Singles unite: ( deel 3)
dinsdag 20 oktober 2020 om 19:00
Oef ja.. Lijkt me de nachtmerrie. Mijn kater heeft nierfalen, zou niet langer dan een paar maanden nog hebben. Dat was in januari, het is nu al halverwege oktober en het beestje is er nog steeds, speelt en is vrolijk. Maar het kan elk moment gebeurt zijn. Poeeee.iceteapeach schreef: ↑20-10-2020 18:50Eens. Ik heb bewust gewacht totdat ik niet meer het gemis had als ik het oprijpad opreed en die makker me normaal altijd opwachtte en gezellig mekkerend mee naar binnen ging of tijdens het koken achter me lag.
dinsdag 20 oktober 2020 om 19:00
dinsdag 20 oktober 2020 om 19:03
Je hebt er meestal minder omkijken naar dan een hond iig. En een nachtje weg, met voldoende voer aanwezig, hoeft ook geen probleem te zijn.
Krijg motto niet verwijderd :-)
dinsdag 20 oktober 2020 om 19:15
Die van mij checkt braaf elk half uur in en moet binnen blijven als ik naar bed ga
dinsdag 20 oktober 2020 om 19:34
Oh no. Log weer eens even in na een poosje.. Wat een updates. Qiyara en Attra.. die had ik niet aan zien komen! Sterkte
Hier verder weinig nieuws. Nog steeds geen huis. Maar we zoeken rustig door.
Groep is aardig groot geworden! Met zo te lezen ook wat oude bekenden. Maar voor mij onbekend, maar dat zegt meer over mij dan over jullie
En huisdieren zijn zeker onmisbaar tijdens de lockdown!
Hier verder weinig nieuws. Nog steeds geen huis. Maar we zoeken rustig door.
Groep is aardig groot geworden! Met zo te lezen ook wat oude bekenden. Maar voor mij onbekend, maar dat zegt meer over mij dan over jullie
En huisdieren zijn zeker onmisbaar tijdens de lockdown!
dinsdag 20 oktober 2020 om 19:35
We zijn echt twinnies! Nu weet ik het zeker
Huis helemaal ingericht ondertussen?
@redrose: en met jouw huis? Klussen gelukt?
dinsdag 20 oktober 2020 om 19:39
Oh een hond komt er ook zeker niet hoor..ik ben een kattenmens.iceteapeach schreef: ↑20-10-2020 19:03Je hebt er meestal minder omkijken naar dan een hond iig. En een nachtje weg, met voldoende voer aanwezig, hoeft ook geen probleem te zijn.
dinsdag 20 oktober 2020 om 19:39
Ik zou zeker niet meer zonder de kat kunnen, maar soms..........echt achter het behang plakken en verhuizen. De mijne kletst onwijs veel en daar word je simpel van. Regelmatig gaat het hier ook: Hou nou je klep eens dicht!
Om maar niet te spreken over alle dieren die het huis in gesleept worden, nu met het slechte weer is het minder. Maar hiervoor: Padden, mollen, muizen, vogels. En het is niet altijd dood.
Om maar niet te spreken over alle dieren die het huis in gesleept worden, nu met het slechte weer is het minder. Maar hiervoor: Padden, mollen, muizen, vogels. En het is niet altijd dood.
dinsdag 20 oktober 2020 om 20:38
Wat lief dat je er naar vraagt! Het is echt zo erg genieten nu! Echt intens gelukkig. Nog steeds moeten er wat dingetjes gebeuren maar dat komt nog wel
dinsdag 20 oktober 2020 om 22:18
Daar verschillen we van mening, ik heb er geen moeite mee dat een roofdier ook daadwerkelijk rooft, vooral omdat het 95% muizen zijn. Wij mensen roven veel meer. Ook is het goed om een gezonde populatie te houden van dieren.
dinsdag 20 oktober 2020 om 23:09
Red weet jij al iets?RedRoseThorn schreef: ↑19-10-2020 14:12Herkenbaar Julia!
Ik ben vanochtend ook door de test straat geweest. Had sinds vrijdag wat keelpijn en een heel klein beetje benauwd, normaliter zou ik er werkelijk niks van denken maar nu wel. Dus een beetje jammer dat ik net nu vakantie heb :'L gelukkig vandaag al een bananenbrood gebakken en ga straks nog wat broodjes maken denk ik
Ik had nog geen mail, maar inmiddels begrepen dat die ook niet altijd komt.
Ongeduldig als ik ben ingelogd en...
Positief dus ik heb corona
Hoe dan?? Maar ja dus.
Inmiddels met HR en directe collega contact gehad en met paar vriendinnen.
Geen koorts, smaak en reuk aanwezig, maar wel keelklachten, wat hoofdpijn en af en toe hoesten.
dinsdag 20 oktober 2020 om 23:12
Balen Julia!! Hopen dat het bij lichte klachten blijftJulia_20 schreef: ↑20-10-2020 23:09Red weet jij al iets?
Hoe dan?? Maar ja dus.
Geen koorts, smaak en reuk aanwezig, maar wel keelklachten, wat hoofdpijn en af en toe hoesten.
dinsdag 20 oktober 2020 om 23:16
Oh oef schrikken! Hopelijk blijft het dan bij deze klachten. Ik heb ook uitslag gekregen en ben negatief getest dus dat is fijn. Wat een fiets ritje al met een mens kan doen haha. Heb jij wat mensen die boodschappen voor je kunnen doen?Julia_20 schreef: ↑20-10-2020 23:09Red weet jij al iets?
Hoe dan?? Maar ja dus.
dinsdag 20 oktober 2020 om 23:18
Ik hoop dat het hier ook bij blijft.
Maar voel mij wel behoorlijk rot qua mijn baan/collega's. Zit er net 2,5 week. Wordt ingewerkt. Niet altijd ver af.
HR reageerde heel lief.
dinsdag 20 oktober 2020 om 23:20
Ja de buuf en eventueel een vriendinRedRoseThorn schreef: ↑20-10-2020 23:16Oh oef schrikken! Hopelijk blijft het dan bij deze klachten. Ik heb ook uitslag gekregen en ben negatief getest dus dat is fijn. Wat een fiets ritje al met een mens kan doen haha. Heb jij wat mensen die boodschappen voor je kunnen doen?
Had vrijdag boodschappen gedaan. Dus kan nog wel vooruit
Buuf haalt morgen dropjes.
Vriendin kreeg net ook uitslag. Ook negatief.
Ik ga nu proberen te slapen. Diverse gesprekken gevoerd. Moe.
Morgen weer thuiswerken.
dinsdag 20 oktober 2020 om 23:25
Balen maar hier kun jij niks aan doet. Steeds meer mensen krijgen het. Is het niet nu, dan straks. Gelukkig heb je milde klachten.
Nu thuiswerken?