Ongewild verliefd, wat een hel!

07-05-2009 20:03 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Als je beugel eruit is, zie ik niet wat je tegenhoudt hem te vertellen hoe leuk je hem wel niet vindt...
Je kan hem uitnodigen voor een drankje, onder het mom van 'vieren dat de beugel er eindelijk uit mag!'

Doet me aan het topic van MarieLouise denken...
Hey, dat van die ortho was mijn idee!

Maar ja, ik zit dus met die autodealer, he.

Ik heb ook ooit een leuke ortho gehad en hij zag mij wel zitten.

Maar ik heb de behandeling niet gedaan en dus niet meer gezien.

Ik mocht nog een x terugkomen, maar heb het op een andere manier opgelost.

Maar weet je; hij heeft je nummer dus hij kan je bereiken!

Zijn probleem, maak het niet jouw probleem!
Orthodontist is het vriendje van knappe tandarts Mark

On topic

TO: niet moeilijk doen, als je hem leuk vindt, zeg iets! Op voorwaarde dat je geen relatie hebt natuurlijk. Kan ik niet uit je OP halen.
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
.
Rot voor jou dat hij getrouwd is. Anders was het beslist wel de moeite waard geweest om een gokje te wagen. Wellicht maar goed dat je hem nu niet meer zal zien. Waarschijnlijk is het inderdaad: uit het oog uit het hart. Al kan dat misschien wel even duren.

En denk je later met weemoed terug aan die leuke en sexy orthodontist
Wil je een " move " maken of dat niet ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
O, ik las al dat je weet dat hij getrouwd is . Sja , als je je verliefdheid niet voedt bloedt het vanzelf een stille dood .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
hahahhahah ik trapte er nog in ook, Petje af voor je verhaal.

Wat ben jij een mietje zeg! Je komt daar al zolang en er is een leuke klik maar toch durf je niets te doen. Als je zo doorgaat blijf je de rest van je leven single omdat alles te eng en te spannend is. Onderneem eens actie. De laatste controle is daar wel het beste gelegenheid voor! Als je afgaat hoef je hem nooit meer te zien. maar ik denk wel dat het op zijn minst een drankje wordt om jullie mooie geschiedenis mee af te sluiten
Jetje, lastig hoor! Ik heb wel een remedie tegen knetterverliefdheid, maar de pest is meestal dat je er niet echt vanaf wilt.

Maar goed, als je er echt af wilt, als volgt: geef jezelf toestemming om uitgebreid over hem te fantaseren, tot in alle details. Maar dan ook alle! Dus als hij je teder kust in de tandartsstoel, dan komen er geen violen en wordt het beeld niet wazig, nee, dan maak je je in je fantasie druk dat de assistente ieder moment kan binnen komen, dat de leuning van de stoel in je rug prikt, en dat je per ongeluk een stomme onderbroek hebt aangetrokken die ochtend. Als je fantaseert dat je gezellig doorkletst, dan stel je je voor dat je je lievelingsserie ter sprake brengt en dat hij daar he-le-maal niks mee heeft. Je fantaseert dat je gezellig uit eten gaat, en dan zegt hij dat je beter geen toetje kunt nemen omdat dat zo zonde is van je nieuwe gebit. Dat soort dingen.

Het kost even moeite, maar het is de enige remedie die ook maar iets uithaalt, is mijn ervaring. Heel veel sterkte.
Halló tove, hij is getrouwd ja!
Korenwolf, bedankt!! Ik ga dat zeker proberen. Heb uiteraard al heel wat afgefantaseerd, maar nog niet op deze manier. Wel al z'n minpunten op een rijtje gezet, maar dan kwam ik nooit zo ver....
ja dat maakt toch niet uit? Misschien hebben ze wel een heel slecht huwelijk/open relatie wat dan ook. Je kan het altijd proberen!
.
Even een reactie vanuit de kant van de orthondontist. Hij is gebonden aan gedragsregels vanuit zijn beroepsgroep en in een van de regels staat duidelijk dat hij geen relatie mag aangaan met clienten. (er staat ook duidelijk in wat te doen bij ex clienten) Hij is nu erg aardig tegen je maar je bent een van zijn clienten, misschien is hij buiten zijn werk wel heel anders.

Mijn advies: weet dat het niet makkelijk is maar probeer hem te vergeten.
Goed advies hoor, bontot. Niet leuk, maar wel het beste.
quote:tove schreef op 07 mei 2009 @ 22:38:

ja dat maakt toch niet uit? Misschien hebben ze wel een heel slecht huwelijk/open relatie wat dan ook. Je kan het altijd proberen!Misschien moet je gewoon van bezette mannen afblijven?
Gewoon zeggen dat je het jammer vind dat je hem niet meer zal zien en kijken hoe hij reageert
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
Ja maar...hij is getrouwd!!! Jammer voor je maar hij is nu eenmaal bezet.
.
Natuurlijk doet hij leuk en aardig, natuurlijk maakt hij grapjes, dat is onderdeel van zijn werk.

En natuurlijk had ie leuk gereageerd als jij gezegd had dat je het jammer zou vinden dat je hem nooit meer zou zien nu. Hij had vast iets gezegd als: "haha ja dat vind ik ook!"

Tegen zijn volgende patient doet ie weer net zo aardig leuk en vriendelijk.

En hoezo word je verliefd op een getrouwde man? Ik begrijp dat niet. Waarom werd je verliefd? Je kent hem toch eigenlijk helemaal niet? Alleen omdat ie zo aardig tegen je doet?
.
Ik begrijp je wel, alleen misschien helpt het voor jou om te denken dat je hem eigenlijk helemaal niet kent.

Je kent hem alleen in zijn werksfeer, hebt hem als ik het goed begrepen heb nooit daarbuiten gesproken dus daarom begrijp ik het niet zo goed.

Dit is ongeveer hetzelfde als mensen die verliefd worden op hun sportleraar, je wordt verliefd op iemand die je eigenlijk niet kent maar die op een bepaalde manier overkomt als hij zijn werk doet.

de 1 is daar gevoeliger voor dan de ander denk ik maar in dit geval was de magie er toch hopelijk al vanaf zodra je wist dat hij getrouwd is?
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven