Singles unite: ( deel 3)

14-09-2020 14:26 3012 berichten
Alweer deel 3 van het single topic. Hier praten we over onze datingperikelen en het single leven.
Alle reacties Link kopieren
Bijna 52 🙈
Fleecedekentje10 schreef:
05-10-2020 22:59
Haha oké dat is ook wel weer een groot contrast Julia! Qua drukte herkenbaar idd, vroeg me ook al af of er nog mensen zijn die werken🤣 Ik ben halverwege de 27 en jij? Is daar een verband in te vinden?
Zelfde leeftijd hier 😁 En herkenbaar ook hoor, allemaal foto’s op Ibiza en champagne flessen in zwembroek.. Foto’s met mega vriendengroepen dat ik denk; allemaal dingen die nu toch niet meer kunnen.. En ook overal dezelfde grapjes als ‘langer als ik m’n hakken aan heb’ of ‘niet mijn zoon/dochter’. Beetje vermoeiend 🙈
Wat een geklaag, sixpacks zijn prachtig.
wij slapen nooit.
Vivi3338 schreef:
05-10-2020 23:15
Zelfde leeftijd hier 😁 En herkenbaar ook hoor, allemaal foto’s op Ibiza en champagne flessen in zwembroek.. Foto’s met mega vriendengroepen dat ik denk; allemaal dingen die nu toch niet meer kunnen.. En ook overal dezelfde grapjes als ‘langer als ik m’n hakken aan heb’ of ‘niet mijn zoon/dochter’. Beetje vermoeiend 🙈
Haha nou precies dat! En Valentina, ze zijn zeker knap hoor, daar gaat het niet om.
Wat een rust hier. Slaap lekker allemaal... doet de gordijnen dicht en ruimt de lege glazen op. Morgen effe vegen.

Ps ik was in shock vanmorgen toen ik de krant las over Friesland ( voor de oude viva ers onder ons)
Friesland?

Morguh allen 🥱
Goedemorgen allen en idd watsgebeurd inn Fryslan
fietsen varen vrouwelijk doen
Goedemorgen allemaal.

Wat gebeurt er niet in Friesland :facepalm:

Ik zit lldl te kijken en het is weer tenenkrommend akward.

Snel bakkie koffie erbij.
Ik weet ook niet wat er gebeurt in Friesland. Heb iets gemist geloof ik?
Ik heb het ook gemist en van Datertje's post word ik niet wijzer....
Datertje schreef:
06-10-2020 07:52
Goedemorgen allemaal.

Wat gebeurt er niet in Friesland :facepalm:

Ik zit lldl te kijken en het is weer tenenkrommend akward.

Snel bakkie koffie erbij.
Waarover was je dan in shock toen je las over Friesland? ..jij begon erover :D

Ik heb de kinderen nu en spaar lldl op tot ze er niet zijn. Dit weekend komt een soort van fwb gezellig logeren bij me, ik ben onder de pannen..tinder can wait :D
In Friesland loopt een mafkees rond en is een oud forummer... nou ja oud volgens mij is hij nog steeds op het forum actief.

Maar weer over naar de orde van de dag.

Ik krijg ook een slaper het weekend Tom... gezellie gezellie... lekker eten, kletsen, wijntjes drinken en dan zondag werken :facepalm:
Jij leest in de krant dat er in een Friesland een mafkees loopt die vroeger op dit forum kwam..en dat is shocking....

je bent mij totaal kwijt :D maar It wasn't me :D
tomcat schreef:
06-10-2020 11:19
Waarover was je dan in shock toen je las over Friesland? ..jij begon erover :D

Ik heb de kinderen nu en spaar lldl op tot ze er niet zijn. Dit weekend komt een soort van fwb gezellig logeren bij me, ik ben onder de pannen..tinder can wait :D
:whistle:
tomcat schreef:
06-10-2020 13:45
Jij leest in de krant dat er in een Friesland een mafkees loopt die vroeger op dit forum kwam..en dat is shocking....

je bent mij totaal kwijt :D maar It wasn't me :D
Wilde protesteren tegen mondkapjes bij een school. Is binnen een paar minuten afgevoerd.
Sabbieehhhh schreef:
06-10-2020 14:08
Wilde protesteren tegen mondkapjes bij een school. Is binnen een paar minuten afgevoerd.

Een paradijsvogel zullen we maar zeggen.
Sabbieehhhh schreef:
06-10-2020 14:07
:whistle:
eum..nee gewoon een vriendin..ik heb toch lege slaapkamers genoeg als de kinderen er niet zijn :D
Sabbieehhhh schreef:
06-10-2020 14:08
Wel iemand die voor zijn/haar principes opkomt zullen we maar zeggen...
tomcat schreef:
06-10-2020 14:15
eum..nee gewoon een vriendin..ik heb toch lege slaapkamers genoeg als de kinderen er niet zijn :D
Soort van fwb in apart bed?🤣🤣🤣
tomcat schreef:
06-10-2020 14:15
En je gaat dan met je fwb alle bedden af? Inclusief die van je kinderen? Het is maar wat je spannend vindt. :mrgreen:
Attraverso schreef:
06-10-2020 14:26
En je gaat dan met je fwb alle bedden af? Inclusief die van je kinderen? Het is maar wat je spannend vindt. :mrgreen:
Die arme kinderen moesten eens weten :hihi:
Attraverso schreef:
06-10-2020 14:26
wat een zieke geest heb jij... :nooo:
Sabbieehhhh schreef:
06-10-2020 14:31
Die arme kinderen moesten eens weten :hihi:
Die vragen wanneer Tante Sabbiehh weer pannenkoeken komt bakken voor ze :cheer2:
tomcat schreef:
06-10-2020 14:45
Die vragen wanneer Tante Sabbiehh weer pannenkoeken komt bakken voor ze :cheer2:
😳😳😳 hoe weet jij dat ik idd de pannenkoeken koningin ben???
Er is meer tussen hemel en aarde :mrgreen:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven