Singles unite: ( deel 3)

14-09-2020 14:26 3012 berichten
Alweer deel 3 van het single topic. Hier praten we over onze datingperikelen en het single leven.
Je schijnt nu ook "vers van de pers" een datingapp te hebben waarin je jezelf als een fruitje aanduidt.

Wat ze niet verzinnen :jump:
Datertje schreef:
02-10-2020 13:57
Je schijnt nu ook "vers van de pers" een datingapp te hebben waarin je jezelf als een fruitje aanduidt.

Wat ze niet verzinnen :jump:
Ik een overrijpe perzik
Ik ben in aanraking gekomen met iemand die positief getest is. Net gehoord. Dus mijn uitjes gaan niet door, dat lijkt me niet slim.
Waterman26 schreef:
02-10-2020 14:03
Ik een overrijpe perzik
:rofl: :rofl: :rofl:
Julus schreef:
02-10-2020 14:15
Ik ben in aanraking gekomen met iemand die positief getest is. Net gehoord. Dus mijn uitjes gaan niet door, dat lijkt me niet slim.
Jeetje en nu ga je een test doen?
Alle reacties Link kopieren
Vivi3338 schreef:
02-10-2020 10:34
Je onderbuikgevoel zegt al genoeg toch? Vooral in deze fase wil je elkaar graag leren kennen en zien, je gevoel is dus gegrond en zou verder geen energie meer in steken. Ook wel meegemaakt hoor, weken appen en weinig actie verder. Uiteindelijk bloed het altijd dood, achteraf blijkt dat ze dan bijv toch nog met ex bezig zijn of gewoon verveeld waren 😅
Klopt. Ik weet dondersgoed hoe ik me hieronder voel en heb ook dat ik het gevoel heb dat hij mij niet serieus neemt. Vandaag ook geen bericht gehad van hem, ik stop ermee. Ik voel me hier niet goed bij.
Julus schreef:
Oh shoot! Dat is balen!
Gelukkigworden schreef:
02-10-2020 14:33
Klopt. Ik weet dondersgoed hoe ik me hieronder voel en heb ook dat ik het gevoel heb dat hij mij niet serieus neemt. Vandaag ook geen bericht gehad van hem, ik stop ermee. Ik voel me hier niet goed bij.
Dan idd stoppen, als jij je er niet goed bij voelt heb je er niets aan.
Waterman26 schreef:
Ik een overrijpe perzik
hahahah
Waterman26 schreef:
Ik een overrijpe perzik

Kom op zeg, we zijn eerder een hazelnoot die juist op zijn lekkerst is als hij een tijdje gelegen heeft. (noten zijn ook vruchten hoor)
Antoon69 schreef:
02-10-2020 15:38
Kom op zeg, we zijn eerder een hazelnoot die juist op zijn lekkerst is als hij een tijdje gelegen heeft. (noten zijn ook vruchten hoor)
Een uitgedroogde citroen?
Ik heb vast succes op die fruit dating site.
jeetje zo oud zijn jullie toch niet? stelletje bejaarden :D
bedoelen jullie fruitz? ik installeer hem nu :)
ok..dat was 5 minuten leuk..en toen moest je betalen om het fruit te zien.

het is gewoon een tindervariant maar dan 4 soorten fruit die staan voor serieuze relatie, date en we zien wel, sexbuddy of ons..maar tadaa je moet betalen om het fruit te kunnen zien..

ok..nu een workaround gevonden..zowaar 4 dames die een sexbuddy zoeken..allemaal onder de 35..kansloos..verrassend..niemand zoekt een ons..gut had ik nou nooit verwacht..ow..er iz zoiezo niemand meer die ik nog niet geswiped heb geloof ik..

zou dat een goeie openingszin zijn? hey, heb ik jou niet een keertje geswiped?
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 02-10-2020 16:15
38.24% gewijzigd
tomcat schreef:
02-10-2020 16:09

het is gewoon een tindervariant maar dan 4 soorten fruit die staan voor serieuze relatie, date en we zien wel, sexbuddy of ons..maar tadaa je moet betalen om het fruit te kunnen zien..
Welke van die 4 is het duurst om te zien? De banaan voor de seksbuddy? (verdienmodel)
anoniem_63ab5705e222a wijzigde dit bericht op 02-10-2020 17:03
2.31% gewijzigd
tomcat schreef:
02-10-2020 16:09

Ooooooh. Ik dacht dat je jezelf als vrucht mocht omschrijven.
De glanzende appel, de banaan die van buiten rot maar van binnen heerlijk is, de aardbei die in de suiker zwemt, de watermeloen die verfrissend is, de zure rode bes, de groen uitgeslagen mandarijn op de fruitmand.
Ik had al voor bijnamen voor al mijn dates.
Valt dat even tegen
perzik is een ons
watermeloen een sexbuddy
druif een date en we zien wel
kers een serieuze relatie
ben ik toch een rare druif :D

zodra je de afstand wat realistischer maakt zit er geen hond op deze app
Hilarisch ik pies in mijn broek een nootje :rofl:

Een beukennootje eerst zien te kraken en dan .... rot van binnen.

Waterman jij had al een hele fruitschaal bedacht..

We zijn mss wel oud, maar wel creatief.
Dubbel
anoniem_399709 wijzigde dit bericht op 02-10-2020 16:39
Reden: Het bekende viva probleempje
96.36% gewijzigd
Mijn bijdrage voor vandaag: WEEKENDDDDD!!! :blob:
Jaaaaah ik ook!!! Eindelijk weer een keer!!

Morgen wie is de mol kijken...
Grote wandeling in het bos....
Dekentje kaarsen ....

Wat ga jij doen Sab?
Ik lig nu al onder dat dekentje. Voordeel van thuis werken.
Julus schreef:
Ik ben in aanraking gekomen met iemand die positief getest is.
Balen zeg :-(

Over met meerderen 'daten', dat doe ik niet, maar ik chat wel met meerderen (ja wie niet, duh), en laatst bijvoorbeeld even 'gevideo-beld' met iemand, en dan is dat voor mijn gewoon als een soort verlengstuk van chatten, maar die man maakt er dan vervolgens al veel meer van, alsof we al in een beginnende relatie zitten of zo, alsof het niet meer okay zou zijn voor mij om nog met anderen te chatten, en dat vind ik minder.
Datertje schreef:
02-10-2020 17:59
Jaaaaah ik ook!!! Eindelijk weer een keer!!

Morgen wie is de mol kijken...
Grote wandeling in het bos....
Dekentje kaarsen ....

Wat ga jij doen Sab?
Ik lig nu onder een dekentje😅 volgens mij komt the masked singer vanavond.

Morgen geen plannen en zondag afgesproken met een vriendin die ik alweer te lang niet gezien heb.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven