Meld hier alle forum-bugs!
maandag 23 februari 2009 om 11:31
Haai allemaal,
Komen jullie rare forumdingen tegen? Werken functies niet (meer) zoals ze zouden moeten? Meld ze hier! Om de probleemoplossing aan de kant van techniek te versnellen is het altijd handig om te vermelden welke browser (incl versienummer) en welk besturingssysteem je gebruikt.
grtjs, Naomi
Komen jullie rare forumdingen tegen? Werken functies niet (meer) zoals ze zouden moeten? Meld ze hier! Om de probleemoplossing aan de kant van techniek te versnellen is het altijd handig om te vermelden welke browser (incl versienummer) en welk besturingssysteem je gebruikt.
grtjs, Naomi
vrijdag 8 mei 2009 om 22:14
Javascript schakel je uit door in IE in het menu Extra Internetopties te kiezen en het tabblad beveiliging te selecteren. Dan moet je op de button "aangepast niveau" klikken, dan komt er een scherm waarin je de optie javascript of applets in of uit kunt schakelen (bijna helemaal naar beneden scrollen)
vrijdag 8 mei 2009 om 22:50
quote:mylenevalerie schreef op 08 mei 2009 @ 22:27:
Thanks Jas, ik heb meteen mijn taakbalk hierboven weer terug.
Herstel, en weg was die na 1 keer hahahahah.Zelf geloof ik niet zo in het uitschakelen van javascript, ik denk namelijk dat daar het probleem ook niet echt ligt. Helaas zijn IE en het forum geen vriendjes, andere browsers daarentegen kunnen heel goed opschieten met het forum .
Thanks Jas, ik heb meteen mijn taakbalk hierboven weer terug.
Herstel, en weg was die na 1 keer hahahahah.Zelf geloof ik niet zo in het uitschakelen van javascript, ik denk namelijk dat daar het probleem ook niet echt ligt. Helaas zijn IE en het forum geen vriendjes, andere browsers daarentegen kunnen heel goed opschieten met het forum .
vrijdag 8 mei 2009 om 22:54
vrijdag 8 mei 2009 om 23:07
vrijdag 8 mei 2009 om 23:16
quote:Jaschenca schreef op 08 mei 2009 @ 22:50:
[...]
Zelf geloof ik niet zo in het uitschakelen van javascript, ik denk namelijk dat daar het probleem ook niet echt ligt. Helaas zijn IE en het forum geen vriendjes, andere browsers daarentegen kunnen heel goed opschieten met het forum .
Ik moet zeggen dat mijn versie IE nog wel aardig gevonden wordt door het forum. Ik ben er iig nog niet afgegooid en ik heb geen foutmeldingen. Ik heb alleen geen taakbalk.
Hopelijk schreeuw ik nu niet te hard ....
[...]
Zelf geloof ik niet zo in het uitschakelen van javascript, ik denk namelijk dat daar het probleem ook niet echt ligt. Helaas zijn IE en het forum geen vriendjes, andere browsers daarentegen kunnen heel goed opschieten met het forum .
Ik moet zeggen dat mijn versie IE nog wel aardig gevonden wordt door het forum. Ik ben er iig nog niet afgegooid en ik heb geen foutmeldingen. Ik heb alleen geen taakbalk.
Hopelijk schreeuw ik nu niet te hard ....
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zaterdag 9 mei 2009 om 09:08
Wow, hier een complete digibeet, die nu over het forum heen roetscht (raar woord )
Ik zag net dat ik safari op mijn comp heb en dacht, hee da's toch ook zoiets waarmee je over het web kunt surfen.
Aangeklikt, viva opgezocht, ingelogd, ik vlieg werkelijk over het forum, nooit geweten dat dat zo snel kon , en erg belangrijk, nog geen bewerking afgebroken kreet op mijn scherm gehad!
Ik zag net dat ik safari op mijn comp heb en dacht, hee da's toch ook zoiets waarmee je over het web kunt surfen.
Aangeklikt, viva opgezocht, ingelogd, ik vlieg werkelijk over het forum, nooit geweten dat dat zo snel kon , en erg belangrijk, nog geen bewerking afgebroken kreet op mijn scherm gehad!
zaterdag 9 mei 2009 om 10:28
Gisteren installeerde ik iets en daar werd gevraagd of ik Google Chrome ook wilde installeren. Normaal zou ik dat niet gedaan hebben, maar ok, nu dus wel.
Heb echt nog nooit zo'n snel forum hier gehad.
Heb echt nog nooit zo'n snel forum hier gehad.
One day everything will be fine. Or not. Either way.
Week 33 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 33 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 9 mei 2009 om 10:47
zaterdag 9 mei 2009 om 11:00
quote:misschicken schreef op 09 mei 2009 @ 10:56:
Al doe je het wel snel in 13 minuten...van mening veranderen én downloaden en installeren
Goed he?
Mijn hele laptop is sneller! Bij alle pagina's!
Five, je kunt de mail die ik je gestuurd heb als niet verzonden beschouwen.
Solo, jij bent de held van de dag!
En geen foutmeldingen meer!
Fuck IE!
Al doe je het wel snel in 13 minuten...van mening veranderen én downloaden en installeren
Goed he?
Mijn hele laptop is sneller! Bij alle pagina's!
Five, je kunt de mail die ik je gestuurd heb als niet verzonden beschouwen.
Solo, jij bent de held van de dag!
En geen foutmeldingen meer!
Fuck IE!
zaterdag 9 mei 2009 om 12:01
Ik meld het hier maar even, wellicht kan er iets aan worden gedaan(?):
telkens als ik een bericht wil toevoegen of aan wil passen (heb nu een half-afgemaakt berichtje ergens staan)....krijg ik eoa foutmelding en wordt de bewerking afgebroken. Wat ik ook doe (opnieuw inloggen, pc opnieuw starten...etc) niets helpt, telkens hetzelfde probleem.
Groetjes
telkens als ik een bericht wil toevoegen of aan wil passen (heb nu een half-afgemaakt berichtje ergens staan)....krijg ik eoa foutmelding en wordt de bewerking afgebroken. Wat ik ook doe (opnieuw inloggen, pc opnieuw starten...etc) niets helpt, telkens hetzelfde probleem.
Groetjes
zaterdag 9 mei 2009 om 12:04
quote:Lady37 schreef op 09 mei 2009 @ 12:01:
Groetjes
Installeer Google Chrome en je hebt het snelste internet ter wereld en zelfs een Vivaforum razendsnel zonder foutmeldingen.
En dat wil wat zeggen
Groetjes
Installeer Google Chrome en je hebt het snelste internet ter wereld en zelfs een Vivaforum razendsnel zonder foutmeldingen.
En dat wil wat zeggen