Singles unite: ( deel 3)

14-09-2020 14:26 3012 berichten
Alweer deel 3 van het single topic. Hier praten we over onze datingperikelen en het single leven.
Datertje schreef:
02-10-2020 07:58
Ik ben ook wel benieuwd wie het is. Ik kan hem ook echt niet voor de geest halen. Dat vind ik dan ook niet echt positief. Ik zal hem straks terug mailen.

Eerst dacht ik gelijk aan iemand die ik wel heeeeel leuk vond, maar dat kan hem niet zijn.

Ik heb het nog nooit gehad dat iemand weer contact zocht.
Spannend!
Julia_20 schreef:
02-10-2020 05:54
Ik denk dat je bij datingapps er niet aan ontkomt dat je met meerdere heren/dames aan het appen bent. Immers bij het swipe gebeuren wacht je niet tot degene die je naar rechts swipte gaat reageren.

Niet dat ik die ervaring tot nu toe heb 😎
Woensdag 3 matches. 1 oplichter en 2 die mij direct verwijderden 😂

Ik denk wel dat als je gaat afspreken er ook eerlijk in moet zijn. Als respect naar de ander toe. Dat je niet laten we zeggen beide personen het gevoel geeft ze heel erg leuk te vinden en verder te willen blijven daten.

En wat ik wel irritant vind. Op Happy Pancake was ik in gesprek met een match. Al een keer gesproken en paar dagen later begon hij weer te appen en hij ging tijdens ons gesprek een ander gesprek aan. Dus zijn antwoorden werden ineens trager tot ik iets vroeg over muziek en hij het ineens niet meer wist want hij was druk druk zei hij.
Ik zei joh ga lekker verder met de andere gesprek. 👋👋
Dat heb ik ook vaak gehad idd. Zo irritant dan merkte je gewoon dat hij iets anders anders aan het doen is.

Kreeg je hele rare vragen ineens.
Alle reacties Link kopieren
@ Sabbieehhhh Ik heb wel meerdere vragen gesteld maar omdat onze eerste date al een tijdje terug is. Verwacht ik wel iets meer enthousiasme als iemand dat vraagt.

@Waterman26 Haha geen hoofdletters! Maar ik heb inderdaad ook het gevoel dat hij eindeloos wilt blijven appen en niet wilt afspreken. Gewoon gezellig en leuk voor zijn ego.

@Tomcat Ik denk dat ik dat vanmiddag even doe.
Julus schreef:
02-10-2020 08:34
Dit heb ik vaker aan de hand gehad en inmiddels weet ik dat je daar geen energie in moet steken. Hij is niet enthousiast genoeg en wil alleen aandacht of je warm houden voor als hij ergens zin in heeft.
Wat jij omschrijft zo denk ik ook. Maar omdat ik soms verbitterd kan reageren en dingen te snel “afschrijf” dacht ik toch even om advies vragen. Ik wil ook geen genoegen nemen met iemand die totaal niet enthousiast is, en via de app/telefoon uitspreekt me graag te willen leren kennen maar het niet laat zien in acties.
Wat leuk..ik lees net een tinderprofiel waarin een vrouw aangeeft "een beetje rust en structuur zou fijn zijn" wat een verademing tussen al die jong snel wild yolo work hard play hard love my life.
in mijn range stikt het van de leeftijdsontkenners die promoten nog 24/7 als 20 jarige door het leven te willen gaan...nu snap ik dat nog aan de onderkant van mijn range, in de 30, ..maar bovenin de range, boven de 50 nog steeds?
Die beginnen aan hun tweede leven, na de scheiding.
Ja, dat ken ik, ik sprak toen een man die over zijn ex vertelde..dat die tussen de 20 jarigen aan de xtc zat en dat ze house-oma genoemd werd..hij schaamde zich rot en zij was er trots op en ging steeds meer richting een hotter than my daughter kandidaat.. treurig zulke verhalen..maar ja..die vrouw zal het zelf anders zien, of die man zal het overdrijven het blijft in alle gevallen schrijnend.
tomcat schreef:
02-10-2020 07:42
Zolang we elkaar nog niet gezien hebben in het echt zou ik dat volstrekt normaal vinden. Je gaat toch niet exclusief chatten?
Misschien ben je het vergeten -wat ik betwijfel- maar je had het toch echt over meerdere personen daten.
"Want dan is er altijd iemand als ik tijd en zin heb." Aldus jij.
Dus nogmaals: hoe zou jij het vinden als een vrouw diezelfde instelling bij jou had?
wij slapen nooit.
tomcat schreef:
02-10-2020 08:45
Wat leuk..ik lees net een tinderprofiel waarin een vrouw aangeeft "een beetje rust en structuur zou fijn zijn" wat een verademing tussen al die jong snel wild yolo work hard play hard love my life.
in mijn range stikt het van de leeftijdsontkenners die promoten nog 24/7 als 20 jarige door het leven te willen gaan...nu snap ik dat nog aan de onderkant van mijn range, in de 30, ..maar bovenin de range, boven de 50 nog steeds?
Inderdaad schrijnend, van die leeftijdsontkenners. Ik had toevallig laatst een gesprek hierover met een man die mij mee uit eten genomen heeft. Ik was niet op de hoogte van zijn leeftijd, wist wel dat hij ouder was maar niet hoeveel ouder (we hebben elkaar 'in het wild' ontmoet). Bleek het om 20 jaar ouder te gaan! Awkward. Maar hij was, naar eigen zeggen, zo jong in zijn doen en laten, echt totaal niet zijn leeftijd. Uhu. Dus ik vroeg hem waaruit dat dan bleek. Daar kon hij geen antwoord op geven. Uiteindelijk gaf ik aan dat iedereen gewoon z'n leeftijd is, oo hij!, en dat ik mensen die dat ontkennen eigenlijk een beetje sneu vind. Het etentje was niet meer leuk en ik hoef hem ook niet meer te zien (hij wist hartstikke goed hoe oud ik was namelijk, dat staat op mijn sociale media, iehw).

Dat ontkennen van de leeftijd zit hem voor mij trouwens in meerdere opmerkingen die mensen maken. Zeggen dat ze zich zo jong voelen/gedragen, er jong uitzien, etc. Ik vind zoiets niet aan jezelf om te bepalen, maar aan je omgeving om zo'n conclusie te trekken :P
Sabbieehhhh schreef:
02-10-2020 07:49
Geloof idd dat er nu een discussie ontstaat welke niet helemaal klopt met wat er hier gezegd is. Tom heeft beide dames nog niet gezien. Om te weten wie er beter klikt zul je ze beiden moeten zien om dan dus een keuze te maken en met 1 verder te daten. Dat lijkt mij toch niet vreemd?
Ook mee eens inderdaad. Om een goed beeld van iemand te vormen is afspreken het beste, dan toevallig met 2 mensen als je beide interessant vind. Maar dan is het wel zo netjes om daarna met 1 persoon door te zetten waarmee het meeste klikt.

Ben er verder ook niet van gediend als ik zou horen dat iemand nog met meerdere date. Al helemaal niet als er intimiteit is geweest. Dan is het run Forrest run 😬
Gelukkigworden schreef:
02-10-2020 08:23
Goedemorgen, mag ik even jullie advies. Ik app al weken met een man, 1x gezien en hij blijft erbij dat hij mij graag wilt leren kennen. Nou prima, ik heb een voorstel gedaan om dit weekend te daten maar hij leest er gewoon overheen. Moet ik dat nou opvatten als een nee? Of is het oké om het nog eens te vragen. In mijn hoofd is hij gewoon niet super geïnteresseerd, anders reageer je toch enthousiast of kom je er later op terug?
Je onderbuikgevoel zegt al genoeg toch? Vooral in deze fase wil je elkaar graag leren kennen en zien, je gevoel is dus gegrond en zou verder geen energie meer in steken. Ook wel meegemaakt hoor, weken appen en weinig actie verder. Uiteindelijk bloed het altijd dood, achteraf blijkt dat ze dan bijv toch nog met ex bezig zijn of gewoon verveeld waren 😅
Hooi mede-singles!

Nog niet zo lang geleden weer single geworden, nu eigen huis en auto geregeld. Ben klaar voor de date-fase. Heb er zin in, heb een app breeze geïnstalleerd. Geen idee hoe/wat, maar heb niks te verliezen. Let the dating begin!
alongwiththesunshine schreef:
02-10-2020 09:54
Misschien ben je het vergeten -wat ik betwijfel- maar je had het toch echt over meerdere personen daten.
"Want dan is er altijd iemand als ik tijd en zin heb." Aldus jij.
Dus nogmaals: hoe zou jij het vinden als een vrouw diezelfde instelling bij jou had?
Altijd iemand voor een eerste date als ik tijd en zin heb..

als ik met iemand heb gedate en een vervolg wil ga ik niet met een ander daten nee
523meinona schreef:
02-10-2020 10:37
Hooi mede-singles!

Nog niet zo lang geleden weer single geworden, nu eigen huis en auto geregeld. Ben klaar voor de date-fase. Heb er zin in, heb een app breeze geïnstalleerd. Geen idee hoe/wat, maar heb niks te verliezen. Let the dating begin!
haha..je rent met 2 handen omhoog op de zandbak af in het speelkwartier :D

Breeze heb ik nog nooit van gehoord, Tinder en Happ'n zijn voor mij het meest succesvol zover
Sindskort niet meer single, maar wil toch ff reageren op de ‘meerdere hengeltjes’-discussie.

Ben het helemaal eens met tomcat. Het is juist slim om met meerdere personen af te spreken, op voorwaarde dat het bij niemand exclusief is en de ander dus ook mag doen en laten wat hij/zij wil.

In mijn dateperiode had ik plots 3 interessante mannen die op hetzelfde moment interesse toonden. Nou, ik kon m’n geluk niet op en ging echt wel met alledrie op date (niet tegelijk natuurlijk :hihi:). Overigens allemaal in het wild ontmoet, niet via Tinder oid.

Vanaf het moment dat ik meer voor man 3 begon te voelen en seks met hem had (dit is voor mij de grens) heb ik dit netjes aan date 1 en 2 laten weten. Kan best. Kwestie van risicootjes spreiden.

Oh en mijn huidige vriend wist hier ook allemaal van. Hij is net blij dat hij het geworden is ;-) Dus dat bevestigt ook wat Antoon eerder schreef.
Veritas vos liberabit
tomcat schreef:
02-10-2020 10:48
haha..je rent met 2 handen omhoog op de zandbak af in het speelkwartier :D

Breeze heb ik nog nooit van gehoord, Tinder en Happ'n zijn voor mij het meest succesvol zover
Haha, nog vol met date enthousiasme! Happn heb ik wel eens geprobeerd, maar omdat die op lokatie is, en ik nog niet in de omgeving woon waar mijn huis wordt opgeleverd, wil ik die nog niet gebruiken. Alleen het daten in corona tijd lijkt me wat ingewikkeld? Hoe doen jullie dat? Of gaan jullie dan al gauw exclusief daten?
523meinona schreef:
Hooi mede-singles!

Is breeze met dat fruit zoals meloentje enzo?
Julus ik heb gemaild. Ik heb overigens een vermoeden. Ik kan mij vaag herhinneren dat ik ook ooit gemaild heb met een weduwnaar met een jonge dochter. Volgens mij ook hier nog over geschreven in een topic.

Het was toen trekken aan een dood paard hij was totaal nog niet klaar voor een relatie.

Ik kan alleen helemaal geen beeld meer van hem maken @(
Hé wat leuk, ik lees hier over sites waar ik nog nooit van gehoord heb. Kan ik die ook nog proberen. Heb van mijn date niks meer gehoord... ga hem vandaag appen of hij nog wat wil afspreken of het hierbij wil laten. En dan kan ik het voor mezelf afsluiten.
Mijn andere match waar ik al een paar weken mee aan het appen ben vraagt of ik volgend weekend al plannen heb. Misschien toch maar een kans geven, eigenlijk woont hij iets te ver weg en hij heeft ook kids, dus niet zo praktisch. Maar soms moet je dat misschien loslaten.
Dus ja, ik denk dat het ergens ook wel een goed idee is om met meerdere te appen en of af te spreken om te kijken wat je erbij voelt. En inderdaad zodra er gevoelens bij komen kijken natuurlijk eerlijk zijn naar die ander. Maar moet eerlijk zeggen dat ik ook veel te chaotisch ben om met meer dan 2 mensen tegelijk te appen. Zou beetje gênant zijn als ik ze per ongeluk door elkaar haal ofzo.
523meinona schreef:
Hooi mede-singles!

Wat leuk dat enthousiasme! Zo begon ik ook! Het online daten was voor mij helemaal nieuw, kan er inmiddels een boek over schrijven...
Vind het leuk om te horen wat je ervaringen gaan zijn!
O ja, dat loslaten van verwachtingen ben ik zeer voorstander van!

Mijn date heeft een kind met zijn vorige relatie en dat is niet iets waar ik als 25-jarige die nog volop aan het ontdekken en feesten is, op zit te wachten. Maar het is nu even niet anders.
Veritas vos liberabit
Vivi3338 schreef:
02-10-2020 10:33
Ook mee eens inderdaad. Om een goed beeld van iemand te vormen is afspreken het beste, dan toevallig met 2 mensen als je beide interessant vind. Maar dan is het wel zo netjes om daarna met 1 persoon door te zetten waarmee het meeste klikt.

Ben er verder ook niet van gediend als ik zou horen dat iemand nog met meerdere date. Al helemaal niet als er intimiteit is geweest. Dan is het run Forrest run 😬
Eens, na 1e keer afspreken keuze maken en je daar op richten.
Kan me wel voorstellen dat dat heftig is op je 25e daten met iemand die al een kind heeft. Zegt ook iets over jou dat je er toch open voor staat.

Nou, ik heb net m’n date geappt en hij reageerde meteen dat hij nog een keer wil afspreken. Dus ja, nu is het toch echt aan hem. Het enthousiasme spat er niet echt vanaf maar misschien is dat zijn manier van appen. Wordt vervolgd...
523meinona schreef:
02-10-2020 11:05
Haha, nog vol met date enthousiasme! Happn heb ik wel eens geprobeerd, maar omdat die op lokatie is, en ik nog niet in de omgeving woon waar mijn huis wordt opgeleverd, wil ik die nog niet gebruiken. Alleen het daten in corona tijd lijkt me wat ingewikkeld? Hoe doen jullie dat? Of gaan jullie dan al gauw exclusief daten?
In het begin hield ik eerst 1,5 meter afstand tot je wederzijds wel een flow heb van laten we maar wat dichterbij komen..de laatste weken is het schijt eraan en nu begint het weer te draaien naar die 1,5 meter initieel denk ik.
Datertje schreef:
02-10-2020 11:06
Is breeze met dat fruit zoals meloentje enzo?
Nee het is een wit logotje met de letter B er is. Geen idee of het wat is, het is geen mainstream app. Dus we gaan het zien? Ik houd jullie op de hoogte!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven