Vriend lelijk
donderdag 1 oktober 2020 om 08:25
Goedemorgen iedereen!
Ik val maar direct met de deur in huis, ik vind mijn vriend best lelijk. We gaan nu al bijna 2 jaar met elkaar en ik kan mij geen leven zonder hem
Bedenken, hij is mijn soulmate en ik wil altijd met hem zijn. De seks is ook goed en we zijn echt beste vrienden van elkaar. Soms als ik hem aan zie lopen kijk ik hem aan en denk ik “goh wat ben jij lelijk”. Ik weet dat dit heel gemeen is maar het is echt geen knappe jongen... vrij vol en vol gezicht, een bril en hij loopt ook best raar ook is hij evenlang als ik. Hij heeft ook autisme trekjes en dat zie je echt terug in zijn uiterlijk. Ik hou onze relatie al 2 jaar verborgen omdat ik me schaam voor hem bij mijn familie en vrienden. Uiterlijk doet mij niet super veel dus super knap hoeft iemand niet te zijn maar hij word wel echt gezien als lelijk bij andere... Ik vind hem wel knapper als voorheen want als je blijkbaar verliefd word dan ga je iemand knapper vinden terwijl diegene dat helemaal niet is. Mijn moeder heeft ooit ook gezegd dat hij er anders uit ziet als andere en dus totaal geen jongen voor mij is. Vele zeggen dat je een relatie moet stoppen als je hem zo lelijk vindt maar dat zou ik niet kunnen.. ik heb nog nooit zo een goed persoon als hem gevonden in mijn leven. Ik heb hem weleens gezegd dat hij een wel wat beter aan zn uiterlijk moet werken en tijdens een ruzie heb ik weleens gezegd dat hij wel wat mag afvallen en lenzen moet nemen. Ik weet even niet meer wat ik moet doen nu
moet ik er met hem nog een keer over praten? Ik kan natuurlijk niet voor altijd onze relatie geheim houden maar als jullie een foto van hem zagen zouden jullie mij uitteraard begrijpen.
Ik val maar direct met de deur in huis, ik vind mijn vriend best lelijk. We gaan nu al bijna 2 jaar met elkaar en ik kan mij geen leven zonder hem
Bedenken, hij is mijn soulmate en ik wil altijd met hem zijn. De seks is ook goed en we zijn echt beste vrienden van elkaar. Soms als ik hem aan zie lopen kijk ik hem aan en denk ik “goh wat ben jij lelijk”. Ik weet dat dit heel gemeen is maar het is echt geen knappe jongen... vrij vol en vol gezicht, een bril en hij loopt ook best raar ook is hij evenlang als ik. Hij heeft ook autisme trekjes en dat zie je echt terug in zijn uiterlijk. Ik hou onze relatie al 2 jaar verborgen omdat ik me schaam voor hem bij mijn familie en vrienden. Uiterlijk doet mij niet super veel dus super knap hoeft iemand niet te zijn maar hij word wel echt gezien als lelijk bij andere... Ik vind hem wel knapper als voorheen want als je blijkbaar verliefd word dan ga je iemand knapper vinden terwijl diegene dat helemaal niet is. Mijn moeder heeft ooit ook gezegd dat hij er anders uit ziet als andere en dus totaal geen jongen voor mij is. Vele zeggen dat je een relatie moet stoppen als je hem zo lelijk vindt maar dat zou ik niet kunnen.. ik heb nog nooit zo een goed persoon als hem gevonden in mijn leven. Ik heb hem weleens gezegd dat hij een wel wat beter aan zn uiterlijk moet werken en tijdens een ruzie heb ik weleens gezegd dat hij wel wat mag afvallen en lenzen moet nemen. Ik weet even niet meer wat ik moet doen nu
donderdag 1 oktober 2020 om 09:41
Als het alleen het brilletje was wat je niet aantrekkelijk vind was er misschien nog een compromis te sluiten, maar jij ergert je aan heel veel dingen inclusief zijn manier van doen. Je kunt niet van een ander verlangen dat ze zich compleet anders voordoen in de hoop dat het dan wel meer jouw smaak ik.
Lastig als het op alle andere vlakken wel klikt maar uiteindelijk zal de relatie een stille dood sterven vrees ik en dat is ook helemaal niet erg.
Zo leer je wat voor jou belangrijk is in een relatie en daar is uiterlijk een groter onderdeel van dan je in eerste instantie dacht, blijkt.
Lastig als het op alle andere vlakken wel klikt maar uiteindelijk zal de relatie een stille dood sterven vrees ik en dat is ook helemaal niet erg.
Zo leer je wat voor jou belangrijk is in een relatie en daar is uiterlijk een groter onderdeel van dan je in eerste instantie dacht, blijkt.
donderdag 1 oktober 2020 om 09:45
Ik heb niet ernstig overgewicht ik ben alleen 5 kilo te zwaar wat mijn bmi verwacht. En heb wat hormonale problemen. Eerst waren ik en die jongen goede vrienden maar het is onverwachts toch meer geworden. Ik ben zeker al bezig met aan mezelf werken
donderdag 1 oktober 2020 om 09:46
donderdag 1 oktober 2020 om 09:49
Er is niks mis met uiterlijk belangrijk vinden, maar wel met je vriend twee jaar geheim houden omdat je je voor hem schaamt
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
donderdag 1 oktober 2020 om 09:55
Wat is lelijk? Het is zo relatief.
Ik vind sommige mannen zo knap dat ik ze niet aantrekkelijk vind. En andersom ook. En overigens maakt iemand zijn karakter ook mooi. Ik heb met hele ‘mooie’ mannen gedate en dat waren horken, dus eigenlijk heel ‘lelijk’. En mijn huidige partner was niet ‘bloedmooi’ maar wel sexy en leuk en lief en aantrekkelijk. Want dat is de sleutel, iemand moet aantrekkelijk voor je zijn, en wat dat precies is, kan alles zijn.
Ik zou als ik jou was je vriend een leukere vriendin gunnen, want zo praat je niet over je partner.
Ik vind sommige mannen zo knap dat ik ze niet aantrekkelijk vind. En andersom ook. En overigens maakt iemand zijn karakter ook mooi. Ik heb met hele ‘mooie’ mannen gedate en dat waren horken, dus eigenlijk heel ‘lelijk’. En mijn huidige partner was niet ‘bloedmooi’ maar wel sexy en leuk en lief en aantrekkelijk. Want dat is de sleutel, iemand moet aantrekkelijk voor je zijn, en wat dat precies is, kan alles zijn.
Ik zou als ik jou was je vriend een leukere vriendin gunnen, want zo praat je niet over je partner.
Voor iedereen een groene tuin
donderdag 1 oktober 2020 om 09:56
Ik snap mezelf ook niet en ben het zeker met jullie allemaal eens maar dat kan ik dus nier.. ik wil hem niet kwijt! Zn innerlijk past bij mij
donderdag 1 oktober 2020 om 09:57
Je mag het alleen denken?GroenTuintje schreef: ↑01-10-2020 09:55Wat is lelijk? Het is zo relatief.
Of dat ook nog niet eens.
donderdag 1 oktober 2020 om 09:58
Ik zit er gewoon best mee.
Ik deelde mijn gevoelens hier omdat ik met iemand erover wilde praten
Ik zit er gewoon best mee.
Ik deelde mijn gevoelens hier omdat ik met iemand erover wilde praten
je hebt veel kritiek op hem, heel veelMixedgirl schreef: ↑01-10-2020 09:56Ik snap mezelf ook niet en ben het zeker met jullie allemaal eens maar dat kan ik dus nier.. ik wil hem niet kwijt! Zn innerlijk past bij mijIk snap niet waarom ik zo bang ben voor andere hun reacties. Ik ben echt niet streng als het gaat om uiterlijk maar hij ziet er gwn best heel anders uit. Ik denk dat ik het dan maar accepteer dat hij niet de knapste is en ik kijk nog even wanneer ik het naar buiten breng. Hij wilt bijvoorbeeld ook niet sporten met mij omdat hij te lui is en dat stom vind maar ik vind sport dus wel heel belangrijk, daardoor ben ik ook 6 kilo afgevallen. Het lijkt alsof hij geen moeite doet voor zijn uiterlijk. Verzorging is heel belangrijk.. belangrijker als iemands gezicht die iets minder mooi is! Ik denk dat dat het ook is.. dat ik soms echt een zweetlucht ruik bij hem en hij zn haar totaal niet verzorgd. Dus het is een beetje verzorging en uiterlijk waar ik af en toe mee zit.
en dat mag, maar het betekent vooral, dat je niet van hem houdt, zoals hij is
Maak het nu uit, dit wordt alleen maar erger de komende jaren
donderdag 1 oktober 2020 om 10:00
Wat erg. Dit is toch nep?
Ik geef zelf ook niks om het perfecte uiterlijk.
Val juist op een kleine imperfectie.
Anderen snappen dat niet.
Ik weet ook niet wat het is.
Maar.... iemand echt lelijk vinden? En er dan een relatie mee beginnen?
Ok. Die heb jij al. Ga hem voorstellen aan je ouders.
Laat ze inzien dat het jou niet om uiterlijk draait. En anders laat hem los. Voor jullie beide beter.
Je kunt natuurlijk wel met hem praten.
Zo van: ik wil je graag gaan voorstellen aan mijn ouders....
Maar dan gaan we eerst shoppen.
Leuke kleren, andere bril.
Geef hem wat hints dat hij wat gaat sporten en gezonder eten.
Laat ze inzien dat het jou niet om uiterlijk draait. En anders laat hem los. Voor jullie beide beter.
de wereld wacht om ontdekt te worden
donderdag 1 oktober 2020 om 10:01
Ik vind die topmodellen mannen of vrouwen ook niet interessant, het idd die imperfectie die mij ook aantrekt.thanx schreef: ↑01-10-2020 10:00Wat erg. Dit is toch nep?
Voor iedereen een groene tuin
donderdag 1 oktober 2020 om 10:02
Dat zal ik mijn dochter ook maar snel adviseren dan. En dat ze als de donder uit die skinny jeans en Nikes moet stappen want zo kan men haar niet herkennen als autist.
Mijn zoon kan dan overigens ook nog wel wat advies gebruiken. Hij is ook incognito.
Mijn zwager voldoet wel aan het plaatje. Maar oh, hij is niet autistisch.
Maar TO, al zou hij alles doen wat jij van hem wilt, dan ben je nog steeds niet tevreden hoor. Gaat ‘m niet worden dit. En zolang jij niet van je issues af komt ben je zelf ook geen fatsoenlijk relatiemateriaal.
donderdag 1 oktober 2020 om 10:03
Als je meer met zijn persoonlijke verzorging zit: daar kun je over praten. Vind het niet eens zo raar hoor, dat dat een probleem kan zijn of worden als iemand niet let op zijn hygiene of verzoring, en dan heb ik het echt niet over er altijd piekfijn uit zien.
Als je hem echt lelijk vindt: dan houd je dus ook niet van hem, maar van wie hij zou kunnen zijn. Dat is niet eerlijk, want dan is het ook wachten op problemen met jij die iemand anders wel aantrekkelijk gaat vinden op den duur. Met evt alle gevolgen van dien.
Als je hem echt lelijk vindt: dan houd je dus ook niet van hem, maar van wie hij zou kunnen zijn. Dat is niet eerlijk, want dan is het ook wachten op problemen met jij die iemand anders wel aantrekkelijk gaat vinden op den duur. Met evt alle gevolgen van dien.
donderdag 1 oktober 2020 om 10:03
Ik heb dergelijke gedachten ook wel eens over iemand en daar schaam ik me helemaal niet voor. Maar er is ook geen haar op mijn hoofd die overweegt een langdurige relatie aan te gaan met zo iemand, want ik vind hem/haar dus helemaal niet leuk.
De vraag is nu: waarom ga jij een relatie aan met iemand die je helemaal niet leuk vindt?
donderdag 1 oktober 2020 om 10:04
thanx schreef: ↑01-10-2020 10:00Wat erg. Dit is toch nep?
Mijn ouders kennen hem al en ik ken ook zijn ouders. Hij is 18 en ik 19. Ze denken dat we vrienden zijn... die ouders weten denk ik al wel meer maar mijn ouders dus niet.
donderdag 1 oktober 2020 om 10:07
Wat een onzin dat je niet mag zien dat je partner lelijk is, je hebt toch gewoon ogen en objectieve meningen? Ik lees trouwens dat TO helemaal voor zijn karakter gaat en niet voor zijn uiterlijk, dat is toch wat op VF zo belangrijk is? Bedenk wel dat als je kinderen van hem wil dat autisme behoorlijk erfelijk is dus als je zijn autisme trekjes niet zo leuk vindt .........
De hele wereld mag hem lelijk en desnoods eng, idioot, vreemd, vinden, maar daar hoef jij geen rekening mee te houden. Je leven wordt een stuk leuker als je besluit te doen wat jij wil. Het maakt niet uit waar het over gaat, partner, werk, huis of hobby, het is jouw leven en jij bent de enige die je zelf gelukkig kan maken, dus neem hem mee en stel hem trots voor als de man van je dromen.
De hele wereld mag hem lelijk en desnoods eng, idioot, vreemd, vinden, maar daar hoef jij geen rekening mee te houden. Je leven wordt een stuk leuker als je besluit te doen wat jij wil. Het maakt niet uit waar het over gaat, partner, werk, huis of hobby, het is jouw leven en jij bent de enige die je zelf gelukkig kan maken, dus neem hem mee en stel hem trots voor als de man van je dromen.