Singles unite: ( deel 3)

14-09-2020 14:26 3012 berichten
Alweer deel 3 van het single topic. Hier praten we over onze datingperikelen en het single leven.
Vivi3338 schreef:
03-10-2020 16:31
Dat je een chemie voelt en elkaar aantrekkelijk vind, hoeft niet te betekenen dat het dan ook daadwerkelijk gelijk op eerste afspraakje moet gebeuren ;-) Niks mis mee om beetje op te bouwen en iets om naar uit te kijken voor volgende keer. Ik vind het juist respectvoller als iemand me gewoon een kus geeft en uitspreekt mij snel weer te willen zien in plaats van gelijk zn tong erin steekt 😅

Maar wellicht meer verschil man/vrouw, aangezien ik ook uit een grote stad kom,
allemaal verschillende leeftijden zijn en we allemaal hetzelfde instaan hier 😁
Ja maar die tong erin steken..iew..wat klinkt dat vies... dat hoort voor jou ook heel fijn te zijn..en hoort jou heel veel te vertellen over of je ook een beetje klikt lichamelijk..dat hoort jouw verliefdheid te stimuleren, op te zwepen, je te overtuigen dat alle praktische logische bezwaren misschien wel even vergeten kunnen worden omdat het zo fijn voelt..
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
03-10-2020 16:37
Ja maar die tong erin steken..iew..wat klinkt dat vies... dat hoort voor jou ook heel fijn te zijn..en hoort jou heel veel te vertellen over of je ook een beetje klikt lichamelijk..dat hoort jouw verliefdheid te stimuleren, op te zwepen, je te overtuigen dat alle praktische logische bezwaren misschien wel even vergeten kunnen worden omdat het zo fijn voelt..
Zeker waar, maar dat hoeft voor mij niet na 2 uurtjes wandelen op eerste date. Dat bewaar ik liever voor de volgende keer. En heb ik vaak genoeg meegemaakt ;-)
Vivi3338 schreef:
03-10-2020 16:38
Zeker waar, maar dat hoeft voor mij niet na 2 uurtjes wandelen op eerste date. Dat bewaar ik liever voor de volgende keer. En heb ik vaak genoeg meegemaakt ;-)
2 uur wandelen is ook een mislukte 1e date "tenzij" per definitie
tomcat schreef:
03-10-2020 16:19
Ik sta echt te kijken van jullie reacties..vraag me ook af of dit nou leeftijd of geografisch verschillend is..

Als hoofdstedeling en toch wel ernstig richting 50 aan het gaan..je gaat je tijd toch niet verdoen aan iemand die je niet wil zoenen op een eerste date....niet zoenen is toch gewoon geen chemie..geen aantrekkingskracht..laat staan liefde..dat gaat dan toch wel vanaf het begin al heel hard richting broer/zus als je al niet meteeen iets hebt van WAUW!!
Willen zoenen is voor mij het enige criterium of een date geslaagd is. Maar dan hoeft het toch niet altijd gelijk te gebeuren? Soms is het ook leuk om je te verheugen op de volgende date waarop het misschien wel gaat gebeuren.
Daarbij, als ik mijn zoon nu even niet knuffel hoewel hij best voorzichtig is. Waarom zou ik dan gelijk speeksel uitwisselen met iemand die misschien wel half Nederland afgelebberd heeft?
Ik zou voordat er gezoend wordt, een beetje erachter willen komen of hij net zo voorzichtig ik als ikzelf.
Julus schreef:
03-10-2020 15:13
Pak van mijn hart.
:rofl:
tomcat schreef:
03-10-2020 16:39
2 uur wandelen is ook een mislukte 1e date "tenzij" per definitie
Nope, laatste keer is daar uiteindelijk 2 maanden aan daten uitgekomen en begin dit jaar was het ook op deze manier. Dus, aannames van jouw kant, kan gebeuren ;-)
tomcat schreef:
03-10-2020 16:15
Ja, Helaas wil Sabbiehh liever met andere mannen daten, dus daarom gaan we niet samen verder..maar dat is niemands schuld hoor, ik pas gewoon op jou terwijl Sabbiehh op date gaat hoor..
Jammer dit Tom, ik dacht echt dat we nog op goede voet dit co verzorgingsplan aan konden gaan. Overigens, het is andersom, gezien ik in mijn datestop zit🙃
Vivi3338 schreef:
03-10-2020 16:42
Nope, laatste keer is daar uiteindelijk 2 maanden aan daten uitgekomen en begin dit jaar was het ook op deze manier. Dus, aannames van jouw kant, kan gebeuren ;-)
oh ja? is het wat geworden dan? ..
Waterman26 schreef:
03-10-2020 16:40
Willen zoenen is voor mij het enige criterium of een date geslaagd is. Maar dan hoeft het toch niet altijd gelijk te gebeuren? Soms is het ook leuk om je te verheugen op de volgende date waarop het misschien wel gaat gebeuren.
Daarbij, als ik mijn zoon nu even niet knuffel hoewel hij best voorzichtig is. Waarom zou ik dan gelijk speeksel uitwisselen met iemand die misschien wel half Nederland afgelebberd heeft?
Ik zou voordat er gezoend wordt, een beetje erachter willen komen of hij net zo voorzichtig ik als ikzelf.
Ik wil geloof ik niet weten hoe je over sex denkt als zoenen al zo benaderd wordt..
Sabbieehhhh schreef:
03-10-2020 16:43
Jammer dit Tom, ik dacht echt dat we nog op goede voet dit co verzorgingsplan aan konden gaan. Overigens, het is andersom, gezien ik in mijn datestop zit🙃
ja..je datestop maar wel even bijpraten met "die goede vriend" terwijl ik Julus in bed kan stoppen..dit heeft lang genoeg geduurd
tomcat schreef:
03-10-2020 16:46
oh ja? is het wat geworden dan? ..
Wauw.. Dit vind ik beetje onbeschoft sorry en doet me zeer aangezien de meeste in dit topic weten hoe lastig ik de situaties heb gevonden en bepaalde afwijzingen diep zitten.

Laten we beetje met respect met elkaars ervaringen omgaan aub.
tomcat schreef:
03-10-2020 16:49
ja..je datestop maar wel even bijpraten met "die goede vriend" terwijl ik Julus in bed kan stoppen..dit heeft lang genoeg geduurd
Jaloers ding. Vriendschappen horen gewoon te kunnen :whip:
Ik denk dat je er niet teveel over moet nadenken.
Ja, nee, wanneer wel...of niet of per definitie altijd.

Hangt van de omstandigheden af, de klik, gevoel wat iemand je geeft, hoe je jezelf voelt..

Laatste jaren weinig tot geen date ervaring en die ik heb niet gezoend.

Met mijn ex had ik 2 weken contact via mail, app en telefoon en toen we elkaar voor het eerst zagen stonden we binnen 5 min te zoenen 😂. Uiteindelijk 6 jaar samengeweest.
julia_20 wijzigde dit bericht op 03-10-2020 16:56
0.44% gewijzigd
Sabbieehhhh schreef:
03-10-2020 16:52
Jaloers ding. Vriendschappen horen gewoon te kunnen :whip:
en dan om 3 uur snachts thuiskomen met een dronken kop en eerst douchen voor je naar bed komt..ja hoor moet kunnen
Vivi3338 schreef:
03-10-2020 16:51
Wauw.. Dit vind ik beetje onbeschoft sorry en doet me zeer aangezien de meeste in dit topic weten hoe lastig ik de situaties heb gevonden en bepaalde afwijzingen diep zitten.

Laten we beetje met respect met elkaars ervaringen omgaan aub.
Sorry viv..ik heb de specifieke situatie niet op mijn netvlies. Was niet mijn bedoeling om je te kwetsen.
tomcat schreef:
03-10-2020 16:55
en dan om 3 uur snachts thuiskomen met een dronken kop en eerst douchen voor je naar bed komt..ja hoor moet kunnen
Je weet dondersgoed dat ik altijd douche voor ik naar bed ga.
Ik merk sowieso af en toe een toon hier die niet zo vriendelijk meer is.

Wel of niet zoenen op een eerste date zegt echt helemaal niks over het verdere verloop van het contact. Intimiteit is zeer belangrijk als het tot een relatie komt maar dat betekent niet dat ik met de eerste de beste zoen en/of flikflooi. En ja, ik heb al relaties gehad waarbij lichamelijk contact niet direct een prioriteit had en dat waren gewoon passievolle, fijne relaties.

Het is een leuke discussie, maar er mag wel ruimte zijn voor ieders voorkeuren lijkt me en we hoeven elkaar niet te overtuigen van een goed of slecht, want dat is er in deze niet.
waar leven is is confilct, dat moeten we niet willen vermijden, het is hoe we ermee omgaan is wat van belang is.
tomcat schreef:
03-10-2020 16:48
Ik wil geloof ik niet weten hoe je over sex denkt als zoenen al zo benaderd wordt..
Had ook niet de behoefte dat met jou te delen.
tomcat schreef:
03-10-2020 16:56
Sorry viv..ik heb de specifieke situatie niet op mijn netvlies. Was niet mijn bedoeling om je te kwetsen.
Thank you 🌹 Niet altijd even makkelijk helaas dat daten en verwachtingen hebben.. Ze zeggen altijd dat je beste zonder verwachtingen in kan staan, maar in praktijk is dat nog wel eens lastig!
tomcat schreef:
03-10-2020 17:15
waar leven is is confilct, dat moeten we niet willen vermijden, het is hoe we ermee omgaan is wat van belang is.
Ik heb totaal niet de bedoeling hier een Corona discussie te beginnen. Maar is het echt zo raar om daten nu anders te zien dan in het pre Corona tijdperk? Zoenen en seks zijn nu toch ook iets waar je wat voorzichtiger mee wordt? Denk jij daar echt niet aan bij een date?
Ik zie net op tv mijn oude baslerares meespelen met een hazes wannabee..volgens mij die gast die in de hazes musical hazes deed ofzo...

altijd triest om goede muzikanten zo te moeten zien..maar ja..ze moeten ook leven..door mij les te geven enzo..
Waterman26 schreef:
03-10-2020 17:41
Ik heb totaal niet de bedoeling hier een Corona discussie te beginnen. Maar is het echt zo raar om daten nu anders te zien dan in het pre Corona tijdperk? Zoenen en seks zijn nu toch ook iets waar je wat voorzichtiger mee wordt? Denk jij daar echt niet aan bij een date?
nou nee..als ik ga zoenen of sexen dan is dat met de insteek om dat voor langere tijd met dezelfde persoon te doen...het liefst de rest van mijn leven....waarom zou dat anders zijn door corona?
rondom de 50érs..nu ned 1 kijken..ja omroep max maar muziek uit onze jeugd :D volgens mij ook de originele..maar oudere artiesten...en mijn baslerares dus..
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 03-10-2020 17:50
33.62% gewijzigd
tomcat schreef:
03-10-2020 17:43
nou nee..als ik ga zoenen of sexen dan is dat met de insteek om dat voor langere tijd met dezelfde persoon te doen...het liefst de rest van mijn leven....waarom zou dat anders zijn door corona?
Bijvoorbeeld omdat je die persoon nog niet zo goed kent? Niet weet of hij of zij er hetzelfde in staat. Ik zou geen zin hebben in een kruisverhoor over anderhalve meter afstand, dus ik hoop dat dan geleidelijk te ontdekken.
Nou ja, ik ben ook wat ouder en zit niet te wachten op een besmetting.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven