Singles unite: ( deel 3)

14-09-2020 14:26 3012 berichten
Alweer deel 3 van het single topic. Hier praten we over onze datingperikelen en het single leven.
Julus schreef:
17-10-2020 15:08
Voor degenen die Netflix hebben: het schijnt dat Emily in Paris en the Duchess leuke series zijn. Helaas niet op Videoland.
Emily is heerlijk ik dacht dat het een film was...
Datertje schreef:
17-10-2020 16:00
Ik heb Boogje live gezien... tijdens onze forum meet.
En, was het echt zo'n lekker ding?
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
17-10-2020 15:08
Voor degenen die Netflix hebben: het schijnt dat Emily in Paris en the Duchess leuke series zijn. Helaas niet op Videoland.
Ja Emily in Paris is geweldig. Heerlijke serie die niet echt ergens over gaat, maar mooie beelden van Parijs, mooie kleding en mooie mensen.
Ik ben nogal van de Feel Good tv.
Emily is de dochter van Phil Collins.
Helaas maar 10 afleveringen.
Datertje schreef:
17-10-2020 16:03
Maar wie is icetea dan?

Ik ben nooit naar een meeting geweest als je dat bedoelt. Gewoon een keer van nick gewisseld.
Krijg motto niet verwijderd :-)
Leuk om alle verhalen van ‘vroeger’ te lezen 😁 Ik ken het forum een aantal jaar, maar sinds een jaar dat ik heb besloten om zelf mee te schrijven. Zeker geen spijt van! Met vriendinnen kan je hoop bespreken, maar soms is het ook fijn om frisse neutrale meningen te horen. Daar is het forum heel fijn voor 😇

Hier ook rustig, donderdag zelf dagje naar museum geweest en geshopt en gisteravond bij vriendin. Jammer dat de cafés dicht zijn, maar het is verder wel prima te doen! Geen dates verder, wel wat leuk contact via apps voor de afleiding haha.

Emily in Paris is inderdaad leuk! 🙌 Lekker wegdromen, had ik ook maar zo’n leuke onderbuurman 🤪
Julus schreef:
17-10-2020 11:03
Vreselijk zeg, als je tegen zo'n type bent aangelopen. Ik heb dat weleens gelezen, die man die zich voordeed als arts maar een oplichter bleek te zijn? Die zgn zijn portemonnee vergat als je op date ging?
Ja klopt, met die sukkel ben ik op date geweest. Een nep chirurg. Alweer 8 jaar geleden. Ik kwam zo beduusd van de date weer dat ik in een date topic m'n verhaal heb gedaan.
Daar was een dame die zich in de date herkende en de avond ervoor met hem op date was. Zij was helemaal voor hem gevallen, ik vond het echt een creep..
De dame en ik hebben nog heel wat wijntjes samen gedronken, dus een tijdje een leuke vriendschap er aan over gehouden. Een paar jaar later stond die creep in de krant, opgepakt wegen oplichting van vrouwen.

Ikzelf heb de drankjes toen niet betaald, hij stond erop dat ik ging betalen. En dat laat ik me gewoon niet zeggen dus ik wilde alleen m'n eigen drankjes gaan betalen. Hij werd flink boos en heeft toen de rekening betaald en ik ben hem gepeert.

In dat date topic waren nog meer vrouwen die met hem gedate hadden.
Bizar! Hij was actief op Paiq.
Maximilian heette hij. Echte naam Mehmet. Vergeet het nooit meer :bonk:
Antoon69 schreef:
17-10-2020 16:11
En, was het echt zo'n lekker ding?
Yep een super lekker ding en nog lief ook!
Flaffy schreef:
16-10-2020 19:37
Wat lekker, al die knusse weekendjes.

Ik ga vanavond naar vrienden en de rest van het weekend sporten, even de stad in, netflixen en gamen. Oh en zondag een date, maar ik denk dat ik ga afzeggen. Merk dat ik niet helemaal voor hem kan gaan en mis een stukje zelfstandigheid bij hem. Voorlopig maar even niet daten, ook met de lockdown nu.
Klinkt als een heerlijk weekend! Ik ben ook erg blij met m’n Switch om te gamen 🙈 Gaat dit nog over je ‘ex-date’ of een ander? Mocht het om je ex-date gaan, dan is het wellicht toch tijd om los te laten (en hij jou).. Anders gaat het je tegenhouden om weer verder te gaan.
Jeetje dat is me helemaal ontgaan. Wat fijn dat jij goede voelsprieten hebt.

Er staat hier iets heeeel harigs mij aan te kijken. Ik denk dat ik even moet lopen
Julus schreef:
17-10-2020 14:16
Die naam zegt me wel iets, maar dan niet icm mannelijke forummer waar iedereen op liep te kwijlen. Dat is langs me heen gegaan.

Ik heb met Mats een date gehad. Kan ik best zeggen aangezien dat hier bekend was.
Oooh jaaaa. Joh. Dat was jij.
Dat weet ik nog in het Tinder topic. Wat geinig. Ik leefde helemaal met jullie mee.
Limo76 schreef:
17-10-2020 13:20
Dank allemaal voor het warme welkom!

Julus, de eerste 6 jaar waren heel bewust, ik had er echt geen kl*te zin meer in om een relatie te hebben, was ook veel te druk met werk, hobby's en vrienden en vond die vrijheid wel erg lekker. Nu sinds een jaar denk ik: Hmm.....alles op de rit ik mis toch wel iets. Dus gaan daten. Alleen bleek de laatste waar ik een maand of 5 mee date gewoon samen te wonen. Dus dat was wel weer een tik op de neus voor mij. Maar goed, ze zullen niet allemaal zo zijn dat ze je zolang en zo goed voorliegen...ga ik vanuit.
Welkom! En jeetje, wat een verhaal gelijk zeg 😵😵 Maar herken je gevoel wel, hoop gedoe meegemaakt wat betreft daten maar toch wil je ergens in het goede van de mens/man geloven.
Vivi3338 schreef:
17-10-2020 16:29
Klinkt als een heerlijk weekend! Ik ben ook erg blij met m’n Switch om te gamen 🙈 Gaat dit nog over je ‘ex-date’ of een ander? Mocht het om je ex-date gaan, dan is het wellicht toch tijd om los te laten (en hij jou).. Anders gaat het je tegenhouden om weer verder te gaan.
mijn zoontjes willen een switch..maar ik denk dat ze meer hebben aan een tablet (want gratis spelletjes :D)
dido68 schreef:
Ja Emily in Paris is geweldig. Heerlijke serie die niet echt ergens over gaat, maar mooie beelden van Parijs, mooie kleding en mooie mensen.
Dat wist ik niet wat lachen
tomcat schreef:
17-10-2020 16:36
mijn zoontjes willen een switch..maar ik denk dat ze meer hebben aan een tablet (want gratis spelletjes :D)
De spellen zelf zijn inderdaad erg aan de prijs 😵 Maar als volwassenen is Mario Kart en Zelda toch wel weer erg leuk! Ik heb overigens de Lite versie, die is wat goedkoper maar kan je niet aan tv aansluiten.
Julus schreef:
17-10-2020 14:36
Dit heb ik niet meegekregen maar wel dat er een alternatief forum was. Vanuit onvrede over het vivaforum opgezet. En ja de angels kletsen mee. Ook heel veel gedoe over de angels geweest.
Wel erg zeg, die ballotage. Sommigen menen echt alles te kunnen bepalen.

Kletsen de mods nu niet meer mee?
Ik bedoel de mods zijn toch gewoon forummers die er bij modereren of ben ik verkeerd geïnformeerd?
Mijn dochter wacht met smart op de playstation 5.

Ze wilde eerst ook een switch, toen ze eindelijk weer te verkrijgen waren wilde ze hem toch niet. Toch de playstation 5.
Titanic1913 schreef:
17-10-2020 17:21
Kletsen de mods nu niet meer mee?
Ik bedoel de mods zijn toch gewoon forummers die er bij modereren of ben ik verkeerd geïnformeerd?

Ik geloof dat dat sinds een maand of drie inderdaad weer het geval is. Ik heb ook een vermoeden waaruit deze nieuwe mods gerekruteerd zijn.
Datertje schreef:
17-10-2020 17:21
Mijn dochter wacht met smart op de playstation 5.

Ze wilde eerst ook een switch, toen ze eindelijk weer te verkrijgen waren wilde ze hem toch niet. Toch de playstation 5.
Ik ben zelf een pc gamer, heb ook een racestoel en stuur met pedalen :), en uren, dagen, weken aan fallout besteed..nu al maanden niet meer aan toegekomen.
tomcat schreef:
17-10-2020 18:25
Ik ben zelf een pc gamer, heb ook een racestoel en stuur met pedalen :), en uren, dagen, weken aan fallout besteed..nu al maanden niet meer aan toegekomen.
Jammer dat pc-gaming zo belachelijk duur is, welke racegames speel je?
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
Ik kom echt nooit vrouwen tegen die gamen, blijkbaar zijn er genoeg.
Mijn dochter is "verslaafd" aan gamen. Ze wacht met smart op Harry Potter.
Ik ben geen gamer. Snap ze niet hahaha
Doe nu af en toe offline een spelletje met vrienden en heb soms beginnersgeluk.

Maar ben wel van de gadgets. Momenteel iets minder dan vroeger toen ik regelmatig op kickstarter zat te neuzen.
dido68 schreef:
Balen dat ik het niet kan zien. Sprak me wel aan. Omdat het luchtig is en vol mooie dingen zit.
Ik heb nooit aan gamen gedaan. Dat spreekt me niet zo aan.
Julus schreef:
17-10-2020 19:22
Balen dat ik het niet kan zien. Sprak me wel aan. Omdat het luchtig is en vol mooie dingen zit.
Is er geen gratis proefperiode voor netflix?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven