Singles unite: ( deel 3)
donderdag 8 oktober 2020 om 19:33
Tegenwoordig zorg ik dat ik maar een handjevol matches heb. Meer dan 4 gesprekken gaande houden is niet te doen. Als iemand leuk blijkt te zijn wissel ik nummers uit en dan via whatsapp verder. In dat stadium is een aantal berichtjes per dag ook wel genoeg.noumoe2019 schreef: ↑08-10-2020 18:08Heerlijk om lekker bij te lezen, gezellig clubje zo. Even korte single/ datingupdate: inmiddels ben ik dus online; paiq (nieuw voor mij) en Tinder (al even geleden). Ik blijf me verbazen over deze soort van virtual reality...tof. Al heb ik weer (zeker niet om hoog van de toren de blazen) ontelbaar veel matches, bericht(verzoek)en en weet ik weer niet waar ik moet beginnen. En dan ben maar even twee dagen offline geweest.
Ook veel semi-agressieve berichten: “hallo....? Hallo....? Joehoe, nou moe ben je er nog? 5 min later: match opgeheven, en dat dan in een tijdsbestek van 3 uur. Het gaat me dan gewoon te snel, poeh, bijbenen.
Maar wellicht ook een luxeprobleem. Das voor mij nu ik er over nadenk wel altijd de reden om weer snel te verdwijnen, je kunt bijna niet anders dan sommige mannen negeren/ ghosten. En dat terwijl ik totaal geen disrespect oid wil tonen. Het lukt me gewoon niet om meerdere gesprekken tegelijk op gang te houden. Hoe doen jullie dat?
Heb volgende week een tweede date met iemand. Had hem op het eerste gezicht niet geswiped maar moest lachen om iets in zijn bio.
donderdag 8 oktober 2020 om 19:40
Janneke kijkt verveeld en ongeïnteresseerd.Lldl dus.
First dates niet aan.
julia_20 wijzigde dit bericht op 08-10-2020 19:42
4.16% gewijzigd
donderdag 8 oktober 2020 om 19:45
Is dat onzekerheid???? Die blik?
Ik was allang vertrokken.
Maar er kan ook enorm geknipt zijn.. Omdat hij zegt dat het gezellig is.
Ik heb daar een ander beeld bij
Ze appt later ook nog dat ze borrels nodig heeft voor aantrekkingskracht.
donderdag 8 oktober 2020 om 19:46
een barkeeper die geen borrels schenkt, zelf aan de koffie zit, en alleen maar zegt dat ze mooi is..
donderdag 8 oktober 2020 om 21:28
Nou, wat een vreemde meid, die Janneke. Als je je zo opstelt kun je beter niet meedoen met zulke programma's. Die gast deed gewoon z'n best, was geïnteresseerd, etc. Als je dan nergens op in gaat, tsja... It takes two to tango!
Maar het valt me wel vaker op dat sommigen die met LLDL meedoen zich totaal niet sociaal gedragen. Doe dan niet mee. Je kunt het toch wel even 24u gezellig proberen houden...
Maar het valt me wel vaker op dat sommigen die met LLDL meedoen zich totaal niet sociaal gedragen. Doe dan niet mee. Je kunt het toch wel even 24u gezellig proberen houden...
donderdag 8 oktober 2020 om 22:48
Ik heb dat deze week meerdere heren horen herhalen...en herhalen.
Werkte niet, want iedereen ging naar huis.
donderdag 8 oktober 2020 om 23:05
manisha-362 schreef: ↑08-10-2020 21:28Nou, wat een vreemde meid, die Janneke. Als je je zo opstelt kun je beter niet meedoen met zulke programma's. Die gast deed gewoon z'n best, was geïnteresseerd, etc. Als je dan nergens op in gaat, tsja... It takes two to tango!
Ja maar die man had ook eigenlijk niks te vertellen. Je kunt toch een beetje polsen over welke dingen je leuk samen kan praten in plaats van die stomme seksvragen? Er is vast wel iets wat haar interesseert. Over muziek, films of whatever
donderdag 8 oktober 2020 om 23:17
Dit soort 'complimenten' zijn natuurlijk zo gratuite als de pik van charlesgentel. Iedereen kan dat als hij niks beters te zeggen heeft. Al die dates zijn meteen zo gericht op de ander. Maak het eerst eens gezellig en lach eens met elkaar. Ga wat op die piano pingelen samen. Liedjes raden terwijl de ander een melodiete probeert te spelen. Klim op het dak van dat huis voor mijn part. En geen zielige verhalen aub
donderdag 8 oktober 2020 om 23:41
SBS6 lijken mij inderdaad nou niet de meest integere programmamakers wat dat betreft. Er wordt altijd wel een karikatuur van die dates gemaakt.
vrijdag 9 oktober 2020 om 08:12
Dat weerhoudt mij er ook van om dit soort programma's te kijken. En de reacties die ik hier lees bevestigen voor mij wel die keuze. Het belang van de programmamakers ligt duidelijk bij de kijkcijfers en niet bij de deelnemers.
vrijdag 9 oktober 2020 om 08:50
huh..jij ziet hun handschrift? of je bedoeld al die opmerkingen van "hoe scrhijf je dat?"
vrijdag 9 oktober 2020 om 09:10
Die vent van Annelieke was sowieso echt tenenkrommend. Toen ze zei dat haar naam met een L geschreven werd (in plaats van met een N). Echt, je zal jezelf maar zo op TV presenteren
En natuurlijk, er wordt een hoop geknipt en geplakt in zo'n aflevering. Maar toch blijf ik erbij dat Janneke geen enkele moeite leek te doen en ik vind dat niet aardig tegenover zo'n jongen. Misschien zijn z'n complimentjes niet helemaal de juiste, maar je moet wel allebei een beetje je best doen, toch? Die meid zat alleen maar met een lang, ongeinteresseerd gezicht, ze deed zelf ook absoluut niet haar best om hem te leren kennen.
Als ik tegen zo'n muur op zou botsen zou ik ook niet weten wat ik moet doen.
Maar vanaf je bank is het natuurlijk heerlijk commentaar geven (en dat maakt dit soort programma's ook heerlijk om te kijken vind ik), ik heb geen idee hoe ik zou zijn in dat huis met camera's overal