Singles Unite: deel 4!!
dinsdag 27 oktober 2020 om 21:31
woensdag 28 oktober 2020 om 07:19
woensdag 28 oktober 2020 om 15:03
Super!Hyphen schreef: ↑28-10-2020 07:19Ik had gisteren ook een superdate met mijn Duitser in een grote Duitse stad, heerlijk al zoenend door de stad geslenterd en daarna gegeten in een Japans restaurant. Het klikt zo goed, ongelovelijk! We matchen op heel veel levels. Komend weekend gaan we samen naar een vakantiehuisje, zoveel zin in!
woensdag 28 oktober 2020 om 15:46
Lichte dip hier. Dus in de lunchpauze met een buurman 5 km gaan hardlopen toen de zon nog scheen, nu weer aan het werk en tussendoor even boodschappen gedaan. Gelukkig komende kinderen weer. Nog steeds bewust niet aan het daten, maar mis het fysieke wel.
woensdag 28 oktober 2020 om 16:12
Ik zit nu sinds vorige week zaterdag binnen en begin er klaar mee te zijn.
Zeker ook in de situatie nieuwe baan en niet echt ingewerkt kunnen worden.
Dus zit wat klusjes te doen. Best lange dagen.
Loopje naar de container in de tuin is mijn uitje
. Maar met dit weer spaar ik het op 
Hoop toch voor het weekend van mijn hoofdpijn af te zijn. Het laatste struikelblok.
Zeker ook in de situatie nieuwe baan en niet echt ingewerkt kunnen worden.
Dus zit wat klusjes te doen. Best lange dagen.
Loopje naar de container in de tuin is mijn uitje
Hoop toch voor het weekend van mijn hoofdpijn af te zijn. Het laatste struikelblok.
woensdag 28 oktober 2020 om 16:16
Heeft dat hardlopen je weer energie gegeven? Meestal helpt dat wel tegen dipjes. Fijn dat de kinderen weer komen, gezelligheid in huis. En lekker knuffelen.
woensdag 28 oktober 2020 om 16:34
Weer heel veel geschreven hier, heb niet alles bijgehouden
Begin het thuis werken etc ook aardig zat te worden, valt wel wat zwaarder dan toen in april/mei aangezien het nog lekker weer was om naar buiten te gaan. Wel blij dat ik nog kan sporten en loop regelmatig rondje met collega, dat breekt weer beetje de week. Wel wat leuks om naar uit te kijken; vriendin uit Canada gaat trouwen in juni en ben uitgenodigd. Ben al eerder geweest en vond het een fantastisch land, dus erg veel zin in om weer te gaan!
Geen date perikelen hier, nog steeds wat contact lopen maar gesprek bloed al snel dood na 2/3 dagen of gaat het richting seks. Merk dat ik ineens ook veel aan ex date denk en verdrietig gevoel krijg hoe het is gelopen. Stom hoe sommige dingen ineens weer een eigen leven gaan leiden..
Wel leuk dat jullie geslaagde dates hebben gehad Limo en Hyphen! Geniet van het gevoel
Begin het thuis werken etc ook aardig zat te worden, valt wel wat zwaarder dan toen in april/mei aangezien het nog lekker weer was om naar buiten te gaan. Wel blij dat ik nog kan sporten en loop regelmatig rondje met collega, dat breekt weer beetje de week. Wel wat leuks om naar uit te kijken; vriendin uit Canada gaat trouwen in juni en ben uitgenodigd. Ben al eerder geweest en vond het een fantastisch land, dus erg veel zin in om weer te gaan!
Geen date perikelen hier, nog steeds wat contact lopen maar gesprek bloed al snel dood na 2/3 dagen of gaat het richting seks. Merk dat ik ineens ook veel aan ex date denk en verdrietig gevoel krijg hoe het is gelopen. Stom hoe sommige dingen ineens weer een eigen leven gaan leiden..
Wel leuk dat jullie geslaagde dates hebben gehad Limo en Hyphen! Geniet van het gevoel
woensdag 28 oktober 2020 om 17:10
woensdag 28 oktober 2020 om 17:17
Niet die leuke? Of wel?
Ik had op Paiq contact. Woonde dicht bij.
Oh waar woon je?
X en wat zoek je hier
Oh dat is .........blabla, ik ..en jij?
Toen bleef het stil sinds gisteren morgen
woensdag 28 oktober 2020 om 18:42
Fijn!Hyphen schreef: ↑28-10-2020 07:19Ik had gisteren ook een superdate met mijn Duitser in een grote Duitse stad, heerlijk al zoenend door de stad geslenterd en daarna gegeten in een Japans restaurant. Het klikt zo goed, ongelovelijk! We matchen op heel veel levels. Komend weekend gaan we samen naar een vakantiehuisje, zoveel zin in!
woensdag 28 oktober 2020 om 18:44
woensdag 28 oktober 2020 om 19:05
Is ie leuk of is het niet voor niets een ex?Sabbieehhhh schreef: ↑28-10-2020 18:44Sorry. Was even een werk overload en vriendelijke ik die extra taken oppakte etc dus geen puf voor forum. Nu even rust maar nog wel aan t werk![]()
Ex die tijdje geleden vanaf vakantie belde appte ineens weer. Of ik binnenkort bij m wil komen eten...
woensdag 28 oktober 2020 om 19:14
woensdag 28 oktober 2020 om 20:46
Klinkt goed. Je zit lekker op een roze wolk.pavlova schreef: ↑28-10-2020 17:10Hier gaat alles nog steeds goed. Heerlijk weekend gehad. Zoons ontmoet. Weer heerlijk gegeten, gekletst, met de hond gewandeld enz.
Heel voorzichtig wat mensen ingelicht en tot nu toe nog geen rare reacties gehad. Is toch altijd weer spannend.
Jules, die nmlk meneer is niks?
Nee die NMLk man is niks.
woensdag 28 oktober 2020 om 20:48
Joh! Ik vraag me dan altijd af wat daar achter zit. Ga je het doen? Is hij van lang geleden en een lange relatie?Sabbieehhhh schreef: ↑28-10-2020 18:44Sorry. Was even een werk overload en vriendelijke ik die extra taken oppakte etc dus geen puf voor forum. Nu even rust maar nog wel aan t werk![]()
Ex die tijdje geleden vanaf vakantie belde appte ineens weer. Of ik binnenkort bij m wil komen eten...