eFFFe

19-03-2009 20:13 1161 berichten

Ons oude topic
Alle reacties Link kopieren
Hallo lieve schatten ! Nou, ik heb niet zo'n mooie mededeling ! Morgen kunnen we niet komen .... tenminste, ik zie het niet zo zitten. Ik zal het even uitleggen. Ik ben al een paar dagen misselijk en vannacht ook, voelde me gewoon niet lekker maar echt omschrijven kon ik het ook niet. Vanmorgen mannetje naar de creche gebracht en toen dacht ik, wat is dit toch, ik lijk wel ziek maar ook weer niet. Toen ik de trap omhoog op moest, ben ik halverwege gaan zitten omdat ik zoooo moe was (hb is altijd hoog dus dat kon het niet zijn). Maar ja, ik moest werken en eerlijk gezegd ken ik de wasmachine en het hele huis van binnen en van buiten dromen dus wat afleiding leek me wel leuk. Had toch niet moeten gaan, want toen ik in de trein zat werd ik zo duizelig dat ik dacht flauw te gaan vallen. Nog net voor het fluitsignaal ben ik eruit gesprongen - wilde maar één ding - naar huis! Was me toch een partij draaierig, werd er flink onzeker van. Volgens de vlos die ik gelijk heb gebeld - was het een te lage bloedsuikerspiegel in combinatie met een te lage onderdruk. Maar ik had gewoon ontbeten en het is nu, naar een paar uur slaap, nog precies zo. Ga zo maar weer eens bellen dus. Wat zou ik hier nou aan kunnen doen? Ik vind het eng om morgen met mannetje op stap te gaan, snappen jullie dat? Anders komen jullie hierheen ! ha ha. Nou, ik meld me later nog ff. Ga nu even een appel eten, waar je al niet druk mee kunt zijn.

Oh en Soepie, grappig dat je dat opvalt dat mannetje hier zacht is. Klopt echt, maar dat is gelijk mijn aandachtspuntje voor hem, zorgen dat hij assertief blijft / wordt. Hij laat zich nu speelgoed zo maar afpakken, hij is te lief voor woorden maar moet echt wat meer van zich af bijten, nu nog niet natuurlijk maar ik wil er wel op letten. Hoe ik dat moet doen weet ik niet want het relaxte (hij maakt zich niet zo gauw druk ergens over) zit wel een beetje in hem. Heeft hij van zijn pappa maar zelf ben ik ook niet echt een haaibaai. Daniël kan ook belachelijk relaxed in de buggy hangen, met beide benen buiten boord ligt hij dan te chillen, haha.
oh lieve yas, dat klinkt heel naar!! zorg goed voor jezelf hoor, gewoon zo weer bellen en even kijken of je bloed kan laten prikken ofzo? toch? zo het weekend in gaan is ook niet fijn.

Meis doe voorzichtig!

wat jammer ook voor morgen maar snap je heel goed, veel te eng om auto te gaan rijden, bah!

en lieve knuf voor je lieve mannetje, komt vast wel dat assertieve. ons meisje liet ook alles gebeuren en wordt nu ook wat feller. dus t komt vast wel goed en ondertusssen vooooooral genieten van je relaxte lieverd.

x
Lieve Yas, JIJ bent het aller belangrijkste dus dan kom je gewoon niet. Hang in there.

HELP! alle ingedrienten in huis voor de taart kom er ik erachter dat AL mijn spring vormen bij mijn ouders liggen van een taart festijn een paar weken geleden. Crap.

Ik ga nu kijken of ik ook goede cupcakes kan maken. Ik hou niet van experimenteren als ik indruk moet maken!!!!

Aan de slag!
Eusch Yas! Da’s wel schrikken zeg. Heb je nog gebeld? En konden ze iets nuttigs zeggen. Heb je al drop gegeten? Sterkte en ik hoop dat je je morgen goed genoeg voelt om toch te komen. Misschien kun je met iemand mee rijden?

Mim, hier ook echt de categorie moest… Verlang echt naar mijn verlof. Ook bij de cursus wallen-verbergen sluit ik mezelf aan. Volgens mij helpt een groene make-up stift/potlood tegen wallen (heb ik ooit eens ergens gelezen).

Jessel, wat fijn dat het goed was met Luukje!

Lil, je maakt me nieuwsgierig naar jouw chocotaart! Je mag trouwens alles vragen hoor. Ben benieuwd of ik me nog dingen herinner. Ben dezer dagen namelijk niet zo heel sterk met “herinneren”.

Mim, herkenbaar met dat rustiger aan doen. Ik merk zelf ook dat ik dagelijks keuzes moet maken. Als ik het één ga doen, dan moet ik het ander gewoon laten. Bij die kleine kon ik nog alles voor mijn gevoel. Nu ben ik echt moe na één activiteit per dag.

Plien, gaan wij vast lekker in de tuin zitten! Gezellig.

Soep, nog maar 6 dagen. Hoe is je gevoel?

Dok, gefeliciteerd met je neefje! Het wordt voor jou dus een verse-baby-kijken-weekend.

Soep, het mama/oma vertel eens boek hebben we vorig jaar gegeven. Dit jaar is het een pakket van de bodyshop geworden. Die van de dove houd ik even in gedachten voor volgend jaar!

Bri, voor jou nog maar 5 dagen. Hoe is jouw gevoel? Ik hoop echt dat de volgende meeting in het teken zal staan van jou groeiende baby.

Weersvoorspelling zijn volgens mij gunstig: zonnig bij zo’n 17 graden.

Tot morgen lieve meisjes.

Liefs Jules
Lil, Heb je geen ovenschaal waar je het in kunt doen? Of een ovenvast bord met daar omheen wat karton? Mij maakt vorm nooit zoveel uit, de smaak is het aller belangrijkste.
Ik vertrek morgen rond 09.00 uur en ben er dan dus tussen 10.00 en 11.00.

Dok: Ik heb nog een aardigheidje voor jullie oppas. Kun je dat van ons voor hen meenemen???

Oorpijn is wel weg, maar oor zit nog wel dicht. Dus zit een beetje in mijn eigen wereldje....

Dit was even een kort bericht, want ik ga zo met Klavertje en haar favo nichtjes (ze heeft er maar 2) naar de kinderboerderij.

Hoop dat de hoosbui inderdaad nog even tot 17 uur wacht, zoals de buienradar aangeeft.

Morgen wordt het vast erg gezellig. Leuk leuk leuk!
Yas: Rustig aan meisje! Hoop dat het snel opknapt, want hier is niks aan.
Yas: goed voor jezelf zorgen hoor.. en die vlos platbellen.. daar is ze voor..

Ik heb zin, zin, zin in morgen!

Vanavond eerst gezellig uit eten met vrienden en ik ga alvast maar wat spulletjes klaarzetten voor morgen (bedje) want ik moet hier echt wel vroeg weg.

Plan is er tussen 10 en 11 te zijn ,zal eerder 11 zijn dan 10 hoor! , want ik moet Luuk en mezelf natuurlijk flink optuigen.. hahahahaha!

Maar al die echte namen van jullie en de kiddies.... pffffffffff

Ik ben opeens heel ernstig pro-sticker! (dok, goed idee )

XXX tot morgen!

Jessel
Yas, wat schrikken. Heb je ondertussen al gebeld? Wel doen, hoor, blijkbaar gaat het niet zomaar over.

Klaver: wij slaan de beestjes vandaag over, het waait hier vreselijk hard!

Hm, Soepje weet hoe een rits open moet....

Jules en Bri: ik doe niets meer met gevoel en voorspellingen, wat nog nu toe klopte er niets van. Ben bang voor teleurstelling, dus doe maar zo gewoon mogelijk.

Bri: ik word wel een beetje emo als ik er aan denk dat jij dit al zo lang hebt. Ik zou niet weten hoe ik het draaglijker voor je zou moeten maken.

Lil: kom maar door met die cupcakes, dat hapt zo lekker makkelijk, haha!

Mijn dochter vraagt aandacht, ik ga!
oh ow ik denk dat ik de cups te vol heb gedaan..... hoop maar ze dat ze NU kappen met rijzen....
Gaaf, live bakken.

Wij hebben nu een tent in de woonkamer staan. Hij staat goed en soepje vindt het leuk, dus als het mooi weer is, gaat hij naar buiten.
Het lijkt goed te gaan echter zie ik nu dat ik ze niet allemaal even vol heb gedaan en sommige scheef zijn *zucht*

Het ruikt wel héééééérlijk!

Wat een gave tent! Ik wil óóók!
Oh ja, Bri wat ben je ook een lieverd

verder;

Lekkurruh cakejes *yum*
Maarre, ik wil geen scheve, hoor
Dag dames!

Oh, wat heb ik verlangd naar dit moment...het einde van deze week. Had weer een monsterlijk rooster maar heb het overleefd. En nu is het WEEKEND!!

Leuk jullie morgen te zien! Althans, sommigen dan, aangezien ik in de ochtend kom en niet zo lang kan blijven gezien de verjaardag van mijn zusje later die dag.

Jammer Yas, dat je er niet bij bent, maar dat is heel goed te begrijpen. Doe voorzichtig, beterschap meis.

Zo, nu eerst op de bank met een pot thee, chocola en mijn favoriete soap op video kijken voordat man en kind weer thuis komen.

Tot morgen!
Test met nieuwe mobiel van man. Lezen gaat super en als posten ook goed gaat.... Kan ik jullie vanuit het kraam bed op de hoogte houden hi
Ze zijn heeeeerlijk! ik heb er nu 16 is dat genoeg voor iedereen?

Uhm... ik heb een meisje met verhoging en vlekjes in dr gezicht en op haar lijf heeft dat te maken met het tanden drama wat we momenteel meemaken? Verder slaap madame niet (nou ja 2x 30 minuten vandaag). Wat is dit nou weer?! Hoop dat ze niet ziek gaat worden! Dan kom ik namelijk minstens een kilo aan :/

Straks is ze niet perfect als jullie haar zien Ik ga even in mijn kinderziektenboek kijken. (Jusa, maak je geen zorgen).
hmmm ik geloof dat de vlekjes wat weg trekken. Mooi zo.

Arg. 14 cakjes ik kwam beneden met Lola en man had er zo twee op gegeten :-/
Zeker mooizo, haha. Is de verhoging ook al gezakt? Verheug me er op jullie te zien, met of zonder vlekjes!

Hier is alles gezond, alleen erg dwars en opstandig. Wordt gezellig...

Woehehaha, lees net aanvulling van Lil! Sla 'em, die man.

PS Vond hij ze lekker?
Plien: het werkt, gaaf he, dat je zo op je mobiel alles kunt volgen. Gmail kan ook, ik postte gisteren vanaf mijn mobiel.
Nog even een kort berichtje voor morgen.. Ben er denk ik ook rond een uur of elf.

Yas, sterkte meid, ik hoop dat het gauw beter gaat. Weet je inmiddels al wat meer?

Bri: lekker wandelen morgen, goed plan. Jammer dat je er niet bij bent maar ik wens je toe dat je er de volgende keer wél bij wil en kunt zijn mét een dikke buik!!

En lekkere taart van man van Es en van Lil: ben benieuwd naar de bakkunsten! Heb er zin in, tot morgen!!
Oh men. Zit ff een stukje herdenkingsdienst te kijken en was van plan niet te huilen, maar dan moeten ze niet "air" van Bach gaan spelen. Zwanger of niet, hier hou ik het nooit bij droog... Dit is echt een van de mooiste stukken klassieke muziek ooit!

Tot morgen meiden!

Kus Es
mooi stuk he es!

en lil, brutaal die man van je, waar staan je overige 14 nu? achter slot en grendel hoop ik ??

blond, relaxen is fijn na een vreselijk drukke werkweek. wat is je favo soap??

yas, nog nieuws?

soep, drammerig en opstandig, haha, dat ken ik wel in buitjes van ons dametje sinds kort.. kijken hoe dat morgen gaat

zie jou om 10 uur!! dames op de achterbank en gaan!!

jules, jij al op plek van bestemming? pa en ma er helemaal klaar voor, voor de invasie?

slaap lekker meiden en tot morgen!!!

oh en dok, ,bedoelde met echt bijkletsen ook meer ( in het echte leven ipv het beeldscherm dan echt echt een goed gesprek.:) haha, dat zal er vrees ik ook niet echt heel erg van gaan komen .

tot morgen x

lieve bri, succes morgen met je 40 km. meid wat knap!! zo ver!!!!! en de volgende meeting hoop ik je echt weer te zien, je verdiend het meer dan wie ook! x
Bri! Veel plezier met wandelen (volgens mij ben je al onderweg). Is dit je eerste 40km?

Soepje was al vroeg wakker, maar wilde best nog even bij ons op bed.

Tot straks!!!
Tot straks!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik ga me nu haasten.... (beetje laat geworden gisteren..)

XX Jessel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven