Vindt ze me Leuk?

04-10-2020 18:59 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds een poos heb ik het idee dat een collega mij leuk vindt. We werken niet direct samen, werken allebei op een andere afdeling. Maar komen elkaar weleens tegen op de gang. Ook heb ik de laatste tijd een aantal keer ingevallen op haar afdeling.
Ik ken haar al bijna 1 jaar lang 'van gezicht' en van een kort praatje in de pauze. Destijds had zij een relatie, gaf ze toen aan. Volgens een collega is ze nu weer vrijgezel. Ik ben ook vrijgezel.

Ze reageert vaak erg speels op mij, maakt dan regelmatig een grapje of plaagt.
Ze toont interesse in gesprekken. Zoals "mag ik met je mee op vakantie"? "Wat lief van je". Laatst had ze een koosnaampje voor me. Ook geeft ze me advies.
Ze lijkt met haar gedrag aandacht te willen van mij. De ene keer raakt ze me aan. De andere keer niet.
Ze reageert in vergelijking met een half jaar geleden veel openener naar mij toe en lijkt enthousiast om me te zien.

Ik plaag haar ook af en toe, raak haar af en toe aan.

Ik ken haar als een extravert persoon, ook naar anderen toe.
Dus ik vind haar signalen moeilijk in te schatten.
Wat denken jullie?
Het lijkt er op dat ze je leuk vindt.
Wat was dat koosnaampje?
Damned if I don’t
Ik weet niet wat voor werk je doet, maar in de regel raak ik geen collega's aan. Ik ben sowieso niet zo handtastelijk wat dat betreft en vrouwelijke collega's zou ik niet snel aanraken.

De laatste keer dat ik een collega overigens wel aanraakte, eindigde dat in bed. (oh, er ging wel even een uitgebreid flirtspel van maanden aan vooraf)
ViezeHond schreef:
04-10-2020 20:53
Wat was dat koosnaampje?

Vast geen Viezehond.
FitsSprits schreef:
04-10-2020 21:24
Vast geen Viezehond.
Ik hoop het niet voor hem.
Damned if I don’t
ViezeHond schreef:
04-10-2020 21:59
Ik hoop het niet voor hem.
Een afkorting van mijn naam.
Was er maar een manier om erachter te komen of iemand je leuk vindt. Bijvoorbeeld door te vragen om iets te gaan doen of zo.

Dat zou handig zijn.
RikM schreef:
05-10-2020 12:36
Was er maar een manier om erachter te komen of iemand je leuk vindt. Bijvoorbeeld door te vragen om iets te gaan doen of zo.

Dat zou handig zijn.

Dat ga ik maar eens een poging wagen als ik haar in real life zie. Nee heb je. Ja kun je krijgen.
Mooieherfst schreef:
05-10-2020 16:49
Dat ga ik maar eens een poging wagen als ik haar in real life zie. Nee heb je. Ja kun je krijgen.
Zo is het, zet hem op :cheers:
Damned if I don’t
RikM schreef:
05-10-2020 12:36

Dat zou handig zijn.
ja zeg, jij draait een topic de nek om
lilalinda schreef:
05-10-2020 17:18
ja zeg, jij draait een topic de nek om

Hij is er nog niet hè.
Wou haar vorige week toevoegen op social media. Helaas heeft ze deze niet geaccepteerd.
In real life hebben we elkaar ook niet meer gezien ivm vakantie. Ik wacht af.
Wij wachten met je mee.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Dit wordt nog spannend.
Damned if I don’t
Wat zijn dat toch voor werksituaties waarin men elkaar aanraakt? Zeker in deze tijden echt niet oké, maar überhaupt....
Ik denk dat jullie flirten maar meer niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven