Singles unite: ( deel 3)

14-09-2020 14:26 3012 berichten
Alweer deel 3 van het single topic. Hier praten we over onze datingperikelen en het single leven.
Ik denk dat dat meisje dagelijks overspoeld wordt met "hey pssst, lekker ding, je bent een mooie meid, wat heb je mooie ogen etc etc etc."

Daarbij denk ik dat ze best wat onzeker/verlegen is en daarom zo in haar schulp zit, wat als ongeïnteresseerd en kapsones over komt inderdaad.
Ik denk echt als die jongen gewoon interesse toont in haar als persoon, niet als "een" mooie meid, dat de dynamiek heel anders is.
Alle reacties Link kopieren
Het verbaast me eerlijk gezegd dat hij het zo’n mooie meid vind. Ik vind haar helemaal niet zo mooi. Dat kan natuurlijk ook door haar uitstraling komen. Ik vind haar een ontevreden en hard gezicht hebben. Ik zie de groeven naast haar neus al ontstaan van de naar beneden getrokken mondhoeken. Maar goed dat smaken verschillen.
Tomcat ik bedoel dus de spelling. Bij enig regelmaat weten ze niet hoe ze dingen moeten spellen/opschrijven.
Kan het hier ook nog eens over wat anders gaan dan die tv programma's. Ik kijk er niet naar, aan boord geen tv en thuis bem ik 3-4 dagen niet eens thuis op dit moment. Hahaha nog nooit zoveel in de auto gereden als deze keer. Afspraak hier, afspraak daar. Vanavond met zus naar theater, eens zien hoe dat gaat in Covid tijd.
fietsen varen vrouwelijk doen
Wat leuk zeefietser1! Ik ben ook benieuwd hoe dat nu gaat. Ik moet zo werken met mondkapje op 8 uur lang.
Zie er echt tegen op. Snel wat aan doen.

Waarom eigenlijk de 1 achter je naam? Wilde je de eerste zijn?
Recent naar cabaretvoorstelling in theater geweest, hadden eigen tafel (per 2) en heerlijk stoelen. Stukken beter dan ervoor. Ik vind het stiekem soms heel fijn om afstand te kunnen nemen van anderen, lekker veel privacy (en geen stinkende lui dichtbij🙈)

Duurde wel maar 1 uurtje: de cabaretier deed die avond 2 rondes.
Ik moet zeggen dat ik nu weinig aansluiting voel, omdat er alleen maar gesproken wordt over lldl en dat kijk ik niet.
Kijk voornamelijk Videoland en heb Killing Eve uitgekeken. Pareltje! Eind oktober een nieuw seizoen dus ik moet geduld hebben.

Noumoe dat is dan een bijkomstig voordeel van de maatregelen.
Tom jij zult vast veel te melden hebben na dit weekend :)
Ben benieuwd, veel plezier!
Julus schreef:
09-10-2020 13:53
Ik moet zeggen dat ik nu weinig aansluiting voel, omdat er alleen maar gesproken wordt over lldl en dat kijk ik niet.
Kijk voornamelijk Videoland en heb Killing Eve uitgekeken. Pareltje! Eind oktober een nieuw seizoen dus ik moet geduld hebben.

Dat heb ik ook inderdaad. Ik kijk heel soms First dates naar de rest niet.
Het is op zich best leuk vermaak. Maar ik haal toch meer uit series als Killing Eve. Geweldig die personages.
En vanavond the masked singer. Wat ook op oudjaarsavond wordt uitgezonden dus dat is alvast leuk. En zo probeer ik elk positief dingetje vast te houden om de winter mee door te komen.

Ik doe nu geen activiteiten via nmlk. Vanwege koud en nat en ik heb geen trek in borrels in cafe's nu.
Datertje schreef:
09-10-2020 12:30
Wat leuk zeefietser1! Ik ben ook benieuwd hoe dat nu gaat. Ik moet zo werken met mondkapje op 8 uur lang.
Zie er echt tegen op. Snel wat aan doen.

Waarom eigenlijk de 1 achter je naam? Wilde je de eerste zijn?
Respect. Ik vind het echt naar om een mondkapje op te moeten.
Ik ben ook weer thuis. Ik kan erover meepraten, werken met een mondkapje is vreselijk. Vlucht van bijna 12 uur continu dat ding op pff... maar het went. Valt me alleen tegen dat we continu de passagiers moeten aanspreken dat ze dat ding weer op moeten zetten. Voel me af en toe net zo’n BOA. Dan denk ik bij mezelf: je kiest ervoor om in Corona tijd te vliegen, hoe moeilijk kan het zijn om je aan de regels te houden?
Krijg er zelf vaak uitslag/ontstekingen van ondanks dat ik om de 3 uur wissel. Dus laat alsjeblieft die uitslag nog even wachten tot na het weekend.
Hoor weinig van m’n date van morgenavond. Niet even een goede vlucht of ben je alweer thuis. Ik weet dat ik niks moet verwachten maar toch valt het me tegen dat hij daar blijkbaar niet mee bezig is. Benieuwd of de date überhaupt nog doorgaat of dat hij ook zo’n type is om een uur vantevoren af te zeggen. Ik hou inmiddels overal rekening mee. Jullie gaan het horen in ieder geval.
Julus schreef:

Killing eve heb ik alleen eerste seizoen gekeken. Ik vond de "Chinees" enorm irritant en overdreven qua gedrag

Ik heb A confession gekeken.

[Bekijk A Confession op https://www.npostart.nl/POW_04335518]
Oja, de kat van de buren zit alweer te janken bij m’n keukenraam, is er nog iemand blij dat ik weer thuis ben :heart:
Flitsie heb je er nog wel zin in om op date te gaan? Zodra ik me er niet fijn meer bij voel vanwege te weinig contact, gaat de zin over. Dan heeft daten ook weinig zin. Je mag ook zelf afzeggen he? Ik zou het heft in eigen handen nemen.

Julia je bedoelt de hoofdrolspeelster Sandra Oh? Haar personage zet ze geweldig neer. Goed acteerwerk. Het is juist de bedoeling dat je je ergert of verbaast etc over personages. Dan acteren ze dus heel goed.

Die andere serie ken ik niet.
Julus schreef:
09-10-2020 15:22
Flitsie heb je er nog wel zin in om op date te gaan? Zodra ik me er niet fijn meer bij voel vanwege te weinig contact, gaat de zin over. Dan heeft daten ook weinig zin. Je mag ook zelf afzeggen he? Ik zou het heft in eigen handen nemen.

Julia je bedoelt de hoofdrolspeelster Sandra Oh? Haar personage zet ze geweldig neer. Goed acteerwerk. Het is juist de bedoeling dat je je ergert of verbaast etc over personages. Dan acteren ze dus heel goed.

Oeps...ik had dus moeite met haar en en daardoor kijk ik niet meer.

Andere serie keek ik via NPO plus.
Nu gestart aan andere serie deadwater fell.

Mijn vrije middag, boodschappen gedaan en nu eff relax. Morgen pak ik de stofzuiger wel weer beet.
Julus schreef:
09-10-2020 15:22

Ik had heel veel zin in de date, maar ik baal ervan dat hij zo weinig moeite doet. Maarrrr, mijn date van zondag waar ik ook heel veel zin in heb heeft net wel een heel lief berichtje gestuurd. Qua uiterlijk vind ik hem minder aantrekkelijk maar hij komt zo leuk en lief over. Weet zeker dat ik met hem een hele leuke middag ga hebben ❤️
Twijfel nu of ik m’n date van morgenavond zelf zal appen dat ik weer thuis ben of even zal afwachten. Hij kijkt trouwens wel steeds m’n instastory maar volgt me niet. Maar goed, hij kan zien dat ik weer thuis ben dus dan zou het wel zo netjes zijn om te appen. Ik had hem als laatste geappt en geen reactie meer gehad.
Oké, en nu hoor ik mezelf praten en denk alleen maar: wat ben je toch ook een puber!!! Had ik al gezegd dat ik daten zo ingewikkeld vind? 🤣
Je appte hem en hij reageerde niet? Ok.
Ik zou hem zeker niet gaan appen en ik ook niet willen daten met hem. Ik zou mooi op die van zondag inzetten. Hij doet moeite en toont interesse. Heel belangrijk.
Welkom terug Flitsie! Ik sluit me aan bij Julus, ik zou het lekker laten gaan en je richten op de enthousiaste man van zondag. Zou het een behoorlijke afknapper vinden als hij mij wel stiekem in de gaten zit te houden op Instagram (zonder je officieel te volgen?) maar verder je negeren..

Ik had mijn Instagram profiel overigens ook openbaar, maar kwam er laatst achter dat iemand dus mijn foto’s heeft gejat en een fake profiel heeft aangemaakt.. Heel creepy! Alles nu dus gelijk op privé gezet, ook geen stalkers meer.

@Flaffy, nee niet meer afgesproken of contact meer. Heb voor mezelf besloten om alleen nog af te spreken als ik écht enthousiast ben en er voor open sta. Ben nu nog beetje gereserveerd en merk dat ik snel op de kleinste dingen al kan afknappen.

Hopelijk kunnen jij en je date alsnog een weg vinden om het te laten werken!

@Noumoe, wel deels herkenbaar hoor. Het gaat soms zo snel met de matches, dat ik het ook soms niet kan bijhouden 😅 Uiteindelijk merk je wel snel welke gesprekken er uit springen en verplaatst worden naar w’app. In begin lijkt het hoop animo, maar blijft uiteindelijk weinig over van mensen die echt geïnteresseerd zijn of gesprek onderhouden helaas.

@Julus, groot gelijk om even weg te blijven van de groepen en kroegen. De activiteiten zijn leuk, maar je eigen gezondheid is belangrijker. Het is ook geen straf om lekker thuis te blijven met dit weer. Ik probeer nog wel wat dingen te doen, aankomende week op m’n vrije dag wat musea bezoeken die normaal overspoeld worden met toeristen. Het heeft ook zo zn voordeel 😁
Julus schreef:

Killing Eve kan je ook op NPO zien toch? ik heb nog aan seizoen 2 meegedaan als bloemenverkoper maar ik geloof dat dat er uit geknipt is uiteindelijk.
Julus schreef:
Tom jij zult vast veel te melden hebben na dit weekend :)
Ben benieuwd, veel plezier!
Valt mee hoor, na date 1 is de rest even niet zo interessant meer denk ik..
Flitsie schreef:
09-10-2020 14:24
Hoor weinig van m’n date van morgenavond. Niet even een goede vlucht of ben je alweer thuis. Ik weet dat ik niks moet verwachten maar toch valt het me tegen dat hij daar blijkbaar niet mee bezig is. Benieuwd of de date überhaupt nog doorgaat of dat hij ook zo’n type is om een uur vantevoren af te zeggen. Ik hou inmiddels overal rekening mee. Jullie gaan het horen in ieder geval.
Jeetje flitsie...helemaal niet leuk zo toch?..ik appte mijn date ook niet zoveel voor de date maar wel even laten weten dat ik er aan denk en mee bezig ben.
ik vraag mij af of ik nou date 2 en 3 al moet afblazen..date 1 was heel leuk, date 2 weet ik niet maar met date 3 had ik eigenlijk het leukste appcontact zover..
Daar is je dilemma al :-D
Ik dacht het al. En is ook logisch. Weet je? Keuzestress hebben is eigenlijk helemaal niet zo fijn. Want je bent altijd bang om de foute keuze te maken. Enige wat je kunt doen, is afgaan op je gevoel en er achter staan. Hoe het ook loopt, je hoeft je dan niet voor je kop te slaan. Je zult immers nooit weten hoe je andere keuze uitgepakt zou zijn.

Wat zegt je gevoel en ga er voor.
tomcat schreef:
09-10-2020 17:49
Killing Eve kan je ook op NPO zien toch? ik heb nog aan seizoen 2 meegedaan als bloemenverkoper maar ik geloof dat dat er uit geknipt is uiteindelijk.
Leuk zeg, het speelde zich deels in Amsrerdam af en heb geen bloemenverkoper gezien. Jammer maar wel leuke ervaring.
In seizoen 3 speelt Roeland Fernhout een klein rolletje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven