Singles unite: ( deel 3)
zaterdag 3 oktober 2020 om 11:47
Heerlijk he... ik ga genieten van de rust vandaag en lekker wandelen altijd goed.
Nu eerst boodschappen doen
zaterdag 3 oktober 2020 om 12:06
Ik was lang getrouwd ja, meer dan 20 jaar. Ik ben ontzettend aan de kant gezet door ex, hij had een ander en vertelde vrij plotseling niets meer voor me te voelen. Dus dat eerste daten was puur coping mechanism. Tel ik nog mee als vrouw.
Nu heb ik mezelf weer een beetje teruggevonden en weet ik beter wat ik zoek. En mijn ex losgelaten. En op zich voelt het nu niet zo onwennig. Tijd is per slot ook maar een illusie en ik was ooit ook op zoek naar een relatie. Alleen deed ik dat toen in de kroeg/disco en nu op internet.
Val nog steeds op het zelde type man, een beetje alto en veel hersens.
Nu heb ik mezelf weer een beetje teruggevonden en weet ik beter wat ik zoek. En mijn ex losgelaten. En op zich voelt het nu niet zo onwennig. Tijd is per slot ook maar een illusie en ik was ooit ook op zoek naar een relatie. Alleen deed ik dat toen in de kroeg/disco en nu op internet.
Val nog steeds op het zelde type man, een beetje alto en veel hersens.
zaterdag 3 oktober 2020 om 12:13
zaterdag 3 oktober 2020 om 12:18
Wandelen is zeker goed. En mooi in de herfst. Ik kan daar echt wel de charme van zien, ook al is het frisser.
Ik leefde heel lang niet in het moment, en dat moest anders. Nu ben ik me veel meer bewust van alles. En geniet ik van alle kleine dingen. Er komt een tijd dat je wilde dat je de klok kon terugdraaien en dan is het zonde om niet alles echt te ervaren.
Al mijmerend bedacht ik me dat ik- mocht ik ooit een relatie krijgen- die hele singleperiode echt bewust moet ervaren en benutten. Ik wil niet naderhand denken: shit, het is compleet langs me heen gegaan. Elke fase is waardevol, als single en als partner. Anders, maar waardevol.
zaterdag 3 oktober 2020 om 12:20
Mooi en heel erg mee eens.Julus schreef: ↑03-10-2020 12:18Al mijmerend bedacht ik me dat ik- mocht ik ooit een relatie krijgen- die hele singleperiode echt bewust moet ervaren en benutten. Ik wil niet naderhand denken: shit, het is compleet langs me heen gegaan. Elke fase is waardevol, als single en als partner. Anders, maar waardevol.
zaterdag 3 oktober 2020 om 12:39
Ja ik ben voorzichtig. Vandaar ook graag een beetje afstand. Wil niet meteen een man in huis.Julus schreef: ↑03-10-2020 12:13Heftig zeg. Ik vind het mooi dat je toch nog veel vertrouwen hebt en het een plek hebt gegeven. Een jaar lijkt me best kort, gezien wat je hebt meegemaakt. Daten is een fijne afleiding, maar ben je echt toe aan iets serieus? Je schrijft dat je een puberdochter hebt, ik zou best voorzichtig zijn.
zaterdag 3 oktober 2020 om 12:40
Nee maar Gentenaars doen dat wel vaker. Vind ik niet aantrekkelijk.Waterman26 schreef: ↑03-10-2020 11:31Goede tip. Het is niet zo dat ik met Corona totaal niet wil daten hoor. Afstand houden, ook als ik iemand leuk vind, lukt best.
Maar de afstand is toch wel een ding.
En hij praat steeds in verklein woordjes ( voetjes. Knuffeltjes). Is dat Vlaams?
zaterdag 3 oktober 2020 om 13:08
Mijn vriendin is naar Belgie verhuisd en het viel haar enorm op. De Walen weet ik niet.Attraverso schreef: ↑03-10-2020 12:43Belgisch? Nee hoor, dat is het niet. Walen doen het volgens jou dus ook? Geen idee, ik spreek zelden Franstalige landgenoten. Jij wel?
zaterdag 3 oktober 2020 om 13:51
Oeiii hier gaan we dus op elkaar afknappen, ik zoen echt niet tijdens een 1e date. Hoe leuk de man in kwestie ook is.tomcat schreef: ↑03-10-2020 11:11Als ik iemand leuk vind en potentieel relatiemateriaal dan wil ik ok dichterbij komen en voelen wat er gebeurd as je zoent.. In mijn gevoel doe je dat op een eerste date.
Zo niet tja..dan vraag ik mij ernstig af of we bij elkaar passen. Vrouwen mogen best wat meer de boot afhouden maar binnen grenzen. Ik snap niet hoe mensen een 2e date willen als ze geen neiging tot zoenen hebben op een 1e date.
zaterdag 3 oktober 2020 om 13:54
Haha oh ik zie nu pas je andere post. Maargoed ik zeg niet dat ik het nooit zou doen, want ik heb er ook niks tegen. Alleen ik ken mezelf, ik zou ook nooit de 1e stap zetten en kan van mezelf uit wel wat afstandelijker zijn. Dus dan hangt het toch wel echt van de man af of er wat gebeurt de 1e date of niet.
zaterdag 3 oktober 2020 om 14:10
Dolletjes!
zaterdag 3 oktober 2020 om 14:13
In de koude dagen heb je behoefte aan meer eten. Ook aan chocola en andere snaai. Ik wel iig.
Voor mij is het tijd voor soepen, stamppotten en chips. En inderdaad warme dranken.
En ik ben weer begonnen met slikken van extra vitamines. Vooral D en C.
zaterdag 3 oktober 2020 om 14:13
Het moest ergens eindigen he... ik zal je nooit vergeten SabbiehhSabbieehhhh schreef: ↑03-10-2020 13:51Oeiii hier gaan we dus op elkaar afknappen, ik zoen echt niet tijdens een 1e date. Hoe leuk de man in kwestie ook is.