Singles unite: ( deel 3)
zaterdag 17 oktober 2020 om 16:11
Ja Emily in Paris is geweldig. Heerlijke serie die niet echt ergens over gaat, maar mooie beelden van Parijs, mooie kleding en mooie mensen.
Ik ben nogal van de Feel Good tv.
Emily is de dochter van Phil Collins.
Helaas maar 10 afleveringen.
zaterdag 17 oktober 2020 om 16:25
Leuk om alle verhalen van ‘vroeger’ te lezen
Ik ken het forum een aantal jaar, maar sinds een jaar dat ik heb besloten om zelf mee te schrijven. Zeker geen spijt van! Met vriendinnen kan je hoop bespreken, maar soms is het ook fijn om frisse neutrale meningen te horen. Daar is het forum heel fijn voor
Hier ook rustig, donderdag zelf dagje naar museum geweest en geshopt en gisteravond bij vriendin. Jammer dat de cafés dicht zijn, maar het is verder wel prima te doen! Geen dates verder, wel wat leuk contact via apps voor de afleiding haha.
Emily in Paris is inderdaad leuk!
Lekker wegdromen, had ik ook maar zo’n leuke onderbuurman
Hier ook rustig, donderdag zelf dagje naar museum geweest en geshopt en gisteravond bij vriendin. Jammer dat de cafés dicht zijn, maar het is verder wel prima te doen! Geen dates verder, wel wat leuk contact via apps voor de afleiding haha.
Emily in Paris is inderdaad leuk!
zaterdag 17 oktober 2020 om 16:27
Ja klopt, met die sukkel ben ik op date geweest. Een nep chirurg. Alweer 8 jaar geleden. Ik kwam zo beduusd van de date weer dat ik in een date topic m'n verhaal heb gedaan.
Daar was een dame die zich in de date herkende en de avond ervoor met hem op date was. Zij was helemaal voor hem gevallen, ik vond het echt een creep..
De dame en ik hebben nog heel wat wijntjes samen gedronken, dus een tijdje een leuke vriendschap er aan over gehouden. Een paar jaar later stond die creep in de krant, opgepakt wegen oplichting van vrouwen.
Ikzelf heb de drankjes toen niet betaald, hij stond erop dat ik ging betalen. En dat laat ik me gewoon niet zeggen dus ik wilde alleen m'n eigen drankjes gaan betalen. Hij werd flink boos en heeft toen de rekening betaald en ik ben hem gepeert.
In dat date topic waren nog meer vrouwen die met hem gedate hadden.
Bizar! Hij was actief op Paiq.
Maximilian heette hij. Echte naam Mehmet. Vergeet het nooit meer
zaterdag 17 oktober 2020 om 16:29
Klinkt als een heerlijk weekend! Ik ben ook erg blij met m’n Switch om te gamenFlaffy schreef: ↑16-10-2020 19:37Wat lekker, al die knusse weekendjes.
Ik ga vanavond naar vrienden en de rest van het weekend sporten, even de stad in, netflixen en gamen. Oh en zondag een date, maar ik denk dat ik ga afzeggen. Merk dat ik niet helemaal voor hem kan gaan en mis een stukje zelfstandigheid bij hem. Voorlopig maar even niet daten, ook met de lockdown nu.
zaterdag 17 oktober 2020 om 16:30
Oooh jaaaa. Joh. Dat was jij.
Dat weet ik nog in het Tinder topic. Wat geinig. Ik leefde helemaal met jullie mee.
zaterdag 17 oktober 2020 om 16:31
Welkom! En jeetje, wat een verhaal gelijk zegLimo76 schreef: ↑17-10-2020 13:20Dank allemaal voor het warme welkom!
Julus, de eerste 6 jaar waren heel bewust, ik had er echt geen kl*te zin meer in om een relatie te hebben, was ook veel te druk met werk, hobby's en vrienden en vond die vrijheid wel erg lekker. Nu sinds een jaar denk ik: Hmm.....alles op de rit ik mis toch wel iets. Dus gaan daten. Alleen bleek de laatste waar ik een maand of 5 mee date gewoon samen te wonen. Dus dat was wel weer een tik op de neus voor mij. Maar goed, ze zullen niet allemaal zo zijn dat ze je zolang en zo goed voorliegen...ga ik vanuit.
zaterdag 17 oktober 2020 om 16:36
mijn zoontjes willen een switch..maar ik denk dat ze meer hebben aan een tablet (want gratis spelletjesVivi3338 schreef: ↑17-10-2020 16:29Klinkt als een heerlijk weekend! Ik ben ook erg blij met m’n Switch om te gamenGaat dit nog over je ‘ex-date’ of een ander? Mocht het om je ex-date gaan, dan is het wellicht toch tijd om los te laten (en hij jou).. Anders gaat het je tegenhouden om weer verder te gaan.
zaterdag 17 oktober 2020 om 17:02
Dat wist ik niet wat lachen
zaterdag 17 oktober 2020 om 17:14
De spellen zelf zijn inderdaad erg aan de prijs
zaterdag 17 oktober 2020 om 17:21
Kletsen de mods nu niet meer mee?
Ik bedoel de mods zijn toch gewoon forummers die er bij modereren of ben ik verkeerd geïnformeerd?
zaterdag 17 oktober 2020 om 18:17
Titanic1913 schreef: ↑17-10-2020 17:21Kletsen de mods nu niet meer mee?
Ik bedoel de mods zijn toch gewoon forummers die er bij modereren of ben ik verkeerd geïnformeerd?
Ik geloof dat dat sinds een maand of drie inderdaad weer het geval is. Ik heb ook een vermoeden waaruit deze nieuwe mods gerekruteerd zijn.
zaterdag 17 oktober 2020 om 18:25
Ik ben zelf een pc gamer, heb ook een racestoel en stuur met pedalen
zaterdag 17 oktober 2020 om 19:04
Jammer dat pc-gaming zo belachelijk duur is, welke racegames speel je?
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
zaterdag 17 oktober 2020 om 19:22
Balen dat ik het niet kan zien. Sprak me wel aan. Omdat het luchtig is en vol mooie dingen zit.