NIET groepje
donderdag 7 mei 2009 om 16:36
Zo ben ik weer. Kan niet meer lopen van de pijn. Sinds een paar dagen ook de hele dag pijn in mijn onderrug. Misschien toch maar weer terug naar de dokter. Ik moest alleen maar even naar de markt groente halen en wat boodschappen doen. Heb ik 3 uur over gedaan door die rot pijn. Maar goed, ik heb wel wat ik moet hebben. Ga vandaag een slank nieuw recept maken. Hoop dat het lekker is. Zitten dadels in. Die zijn niet duur op de markt. Voor 3 van die grote pakken moest ik 2 euro betalen. Ik heb er maar 1 nodig maar 1 kostte 1 euro. En ze zijn tot 2010 goed dus die komen wel op.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
donderdag 7 mei 2009 om 16:56
Waar Is iedereen ?
Ik was vanmorgen vroeg al onderweg om A uit Amsterdam te halen. Toen naar Den Haag voor kennismaking, toen terug naar Amsterdam. Daarna naar Papetown. Nu nog 1,5 uur rust en dan naar de overkant voor mijn tattoo uitbreiding
het was me mijn dagje wel....
Ik was vanmorgen vroeg al onderweg om A uit Amsterdam te halen. Toen naar Den Haag voor kennismaking, toen terug naar Amsterdam. Daarna naar Papetown. Nu nog 1,5 uur rust en dan naar de overkant voor mijn tattoo uitbreiding
het was me mijn dagje wel....
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
donderdag 7 mei 2009 om 17:09
hahaa, wat wil je ( of wilde je ook al weer ) voor een tattoo ?
DH was erg leuk. Een van de groepsleiding heeft hiervoor in Amsterdam gewerkt.
Dat vond A natuurlijk super om te horen.
Een hoop info. Het zijn mooie units, ziet er allemaal prima uit. Het ontvangst was ook goed.
A heeft het naar zijn zin gehad, lekker geskeltert enzo dus dat was wel fijn. Nu op naar dinsdag, de opname dag .
DH was erg leuk. Een van de groepsleiding heeft hiervoor in Amsterdam gewerkt.
Een hoop info. Het zijn mooie units, ziet er allemaal prima uit. Het ontvangst was ook goed.
A heeft het naar zijn zin gehad, lekker geskeltert enzo dus dat was wel fijn. Nu op naar dinsdag, de opname dag .
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
donderdag 7 mei 2009 om 17:15
fijn dat er een bekend iemand voor hem is Boro en dat je er een goed gevoel bij hebt
ik ben van de trap af, de meneer zeg ik briefjes in postvak gestop en zij pakje bij jouw halen komen. Ik zag dat het een bol.com en een H&M pakketje was dus ze hebben tot een uurtje of 10 en dan is alles van mij
ik ben van de trap af, de meneer zeg ik briefjes in postvak gestop en zij pakje bij jouw halen komen. Ik zag dat het een bol.com en een H&M pakketje was dus ze hebben tot een uurtje of 10 en dan is alles van mij
Je moet soms vallen om weer leren op te staan