Strings met hoge taille gezocht, basic en betaalbaar
zaterdag 3 oktober 2020 om 18:27
Ik zoek eenvoudige strings met een hoge taille. Heel veel basic strings hebben zo'n lage taille waardoor je buikje er overheen hangt, wat in een strakke jurk niet zo mooi oogt. Strings met hoge taille kom ik via Google op zich wel tegen maar dan zijn het gelijk dure strings van bijv. Sloggi. Je zou denken dat de HEMA ofzo dit toch ook wel moet hebben? Maar ik vind ze niet... De 'Mady' sluis van de Zeeman bijvoorbeeld vind ik ontzettend fijn en lekker hoog, maarja dat zijn dus gewone slips, wat onder een strakke jurk dan weer niet mooi is.
Wie heeft de gouden tip?
Wie heeft de gouden tip?
zaterdag 3 oktober 2020 om 18:29
zaterdag 3 oktober 2020 om 18:40
zaterdag 3 oktober 2020 om 18:57
En een onderbroek werkt je buik niet weg. Ook niet als je hem tot onder je oksels optrekt.
pejeka wijzigde dit bericht op 03-10-2020 18:58
12.22% gewijzigd
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
zaterdag 3 oktober 2020 om 18:59
Jawel, want TO vond dat haar buik over de broek hing als die een lage taille had. Dus ze wilde een string met hoge taille om haar buik in toom te houden. Nou, succes dan, als je je buik in toom wilt houden met een string...
zaterdag 3 oktober 2020 om 19:05
To wil geen lelijke randjes. Dat toch echt wat anders.
zaterdag 3 oktober 2020 om 19:07
Dan moet je zorgen dat die randjes er niet zijn.
zaterdag 3 oktober 2020 om 19:07
Dan moet je zorgen dat die randjes er niet zijn.
zaterdag 3 oktober 2020 om 19:15
Randjes van een string Pejeka
Voel jij je er goed bij om achter je schermpje iemand af te kraken?
Chapeau hoor, dat kan de domste mens. Het staat je beter om aardig te zijn.
Ik weet niet hoe je fotos kan plaatsen TO
De string die ik bedoel staat op de site, maar is op de webshop uitverkocht.
Die zit heel fijn en geeft geen randjes.
zaterdag 3 oktober 2020 om 19:24
Randjes zijn er alleen als een onderbroek te strak zit. Dan kunnen er twee oorzaken zijn: je onderbroek moet een maat groter, of je buik een maat kleiner.Because schreef: ↑03-10-2020 19:15Randjes van een string Pejeka
zaterdag 3 oktober 2020 om 19:51
Is wel een goeie
TO, Sloggy is mss wel wat duurder maar die slips zitten heerlijk.
Met de string op zich geen ervaring want dat staat me al zo’n 20 jaar niet meer. Ik draag van die naadloze modellen van Sloggy onder strakke kleding.
zaterdag 3 oktober 2020 om 21:33
Bedankt voor de vele zinvolle en minder zinvolle reacties. Ik ga zeker even achter de genoemde tips aan, daar kan ik wel wat mee! Hebben die van de Zeeman nog een naam, because? En anders loop ik daar in ieder geval even binnen. Ter Stal ga ik ook langs en die link van Zalando zien er ook prima uit. Nog iets meer details over die van de Action, verpakking bijvoorbeeld? Dat zoekt wellicht iets makkelijker, of staat er op dat het een hoog model betreft?
Ik hoef mijn buik niet in toom te houden met een string hoor, ik durf te wedden dat ik een beter figuur heb dan jij/jullie zeikmutsen. We hebben allemaal 'vel' en in meer of mindere mate vetjes. Als je string/onderbroek/wat je dan ook draagt laag valt, dan zie je nou eenmaal een randje als je een strakke jurk draagt. Veel plezier met zeuren nog, het zal je zaterdagavond besteding maar zijn zeg...
Ik hoef mijn buik niet in toom te houden met een string hoor, ik durf te wedden dat ik een beter figuur heb dan jij/jullie zeikmutsen. We hebben allemaal 'vel' en in meer of mindere mate vetjes. Als je string/onderbroek/wat je dan ook draagt laag valt, dan zie je nou eenmaal een randje als je een strakke jurk draagt. Veel plezier met zeuren nog, het zal je zaterdagavond besteding maar zijn zeg...
zaterdag 3 oktober 2020 om 21:46
Echt he, wat zijn sommige toch sneuneuzen.
Het heeft geen naam bij Zeeman, maar ik heb een manier om hem te vinden.
Zet bij google: Product sku
AV_000155815, dan kom je bij het bijpassende hemdje die ook verdomd lekker zit. Als je dan onderin bij bijpassende producten kijkt, dan zie je de slip, dan naar links swipen en dan zie je de string welke ik bedoel. Succes!
Het heeft geen naam bij Zeeman, maar ik heb een manier om hem te vinden.
Zet bij google: Product sku
AV_000155815, dan kom je bij het bijpassende hemdje die ook verdomd lekker zit. Als je dan onderin bij bijpassende producten kijkt, dan zie je de slip, dan naar links swipen en dan zie je de string welke ik bedoel. Succes!
zaterdag 3 oktober 2020 om 22:00
Wat weet jij als één of andere verzuurde vent wiens leven zo onbevredigend is geweest dat je iedereen probeert terug te trekken in de vrouwonderdrukkende jaren 50 nou van strings
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
zaterdag 3 oktober 2020 om 22:19