Meld hier alle forum-bugs!
maandag 23 februari 2009 om 11:31
Haai allemaal,
Komen jullie rare forumdingen tegen? Werken functies niet (meer) zoals ze zouden moeten? Meld ze hier! Om de probleemoplossing aan de kant van techniek te versnellen is het altijd handig om te vermelden welke browser (incl versienummer) en welk besturingssysteem je gebruikt.
grtjs, Naomi
Komen jullie rare forumdingen tegen? Werken functies niet (meer) zoals ze zouden moeten? Meld ze hier! Om de probleemoplossing aan de kant van techniek te versnellen is het altijd handig om te vermelden welke browser (incl versienummer) en welk besturingssysteem je gebruikt.
grtjs, Naomi
vrijdag 8 mei 2009 om 07:20
Je zóu natuurlijk kunnen zeggen, we schakelen de advertenties uit en gaan op de achtergrond het probleem uitzoeken...
Maar ja, dat is kiezen tussen forummers en adverteerders, en ik heb zo'n flauw vermoeden wat dan de uitkomst is. Kunnen jullie die adverteerders niet melden dat die advertenties zo het tegenovergestelde bereiken dan waarvoor ze bedoeld zijn, en ze dus beter tijdelijk uitgeschakeld kunnen worden live? Dan kunnen jullie op de achtergrond/in een staging omgeving de boel testen.
Maar ja, dat is kiezen tussen forummers en adverteerders, en ik heb zo'n flauw vermoeden wat dan de uitkomst is. Kunnen jullie die adverteerders niet melden dat die advertenties zo het tegenovergestelde bereiken dan waarvoor ze bedoeld zijn, en ze dus beter tijdelijk uitgeschakeld kunnen worden live? Dan kunnen jullie op de achtergrond/in een staging omgeving de boel testen.
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
vrijdag 8 mei 2009 om 08:40
Oké, ik ga heel voorzichtig proberen een reactie te plaatsen.
Heb niet alles hier gelezen, kom momenteel maar zelden van pagina naar pagina, de bewerking wordt steeds afgesloten, afgekapt of wat er maar komt te staan en heb dan helemaal geen vivapagina meer op mijn beeldscherm, vernieuwen helpt niet, wederom wordt dan de boel afgebroken. *huilsmiley*
Maar ik begrijp, laatste reacties wel kunnen lezen, dat ik niet de enige ben en dat er aan gewerkt wordt.
*fingers crossed dat het dan in ieder geval geplaatst wordt*
Heb niet alles hier gelezen, kom momenteel maar zelden van pagina naar pagina, de bewerking wordt steeds afgesloten, afgekapt of wat er maar komt te staan en heb dan helemaal geen vivapagina meer op mijn beeldscherm, vernieuwen helpt niet, wederom wordt dan de boel afgebroken. *huilsmiley*
Maar ik begrijp, laatste reacties wel kunnen lezen, dat ik niet de enige ben en dat er aan gewerkt wordt.
*fingers crossed dat het dan in ieder geval geplaatst wordt*
vrijdag 8 mei 2009 om 11:33
Wat Geve heeft staat gewoon in zijn posting hoor:quote:Hier nergens last van. Ik dacht: ik meld het maar even. FF 3.0.10 en XP. En veel belangrijker: adblock plus met een paar eigenhandig toegevoegde filters. Resultaat: geen reclame, geen WieHier, geen Klik&Win, geen LastMinutes, geen VivaTipt, geen storingen, geen vervelende popups, en het forum reageert razendsnel.Firefox dus en Adblock Plus. Even intikken bij google en downlooien. Als je alles tenminste wilt omgooien voor een slecht functionerend forum.
vrijdag 8 mei 2009 om 17:31
vrijdag 8 mei 2009 om 20:10
vrijdag 8 mei 2009 om 21:43
quote:Vivamod schreef op 08 mei 2009 @ 17:31:
Update: het is dus nog niet opgelost, en het lijkt er nu op dat het toch niet aan de advertenties ligt ;-( Ze zijn er nog steeds hard mee bezig.
Mogelijke tijdelijke oplossingen:
- een andere browser dan Internet Explorer gebruiken
- javascript uitschakelen
Sorry dat ik geen beter nieuws heb! Andere browser durf ik niet aan, ik wil zo min mogelijk veranderen. Ik wil wel javascript uitschakelen, maar waar vind ik die? Heb een beetje lopen zoeken bij start maar zie het nergens staan.
Update: het is dus nog niet opgelost, en het lijkt er nu op dat het toch niet aan de advertenties ligt ;-( Ze zijn er nog steeds hard mee bezig.
Mogelijke tijdelijke oplossingen:
- een andere browser dan Internet Explorer gebruiken
- javascript uitschakelen
Sorry dat ik geen beter nieuws heb! Andere browser durf ik niet aan, ik wil zo min mogelijk veranderen. Ik wil wel javascript uitschakelen, maar waar vind ik die? Heb een beetje lopen zoeken bij start maar zie het nergens staan.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.