Singles unite: ( deel 3)

14-09-2020 14:26 3012 berichten
Alweer deel 3 van het single topic. Hier praten we over onze datingperikelen en het single leven.
Alle reacties Link kopieren
noumoe2019 schreef:
08-10-2020 18:08
Heerlijk om lekker bij te lezen, gezellig clubje zo. Even korte single/ datingupdate: inmiddels ben ik dus online; paiq (nieuw voor mij) en Tinder (al even geleden). Ik blijf me verbazen over deze soort van virtual reality...tof. Al heb ik weer (zeker niet om hoog van de toren de blazen) ontelbaar veel matches, bericht(verzoek)en en weet ik weer niet waar ik moet beginnen. En dan ben maar even twee dagen offline geweest.
Ook veel semi-agressieve berichten: “hallo....? Hallo....? Joehoe, nou moe ben je er nog? 5 min later: match opgeheven, en dat dan in een tijdsbestek van 3 uur. Het gaat me dan gewoon te snel, poeh, bijbenen.
Maar wellicht ook een luxeprobleem. Das voor mij nu ik er over nadenk wel altijd de reden om weer snel te verdwijnen, je kunt bijna niet anders dan sommige mannen negeren/ ghosten. En dat terwijl ik totaal geen disrespect oid wil tonen. Het lukt me gewoon niet om meerdere gesprekken tegelijk op gang te houden. Hoe doen jullie dat?
Tegenwoordig zorg ik dat ik maar een handjevol matches heb. Meer dan 4 gesprekken gaande houden is niet te doen. Als iemand leuk blijkt te zijn wissel ik nummers uit en dan via whatsapp verder. In dat stadium is een aantal berichtjes per dag ook wel genoeg.

Heb volgende week een tweede date met iemand. Had hem op het eerste gezicht niet geswiped maar moest lachen om iets in zijn bio.
sorry..ik zal stil zijn als ik tv kijk..klaagde mijn ex altijd over dat ik ga praten over tv en films enzo terwij ze bezig zijn
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 08-10-2020 19:57
87.67% gewijzigd
tomcat schreef:
08-10-2020 19:26
lldl van gisteren en vandaag gezien, raar stel, die barkeeper en dat stille meisje, hij zegt alleen maar dat ze mooi is en zij zegt niks..die vrouw die teruggevraagd is heeft wel een redelijke match geloof ik.
En nu op naar first dates..:D

Janneke kijkt verveeld en ongeïnteresseerd.Lldl dus.
First dates niet aan.
julia_20 wijzigde dit bericht op 08-10-2020 19:42
4.16% gewijzigd
Julia_20 schreef:
08-10-2020 19:40
Janneke kijkt verveeld en ongeïnteresseerd.
volgens mij is ze hartstikke onzeker en weet ze niet wat ze moet zeggen..dat ze niet comfortabel wordt bij hem is voor haar een teken dat het niks wordt dan.
tomcat schreef:
08-10-2020 19:42
volgens mij is ze hartstikke onzeker en weet ze niet wat ze moet zeggen..dat ze niet comfortabel wordt bij hem is voor haar een teken dat het niks wordt dan.
Is dat onzekerheid???? Die blik?
Ik was allang vertrokken.
Maar er kan ook enorm geknipt zijn.. Omdat hij zegt dat het gezellig is.

Ik heb daar een ander beeld bij 😂

Ze appt later ook nog dat ze borrels nodig heeft voor aantrekkingskracht.
Julia_20 schreef:
08-10-2020 19:45
Is dat onzekerheid???? Die blik?
Ik was allang vertrokken.
Maar er kan ook enorm geknipt zijn.. Omdat hij zegt dat het gezellig is.

Ik heb daar een ander beeld bij 😂

Ze appt later ook nog dat ze borrels nodig heeft voor aantrekkingskracht.
een barkeeper die geen borrels schenkt, zelf aan de koffie zit, en alleen maar zegt dat ze mooi is..
tomcat schreef:
08-10-2020 19:46
een barkeeper die geen borrels schenkt, zelf aan de koffie zit, en alleen maar zegt dat ze mooi is..
Hij lijkt nog geïnteresseerd. En kijkt niet verveeld.

Ben gezien Twitter niet de enige.
twitter zegt het ook :D

ik bedoel dat die jongen saai is en ook alleen in haar uiterlijk geïnteresseerd lijkt. En dat zij alleen maar onzekerder wordt van dat gedrag van hem.
Ik bedoelde janneke haar gedrag en blik.
Nou ja..ze vind er niks aan..duidelijk toch..hij moet zijn best doen

Suus was wel leuk vond ik
Suus is een bimbo, sorry Tomcat :cry:

Ik moet nog 2 afl. kijken.
Nou, wat een vreemde meid, die Janneke. Als je je zo opstelt kun je beter niet meedoen met zulke programma's. Die gast deed gewoon z'n best, was geïnteresseerd, etc. Als je dan nergens op in gaat, tsja... It takes two to tango!

Maar het valt me wel vaker op dat sommigen die met LLDL meedoen zich totaal niet sociaal gedragen. Doe dan niet mee. Je kunt het toch wel even 24u gezellig proberen houden...
Datertje schreef:
08-10-2020 21:09

Niks mis met een fijne bimbo toch? zolang ze maar eerlijk is.
Ik vond die barkeeper niet erg zijn best doen..bleef erg over haar uiterlijk complimenten geven maar verder niet veel interesse in wat haar bezighoud of hoe haar leven is toch? alleen 10 keer gehoord dat ze een mooie meid is.
tomcat schreef:
08-10-2020 22:33
Ik vond die barkeeper niet erg zijn best doen..bleef erg over haar uiterlijk complimenten geven maar verder niet veel interesse in wat haar bezighoud of hoe haar leven is toch? alleen 10 keer gehoord dat ze een mooie meid is.

Ik heb dat deze week meerdere heren horen herhalen...en herhalen.
Werkte niet, want iedereen ging naar huis.
manisha-362 schreef:
08-10-2020 21:28
Nou, wat een vreemde meid, die Janneke. Als je je zo opstelt kun je beter niet meedoen met zulke programma's. Die gast deed gewoon z'n best, was geïnteresseerd, etc. Als je dan nergens op in gaat, tsja... It takes two to tango!

Maar het valt me wel vaker op dat sommigen die met LLDL meedoen zich totaal niet sociaal gedragen. Doe dan niet mee. Je kunt het toch wel even 24u gezellig proberen houden...

Ja maar die man had ook eigenlijk niks te vertellen. Je kunt toch een beetje polsen over welke dingen je leuk samen kan praten in plaats van die stomme seksvragen? Er is vast wel iets wat haar interesseert. Over muziek, films of whatever
Julia_20 schreef:
08-10-2020 22:48
Ik heb dat deze week meerdere heren horen herhalen...en herhalen.
Werkte niet, want iedereen ging naar huis.
Dit soort 'complimenten' zijn natuurlijk zo gratuite als de pik van charlesgentel. Iedereen kan dat als hij niks beters te zeggen heeft. Al die dates zijn meteen zo gericht op de ander. Maak het eerst eens gezellig en lach eens met elkaar. Ga wat op die piano pingelen samen. Liedjes raden terwijl de ander een melodiete probeert te spelen. Klim op het dak van dat huis voor mijn part. En geen zielige verhalen aub
Datertje schreef:
08-10-2020 21:09

Vond je? Voor mij had ze best wat meer bimbo mogen zijn. Ik vond het juist een heel degelijk type.
Maar laten we niet vergeten dat we per dag misschien 10 min knipwerk zien van 24 uur samen.

En het moet wel kijkers trekken voor reklame inkomsten.

De andere 23 uur was het misschien wel heel gezellig of nog saaier.
Julia_20 schreef:
08-10-2020 23:33
Maar laten we niet vergeten dat we per dag misschien 10 min knipwerk zien van 24 uur samen.

En het moet wel kijkers trekken voor reklame inkomsten.

De andere 23 uur was het misschien wel heel gezellig of nog saaier.

SBS6 lijken mij inderdaad nou niet de meest integere programmamakers wat dat betreft. Er wordt altijd wel een karikatuur van die dates gemaakt.
Wat mij echt opvalt aan 180 afleveringen lldl kijken is dat vrouwen en mannen zo slecht kunnen schrijven.

Zodra de boodschappenlijstjes geschreven moeten worden is het echt drama.

Wat is die vent van Annelieke lekker enthousiast, not.
Antoon69 schreef:
08-10-2020 23:41
SBS6 lijken mij inderdaad nou niet de meest integere programmamakers wat dat betreft. Er wordt altijd wel een karikatuur van die dates gemaakt.
Dat weerhoudt mij er ook van om dit soort programma's te kijken. En de reacties die ik hier lees bevestigen voor mij wel die keuze. Het belang van de programmamakers ligt duidelijk bij de kijkcijfers en niet bij de deelnemers.
Antoon69 schreef:
08-10-2020 23:41
Had je me niet eerder kunnen waarschuwen :O
Datertje schreef:
09-10-2020 08:07
Wat mij echt opvalt aan 180 afleveringen lldl kijken is dat vrouwen en mannen zo slecht kunnen schrijven.

Zodra de boodschappenlijstjes geschreven moeten worden is het echt drama.

huh..jij ziet hun handschrift? of je bedoeld al die opmerkingen van "hoe scrhijf je dat?"
Datertje schreef:
09-10-2020 08:07
Die vent van Annelieke was sowieso echt tenenkrommend. Toen ze zei dat haar naam met een L geschreven werd (in plaats van met een N). Echt, je zal jezelf maar zo op TV presenteren :rofl:

En natuurlijk, er wordt een hoop geknipt en geplakt in zo'n aflevering. Maar toch blijf ik erbij dat Janneke geen enkele moeite leek te doen en ik vind dat niet aardig tegenover zo'n jongen. Misschien zijn z'n complimentjes niet helemaal de juiste, maar je moet wel allebei een beetje je best doen, toch? Die meid zat alleen maar met een lang, ongeinteresseerd gezicht, ze deed zelf ook absoluut niet haar best om hem te leren kennen.
Als ik tegen zo'n muur op zou botsen zou ik ook niet weten wat ik moet doen.

Maar vanaf je bank is het natuurlijk heerlijk commentaar geven (en dat maakt dit soort programma's ook heerlijk om te kijken vind ik), ik heb geen idee hoe ik zou zijn in dat huis met camera's overal :hihi:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven