Singles Unite: deel 4!!
zondag 25 oktober 2020 om 18:09
Nou ben ook al uren in m'n muziek aan het opgaan. Heerlijk.
Net wat dansjes in de woonkamer gedaan.
Muziek is voor mij nu met liefdesverdriet even bijzonder helend
zondag 25 oktober 2020 om 18:12
Vaak wordt passie idd op die manier geïnterpreteerd. Jij associeert het met iets seksueels/lichamelijks. Als ik dat omdraai, zeg je het goed vind ik, passie is meer dan dat
Krijg motto niet verwijderd :-)
zondag 25 oktober 2020 om 18:13
zondag 25 oktober 2020 om 18:15
Ik voel hier toch nog wat dwarsheid
Maar dansjes in de woonkamer kunnen inderdaad erg oppeppend werken
zondag 25 oktober 2020 om 18:15
Denk dat iets misschien ook aan je persoonlijkheid kan liggen. Zelf ben ik een heel gepassioneerd mens en dat gaat verder dan alleen het seksuele.
Passie zit in mij en uit zich dan ook intens. En daar geniet ik van, het raakt me tot in m'n kern.
zondag 25 oktober 2020 om 18:16
zondag 25 oktober 2020 om 18:16
Ik had hem door ja haha. Ik ga me gedragen.Sabbieehhhh schreef: ↑25-10-2020 18:15Ik voel hier toch nog wat dwarsheid![]()
Maar dansjes in de woonkamer kunnen inderdaad erg oppeppend werken![]()
zondag 25 oktober 2020 om 18:19
Ach, zolang blijkbaar niemand de discussie los wil laten en iedereen nog even door wil emmeren, be my guest.
Ik heb geprobeerd om het gesprek naar eten of de natuur te wenden. Jammerlijk gefaald dus dan ook alle remmen los :-p
zondag 25 oktober 2020 om 18:20
Sabbieehhhh schreef: ↑25-10-2020 18:19Ach, zolang blijkbaar niemand de discussie los wil laten en iedereen nog even door wil emmeren, be my guest.
Ik heb geprobeerd om het gesprek naar eten of de natuur te wenden. Jammerlijk gefaald dus dan ook alle remmen los :-p
zondag 25 oktober 2020 om 18:20
Eens
En dat is dus het verschil tussen mensen. Alleen omdat je wel bevlogen en intens leeft schijn je hier afgefikt te worden en in een allergie te komen zitten ivm woordkeuze.
Bijzonder
zondag 25 oktober 2020 om 18:22
Vergis je niet in het taalgebruik in andere regio's van het land. In het noorden en Oosten wordt mooi ook vaak gewoon gebruikt als stopwoordje.iceteapeach schreef: ↑25-10-2020 18:16Mooie wijn, mooi eten, mooie boon (koffie), puur hypegedrag vind ik. Het houdt nl. niks in. Wat zegt het nu precies?
zondag 25 oktober 2020 om 18:23
Ik deed al met je mee, maar het werkte nietSabbieehhhh schreef: ↑25-10-2020 18:19Ach, zolang blijkbaar niemand de discussie los wil laten en iedereen nog even door wil emmeren, be my guest.
zondag 25 oktober 2020 om 18:26
Ik leef/geniet ook intens maar voel niet de behoefte om me continu te etaleren als passioneel.
wij slapen nooit.
zondag 25 oktober 2020 om 18:28
alongwiththesunshine schreef: ↑25-10-2020 17:58Ik zeg nergens dat jij niet je voorkeuren mag hebben. Ik vind alleen dat we te perfectionistisch zijn geworden en die drang ons niet zozeer leidt naar genoegdoening.
Mwoah, zal nog steeds per persoon verschillen. Als iemand daar gevoeliger voor is, mss wel ja. En, mss speelt leeftijd ook mee. Je (je in het algemeen) ziet dat de meeste onzekerheden in de leeftijd tussen 20-35 jaar voorkomen, valt mij tenminste op. Daarna neemt het af. Niet dat iets niks meer kan schelen, wel dat je bepaalde dingen niet meer van anderen af laat hangen, eerder afkapt, niet erg vinden als iemand je niet aardig/leuk vindt. Lees hier de giftige relatietopics maar eens, of de scheve verhoudingen met (schoon)ouders. Weinig topics gestart door mid/eind veertigers.
iceteapeach wijzigde dit bericht op 25-10-2020 18:39
6.73% gewijzigd
Krijg motto niet verwijderd :-)
zondag 25 oktober 2020 om 18:29
Maar dat gebeurd toch ook helemaal niet hier? Het ging puur over daten en wat je aantrekkelijk vind.alongwiththesunshine schreef: ↑25-10-2020 18:26Ik leef/geniet ook intens maar voel niet de behoefte om me continu te etaleren als passioneel.
zondag 25 oktober 2020 om 18:31
Maar wie doet dat dan continu?alongwiththesunshine schreef: ↑25-10-2020 18:26Ik leef/geniet ook intens maar voel niet de behoefte om me continu te etaleren als passioneel.
Dit is de eerste keer dat deze discussie hier losbarst, dus ik snap je standpunt nu niet?
Niemand die hier zegt dat iedereen een passie moet hebben. Passioneel moet zijn of wat dan ook.
Je reageert best overtrokken hierop.
zondag 25 oktober 2020 om 18:31
Ik krijg acuut de neiging om in zingen uit te barsten nu , en dan vooral in let it go.alongwiththesunshine schreef: ↑25-10-2020 18:26Ik leef/geniet ook intens maar voel niet de behoefte om me continu te etaleren als passioneel.
Waarom voel je de behoefte om hierover door te blijven emmeren? Waarom zit dit je zo ontzettend dwars?
Er hebben meerdere personen hier, zelfs met persoonlijke details aangegeven hoe zij dat woordje zien.
Indien jij ook intens leeft maar dat liever intens noemt hoor je ons daar toch ook niet over? Het gaat om 1 woordje en ik snap oprecht niet waarom we daar uren over moeten discussieren of ons zouden moeten verdedigen waarom we dat ene woordje voor de omschrijving gebruikt hebben.