Singles unite: ( deel 3)
zondag 18 oktober 2020 om 18:37
Mwah, vind eind 20ers dan vaak toch op hun aantrekkelijkst. Maar ja, das weer een beetje aan de jonge kant
zondag 18 oktober 2020 om 18:42
Nee ik heb ze echt liever van mijn leeftijd of iets ouder. Ze zijn mij nog iets teveel bezig met materialisme, ego enz. En tuurlijk scheer ik ze daarmee over 1 kam.
Heb niet zoveel met mensen die druk zijn met dikke autos, grote huizen, de hele dag op de sportschool en op vrijdag tijdens de netwerkborrel vertellen hoeveel deals ze binnen hebben gehaald. En dat zijn wel een beetje de 30ers die ik via werk veel tegenkom. Maar als ze 50 zijn en ze voldoen aan bovenstaande heb ik er ook niets mee
Heb niet zoveel met mensen die druk zijn met dikke autos, grote huizen, de hele dag op de sportschool en op vrijdag tijdens de netwerkborrel vertellen hoeveel deals ze binnen hebben gehaald. En dat zijn wel een beetje de 30ers die ik via werk veel tegenkom. Maar als ze 50 zijn en ze voldoen aan bovenstaande heb ik er ook niets mee
zondag 18 oktober 2020 om 18:42
Voel je helemaal niets vanSabbieehhhh schreef: ↑18-10-2020 18:37Mwah, vind eind 20ers dan vaak toch op hun aantrekkelijkst. Maar ja, das weer een beetje aan de jonge kant![]()
zondag 18 oktober 2020 om 18:44
Sabbieehhhh schreef: ↑18-10-2020 18:37Mwah, vind eind 20ers dan vaak toch op hun aantrekkelijkst. Maar ja, das weer een beetje aan de jonge kant![]()
Ik ga met mijn 35 ook uit van niet kalend en geen dadbod
zondag 18 oktober 2020 om 18:52
Limo76 schreef: ↑18-10-2020 18:42Nee ik heb ze echt liever van mijn leeftijd of iets ouder. Ze zijn mij nog iets teveel bezig met materialisme, ego enz. En tuurlijk scheer ik ze daarmee over 1 kam.
Heb niet zoveel met mensen die druk zijn met dikke autos, grote huizen, de hele dag op de sportschool en op vrijdag tijdens de netwerkborrel vertellen hoeveel deals ze binnen hebben gehaald. En dat zijn wel een beetje de 30ers die ik via werk veel tegenkom. Maar als ze 50 zijn en ze voldoen aan bovenstaande heb ik er ook niets mee![]()
Tja de meeste 30ers doen netjes wat er van ze verwacht wordt en daaronder kan een best leuke persoonlijkheid schuilgaan. Maar ik begrijp je punt. Trouwens 50 zijn en niks hebben is ook niet zo tof lijkt me.
zondag 18 oktober 2020 om 18:53
Mensen er is hoop.....
Woensdag een hele leuke date gehad met een man die 5 cm kleiner is. Altijd geroepen dat ik een man groter dan ik wilde. Deze man klikte op de app al zo gigantisch dat ik dat aan de kant heb geschoven.
Giga klik. Vrijdagavond heeft hij voor me gekookt.....zaterdagavond weer en vanmiddag om half 3 was ik thuis. Wat een ontzettend leuke man. Wat natuurlijk ook meehielp was dat hij mij ook heel erg leuk vind. Dat heb ik nodig om mezelf open te kunnen stellen. Zondag zie ik hem weer
Woensdag een hele leuke date gehad met een man die 5 cm kleiner is. Altijd geroepen dat ik een man groter dan ik wilde. Deze man klikte op de app al zo gigantisch dat ik dat aan de kant heb geschoven.
Giga klik. Vrijdagavond heeft hij voor me gekookt.....zaterdagavond weer en vanmiddag om half 3 was ik thuis. Wat een ontzettend leuke man. Wat natuurlijk ook meehielp was dat hij mij ook heel erg leuk vind. Dat heb ik nodig om mezelf open te kunnen stellen. Zondag zie ik hem weer
zondag 18 oktober 2020 om 18:56
Absoluut niet........maar het proletengedrag wat bij sommigen bij hoort daar krijg ik vlekken van in mn nek.
zondag 18 oktober 2020 om 18:57
Wat leuk! Klinkt super goed!pavlova schreef: ↑18-10-2020 18:53Mensen er is hoop.....
Giga klik. Vrijdagavond heeft hij voor me gekookt.....zaterdagavond weer en vanmiddag om half 3 was ik thuis. Wat een ontzettend leuke man. Wat natuurlijk ook meehielp was dat hij mij ook heel erg leuk vind. Dat heb ik nodig om mezelf open te kunnen stellen. Zondag zie ik hem weer![]()
zondag 18 oktober 2020 om 18:58
Goed joh!! en anders doe je hem deze kado:pavlova schreef: ↑18-10-2020 18:53Mensen er is hoop.....
Giga klik. Vrijdagavond heeft hij voor me gekookt.....zaterdagavond weer en vanmiddag om half 3 was ik thuis. Wat een ontzettend leuke man. Wat natuurlijk ook meehielp was dat hij mij ook heel erg leuk vind. Dat heb ik nodig om mezelf open te kunnen stellen. Zondag zie ik hem weer![]()
zondag 18 oktober 2020 om 18:59
Sowieso niet met dat soort types.Limo76 schreef: ↑18-10-2020 18:42Nee ik heb ze echt liever van mijn leeftijd of iets ouder. Ze zijn mij nog iets teveel bezig met materialisme, ego enz. En tuurlijk scheer ik ze daarmee over 1 kam.
Heb niet zoveel met mensen die druk zijn met dikke autos, grote huizen, de hele dag op de sportschool en op vrijdag tijdens de netwerkborrel vertellen hoeveel deals ze binnen hebben gehaald. En dat zijn wel een beetje de 30ers die ik via werk veel tegenkom. Maar als ze 50 zijn en ze voldoen aan bovenstaande heb ik er ook niets mee![]()
Ik merk dat ik vaak de veertigers qua foto's leuk vind. Vijftigers zijn wisselend. Soms zien ze eruit alsof ze zestig zijn.
Of dat ze in een bepaalde periode zitten. Armbandjes en een pratende kut.
Bij sommige profielen word ik al moe als ik het lees. En dacht ik...werk jij ook, doe je wel eens niets of slaap je wel eens.
Maar ik hou zelf ook niet van drukke agenda's.
zondag 18 oktober 2020 om 19:01
Ah wat leuk!!pavlova schreef: ↑18-10-2020 18:53Mensen er is hoop.....
zondag 18 oktober 2020 om 19:01
Klinkt goed!pavlova schreef: ↑18-10-2020 18:53Mensen er is hoop.....
En wat heeft hij gekookt
zondag 18 oktober 2020 om 19:06
Moet zeggen dat ik voor corona ook altijd wel druk was, veel voor mijn gewone werk onderweg en veel tijd aan het lesgeven wat ik nog voor hobby doe. Denk dat velen weleens dachten: Pff word je daar niet gek van. Maar nee, vind ik gewoon erg leuk.Julia_20 schreef: ↑18-10-2020 18:59Sowieso niet met dat soort types.
Ik merk dat ik vaak de veertigers qua foto's leuk vind. Vijftigers zijn wisselend. Soms zien ze eruit alsof ze zestig zijn.
Of dat ze in een bepaalde periode zitten. Armbandjes en een pratende kut.
Bij sommige profielen word ik al moe als ik het lees. En dacht ik...werk jij ook, doe je wel eens niets of slaap je wel eens.
Maar ik hou zelf ook niet van drukke agenda's.
Maar een zondag op de bank hangen is ook heerlijk.
Alleen hoeft het er niet allemaal zo dik bovenop te liggen en vooral het dik bovenop liggen dat het leven een groot succes/feest is. Dat is het niet, je moet er zelf wat van maken en geluksmomentjes zitten voor mij echt in andere dingen dan een dikke auto of een rolex.
Geniet meer als ik in de ochtend koffie in de tuin doe en de reeen in de wei zie grazen.
zondag 18 oktober 2020 om 19:11
Hahaha, ja. Toen ik nog een profiel had, van die copy-pasteteksten. Helaas stond de aanhef dan vaak op de verkeerde naam
Krijg motto niet verwijderd :-)
zondag 18 oktober 2020 om 19:14
Precies en sommige profielen lezen zo.Limo76 schreef: ↑18-10-2020 19:06Moet zeggen dat ik voor corona ook altijd wel druk was, veel voor mijn gewone werk onderweg en veel tijd aan het lesgeven wat ik nog voor hobby doe. Denk dat velen weleens dachten: Pff word je daar niet gek van. Maar nee, vind ik gewoon erg leuk.
Maar een zondag op de bank hangen is ook heerlijk.
Alleen hoeft het er niet allemaal zo dik bovenop te liggen en vooral het dik bovenop liggen dat het leven een groot succes/feest is. Dat is het niet, je moet er zelf wat van maken en geluksmomentjes zitten voor mij echt in andere dingen dan een dikke auto of een rolex.
Geniet meer als ik in de ochtend koffie in de tuin doe en de reeen in de wei zie grazen.
[https://rumag.nl/wp-content/uploads/202 ... _quote.jpg]
zondag 18 oktober 2020 om 19:17
zondag 18 oktober 2020 om 19:18
Ja daar houd ik van!Julia_20 schreef: ↑18-10-2020 19:14Precies en sommige profielen lezen zo.
[https://rumag.nl/wp-content/uploads/202 ... _quote.jpg]
zondag 18 oktober 2020 om 19:44
Dit klinkt erg hoopvol inderdaad. Leuk zeg! Jullie zijn allebei enthousiast en meer is er niet nodig.pavlova schreef: ↑18-10-2020 18:53Mensen er is hoop.....
Jullie zien elkaar wel vaak. Ik zou waken voor te snel gaan en dat het dan ook snel opgebrand is.