Singles topic
woensdag 18 maart 2009 om 17:34
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
zaterdag 9 mei 2009 om 20:19
Ik denk dat Lisa gaat winnen... Jamal is wel een absoluut poepie! En Rachel... tja die is ook goed hahaha. Moeilijke keuze dit jaar.
Ahhhh... flirtproblemen. Flirten is, denk ik, een kwestie van doen, en lekker zeker van jezelf zijn. Ik ben wat dat betreft flirt-verslaafd
Iemand net even iets langer aankijken en je op en top vrouw voelen. Dan straal je dat ook uit. Je zal zien, als je het vaker doet, ga je het echt leuk vinden!
Of begin met een kleine glimlach naar hem. Een soort blijk van herkenning. Als je dat vaker doet, is de kans groot dat hij gaat reageren...
Ahhhh... flirtproblemen. Flirten is, denk ik, een kwestie van doen, en lekker zeker van jezelf zijn. Ik ben wat dat betreft flirt-verslaafd

Iemand net even iets langer aankijken en je op en top vrouw voelen. Dan straal je dat ook uit. Je zal zien, als je het vaker doet, ga je het echt leuk vinden!
Of begin met een kleine glimlach naar hem. Een soort blijk van herkenning. Als je dat vaker doet, is de kans groot dat hij gaat reageren...

zaterdag 9 mei 2009 om 20:29