdat ik de dressing zo al zuur genoeg vond.
Ik was bang dat de deur op slot zou zitten, maar dat bleek niet het geval.
Ze heeft de deur op slot gedaan, terwijl ze had kunnen weten dat ik nog thuis moest komen.
Voor het voegwoord dat wordt geen komma geplaatst:

Ik heb nooit beweerd dat ik een hekel heb aan taal.
Ik hoop dat mijn vakantie kan doorgaan.
Zeker is dat er geen gewonden zijn gevallen."

Bron: Onze Taal
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Hmmm oké. Dan heb ik vroeger tijdens Nederlands iets minder goed opgelet dan ik had gewild.

Maar bij "want" hoort geen komma dus. En voor "omdat" vind ik het ook raar.
Maar goed, schijnbaar mag het wel.
...
Alle reacties Link kopieren
Willen jullie de vragen gewoon in het Vraag het de modstopic stellen? Dit topic is echt alleen voor meldingen.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Erotische podcast: ‘Ik was dronken en de kriebels van opwinding gierde door mijn lijf
Op zich vind ik dronken seks al niet zo erotisch dat ik er een podcast over zou maken, maar tegen die tijd dat de dronkenschap zo ver gevorderd is dat ze niet eens meer kunnen spellen is voor mij de grens wel bereikt. Bahbah.
Alle reacties Link kopieren
mcsteamy schreef:
25-02-2021 07:11
Als iemand met eetproblemen keer op keer op de Eten- en Lijf & Lijn-pijler reageert op topics met slecht (en dus soms gevaarlijk) advies, is dat iets wat gemeld kan worden? Zo ja; wat is de beste manier?
Je mag het hier melden, je kunt de berichten staffen of ons een mailtje sturen ( moderatorsviva@gmail.com ).

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Aangezien er weinig gebruik gemaakt wordt van dit topic, hebben we besloten om het te sluiten. Uiteraard kunnen jullie nog gewoon een melding doen in het Vraag het de modstopic of het Centraal Moderatortopic.

Met vriendelijke groet,

Moderator Vivaforum.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven