Singles Unite: deel 4!!

21-10-2020 19:42 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we dan!! Deel 4 alweer :cheer2:
tomcat schreef:
25-10-2020 17:05
nou nee..passie is wel wat meer dan dat..van passie wil je iemands kleren van het lijf rukken en het liefst ter plekke de liefde bedrijven..dat is passie.. heeft dus helemaal niks met hobbies of werk te maken vind ik
Jij, dat is jouw passie.
Ik vind sex ook bijzonder passioneel, maar heb ook een passie voor lekker en mooi eten en voor muziek. En voor nog veel meer dingen.
Wat zijn mensen toch heerlijk verschillend! Accepteer de verschillen en leer ervan. Anderen proberen te overtuigen heeft mijns inziens nog nooit gewerkt.

Ik stap nog weleens in die valkuil, het werkt alleen maar averechts is mijn ervaring.

I love passieees :lol: (recalcitrante modus uit :whip: )
Qiyara schreef:
25-10-2020 17:31
Wat zijn mensen toch heerlijk verschillend! Accepteer de verschillen en leer ervan. Anderen proberen te overtuigen heeft mijns inziens nog nooit gewerkt.

Ik stap nog weleens in die valkuil, het werkt alleen maar averechts is mijn ervaring.

I love passieees :lol: (recalcitrante modus uit :whip: )
Hahaha hier sluit ik mij bij aan, incl recalcitrante bui.
Nu over op belangrijkere zaken, wat moet ik in hemelsnaam etennnnnnnn
alongwiththesunshine schreef:
25-10-2020 17:09
Het gaat er meer om dat mensen bizarre verwachtingen van het leven hebben gekregen.
Dat is helemaal niet zo, dat maak jij er van. Het geschreven woord kan natuurlijk met iedere tonatie gelezen worden.

Het is echt niet bizar om iemand als partner te willen die bepaalde karaktereigenschappen heeft. Het zou pas bizar zijn als je alles maar pakt wat er op je pad komt.
Sabbieehhhh schreef:
25-10-2020 17:18
Wat is er bizar aan doen wat je leuk vind? Of iets hebben in je leven waar je je mee bezig houdt en je oprecht blij van word?

Ik werk net als Julus met mensen en vind het heerlijk. Heb jaren in de reisleiding gezeten wat een kinderdroom was, kon elke dag wel een dansje doen dat ik weer een dag aan de slag mocht. Ongeacht de 6 daagse week met 10 uren per dag. Ik genoot ervan. Ik zie niet waarom het dan raar zou zijn dat ik het fijn zou vinden dat een partner ook iets in zijn leven zou hebben waar hij zo over denkt. Ongeacht of dat werkgerelateerd is of niet.

Vind het eerlijk gezegd ook niet helemaal fair dat de andere kant op er niet geoordeeld mag worden maar dat deze kant op nu wel lijkt te gebeuren.

Ieder potje heeft zijn dekseltje en het gaat erom dat dekseltje te vinden wat bij je past, wie dat dan ook mag zijn.
Sabbie verwoord t weer iets beter dan ik.
Limo76 schreef:
25-10-2020 17:35
Dat is helemaal niet zo, dat maak jij er van. Het geschreven woord kan natuurlijk met iedere tonatie gelezen worden.

Het is echt niet bizar om iemand als partner te willen die bepaalde karaktereigenschappen heeft. Het zou pas bizar zijn als je alles maar pakt wat er op je pad komt.
Dat maak ik er niet van, daar wordt belachelijk veel over geschreven, door mensen die er daadwerkelijk verstand van hebben. Maar ik begrijp dat je er niet over leest als het niet in je straatje past.
wij slapen nooit.
25-10-2020 17:41
Dat maak ik er niet van, daar wordt belachelijk veel over geschreven, door mensen die er daadwerkelijk verstand van hebben. Maar ik begrijp dat je er niet over leest als het niet in je straatje past.
Jij bent degene die los gaat op het feit dat ik iets niet aantrekkelijk vindt. Of je nou wel of geen verstand er van hebt. We hebben het over daten en ik heb puur aangegeven wat ik niet aantrekkelijk vind.

Heb de column gelezen hoor! En ik vind het populistisch gelul.
Kan de toonzetting ook anders? Volgens mij is 1 van de kaders hier altijd geweest om respect voor elkaar te behouden en die voel ik hierin niet.

Zoals al een paar keer eerder aangegeven, iedereen is anders en wil wat anders, gelukkig ook maar. Laten we elkaar daar ook in respecteren en het hier gezellig houden.
Sabbieehhhh schreef:
25-10-2020 17:35
Hahaha hier sluit ik mij bij aan, incl recalcitrante bui.
Nu over op belangrijkere zaken, wat moet ik in hemelsnaam etennnnnnnn
Ik heb stoofschotel, maar om dat nu nog te maken duurt wel lang :-D
Wat maakt dat je daar zoveel over wilt lezen en de behoefte voelt anderen ervan te overtuigen?
Zit daar een onzekerheid van jezelf en helpen zulke stukken om te bevestigen dat je ok bent?
Limo76 schreef:
25-10-2020 17:47
Ik heb stoofschotel, maar om dat nu nog te maken duurt wel lang :-D
Ik heb maar een pizza besteld😅 vanaf morgen maar weer gezond doen.

En lekkerrrrr!!! Geniet ervan!
Limo76 schreef:
25-10-2020 17:45
Jij bent degene die los gaat op het feit dat ik iets niet aantrekkelijk vindt. Of je nou wel of geen verstand er van hebt. We hebben het over daten en ik heb puur aangegeven wat ik niet aantrekkelijk vind.

Heb de column gelezen hoor! En ik vind het populistisch gelul.
Ik zeg nergens dat jij niet je voorkeuren mag hebben. Ik vind alleen dat we te perfectionistisch zijn geworden en die drang ons niet zozeer leidt naar genoegdoening.
wij slapen nooit.
Sabbieehhhh schreef:
25-10-2020 17:50
Ik heb maar een pizza besteld😅 vanaf morgen maar weer gezond doen.

En lekkerrrrr!!! Geniet ervan!
Pizza is ook heerlijk..........ze bezorgen alleen niet bij mij thuis.
Nog even mijn 2 cents over passies, mijn ex haatte zijn werk al was hij een echte bobo met veel macht en verantwoordelijkheden. Nu date ik met een bevlogen man die enthousiast is over zijn werk. Dat laatste vind ik zoveel aantrekkelijker. Het is zo leuk als iemand gaat stralen als hij over zijn werk praat. Dus ja, doe mij maar iemand met passie!
hyphen wijzigde dit bericht op 25-10-2020 18:00
0.57% gewijzigd
Limo76 schreef:
25-10-2020 17:59
Pizza is ook heerlijk..........ze bezorgen alleen niet bij mij thuis.
Oei! Woon je zo afgelegen?
Sabbieehhhh schreef:
25-10-2020 17:59
Oei! Woon je zo afgelegen?
Ja je valt hier nog net niet van de wereld en dat in de provincie Utrecht.
Qiyara schreef:
25-10-2020 17:48
Wat maakt dat je daar zoveel over wilt lezen en de behoefte voelt anderen ervan te overtuigen?
Zit daar een onzekerheid van jezelf en helpen zulke stukken om te bevestigen dat je ok bent?
Ik vind mezelf OK hoor, heb alleen een andere gedachtegang.
wij slapen nooit.
Limo76 schreef:
25-10-2020 18:01
Ja je valt hier nog net niet van de wereld en dat in de provincie Utrecht.
Hahaha die is bijzonder, al gok ik dan wel op ontzettend mooie natuur om je heen, en dat is ook wat waard.
Sabbieehhhh schreef:
25-10-2020 18:02
Hahaha die is bijzonder, al gok ik dan wel op ontzettend mooie natuur om je heen, en dat is ook wat waard.
Absoluut! Natuur is fantastisch!
Limo76 schreef:
25-10-2020 18:03
Helemaal mee eens!
25-10-2020 18:01
Ik vind mezelf OK hoor, heb alleen een andere gedachtegang.
Gelukkig!
Zo bord eten en het concert van Beth Hart op youtube erbij.
Als we t over passie hebben.........
Limo76 schreef:
25-10-2020 17:31
Jij, dat is jouw passie.
Ik vind sex ook bijzonder passioneel, maar heb ook een passie voor lekker en mooi eten en voor muziek. En voor nog veel meer dingen.
oeh ook zo'n allergie..mooi eten, mooie wijn, eten en drinken is niet mooi, het is lekker :D
Limo76 schreef:
25-10-2020 18:03
Ja, ook 1 van mijn passies :loveys:
Wat natuur je voor gevoel geeft, heel dichtbij jezelf. Heerlijk.
Limo76 schreef:
25-10-2020 18:06
Zo bord eten en het concert van Beth Hart op youtube erbij.
Als we t over passie hebben.........
Geniet ervan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven