Singles unite: ( deel 3)

14-09-2020 14:26 3012 berichten
Alweer deel 3 van het single topic. Hier praten we over onze datingperikelen en het single leven.
30 is misschien te jong maar ik begrijp van vrouwen vaak dat mannen rond de 35 op hun aantrekkelijkst zijn. En er zijn er echt wel die vrouwen van begin 40 erg leuk vinden..
Alle reacties Link kopieren
Antoon69 schreef:
18-10-2020 18:29
30 is misschien te jong maar ik begrijp van vrouwen vaak dat mannen rond de 35 op hun aantrekkelijkst zijn. En er zijn er echt wel die vrouwen van begin 40 erg leuk vinden..
Mwah, vind eind 20ers dan vaak toch op hun aantrekkelijkst. Maar ja, das weer een beetje aan de jonge kant😅
Nee ik heb ze echt liever van mijn leeftijd of iets ouder. Ze zijn mij nog iets teveel bezig met materialisme, ego enz. En tuurlijk scheer ik ze daarmee over 1 kam.
Heb niet zoveel met mensen die druk zijn met dikke autos, grote huizen, de hele dag op de sportschool en op vrijdag tijdens de netwerkborrel vertellen hoeveel deals ze binnen hebben gehaald. En dat zijn wel een beetje de 30ers die ik via werk veel tegenkom. Maar als ze 50 zijn en ze voldoen aan bovenstaande heb ik er ook niets mee :-)
Sabbieehhhh schreef:
18-10-2020 18:37
Mwah, vind eind 20ers dan vaak toch op hun aantrekkelijkst. Maar ja, das weer een beetje aan de jonge kant😅
Voel je helemaal niets van :-)
Sabbieehhhh schreef:
18-10-2020 18:37

Ik ga met mijn 35 ook uit van niet kalend en geen dadbod
Limo76 schreef:
18-10-2020 18:42
Nee ik heb ze echt liever van mijn leeftijd of iets ouder. Ze zijn mij nog iets teveel bezig met materialisme, ego enz. En tuurlijk scheer ik ze daarmee over 1 kam.
Heb niet zoveel met mensen die druk zijn met dikke autos, grote huizen, de hele dag op de sportschool en op vrijdag tijdens de netwerkborrel vertellen hoeveel deals ze binnen hebben gehaald. En dat zijn wel een beetje de 30ers die ik via werk veel tegenkom. Maar als ze 50 zijn en ze voldoen aan bovenstaande heb ik er ook niets mee :-)

Tja de meeste 30ers doen netjes wat er van ze verwacht wordt en daaronder kan een best leuke persoonlijkheid schuilgaan. Maar ik begrijp je punt. Trouwens 50 zijn en niks hebben is ook niet zo tof lijkt me.
Mensen er is hoop.....

Woensdag een hele leuke date gehad met een man die 5 cm kleiner is. Altijd geroepen dat ik een man groter dan ik wilde. Deze man klikte op de app al zo gigantisch dat ik dat aan de kant heb geschoven.

Giga klik. Vrijdagavond heeft hij voor me gekookt.....zaterdagavond weer en vanmiddag om half 3 was ik thuis. Wat een ontzettend leuke man. Wat natuurlijk ook meehielp was dat hij mij ook heel erg leuk vind. Dat heb ik nodig om mezelf open te kunnen stellen. Zondag zie ik hem weer 🥰
Antoon69 schreef:
18-10-2020 18:52
Tja de meeste 30ers doen netjes wat er van ze verwacht wordt en daaronder kan een best leuke persoonlijkheid schuilgaan. Maar ik begrijp je punt. Trouwens 50 zijn en niks hebben is ook niet zo tof lijkt me.
Absoluut niet........maar het proletengedrag wat bij sommigen bij hoort daar krijg ik vlekken van in mn nek.
Wat leuk pavlova! Volgens mij hebben bijna alle vrouwen het wel nodig dat een man hun merkbaar leuk vindt..veel mannen ook trouwens..je moet elkaar gewoon meteen leuk vinden wil het wat worden :D
pavlova schreef:
18-10-2020 18:53
Mensen er is hoop.....

Woensdag een hele leuke date gehad met een man die 5 cm kleiner is. Altijd geroepen dat ik een man groter dan ik wilde. Deze man klikte op de app al zo gigantisch dat ik dat aan de kant heb geschoven.

Giga klik. Vrijdagavond heeft hij voor me gekookt.....zaterdagavond weer en vanmiddag om half 3 was ik thuis. Wat een ontzettend leuke man. Wat natuurlijk ook meehielp was dat hij mij ook heel erg leuk vind. Dat heb ik nodig om mezelf open te kunnen stellen. Zondag zie ik hem weer 🥰
Wat leuk! Klinkt super goed!
wat zijn jullie ineens materialistisch met zijn allen..wat boeit mij het nou of een date miljonair is of niks heeft..als ze maar leuk is :D.
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 18-10-2020 19:11
16.67% gewijzigd
pavlova schreef:
Mensen er is hoop.....

Goed joh!! en anders doe je hem deze kado: Afbeelding
Limo76 schreef:
18-10-2020 18:42
Sowieso niet met dat soort types.

Ik merk dat ik vaak de veertigers qua foto's leuk vind. Vijftigers zijn wisselend. Soms zien ze eruit alsof ze zestig zijn.
Of dat ze in een bepaalde periode zitten. Armbandjes en een pratende kut.

Bij sommige profielen word ik al moe als ik het lees. En dacht ik...werk jij ook, doe je wel eens niets of slaap je wel eens.

Maar ik hou zelf ook niet van drukke agenda's.
Haha Antoon, nergens voor nodig. Zijn karakter en zijn uitstraling zijn groots...
pavlova schreef:
Mensen er is hoop.....

Ah wat leuk!!
pavlova schreef:
Mensen er is hoop.....

Klinkt goed!

En wat heeft hij gekookt 😉
Julia_20 schreef:
18-10-2020 18:59
Sowieso niet met dat soort types.

Ik merk dat ik vaak de veertigers qua foto's leuk vind. Vijftigers zijn wisselend. Soms zien ze eruit alsof ze zestig zijn.
Of dat ze in een bepaalde periode zitten. Armbandjes en een pratende kut.

Bij sommige profielen word ik al moe als ik het lees. En dacht ik...werk jij ook, doe je wel eens niets of slaap je wel eens.

Maar ik hou zelf ook niet van drukke agenda's.
Moet zeggen dat ik voor corona ook altijd wel druk was, veel voor mijn gewone werk onderweg en veel tijd aan het lesgeven wat ik nog voor hobby doe. Denk dat velen weleens dachten: Pff word je daar niet gek van. Maar nee, vind ik gewoon erg leuk.
Maar een zondag op de bank hangen is ook heerlijk.

Alleen hoeft het er niet allemaal zo dik bovenop te liggen en vooral het dik bovenop liggen dat het leven een groot succes/feest is. Dat is het niet, je moet er zelf wat van maken en geluksmomentjes zitten voor mij echt in andere dingen dan een dikke auto of een rolex.

Geniet meer als ik in de ochtend koffie in de tuin doe en de reeen in de wei zie grazen.
Julus schreef:
18-10-2020 17:41
En dan kijken wie er hapt? Dat is ook een manier ja. Het maakt dan dus weinig uit wie het is. Dat is precies mijn punt ;-)

Hahaha, ja. Toen ik nog een profiel had, van die copy-pasteteksten. Helaas stond de aanhef dan vaak op de verkeerde naam😂.
Krijg motto niet verwijderd :-)
Limo76 schreef:
18-10-2020 19:06
...
Geniet meer als ik in de ochtend koffie in de tuin doe en de reeen in de wei zie grazen.
Reeën in de wei? heb je een kinderboerderij naast je huis?
Limo76 schreef:
18-10-2020 19:06
Moet zeggen dat ik voor corona ook altijd wel druk was, veel voor mijn gewone werk onderweg en veel tijd aan het lesgeven wat ik nog voor hobby doe. Denk dat velen weleens dachten: Pff word je daar niet gek van. Maar nee, vind ik gewoon erg leuk.
Maar een zondag op de bank hangen is ook heerlijk.

Alleen hoeft het er niet allemaal zo dik bovenop te liggen en vooral het dik bovenop liggen dat het leven een groot succes/feest is. Dat is het niet, je moet er zelf wat van maken en geluksmomentjes zitten voor mij echt in andere dingen dan een dikke auto of een rolex.

Precies en sommige profielen lezen zo.

[https://rumag.nl/wp-content/uploads/202 ... _quote.jpg]
tomcat schreef:
18-10-2020 19:13
Reeën in de wei? heb je een kinderboerderij naast je huis?
Haha nee...woon in the middle of nowhere met een bos en wei naast t huis. Ze lopen hier in t wild.Incl hordes hazen, wakker worden van spechten enz enz.
Julia_20 schreef:
18-10-2020 19:14
Precies en sommige profielen lezen zo.

[https://rumag.nl/wp-content/uploads/202 ... _quote.jpg]
Ja daar houd ik van!
Heb weer pagina's gemist. Geen dateprogramma's hier, wel Hawaï Five-0 😁
Krijg motto niet verwijderd :-)
pavlova schreef:
Mensen er is hoop.....

Dit klinkt erg hoopvol inderdaad. Leuk zeg! Jullie zijn allebei enthousiast en meer is er niet nodig.
Jullie zien elkaar wel vaak. Ik zou waken voor te snel gaan en dat het dan ook snel opgebrand is.
Gadsamme! Ik ben er weer ingetrapt. Weer online geshopt. Corona moet echt niet te lang meer duren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven