Meld hier alle forum-bugs!

23-02-2009 11:31 3102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haai allemaal,

Komen jullie rare forumdingen tegen? Werken functies niet (meer) zoals ze zouden moeten? Meld ze hier! Om de probleemoplossing aan de kant van techniek te versnellen is het altijd handig om te vermelden welke browser (incl versienummer) en welk besturingssysteem je gebruikt.

grtjs, Naomi
Javascript schakel je uit door in IE in het menu Extra Internetopties te kiezen en het tabblad beveiliging te selecteren. Dan moet je op de button "aangepast niveau" klikken, dan komt er een scherm waarin je de optie javascript of applets in of uit kunt schakelen (bijna helemaal naar beneden scrollen)
Thanks Jas, ik heb meteen mijn taakbalk hierboven weer terug.

Herstel, en weg was die na 1 keer hahahahah.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:mylenevalerie schreef op 08 mei 2009 @ 22:27:

Thanks Jas, ik heb meteen mijn taakbalk hierboven weer terug.

Herstel, en weg was die na 1 keer hahahahah.Zelf geloof ik niet zo in het uitschakelen van javascript, ik denk namelijk dat daar het probleem ook niet echt ligt. Helaas zijn IE en het forum geen vriendjes, andere browsers daarentegen kunnen heel goed opschieten met het forum .
Nogmaals ik ga helemaal niets anders installeren of juist weghalen...."gewoon" oplossen deze problemen,wel apart dat dit nu al 3/4 dagen(geloof ik) duurt....

Wordt er knettergek van ondertussen,de lol gaat er wel af hoor op deze manier,zelfs een smiley plakken lukt niet eens meer......
Ipv je te ergeren kan je gewoon tijdelijk iets anders gebruiken toch? Natuurlijk wordt het opgelost, maar in het ergste geval kan dat misschien (!) nog wel even duren. Dan kan je beter ff forummen in een andere browser ipv jezelf knettergek maken
Nou iets anders ga ik niet proberen,aangezien ik alleen deze problemen op Viva heb...en tja knettergek wordt ik er wel van maar goed dat nemen we dan maar voor lief(smiley draaiende ogen..)wordt hopelijk heel snel opgelost.
quote:Jaschenca schreef op 08 mei 2009 @ 22:50:

[...]

Zelf geloof ik niet zo in het uitschakelen van javascript, ik denk namelijk dat daar het probleem ook niet echt ligt. Helaas zijn IE en het forum geen vriendjes, andere browsers daarentegen kunnen heel goed opschieten met het forum .

Ik moet zeggen dat mijn versie IE nog wel aardig gevonden wordt door het forum. Ik ben er iig nog niet afgegooid en ik heb geen foutmeldingen. Ik heb alleen geen taakbalk.

Hopelijk schreeuw ik nu niet te hard ....
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Het is echt, echt heel ernstig, zelfs midden in de nacht!!!
Wow, hier een complete digibeet, die nu over het forum heen roetscht (raar woord )

Ik zag net dat ik safari op mijn comp heb en dacht, hee da's toch ook zoiets waarmee je over het web kunt surfen.

Aangeklikt, viva opgezocht, ingelogd, ik vlieg werkelijk over het forum, nooit geweten dat dat zo snel kon , en erg belangrijk, nog geen bewerking afgebroken kreet op mijn scherm gehad!
Helaas kan ik niet hetzelfde zeggen, hier is het weer helemaal mis vanmorgen helaas. Blijf er maar uitgeknetterd worden
Gisteren installeerde ik iets en daar werd gevraagd of ik Google Chrome ook wilde installeren. Normaal zou ik dat niet gedaan hebben, maar ok, nu dus wel.

Heb echt nog nooit zo'n snel forum hier gehad.
One day everything will be fine. Or not. Either way.
Week 33 van de Extremely Demotivational Calendar
Sjeeeeeees, kan het bijna niet aan, heb al 3 pijlers gecheckt in die paar minuten. Word er helemaal hyper van.
Huh?? Een snel forum??

Maar ik blijf erbij dat ik niets anders ga installeren dan IE, al mijn sites werken goed, ik ga echt niet alleen voor Viva mijn hele laptop op de kop zetten!
Mijn hele laptop hoefde dus niet op z'n kop. Chrome werd ff geïnstalleerd en het resultaat is verbluffend.

Blijft het feit dat ik het idioot vind dat het forum zo moeilijk doet onder IE.
Wow. Ik hen chrome erop gezet, heb nog nooit zo'n snel forum gehad.

Neemt niet weg dat nu alles anders is en daar hou ik niet van.

Ik doe dit tijdelijk totdat de problemen hier verholpen zijn en het forum weer gewoon zoals vroeger operationeel is.
Het valt ook niet mee om te verkassen als je ouder bent
Al doe je het wel snel in 13 minuten...van mening veranderen én downloaden en installeren
Ik begin ondertussen paranoiia te worden. Is er misschien een reden waarom we met zijn allen moeten overstappen? Heeft Viva daar belang bij? Hebben ze dan mooi voor elkaar zo!
quote:misschicken schreef op 09 mei 2009 @ 10:56:

Al doe je het wel snel in 13 minuten...van mening veranderen én downloaden en installeren

Goed he?

Mijn hele laptop is sneller! Bij alle pagina's!

Five, je kunt de mail die ik je gestuurd heb als niet verzonden beschouwen.

Solo, jij bent de held van de dag!

En geen foutmeldingen meer!

Fuck IE!
Ik ben overdonderd! Heb het snelste internet ter wereld! En zonder foutmeldingen! Ik neem dan maar de andere lay out voor lief!

Solo, jij bent mijn nieuwe beste vriendin!
Ik meld het hier maar even, wellicht kan er iets aan worden gedaan(?):

telkens als ik een bericht wil toevoegen of aan wil passen (heb nu een half-afgemaakt berichtje ergens staan)....krijg ik eoa foutmelding en wordt de bewerking afgebroken. Wat ik ook doe (opnieuw inloggen, pc opnieuw starten...etc) niets helpt, telkens hetzelfde probleem.

Groetjes
quote:Lady37 schreef op 09 mei 2009 @ 12:01:

Ik meld het hier maar even, wellicht kan er iets aan worden gedaan(?):

telkens als ik een bericht wil toevoegen of aan wil passen (heb nu een half-afgemaakt berichtje ergens staan)....krijg ik eoa foutmelding en wordt de bewerking afgebroken. Wat ik ook doe (opnieuw inloggen, pc opnieuw starten...etc) niets helpt, telkens hetzelfde probleem.

Groetjes

Installeer Google Chrome en je hebt het snelste internet ter wereld en zelfs een Vivaforum razendsnel zonder foutmeldingen.

En dat wil wat zeggen
quote:yasmijn schreef op 09 mei 2009 @ 11:00:

[...]

Solo, jij bent de held van de dag!

Dat ik dit nog mag meemaken.
quote:yasmijn schreef op 09 mei 2009 @ 11:11:

Solo, jij bent mijn nieuwe beste vriendin! Overdrijf het nou niet hè...................

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven