Napraattopic deel 137, met geklets!

11-10-2020 23:36 3037 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 137!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Moderator team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Calypso- schreef:
12-10-2020 00:07
Maatschappelijk wakker zijn. Stukje bewustzijn .
Maar dan wel beter en meer dan al die domme volgzame schapen.
Alle reacties Link kopieren
LīlyRose schreef:
12-10-2020 00:25
Maar dan wel beter en meer dan al die domme volgzame schapen.
Ik ben ook beter en meer dan al die domme volgzame schapen :proud:

Tamarinde Venkel Piment.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Tvp
29 en

Goedemorgen
Goedemorgen!
Moguh!
Morning.
Wat een fijne sfeer heerst er weer op het forum vandaag :daisy:
Goedemorgen!

Ik zie net dat er groepsgedrag is gesignaleerd in twee punt nul.

Kan iemand daar even op ingrijpen? Ik heb daar zelf geen tijd voor, want te druk met de boel hier een beetje in goede banen te leiden.
Alle reacties Link kopieren
Mogguh.

Er werd ook groepsgedrag gesignaleerd op het coronatopic.

Het lijkt wel een epidemie.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Lady*Voldemort schreef:
12-10-2020 07:40
Goedemorgen!

Ik zie net dat er groepsgedrag is gesignaleerd in twee punt nul.

Kan iemand daar even op ingrijpen? Ik heb daar zelf geen tijd voor, want te druk met de boel hier een beetje in goede banen te leiden.

Daar heb je toch lakeien voor?
Stuur Rick of Shifty anders ff
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen

Ik ben niet woke genoeg voor twee punt nul, dus ik duik daar niet in
Neem sowieso eerst nog een kop koffie
Later is nu
Goedemorgen
Merys schreef:
12-10-2020 07:45
Daar heb je toch lakeien voor?
Stuur Rick of Shifty anders ff
Goed idee. Mannen zijn toch beter in dat soort dingen. Vanwege de testosteron die ze uitwasemen natuurlijke autoriteit die ze uitstralen en zo.
Alle reacties Link kopieren
Merys schreef:
12-10-2020 07:23
Morning.
Wat een fijne sfeer heerst er weer op het forum vandaag :daisy:
Altijd toch?
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal :-)
Huh? Abys en In_Tenibris reageren allebei in 2.0. Zat ik toch weer mis met mijn nickchangeradar, ik dacht dat de tweede de reïncarnatie van de eerste was :O
Calypso- schreef:
12-10-2020 00:07
Maatschappelijk wakker zijn. Stukje bewustzijn .

Vindt men zelf.
Ik heb mijn taken gedelegeerd omdat ik graag natuurlijke afwimpeling wil uitstralen en zo
Mogguh.

Nu gaat het toevallig al over 2.0 (nog niet gelezen), maar ik wilde eigenlijk nog even aanhaken bij wat Feow op het nippertje van 136 schreef. Ik was/ben ook voor een Napraat waar je iets minder geklets tussendoor leest. In mijn beleving was dat argument, en niet het geWauwel van W de voornaamste reden voor het openen ervan. Wat mij betreft niet nodig om het herhaaldelijk tot speeltje van W te bombarderen. Iets met teveel eer, aandacht en voer.
Ik lees sinds ze een nieuw 2.0 topic hebben geopend al niet eens meer mee. Er gebeurt niks. En wie voor niks de eer wil nemen interesseert me ook niks.
coolpack2 schreef:
12-10-2020 08:21
Mogguh.

Nu gaat het toevallig al over 2.0 (nog niet gelezen), maar ik wilde eigenlijk nog even aanhaken bij wat Feow op het nippertje van 136 schreef. Ik was/ben ook voor een Napraat waar je iets minder geklets tussendoor leest. In mijn beleving was dat argument, en niet het geWauwel van W de voornaamste reden voor het openen ervan. Wat mij betreft niet nodig om het herhaaldelijk tot speeltje van W te bombarderen. Iets met teveel eer, aandacht en voer.
Alleen al het feit dat ik twee of drie maanden na deze discussie nog genoemd word in verband met een kletstopic, maakt deze sombere maandag al goed. Dank je&leuke dag.
-Shifty- schreef:
12-10-2020 08:28
Ik lees sinds ze een nieuw 2.0 topic hebben geopend al niet eens meer mee. Er gebeurt niks. En wie voor niks de eer wil nemen interesseert me ook niks.
Ik geloof ook niet dat jij een van degenen was die schreef dat de napraatafzeikers maar naar 2.0 moeten gaan dat speciaal voor hen geopend zou zijn.

Ben het deels met je eens: er gebeurt weinig op het forum. Maar als er wel wat gebeurt, komt het toch vaak eerder op de oorspronkelijke napraat. Dat is verder oké hoor, misschien blijkt dat er toch te weinig behoefte is aan een 2.0 'zonder klets'. Ik ben zelf meestal niet de aandrager van napraatmateriaal, maar daarin meer een volger die gaat kijken of er nog ergens iets te lezen valt. Dus vooralsnog lees ik allebei.
Waterman26 schreef:
12-10-2020 08:43
Alleen al het feit dat ik twee of drie maanden na deze discussie nog genoemd word in verband met een kletstopic, maakt deze sombere maandag al goed. Dank je&leuke dag.
Nou, wat heerlijk. Mijn goede daad nu al verricht. Fijne dag he!
Solomio schreef:
12-10-2020 07:59
Altijd toch?
Heb je je eerste plakje cake van de dag alweer op ?
Alle reacties Link kopieren
Marana schreef:
12-10-2020 08:12
Huh? Abys en In_Tenibris reageren allebei in 2.0. Zat ik toch weer mis met mijn nickchangeradar, ik dacht dat de tweede de reïncarnatie van de eerste was :O
(ik ook) :-O$
Hoe kan het dat zoveel mensen ontevreden zijn over hun lijf en zo weinig mensen tevreden zijn over hun verstand? - EB

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven