Singles unite: ( deel 3)

14-09-2020 14:26 3012 berichten
Alweer deel 3 van het single topic. Hier praten we over onze datingperikelen en het single leven.
Alle reacties Link kopieren
Exen die weer appen moet je sowieso negeren. Die krikken alleen hun ego op door te testen of ze nog steeds je aandacht kunnen vangen. Daar zit niks van interesse bij. En als ze wel echt interesse hebben, pakken ze wel door, ook als je ze negeert :P

Lang Leve de Liefde staat hier ook standaard op het programma. Vaak kijk ik het 'live', maar ik neem het ook op en als ik er dan een aantal gemist heb kan ik ze lekker bingen in het weekend. Ik vind het heerlijke televisie! En eerlijk: een eerlijke afspiegeling van de vrijgezelle mannen die bij ook passeren. Dus wat ik eruit haal? Een soort bevestiging dat het niet per se aan mij ligt dat er zoveel gekkies langskomen.

Verder vind ik het gewoon heerlijke hersenloze televisie, waarbij ik me wel vaak afvraag hoe het komt dat mensen zulke torenhoge verwachtingen hebben van eerste ontmoetingen en daten. En tenenkrommend wat sommigen uit de kast trekken om iemand te veroveren :facepalm:
Vivi3338 schreef:
08-10-2020 08:02
Eens! Het is ook net wat bij je past, heb dat ‘ruimte geven’ bij mannen nou al paar keer meegemaakt en liep elke keer niet goed af. De verwachtingen en behoeftes moeten gewoon op 1 lijn zitten, zo voorkom je frustratie en blijft het goed voelen. Voor de 1 zal dit elke dag bellen zijn, voor de ander 1 keer per week. Een man waar ik geen verwachtingen bij mag hebben zou niet iets voor mij zijn.

Het lijkt alsof je zijn gedrag een beetje verdedigd @ Alongwithsunshine, maar je post hier niks voor niks dat het je frustreert en fijn zou vinden als hij meer naar je behoeftes luistert toch? Niks mis mee om gewoon je grenzen en behoeftes aan te geven. Je spreekt jezelf klein beetje tegen hierin. Belangrijkste is dat hij je een goed gevoel moet geven, voordat na aantal dates 😁
Mee eens. Als een contact niet 'vanzelf' gaat, is het hem vaak niet. Dan lopen behoeften zo uiteen dat je eigenlijk best wel weet, in je onderbuik, dat je niet bij elkaar past en dat het geen 'happily ever after' wordt.

Met mannen waar ik daadwerkelijk langere relaties mee gehad heb, ging het vanaf de eerste dag allemaal vanzelf. Er waren in het begin geen frustraties, vraagtekens, etc. Bij de mannen waar mijn onderbuik wel schreeuwde, bleek dat achteraf altijd te kloppen en is dus ook nooit verder gekomen dan wat casual seks.
Ik heb dezelfde ervaring. Is niks en wordt niks. Als je ergens aan moet trekken, of het knaagt dan klopt het niet. Dan moet je even sterk zijn en het er bij laten. Ik ben niemands persoonlijke ego opkrikker :P
iceteapeach schreef:
08-10-2020 00:41
Ook als trouw fan, valt er wat uit te leren/ leer je er wat van en zoja, wat dan?
Ik leer ervan dat er bijna geen normale mannen trouwens ook vrouwen rondlopen.

Neem nou die Suus schudden met haar hoofd, aan haar haren zitten hoofd schuin zoooo nep.

En dan die vreselijk gladde gast met die kale kop. Walgelijk.

Ik kan mij op dit moment niet voorstellen dat ik ooit nog liefde vindt.

En jij wat leer jij ervan?
manisha-362 schreef:
08-10-2020 08:58

Verder vind ik het gewoon heerlijke hersenloze televisie, waarbij ik me wel vaak afvraag hoe het komt dat mensen zulke torenhoge verwachtingen hebben van eerste ontmoetingen en daten. En tenenkrommend wat sommigen uit de kast trekken om iemand te veroveren :facepalm:

Er worden ook dingen in scene gezet.

Ik hoorde laatst een interview met een vrouw (meisje) die voor een date naar Brazilië (kan ook Chili zijn geweest) was gevlogen.
Iets met liefdes op afstand.

Vlak voor vertrek bleek de manpersoon (in het buitenland) al een relatie te hebben.
Maar goed de tickets waren al gekocht en de hotels geboekt dus hebben ze met medeweten van de deelnemers een "spontane" ontmoeting in scene gezet.

De vrouw in kwestie heeft haar verhaal verteld in deze podcast serie.
https://podcastluisteren.nl/pod/Echt-Gebeurd
(misschien kan ik hem terug vinden)
Datertje schreef:
08-10-2020 09:14
Ik leer ervan dat er bijna geen normale mannen trouwens ook vrouwen rondlopen.

Neem nou die Suus schudden met haar hoofd, aan haar haren zitten hoofd schuin zoooo nep.

En dan die vreselijk gladde gast met die kale kop. Walgelijk.

Ik kan mij op dit moment niet voorstellen dat ik ooit nog liefde vindt.

En jij wat leer jij ervan?
Ik ken het programma niet, nog nooit gekeken. Het klinkt mij in de oren zoals je eerste zin 😂.
Krijg motto niet verwijderd :-)
Vivi3338 schreef:
08-10-2020 08:02
Eens! Het is ook net wat bij je past, heb dat ‘ruimte geven’ bij mannen nou al paar keer meegemaakt en liep elke keer niet goed af. De verwachtingen en behoeftes moeten gewoon op 1 lijn zitten, zo voorkom je frustratie en blijft het goed voelen. Voor de 1 zal dit elke dag bellen zijn, voor de ander 1 keer per week. Een man waar ik geen verwachtingen bij mag hebben zou niet iets voor mij zijn.

Het lijkt alsof je zijn gedrag een beetje verdedigd @ Alongwithsunshine, maar je post hier niks voor niks dat het je frustreert en fijn zou vinden als hij meer naar je behoeftes luistert toch? Niks mis mee om gewoon je grenzen en behoeftes aan te geven. Je spreekt jezelf klein beetje tegen hierin. Belangrijkste is dat hij je een goed gevoel moet geven, voordat na aantal dates 😁
Nergens schrijf ik dat je altijd zonder verwachtingen moet blijven maar vrouwen zijn geneigd om vanaf het prille begin veel te veel te verwachten.
Het aanmeten van een iets chillere houding is wel zo handig. Daarbij schrijf ik dat ik absoluut niet zit te wachten op een man die vanaf het begin aan me plakt en me veel berichten stuurt. Andersom vind ik dat dus net zo goed niet fijn.
En als laatst: vrouwen zijn niet de aangewezen personen om in te schatten of een man wel of geen moeite doet. Wij hebben daar echt andere opvattingen over. Wij meten het moeite doen vaak in de hoeveelheid berichten die er worden gestuurd. Maar dat is de verkeerde graadmeter.
wij slapen nooit.
alongwiththesunshine schreef:
08-10-2020 10:51
Nergens schrijf ik dat je altijd zonder verwachtingen moet blijven maar vrouwen zijn geneigd om vanaf het prille begin veel te veel te verwachten.
Het aanmeten van een iets chillere houding is wel zo handig. Daarbij schrijf ik dat ik absoluut niet zit te wachten op een man die vanaf het begin aan me plakt en me veel berichten stuurt. Andersom vind ik dat dus net zo goed niet fijn.
En als laatst: vrouwen zijn niet de aangewezen personen om in te schatten of een man wel of geen moeite doet. Wij hebben daar echt andere opvattingen over.
Maar als je het allemaal zo goed weet met je date, waarom vind je het dan zo vervelend dat hij jou niet tegemoet lijkt te komen? Ik snap niet meer zo goed wat het probleem nu precies is.

Het gaat niet over de hoeveelheid contact dat een man zoekt, maar dat je beide gelijk opgaat in behoeften. Als die te ver uiteen liggen, dan pas je niet bij elkaar.
manisha-362 schreef:
08-10-2020 10:54
Maar als je het allemaal zo goed weet met je date, waarom vind je het dan zo vervelend dat hij jou niet tegemoet lijkt te komen? Ik snap niet meer zo goed wat het probleem nu precies is.

Het gaat niet over de hoeveelheid contact dat een man zoekt, maar dat je beide gelijk opgaat in behoeften. Als die te ver uiteen liggen, dan pas je niet bij elkaar.

Ik zeg ook nergens dat onze behoefte totaal niet overeenkomen, dat is denk ik ergens in deze hele discussie uit zijn verband getrokken. Ik wil het tijd geven en niet iemand onder druk zetten. Als er geen verbetering komt haak ik op een gegeven moment ook af. Maar ik weet van mezelf dat ik veel te snel allemaal hoge verwachtingen heb. En als ik dat gedrag blijf voortzetten, ik keer op keer teleurgesteld zal raken.
wij slapen nooit.
Ik vind het vervelend omdat ik een vrouw ben. Wij hebben hele andere eisen. Wij willen bellen en appen en praten via de app.
wij slapen nooit.
Attraverso schreef:
08-10-2020 07:18
(...)

Mannen die interesse hebben zullen wel appen hoor. En mijn lief wil niet te veel ruimte maar net veel aandacht. Mannen zijn niet allemaal hetzelfde hoor. Een die veel ruimte wil en dus niet regelmatig wil samen zijn past niet bij me. Wil me helemaal niet afvragen ‘of ik hem wel voldoende ruimte geef’ of regelmatig horen dat we elkaar niet in het weekend zien omdat hij andere plannen heeft.
Mannen kunnen wel meer gaan appen (zoals jouw lief), maar soms moet je ze er wel een handje bij helpen. En dan kan het contact verbeteren, omdat jij je ook op een aantrekkelijke manier opstelt voor hen.
wij slapen nooit.
08-10-2020 11:04
Ik vind het vervelend omdat ik een vrouw ben. Wij hebben hele andere eisen. Wij willen bellen en appen en praten via de app.
Ik ben geloof ik geen vrouw dan, als alle vrouwen deze eis hebben :lol: Ik haat appen.
manisha-362 schreef:
08-10-2020 11:18
Ik ben geloof ik geen vrouw dan, als alle vrouwen deze eis hebben :lol: Ik haat appen.
Veel vrouwen wel, maar natuurlijk niet allemaal. Lijkt me alleen maar mooi meegenomen dat je niet van appen houdt
wij slapen nooit.
Julus schreef:
03-10-2020 18:44
Is hij dan nog een ex-date, aangezien jullie elkaars beste vrienden gaan ontmoeten? Fijn dat je je vermaakt hebt deze week. Jammer dat vrije weken altijd zo snel voorbij zijn.

Ik vermaak me ook, maar heb ook in bed gelegen. De hoofdpijn was echt niet fijn maar nu gaat het wel.

Om nog even in de fruit te blijven: ik heb stoofpeertjes gemaakt. Dat vind ik nou echt een herfstgerecht. Zo lekker!
Hmm ja, dat wel. Hij kan niet 100% voor me gaan, mede door zijn eigen issues. Het was in ieder geval heel gezellig.

Oh fijn. Zit je nog steeds in quarantaine of is het inmiddels voorbij?
Vivi3338 schreef:
03-10-2020 18:54
Ohh zo herkenbaar! Denk 2x meegemaakt nu, fantastisch chemie/aantrekkelijk/seks maar dan willen ze niks serieus of ‘voelen’ ze het ineens niet meer. Grrr frustrerend. Maar wel wat leuke momenten en avonden om terug aan te denken 🙈

Hopelijk voel je je een beetje goed ondanks de quarantine, qua weer is het nu niet erg om thuis te blijven!

@Flaffy, wat leuk dat hij je beste vriendin gaat ontmoeten! Klinkt nog steeds positief, hopelijk kunnen jullie toch een manier vinden om samen te zijn 🥰

Heb nee gezegd tegen wijn meneer, we hadden maar paar berichten uitgewisseld en stond bijna op punt om me klaar te maken. Toen dacht ik; wat ben ik nou aan het doen? Wil liever eerst wat langer kletsen en evt even bellen, niet m’n eigen behoeftes gaan negeren. Daarnaast is er nog genoeg te doen in m’n huis 😇
Ja het was ook heel leuk!

Snap ik helemaal, dat hele spontane kan leuk zijn maar je moet er wel zin in hebben. Hoe is het nu? Heb je hem inmiddels wat meer gesproken?
Hier gelukkig ook geen mannen uit het verleden die weer opduiken. Gelukkig ook niet zo vaak last van.

@Sabbieh, gefeliciteerd met je nieuwe baan!
08-10-2020 10:51
En als laatst: vrouwen zijn niet de aangewezen personen om in te schatten of een man wel of geen moeite doet. Wij hebben daar echt andere opvattingen over. Wij meten het moeite doen vaak in de hoeveelheid berichten die er worden gestuurd. Maar dat is de verkeerde graadmeter.
Net alsof alle vrouwen hetzelfde zijn.
Zou fijn zijn..of juist niet..ligt eraan wie dan model mag staan :D
morgen waarschijnlijk een date, zaterdag vriendin te logeren en zondag misschien nog een date..
Heerlijk om lekker bij te lezen, gezellig clubje zo. Even korte single/ datingupdate: inmiddels ben ik dus online; paiq (nieuw voor mij) en Tinder (al even geleden). Ik blijf me verbazen over deze soort van virtual reality...tof. Al heb ik weer (zeker niet om hoog van de toren de blazen) ontelbaar veel matches, bericht(verzoek)en en weet ik weer niet waar ik moet beginnen. En dan ben maar even twee dagen offline geweest.
Ook veel semi-agressieve berichten: “hallo....? Hallo....? Joehoe, nou moe ben je er nog? 5 min later: match opgeheven, en dat dan in een tijdsbestek van 3 uur. Het gaat me dan gewoon te snel, poeh, bijbenen.
Maar wellicht ook een luxeprobleem. Das voor mij nu ik er over nadenk wel altijd de reden om weer snel te verdwijnen, je kunt bijna niet anders dan sommige mannen negeren/ ghosten. En dat terwijl ik totaal geen disrespect oid wil tonen. Het lukt me gewoon niet om meerdere gesprekken tegelijk op gang te houden. Hoe doen jullie dat?
Attraverso schreef:
08-10-2020 16:53
Net alsof alle vrouwen hetzelfde zijn.
Nee hoor. Maak je maar niet dik.
wij slapen nooit.
Zo hier regent het al de hele middag.. Zit lekker thuis met de kaarsjes aan. Verder geen nieuwe dingen hier, sinds vorige week geen contact meer met mijn laatste date. Hij heeft gewoon niet gereageerd. Ik weet niet of het echt onder ghosten valt, apart vind ik het wel. Maar heb geen energie om er wat van te zeggen, laat maar. :cheer:
lldl van gisteren en vandaag gezien, raar stel, die barkeeper en dat stille meisje, hij zegt alleen maar dat ze mooi is en zij zegt niks..die vrouw die teruggevraagd is heeft wel een redelijke match geloof ik.
En nu op naar first dates..:D
Wat zegt Sergio nou weer voor tegeltje? Trouw bestaat als liefde groter is dan instinct? wat een onzin Sergio..alsof trouw geen instinct kan zijn.

leuke vrouw bij First Dates..ow den Helder..te ver weg..
Oh nee..wat een balletje hebben ze gekoppeld..dat kan toch niet?
..ok zij vindt van wel..tja..moet zij weten, ik weet het beter natuurlijk :D

edit..ja hoor..ze zegt ja..wauw..me know nothing geloof ik

edit 2..nee hoor, nog wat gedronken en niks geworden...who's the man ?? (zal ik mailen voor een date?)
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 08-10-2020 20:17
65.31% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven