Lang geleden... deel 2

18-03-2009 17:01 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blijkbaar is ineens besloten dat topics met meer dan 5000 berichten gesloten worden.

Dus bij deze dan maar het vervolg op Lang geleden verkracht, nooit behandeld.
En hoe gaat het met jou vandaag, Saartje? Heb je mijn boksbal nog nodig, of lukt het om het nu iets meer in perspectief te zien? Nog plannen voor het weekend?
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Wat fijn dat je weer verder gaat met je coach en een plan van aanpak hebt gemaakt.

Geeft misschien ook wat houvast om samen weer rustig aan daarmee bezig te gaan?

Wees idd maar blij dat je daar weg bent.

De manier waarop is heel rot natuurlijk, maar je bent wel beter af nu.
Ik heb je boksbal niet nodig hoor.

Zie het inmiddels wel in het juiste perspectief.

Ben erg moe, maar verder gaat het wel oke geloof ik.

Ga zo naar mijn ouders, samen met broer en schoonzus, alvast voor moederdag.

Niet echt veel zin in, zou me het liefst het hele weekend thuis opsluiten en heel veel slapen.
Ja, ik voel het wel als houvast. Dan zwem ik niet helemaal alleen in het diepe van al die mogelijkheden, en is er iemand die me nog wat moed kan inpraten, indien nodig. Tja, echt, als je op mijn leeftijd nog zo zit te klooien met werk, dan kun je alle hulp gebruiken die er is. *grijns* (weer geen smileys hierzo).

Sterkte met de moederdagviering. Ik hoop dat het misschien ook wel een beetje gezellig wordt. En dat je daarna weer kunt bijkomen, slapen, uitrusten. Tot rust komt dus. *bloem naar keuze*

Fijne dag vandaag allemaal.
Gewoon een hele dikke knuf... omdat jullie het verdienen!

Fijne dag/weekend allemaal!

Liefs!!
Fijn je even te zien appel! Ook liefs van mij.

Wurm, Ster, jullie zijn lieverds.

Lynn, heftig voor je zo te lezen. Ik heb zelf dat soort gesprekken gehad en het is achteraf erg fijn om erachter te komen dat je gevoelens over bepaalde dingen kloppen. Het heeft mij het gevoel gegeven sterker te zijn, mijn eigenheid werd bevestigd. Wat ook bevestigd werd was waarom ik eigenlijk altijd die breuk al had gevoeld. Het niet-thuis zijn.

Saar, ik lees nu pas wat je op mij geschreven had gister. Poeh, je was idd boos! Dat je het durft om te uiten hier is eigenlijk haske goed, vind je dat zelf ook niet?

Als jij de beste uit 2 kwaden hebt gekozen, te goeder trouw geweest bent en het niet anders kon, tsja: dan heb je eigenlijk goed gehandeld. Maar ben je boos omdat je dat extra wat van je gevraagd wordt eigenlijk niet aankan omdat je (ik zal het heel zachtjes zeggen) nog niet helemaal gezond bent.k zou vooral boos zijn op de organisatie dat dit soort dingen voorkomen en dan vooral in de frequentie waar jij het over hebt.

Wow wurm: da's een megagoed merk wat je gekregen hebt. Ik ben zelf weleens in dat winkeltje geweest in Den Haag. Leuk! Duur! Ze hadden ook mooi aardewerk, prachtige theepotten. Daar denk ik nog met plezier aan terug... De muntthee was heerlijk overigens. Heb nog wat over en straks krijg ik onverwacht weer bezoek: een eter en ik ben van plan uitgebreid te koken. Weet alleen nog niet wat dus dat ga ik zo uitvogelen.

Gelukkig wordt het niet zo laat als gisteravond, kan ik vanavond op tijd naar bed en lekker tv kijken (op de bank).

EV, fijn om je te lezen, fijn om aan je te denken. Heb nog nooit aan jou in de termen van kreng gedacht. Bij niemand trouwens. Ik kan er niks aan doen als mensen zichzelf zo graag laten noemen.

Claire, ik ben blij dat je zo'n goede vriendin voor Saar blijkt te zijn. Top!

Sponge, net als jij heb ik saunavoorpret. Ze hebben een nieuw restaurant dus ik ga eens kijken daar of de kaart me aanstaat.
Hoi lieverds

Ik kom iedereen alvast kracht en sterkte toewensen voor morgen(voor diegene die dat nodig hebben en dat zijn hier best veel geloof ik)

Ik heb d''r een verhaal op hyves over gezet maar wil jullie vanuit hier ook erg bedanken voor jullie steunende woorden en intresse,erg lief!
Ik ben blij met dit topic.

Bedankt allemaal.
Hey lieve Ster!

Ook nog wakker? Hoe is het?
Even knuffel voor iedereen!!!

Liefs!!
Hee Saar!

Ja nog wakker.

Gaat goed hoor!

Met jou?

Iry! Hoe is het?
Dames,

hou elkaar niet te lang wakker op MSN he.

Ik zeg, ajuu de mazzel en tot morgen!

Ga m'n bed opzoeken.

De trap op, eerste deur links. Gokje.

Ciao!
Moederdag.

Voor de moeders onder ons.

Voor de dochters onder ons.

Voor alles wat er is fout gegaan.

Voor alles wat er goed gaat.

Ik denk aan jullie op deze moederdag en dan speciaal aan Elmervrouw en Spongebob. Heel veel liefs!

Het eten gister was een groot succes en nog haske gezond ook. De conversatie was uitermate boeiend en uiteindelijk is het best laat geworden. Duss: vandaag niet naar de sauna ver weg, 4 uur reizen vandaag vind ik teveel van het goede. Misschien wel naar een sauna wat minder ver weg.
Liefs voor iedereen op deze dag (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f)
Jullie zijn in mijn gedachten vandaag (f)

Liefs!
Ik denk ook aan jullie vandaag,

lief van je Hanke.......

Vandaag voor mij geen sauna maar wel naar moeders toe en ik ga langs mijn dochter want daar heb ik nu gelukkig alle tijd voor
Ik kom net van mijn schoonouders, waar mijn schoonzusje een prachtig gedichtje kreeg van haar moeder. Was mooi om te zien. Maar ben lekker verder gegaan met de keuken schrobben (ze haat, net als ik, huishoudelijk werk. Tsja, dan vind ik t wel leuk om op moederdag haar keuken toonbaar te maken).

Vanavond nog naar mijn ouders, en dat vind ik nu al soort van moeilijk. Ik haat het hypocriete dat ik nu ga 'om mijn moeder in het zonnetje te zetten, voor alles wat ze altijd voor me gedaan heeft'.

Maar niet gaan is voor mij gevoelsmatig ook geen optie.

Voor EV en Sponge lijkt dit me ook een moeilijke en verdrietige dag, omdat je toch even extra extra stilstaat bij diegenen die je zo mist. Omdat de hele wereld het door je strot douwt, of je wilt of niet.

(f) voor jullie!

Hanke, wat fijn dat je zo'n leuke avond gehad hebt! En 4 uur rijden voor een sauna lijkt me zo on-ontspannend dat je dan thuis weer een saunaatje moet gaan pakken om bij te komen.

Sterrekind (f). Gewoon, omdat jij jij bent. En omdat dat goed is. En je er dus mag zijn. Met al je mooie en zelfs minder fijne kanten.

Saar, fijn dat je de boel weer een beetje in perspectief hebt. Dat kan ook pas als je lekker uitgeraast bent. Vind dit topic daar ook de perfecte plek voor (getuige het schoonmaakrelaas van 6 kantjes dat nergens over ging).

Houd de kracht van de boosheid wel bij je als je volgende keer gaat werken, okee? Boosheid maakt je heel sterk. En dat is prettig als je dan (wèèr) eens je grenzen aan moet/wilt geven.

Iry, je bent een lieve leukerd! (en natuurlijk een lekker wijf! )

Lukt het een beetje met de gemaakte afpraken enzo? Voelt het ook als steun?

En heb je een mooie macaroni-ketting/vingerverf schilderij/klei-asbak/schelpjes-broche gekregen van Frummel?

Lynne, hoest bij jou? Heeft dochterlief haar puberbuien kunnen inslikken en je een ontbijtje op bed gebracht?

Philo, jij ook in de watten gelegd thuis? En past dat dan beter/minder goed bij de 'nieuwe' Philomein?

Appel, fijn je even te zien!

Voor wie ik vergeet... 1000 maal excuses, het ligt aan mij, niet aan jou! ;)
Ah wurm,wat een lieve post voor iedereen.

Dank je wel.

Ik kom ook even bloemetjes brengen.

Voor alle mama's hier!!!

Voor alle dochters!!

En extra knuffels voor de mama's en de dochters die het vandaag moeilijker hebben dan dat ze verdienen.

(f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f)

Ik heb een fijne moederdag.

Verwend met te dure kado's (al roep ik ieder jaar tegen vriend dat het echt de bedoeling is dat de kinderen een kleinigheidje kopen)

Mijn fiets is nu omgetoverd tot een echte transportfiets!!!

En uiteraard wurm,een prachtige ketting van rietjes van frummel!!

Ik zit nu heerlijk in de tuin te loungen.

Mijn schoenen en sokken uitgedaan,voelt lekker vrij

Liefs allemaal.
Fijn Iry. T stomme is dat ik er tranen van krijg, maar geloof dat dat wel goed is.

Eigenlijk is het ook gewoon niet eerlijk, en dus verdrietig.

Dankbaar moeten zijn van de media voor alles wat ze gedaan heeft voor me.

Ergens breekt me dat een beetje.
Wat moeilijk Wurm.

Ik denk aan je, voor wat het waard is.

Ik vind je ontzettend dapper. En ik begrijp wel dat je gaat.

Maar wat moet het moeilijk voor je zijn...

Tranen hier, het doet mij zelfs pijn. (na wat ik van je gelezen heb, kan ik gewoon niet niet met je meevoelen)

Je bent een kanjer.

En bedankt voor je lieve post.

Iry wat fijn. Geniet maar lekker van vandaag.

(lukt het trouwens om om de dag met vriend mee naar bed te gaan? Vroeg me dat nog af)
Lieve moeders en dochters: wat een lieve posts allemaal.

Van mij voor jullie allemaal een grote bos:

Hier twee kinderen die uit logeren waren maar Philoman heeft mij koffie op bed gebracht. Simpel maar wel gezellig. Verder een heerlijke dag vol gezellige mensen, kopjes koffie en lekker buiten in het gras zitten. Een betere dag dan in lange tijd.

Wurm: wat verdrietig, dat hypocriete gevoel. Dus een dikke
Wurm, sterkte voor vanavond. Kan me je gevoel zoooo goed voorstellen! En wat een lieve post zo voor allemaal. (En wat ontzettend lief van je, om die keuken te poetsen!)

Wat een lieve posts met bloemen staan hier trouwens, wat een mooi gezicht is dat.

Gisteren kreeg ik van EM witte rozen (symbolisch voor mijn zuiverheid, zei hij), uit naam van mijn kinderen. Eentje heb ik hier bij de pc staan, twee bij de foto's van mijn kinderen in de woonkamer, en de rest in een vaas op de grote tafel. Echt lief van hem, om daar elk jaar weer aan te denken! (Dit is trouwens alles wat ik 'aan moederdag doe'.)

Hier ook tuinzitsessie gehad, met een vriendin en EM. Heerlijk in het zonnetje, de hond in het gras, zo fijn! Fijn dat ze aan me dacht ook, met haar spontane actie gisteravond, om mij te bellen.

Saartje, hoe was het gisteren?

Allemaal nog een fijne dag!
EV, wat lief van je man.

Fijn dat je toch hebt kunnen genieten van de tuinzitsessie met goed gezelschap vandaag.

Iry en Philomein, fijn dat jullie zo'n heerlijke dag hebben gehad!

Gister is me zwaar gevallen. Kan er beter niet heengaan als ik niet zo lekker in mijn vel zit.

Vandaag weer een luie dag, ben nog steeds erg moe.

Erg lang geslapen, tot 13.00 uur en vanmiddag een filmpje gekeken.

Wurm, ik denk aan je vanavond!

En wat een lieve post heb je voor iedereen geschreven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven