Napraattopic deel 137, met geklets!

11-10-2020 23:36 3037 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 137!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Moderator team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Marana schreef:
12-10-2020 08:12
Huh? Abys en In_Tenibris reageren allebei in 2.0. Zat ik toch weer mis met mijn nickchangeradar, ik dacht dat de tweede de reïncarnatie van de eerste was :O
Zodra 1 van de 2 een ban krijgt , weet je genoeg .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen, een nieuw topic wat fijn :cheer: :cheers:
I like being a mess. It's who I am.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen deze maandagmorgen :jump:
Marana schreef:
12-10-2020 08:12
Huh? Abys en In_Tenibris reageren allebei in 2.0. Zat ik toch weer mis met mijn nickchangeradar, ik dacht dat de tweede de reïncarnatie van de eerste was :O

Zo zie je maar hoe scherp je werkelijk bent. Ondertussen wel allerlei verdachtmakingen uitspreken. De wijsheid in pacht maar niet betaald denk ik.
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:
11-10-2020 23:37
2!

Denk dat je hier wel leest.
Heb je een PB gestuurd. :A:
Calypso- schreef:
12-10-2020 09:30
Zodra 1 van de 2 een ban krijgt , weet je genoeg .


Ga jij lekker meedoen met dat waar je gisteren zo tegen ageerde, lekker meehelpen om andere forummers in diskrediet te brengen. Weet ik ook hoe ik jouw woorden voortaan moet wegen. Gewoon niet.
Die Jacoba, meine gute. o_o
In_Tenebris schreef:
12-10-2020 10:18
Zo zie je maar hoe scherp je werkelijk bent. Ondertussen wel allerlei verdachtmakingen uitspreken. De wijsheid in pacht maar niet betaald denk ik.


Heb ik verdachtmakingen uitgesproken? Vanwaar deze sneer naar mij? Ik heb tot vanmorgen nooit iets geschreven hierover.
In_Tenebris schreef:
12-10-2020 10:25
Ga jij lekker meedoen met dat waar je gisteren zo tegen ageerde, lekker meehelpen om andere forummers in diskrediet te brengen. Weet ik ook hoe ik jouw woorden voortaan moet wegen. Gewoon niet.
Nou nee hoor. Gewoon een simpele conclusie. Oftewel ; als er geen ban is, is het dus niet zo .
Alle reacties Link kopieren
Felidaes schreef:
12-10-2020 10:36
Die Jacoba, meine gute. o_o
Het is me wat idd.
Life is short. Eat dessert first.
Marana schreef:
12-10-2020 10:40
Heb ik verdachtmakingen uitgesproken? Vanwaar deze sneer naar mij? Ik heb tot vanmorgen nooit iets geschreven hierover.


Sorry als jij niets hebt uitgesproken, ik lees niet alles, maar ik weet dat dat regelmatig zo gaat.
Calypso- schreef:
12-10-2020 10:41
Nou nee hoor. Gewoon een simpele conclusie. Oftewel ; als er geen ban is, is het dus niet zo .


Misschien iets te snel, ik weet dat mensen zichzelf wel eens bijvallen met een andere nick in hetzelfde topic.
Alle reacties Link kopieren
Felidaes schreef:
12-10-2020 10:36
Die Jacoba, meine gute. o_o
Dikke rellerT.. of een dunne rellerT.. maar voor zeker een rellerT
Nou ja.. dat dus..
In_Tenebris schreef:
12-10-2020 10:47
Misschien iets te snel, ik weet dat mensen zichzelf wel eens bijvallen met een andere nick in hetzelfde topic.

Joh :rofl:
In_Tenebris schreef:
12-10-2020 10:47
Misschien iets te snel, ik weet dat mensen zichzelf wel eens bijvallen met een andere nick in hetzelfde topic.
Er zullen ook genoeg mensen per ongeluk met hun 2e Nick antwoorden .
In_Tenebris schreef:
12-10-2020 10:45
Sorry als jij niets hebt uitgesproken, ik lees niet alles, maar ik weet dat dat regelmatig zo gaat.


Kijk, zo gaat dat met iedereen over 1 kam scheren. De tweede keer in 2 dagen dat mij ten onrechte zoiets verweten wordt. Gewoon niet meer doen, dat 'jullie'-gedoe.
In_Tenebris schreef:
12-10-2020 10:45
Sorry als jij niets hebt uitgesproken, ik lees niet alles, maar ik weet dat dat regelmatig zo gaat.

Waaruit blijkt dat jij je aannames en beschuldigingen dus niet baseert op wat er daadwerkelijk staat. En tevens geen onderscheid maakt tussen wie wat zegt.
Alle reacties Link kopieren
De dag komt liefste, de dag. De zon door de gordijnen, dromen die verdwijnen....
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
De mod op het meld-topic :lol:

(ik moet me erg inhouden om daar niet te vragen of de mod nou een vraag stelt of een melding doet :proud: )
-Shifty- schreef:
12-10-2020 10:59
Waaruit blijkt dat jij je aannames en beschuldigingen dus niet baseert op wat er daadwerkelijk staat. En tevens geen onderscheid maakt tussen wie wat zegt.
Daar hebben meer mensen last van.
Iedereen op zijn tijd .
-Shifty- schreef:
12-10-2020 11:07
De mod op het meld-topic :lol:

(ik moet me erg inhouden om daar niet te vragen of de mod nou een vraag stelt of een melding doet :proud: )
Flauw .
Ik denk ook zeker dat daar wel meer meer mensen last van hebben, niet alleen Marana.
Calypso- schreef:
12-10-2020 11:09
Flauw .

Oh, nou ik vond het wel treffend die reactie van de mod.
Alle reacties Link kopieren
Ik ook!
Hoe kan het dat zoveel mensen ontevreden zijn over hun lijf en zo weinig mensen tevreden zijn over hun verstand? - EB
-Shifty- schreef:
12-10-2020 11:13
Oh, nou ik vond het wel treffend die reactie van de mod.
Ja, haar reactie wel. Om er dan weer op te reageren, vind ik flauw.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven