Singles unite: ( deel 3)

14-09-2020 14:26 3012 berichten
Alweer deel 3 van het single topic. Hier praten we over onze datingperikelen en het single leven.
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
16-10-2020 20:52
The masked singer. En dan raden we allemaal mee in het topic. Zo leuk.

Shit, gemist. Daar ben ik een week of 3 geleden op blijven hangen en ik vónd het toch leuk.
Krijg motto niet verwijderd :-)
Julus schreef:
17-10-2020 00:14
:-D
Wat een wending.

Ik heb ooit eens een date gehad met iemand van dit forum. Dat was hier ook bekend want daar schreven we over.
Volgens mij inmiddels een jaar of 4 geleden?

Nu maak je me nieuwsgierig Julus want ik weet van destijds een mannelijke forummer waar veel dames helemaal de hots voor hadden. Was vooral ná het fototopic maar dat is wel écht lang geleden.
iceteapeach schreef:
17-10-2020 01:07
Nu maak je me nieuwsgierig Julus want ik weet van destijds een mannelijke forummer waar veel dames helemaal de hots voor hadden. Was vooral ná het fototopic maar dat is wel écht lang geleden.

Ben jij ook al zo lang hier Iceteapeach? Met dat foto topic is toch al 15 jaar geleden volgens mij. Het forum is nog steeds leuk maar het was in die tijd wel 10 keer zo groot als dat het nu is. Die sekspijler is toen een keer helemaal 'gesaneerd' als ik me goed herinner omdat het de spuigaten uit liep qua hitsige mannen ;) . Er zullen toen vast wel eens nietsvermoedende vrouwen lastig gevallen zijn daar maar nu is de sekspijler een van de minst actieve stukken van het forum. Zal ook de tijdsgeest zijn, er wordt nu minder makkelijk over seks gepraat volgens mij. En dat al die forumsters van toen massaal in de menopauze zijn geraakt heeft natuurlijk ook niet geholpen :-D
Antoon69 schreef:
17-10-2020 01:38
Ben jij ook al zo lang hier Iceteapeach? Met dat foto topic is toch al 15 jaar geleden volgens mij. Het forum is nog steeds leuk maar het was in die tijd wel 10 keer zo groot als dat het nu is. Die sekspijler is toen een keer helemaal 'gesaneerd' als ik me goed herinner omdat het de spuigaten uit liep qua hitsige mannen ;) . Er zullen toen vast wel eens nietsvermoedende vrouwen lastig gevallen zijn daar maar nu is de sekspijler een van de minst actieve stukken van het forum. Zal ook de tijdsgeest zijn, er wordt nu minder makkelijk over seks gepraat volgens mij. En dat al die forumsters van toen massaal in de menopauze zijn geraakt heeft natuurlijk ook niet geholpen :-D

Ja, sinds 2006 lid ongeveer. Dit is mijn tweede nick, vandaar.
Ik ben ook al 10 jaar hier. Even er tussen uit geweest toen het forum verhuisde veel te veel kinderziektes in het begin. Dit is mijn derde nick, al lijkt hij nu sprekend op de eerste.

Wij hadden het brandende vragen topic. Wat een tijd was dat. Ik zie nog steeds bekende hier op het forum.

Wat leuk dat hier ook zo veel oud gedienden schrijven. Ik ben nu wel heel nieuwsgierig....
Ik heb in 2007/2008 ergens heel kort op het forum gepost, omdat iets herkende in een verhaal.
Ging over een man die ik toen had gedate. Kreeg contact met een mede slachtoffer.
Maar daarna vertrokken, want kreeg relatie.

In 2014/2015 kwam deze man op tv.

En die andere persoon trachtte tegelijk met mij via dit forum weer contact te krijgen. Maar lukte niet. Uiteindelijk wel via forum van dat programma.

En nu in 2020 weer teruggekomen.

Mijn forum naam was Julia ook met wat toevoeging.

Maar nu dus wel een soort van andere poster.

Wel gezellig zo 😉
iceteapeach schreef:
17-10-2020 01:07
Het is ca 4 jaar geleden. Het was ook niet nav een fototopic. Nu ben ik benieuwd welke forummer jij bedoelt?
Julia_20 schreef:
17-10-2020 09:40
Ik heb in 2007/2008 ergens heel kort op het forum gepost, omdat iets herkende in een verhaal.
Ging over een man die ik toen had gedate. Kreeg contact met een mede slachtoffer.
Maar daarna vertrokken, want kreeg relatie.

In 2014/2015 kwam deze man op tv.

En die andere persoon trachtte tegelijk met mij via dit forum weer contact te krijgen. Maar lukte niet. Uiteindelijk wel via forum van dat programma.

En nu in 2020 weer teruggekomen.

Mijn forum naam was Julia ook met wat toevoeging.

Maar nu dus wel een soort van andere poster.

Wel gezellig zo 😉
Vreselijk zeg, als je tegen zo'n type bent aangelopen. Ik heb dat weleens gelezen, die man die zich voordeed als arts maar een oplichter bleek te zijn? Die zgn zijn portemonnee vergat als je op date ging?
Jullie zijn dus ook allemaal al lang op het forum. Ik ben sinds 2000 hier, maar heb wel een paar keer een pauze gehad. En tijdens die pauzes was er ineens een hele nieuwe lichting forummers. Maar gelukkig ook nog genoeg oudgedienden. Dat voelt vertrouwd. Ik ben 1x van nick gewisseld maar dat duurde heel kort. Ik wilde niet herkenbaar zijn en probeerde anders te schrijven, maar dat voelde niet goed. Ik ben al 20 jaar Julus en dat verandert niet meer.
*komt binnensluipen met een bosje bloemen*

Sorry Sabbiehh
Aaaaw wat lief!
Jules jou herken ik van topic wat toen ook een goed lopend topic was.

Ik denk dat ik wel weet wie er bedoeld werd met die mannelijke forummer waar iedereen de hots voor had.

Ik ben wel benieuwd wie jij dan was icetea?
Datertje schreef:
17-10-2020 11:43
Jules jou herken ik van topic wat toen ook een goed lopend topic was.

Ik denk dat ik wel weet wie er bedoeld werd met die mannelijke forummer waar iedereen de hots voor had.

Ik ben wel benieuwd wie jij dan was icetea?
*Ik kom even binnenvallen* Welk topic was dat? Heb ik wat te lezen 8-) :mrgreen:
Voor iedereen een groene tuin
tomcat schreef:
17-10-2020 11:12
*komt binnensluipen met een bosje bloemen*

Sorry Sabbiehh
Het is al goed Tom :-)
Wat een hoop ervaren forummers hier! Ik ben pas een jaartje actief nu 😊
Ik was niet echt heel aktief toen hoor. Alleen op dat ene onderwerp.

Ik ben vroeger wel heel aktief geweest op het onkruid forum. Nee geen onkruid uit de tuin, maar een spiritueel forum.
Zat ook een chat aan vast. Kreeg privé contact met sommigen. Nu niet meer.
Sommige spirituele konden best fel zijn 😂 als je ze ergens op aansprak.
Julus schreef:
17-10-2020 11:01
Het is ca 4 jaar geleden. Het was ook niet nav een fototopic. Nu ben ik benieuwd welke forummer jij bedoelt?

Ik bedoelde nog langer terug, jaar of 10 denk ik. Iets met Boog of Boogje? Weet het niet meer.
Julus schreef:
17-10-2020 11:03
Vreselijk zeg, als je tegen zo'n type bent aangelopen. Ik heb dat weleens gelezen, die man die zich voordeed als arts maar een oplichter bleek te zijn? Die zgn zijn portemonnee vergat als je op date ging?
Nee deze had een bedrijf (stond niet op zijn naam) die mensen zogenaamd hielp die bij de bank geen lening konden krijgen.
Het geld peuterde hij los bij anderen.
En maakte het zelf op.

Ik had zijn adres, mobiel en bedrijfsnaam.
Maar op de een of andere manier twijfelde ik aan zijn verhaal. Alles klopte qua gegevens. Vond een vast nummer wat bij zijn adres hoorde en belde dat. Kreeg zijn vriendin aan de lijn. Afijn...enz enz.
iceteapeach schreef:
17-10-2020 12:56
Ik bedoelde nog langer terug, jaar of 10 denk ik. Iets met Boog of Boogje? Weet het niet meer.
Ik weet wie jij bedoeld :yes:
GroenTuintje schreef:
17-10-2020 11:45
*Ik kom even binnenvallen* Welk topic was dat? Heb ik wat te lezen 8-) :mrgreen:
Dat was nog op de vorige forumserver 10 jaar geleden en by the way ik ga het je ook niet vertellen dat blijft tussen ons.
Datertje schreef:
17-10-2020 13:03
Ik weet wie jij bedoeld :yes:

😁😁
Julus schreef:
16-10-2020 20:08
Welkom! Jij bent dus ook best een tijd single. Ik ga mijn zesde jaar in. Heb jij ook dat je je er in berust hebt? Steeds minder behoefte aan een relatie of zoek je nog?
Dank allemaal voor het warme welkom!

Julus, de eerste 6 jaar waren heel bewust, ik had er echt geen kl*te zin meer in om een relatie te hebben, was ook veel te druk met werk, hobby's en vrienden en vond die vrijheid wel erg lekker. Nu sinds een jaar denk ik: Hmm.....alles op de rit ik mis toch wel iets. Dus gaan daten. Alleen bleek de laatste waar ik een maand of 5 mee date gewoon samen te wonen. Dus dat was wel weer een tik op de neus voor mij. Maar goed, ze zullen niet allemaal zo zijn dat ze je zolang en zo goed voorliegen...ga ik vanuit.
Ik heb wel gelachen tijdens het bijlezen. Lang leve de liefde ken ik geeneens :-) Zal t vanavond eens terugkijken want ik ben wel een beetje nieuwsgierig geworden.

En ik ben pas een paar maanden actief hier!
iceteapeach schreef:
Ik weet nog dat er 1 was die flink geschapen was maar die nam dan de lelijkste foto's ervan..met een witte tennissok erom enzo
iets van boogje komt mij vaag bekend voor..maar weet niet..
boarder ken ik nog wel, was ook een jongen en er was er 1 gut hoe heette die..dat was zo'n sportschool jongen die heel vreemd bescheiden deed..alsof ie verbaasd was dat ze een sixpack leuk vonden..dat soort gedrag..beetje charles gentle achtig..hey..kwartje..zou dat dezelfde zijn..

en van Singles weet ik nog Basmet en Doornroosje en Moi en gut..ik ben flink wat namen kwijt..weet nog we de types een beetje..oh ja Dessert Rose (Dessie).. we hebben toen nog een keer een singlesborrel gedaan met zijn alleen in Amsterdam
iceteapeach schreef:
Die naam zegt me wel iets, maar dan niet icm mannelijke forummer waar iedereen op liep te kwijlen. Dat is langs me heen gegaan.

Ik heb met Mats een date gehad. Kan ik best zeggen aangezien dat hier bekend was.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven